Sierra McCurdy

A fast food worker forgot she was still wearing her Subway uniform when she celebrated the execution-style deaths of two Hattiesburg, MS., police officers.

Officers Benjamin Deen, top, and Liquori Tate, bottom, were shot during a traffic stop around 8 p.m. Sunday in Hattiesburg.

Four people were arrested in connection with the murders.

Deen, who is white, was the officer who initially made the traffic stop of a car being driven by Joanie Calloway, 22.

Tate arrived on the scene moments later to provide back up for Deen.

Police did not say what prompted Deen to stop the car.

"All I know right now is that there was a traffic stop and someone started shooting at them and both of the officers were struck," said Lt. Jon Traxler, a Hattiesburg Police Department spokesman.

Two motorists driving by saw the officers on the ground and called 911 for help.

As one of the motorists consoled a mortally wounded officer, he asked her, "Am I dying? I know I'm dying."

Sierra McCurdy

Marvin Banks, 29, (center) is charged with capitol murder. He is the alleged triggerman.

His brother, Curtis Banks, right, was also arrested and charged with two counts of being an accessory after the fact of capital murder. Marvin Banks allegedly stole a police cruiser but abandoned it on nearby railroad tracks.

Calloway was arrested as she made a purchase at a convenience store near the scene of the shootings. She is charged with 2 counts of capital murder. A fourth man was also taken into custody on Monday.

Following news of the murders, Sierra (C-Babi) Mccurdy posted a 'selfie' on Instagram along with the captions "GOT 'EM"… “Police take away innocent people lives everyday now & get away w/ it , f---- them . . . (no mercy)."

Somehow her post went viral, and social media users reacted by bombarding the social media accounts of Subway's corporate office demanding they fire the worker.

A Subway spokesman responded to one outraged user, writing, “This kind of behavior is unacceptable and does not represent the values and ethics of our brand. The franchisee has terminated the employee, effective immediately.”

Initially, the Subway spokesman said the worker had been suspended indefinitely.

McCurdy likely reacted out of emotion in response to the highly publicized recent deaths of unarmed black men at the hands of white police officers.

  • Yawncé

    What a dumb bih
    Subway dry a$s samiches :haha:

  • CHARBEE

    Stupid Arse BIAH BIAH. :smh:

  • WhoDat

    Good luck finding another job. C-Babi. You dumb former sandwich artist. Folks gone learn today what to celebrate and what to NOT on social media.

  • Nicola

    There is no excuse for her Facebook post. You do not celebrate people getting murdered period. Let alone when doing their jobs.

    Social media has become an excellent vehicle for identifying the truly stupid amongst us.

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    Marvin Banks allegedly stole a police cruiser but abandoned it on nearby railroad tracks

    *********

    Nigs thought they were on Grand Theft Auto :steer: :ak47:

  • WhoDat

    Jenie. From downstairs. You been playing just the tip with a Peckerwood? Deets!

  • @NikkeMinxx

    Welp, she better hope Trill Fam hiring... and Boosie and Webbie better get some solid alibis just on GP...

    I flew into Hattiesburg, MS once (was going to Laurel MS,) two things... Ive been in SUVS bgger than the plane we flew in from Memphis and the pilot (boff ways) announced when we were flying over Brett favre's estate.

  • @NikkeMinxx

    RIP officer but uhm, Liquori :wtf:

  • inter_loop

    .....and folks out here asking me to sign a petition to get a ballot going for $15/hr fast food service.

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    1. WTF they got to shoot about in that bamma gump ass town? Ain't hardly* anything there. :blink:

    2. There was no excuse to do what she did and she likely only skimmed the current events of what's going on if she was dumb enough to post this ish..

    @VDot- That's my ish, although I cant stand Trevor's crazy ass. "Note to self! NEVER eat Indian people!" :eek:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    WhoDat says:

    Jenie. From downstairs. You been playing just the tip with a Peckerwood? Deets!
    _____________

    Chile ..... he been wining and dining me :rofl: buying little stuff here and there .... I'm thinking bout getting ghost on his azz though ... Ion think he working with enough ... well atleast to my new standards :nono: shid ..... school bout to be over :tea: got student loans to pay back .... #Judgeifyoumust :lol:

  • @NikkeMinxx

    You do not celebrate people getting murdered period. Let alone when doing their jobs.
    ___________________________________________________________________
    :cosign: she missed the point....

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    Disgusting. To celebrate ANYONE'S death makes me :smh:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    inter_loop says:

    …..and folks out here asking me to sign a petition to get a ballot going for $15/hr fast food service.
    ____________

    I got a chile bye for that :bye: petition my azz

  • Just Looking

    Why Why Why :facepalm:

    I'm certain it's probably not the best for coloreds in Mississippi. I use the word colored, as I told that is still acceptable there.

    She done lost the only way way decent job in Mississippi, just ignant. She would have been better off, putting sauce on their sandwiches.

    leesiggh

  • WhoDat

    I ain't judging. I'm cheering @Jenie. My aunt pure got her a yt man.

  • luVn_liFe…

    How heartless . . . .

    but if that's how she feels that's how she feels.
    :shrug:

  • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

    Whitty aint gone approve of nunna dis here :no:

  • whitty hutton

    #niggashyt :facepalm:

    Is his name really LIQUOR with an "I" on the end?!? **walks off**

  • *Kah*

    :newbie: Did Subway stop using shoe rubber to make their bread yet? :vomit:

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    Trevor has that LeBron hairline Razzle :rofl: :rofl:

  • You is Petty, You is Messy, You is Extra aka TM

    :facepalm:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    You know the sad part about this .... these crakas always cracking jokes about peeps death ... don't get me wrong what she said is absolutely out of pocket ... :nono: but why is it that only BLACKS get on front street :tea: Answer: cause the media full of shyt :tea: full of shyt

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    I flew into Hattiesburg, MS once (was going to Laurel MS,) two things… Ive been in SUVS bgger than the plane we flew in from Memphis and the pilot (boff ways) announced when we were flying over Brett favre’s estate
    -----------
    People be so proud of this. :rofl:

    My ex is from Hattiesburg...I went to visit when I was stationed in NE and he was like, yeah I went to school with Brett Farve's daughter and this and that, his house is up this way when we were riding around the city. I'm like oh :yes: and thinking in my head, "when we going to my hotel so we can :hump: "

    :kona:

  • http://dan.l@superiorworks.com SugarFoot

    You dumb former sandwich artist
    ______________
    :ghost: :dead:

  • Just Looking

    Jenie :hug: I approve of this. Stay bored, it beats, lets split the check and he want :hump:

    Keep up the good work, maybe a trip Up not North or an island. :yes:

    Tell him you like him, but you saving yourself :winky:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    Liquori
    ==========
    Call me insensitive, but I was stuck on this for the longest when I read his name whilst watching GMA.

  • MissHarlem

    I'm so damn ignorant that I laughed at got em before I read the damn post :facepalm: got em

  • http://www.youtube.com/watch?v=cqjT_YqmNas Long Time Lurker

    Ol girl look like she was the "runt" of her litter.

    I ain't even gone clown that dead man's name.

    RIP :koolaid3:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    WhoDat says:

    I ain’t judging. I’m cheering @Jenie. My aunt pure got her a yt man.
    ____________

    :hahaha: chile ... I will say this this is the 2nd one I've dated and I must say .... he treats me really nice .... but ........ I'm looking for deeper pockets if Ima full with one :tea: real deep ..... plastic surgeon pocket deep ..... :tea:

  • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

    Jenie finna turn his ass out :facepalm: I almost feel bad for the guy :lol: ALMOST :tea: getcho reparations girl :clap:

    Now wts these "new standards" u talmbout :popcorn:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    fool*

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    Watch one of her people get arrested for something. Heck, jaywalking.

  • whitty hutton

    Get outta my head User! :lol:

  • Just Looking

    :kiss: Harlem

    @Razzale Dazzle - oh :yes: and thinking in my head, “when we going to my hotel so we can :hump:
    :kona:

    :rofl:

  • @NikkeMinxx

    I ain’t judging. I’m cheering @Jenie. My aunt pure got her a yt man.
    ____________________________________________________________________
    <-- has a standing offer to marry one.. We're headed for the Caribbean in a couple weeks (not for that).

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    User Friendly says:

    Jenie finna turn his ass out :facepalm: I almost feel bad for the guy :lol: ALMOST :tea: getcho reparations girl :clap:
    Now wts these “new standards” u talmbout
    _______________

    Turn em out :yes: mind fawking him like I been doing .... :lol: we went to an oyster bar this last time .... chile had his ass eating oysters tray after tray ... I just one or two of them thangs.... seduced the fawk out him .... no panties will be dropped with this cat.... oh I'm a tease

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    VDot says:

    Trevor has that LeBron hairline Razzle :rofl: :rofl:
    -----------
    :rofl:

    NO! LeBron has that Trevor hairline. If Lebron isn't careful, he'll be looking just like his ass :rofl:

    I hate the fact that I can never dress him in a nice suit without him still looking like he been lightly tossed in dog doo-doo.

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    these crakas always cracking jokes about peeps death … don’t get me wrong what she said is absolutely out of pocket … ? but why is it that only BLACKS get on front street ? Answer: cause the media full of shyt ? full of shyt

    ********

    :cosign: crackers be on these new sites cheering when Black folks get killed. Hosting parties and errythang. :huh:

  • WhoDat

    Runt of her litter. :sad:

    Yeah I knew @Whitty was not gonna approve of his nigga name. RIP tho Officer Liquori.

  • @NikkeMinxx

    Just looking.. she got one more good job option.. There's a chicken processing plant down there....

  • Just Looking

    Former black coworker married to a CHINESE man. I say love who treats you like a queen.

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    @NikkeMinxx says:

    I ain’t judging. I’m cheering @Jenie. My aunt pure got her a yt man.
    ____________________________________________________________________
    <– has a standing offer to marry one.. We're headed for the Caribbean in a couple weeks (not for that).
    ____________

    Go head nah :nun:

  • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

    luVn_liFe... says:

    How heartless . . . .
    but if that’s how she feels that’s how she feels.
    :shrug:
    ---------
    And she can keep on feeling it....back at the house :haha:

    Landlord aint gonna be too amused come the 1st :waiting:

  • https://sandrarose.com Sandra Rose

    Nicola says:

    There is no excuse for her Facebook post. You do not celebrate people getting murdered period. Let alone when doing their jobs.
    Social media has become an excellent vehicle for identifying the truly stupid amongst us.
    ------------------

    This is why I quit Twitter. :no:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    VDot says:

    these crakas always cracking jokes about peeps death … don’t get me wrong what she said is absolutely out of pocket … ? but why is it that only BLACKS get on front street ? Answer: cause the media full of shyt ? full of shyt
    ********
    :cosign: crackers be on these new sites cheering when Black folks get killed. Hosting parties and errythang.
    ____________

    Exactly but we the ones in the news though :no: smh

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    I’m so damn ignorant that I laughed at got em before I read the damn post ? got em
    ***********
    :rofl: :rofl: :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    DUMB!!!

  • whitty hutton

    Landlord aint gonna be too amused come the 1st
    ------------------
    :ha:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    got em
    -------------
    @Harlem- that dude had me on :dead: for a week.

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Sandra Rose says:

    Nicola says:
    There is no excuse for her Facebook post. You do not celebrate people getting murdered period. Let alone when doing their jobs.
    Social media has become an excellent vehicle for identifying the truly stupid amongst us.
    ——————
    This is why I quit Twitter
    _______________

    say what when ???? You not down there on da twittah Sandra ???

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    Landlord aint gonna be too amused come the 1st
    ------
    Now that's the got eemmm

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    This is why I quit Twitter. :no:

    ********

    Wait, what? When? :huh:

  • http://dan.l@superiorworks.com SugarFoot

    RIP officer but uhm, Liquori
    ______________
    *opens my other eye and pulls out handbook* Lil Quori, Liqou-ree :shrug:

    wth :think:

  • MissHarlem

    JUST :kiss:

    His name is just as dumb as cum but it didn't stop him from being somebody (yes somebody) RIP

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    So Sandra, who was the person you found out that was being mean and ignorant on Twitter :coffee:

  • Just Looking

    u right DOT. they shawllll do. :yes:

    They be like :cheer: :danban2: :danban:

    But we better than that publicly :kona:

    :waves: Nikke - Yes, unfortunately. My cousin worked at one in in NC and she plucked feathers. I have issues, cause I laughed in face, and two more days. Didn't believe her. She got a certificate of good plucking. NO LIE

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    @NikkeMinxx says:

    Just looking.. she got one more good job option.. There’s a chicken processing plant down there….
    ---------------
    There's a popeye's too. :yes:

  • http://dan.l@superiorworks.com SugarFoot

    Did Subway stop using shoe rubber to make their bread yet?
    ________________
    They were supposed to stop this year....February I think :dead:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Just Looking says:

    Jenie :hug: I approve of this. Stay bored, it beats, lets split the check and he want :hump:
    Keep up the good work, maybe a trip Up not North or an island.
    ________________

    He wants me to vacation with him in his vacation home in Panama but ..... he is older guy :no: he don't get the juices flowing not that it matters but :no: I think I'm going to wing myself away :sad:

  • MissHarlem

    I wish she would take got em out bc this is NOT funny in the least but chit if I ain't giggling. Pray for me :coffee:

    RAZZ it's the got em

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    :steer: Dumb ass just driving the police car. :rofl: Folks are just mental! :hahaha:

  • MissHarlem

    JENIE enjoy your ride hun :coffee: ENJOY ya hear meh

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    lovezoe says:

    So Sandra, who was the person you found out that was being mean and ignorant on Twitter
    ----------
    Who hurt you?

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    SON :woot: Hey yo :D (like on my school picture LOL)

    That name changes with a Q or a G, Italian descent. :shrug: but ion think so :kona:

  • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

    Yea they stopped putting them yoga mats in the bread. Aint no telling wt they replaced it with tho :no:

    Wt was the company that was using dead baby fetuses? :think: was it coke? Pepsi?

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    SugarFoot says:

    Did Subway stop using shoe rubber to make their bread yet?
    ________________
    They were supposed to stop this year….February I think
    ------------
    What about the paint they use for the grill lines on the chicken?? :rofl:

  • whitty hutton

    I wish she would take got em out bc this is NOT funny in the least but chit if I ain’t giggling. Pray for me
    ----------
    CTFU...it's that soft chuckle...slightly high pitched, shoulders moving a lil bit... :ashamed:

    Yall know I ain't right in the head! :kona:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    Wt was the company that was using dead baby fetuses? :think: was it coke? Pepsi?
    -----------
    With my luck it'll be the company that makes ginger ale... :(

  • Just Looking

    Tell her Harlem, enjoy the fruits of his labor. Well if he does not make you well, um moist. Then let him stick around. :tea: You know like a spare tire.

    :kona:

  • Just Looking

    Italian?

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    Zimmerman won't shot. He was hit by flying glass.

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Nothing wrong with having an extra Set of tires :tea:

  • http://dan.l@superiorworks.com SugarFoot

    It was Pepsi :facepalm:

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    @jasonsickles: Police say Zimmerman flagged down Lake Mary patrol officers to report his vehicle had just been shot at. He was wounded by shattered glass.

    @jasonsickles: Police say Zimmerman flagged down Lake Mary patrol officers to report his vehicle had just been shot at. He was wounded by shattered glass.

    @jasonsickles: Police: A few minutes later Matthew Apperson (age unknown) called 911 to say he had just been involved in a shooting with George Zimmerman.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    @jasonsickles: Police spokeswoman reiterates that #GeorgeZimmerman was "not the shooter." A motive for the shooting is unknown at this time.

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    MissHarlem says:

    JENIE enjoy your ride hun :coffee: ENJOY ya hear meh
    _______________

    I will :hug: JustLook ... you may be right :thinking: but I can easily get another spare :yes: in my area all ya gotta do is get out and mingle :lol:

  • You is Petty, You is Messy, You is Extra aka TM

    side note: I finally saw Welven and the "Got 'eem" video :lol:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    <--Doesn't Talk To Strangers says:

    :steer: Dumb ass just driving the police car. :rofl: Folks are just mental!
    ______________

    Chile did you hear about that fool that broke into CB crib chile :facepalm: what a hot damn mess

  • MissHarlem

    SON :lol: hey hun

    WHITTY yes that's the one!!!

    JUST she better act like she know. That's what I call a back pocket keeper

  • whitty hutton

    I believe lardass shot first or at a minimum pulled his gun on the other driver. He didn't expect the other driver to be armed, as well. Sorry piece of shyt!

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    @jasonsickles: Police say Zimmerman flagged down Lake Mary patrol officers to report his vehicle had just been shot at. He was wounded by shattered glass.

    @jasonsickles: Police: A few minutes later Matthew Apperson (age unknown) called 911 to say he had just been involved in a shooting with George Zimmerman.
    ------------
    So failed attempted murder??

  • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

    He wants me to vacation with him in his vacation home in Panama but ….. he is older guy :no: he don’t get the juices flowing not that it matters but :no: I think I’m going to wing myself away :sad:
    ----------
    :shocked: he tryna pull the switcharoo & end up turning YOU out

    Now thats a Got Eeeem for yo ass :rofl: dont u brang us no half alabaster blog baby :nono:

  • http://dan.l@superiorworks.com SugarFoot

    Blind Item
    The celebrity ex-girlfriend of this A list singer got a nasty surprise the other day. A man showed up at her place to repo her car. She thought it had been bought for and put in her name. Nope. It is in the singer’s name and to get back at her he called the repo guy to go get it.
    Karrueche Tran/Chris Brown
    _______________
    Now how da hell did Kickstand think the car was in her name with no title :chase:

    #poor-snatch-management

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    ———-
    :shocked: he tryna pull the switcharoo & end up turning YOU out

    Now thats a Got Eeeem for yo ass :rofl: dont u brang us no half alabaster blog baby :nono:
    ---------
    :dead:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    User Friendly says:

    He wants me to vacation with him in his vacation home in Panama but ….. he is older guy :no: he don’t get the juices flowing not that it matters but :no: I think I’m going to wing myself away :sad:
    ———-
    :shocked: he tryna pull the switcharoo & end up turning YOU out
    Now thats a Got Eeeem for yo ass :rofl: dont u brang us no half alabaster blog baby
    _______________

    Shytting me :rofl: ugh nope :nono:

  • @NikkeMinxx

    LookingAss and RazzleDazzle... :rofl:

    Jenie, just stop to consider this (devils advocate) You're not teasing or "using him" or anything. You ever stop to think he just ain't pressed and has decided you're worth seeing through the development stage? If he's older he understands that it takes more to turn a woman on than money and big penis (helpful of course) and maybe showing you that he is patient, you're worth the emotional investment that leads to good fawking, and more importantly that his feelings are unconditional and providing for you aint nothing yall have to discuss because its as automatic and ingrained as showering every morning. Him seeing that your well being and focus for Lil J is what sets you apart. Mess around and YOU end up mind-fawked in the best way possible.... Just a thought.

    Sorry for the book.

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    side note: I finally saw Welven and the “Got ‘eem” video :lol:
    =============
    My cousin and I showed BroButter38 this weekend. Along with the shark tooth boy. What's his name? Good morning, birds be chirpin :ghost:

  • SOTHERNGRL

    I aint know you could cross your arms in a mug shot. :blink: Learn something new everyday.

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    SugarFoot says:

    Blind Item
    The celebrity ex-girlfriend of this A list singer got a nasty surprise the other day. A man showed up at her place to repo her car. She thought it had been bought for and put in her name. Nope. It is in the singer’s name and to get back at her he called the repo guy to go get it.
    Karrueche Tran/Chris Brown
    _______________
    Now how da hell did Kickstand think the car was in her name with no title :chase:
    #poor-snatch-management
    ____________

    Lawd :no: for real and how da hell you not know the vehicle isn't in ya name .... damn :no: that fool didn't give her the title ... she didn't ask ... she all out riding clean :steer: and didn't do da education .... :fail:

  • You is Petty, You is Messy, You is Extra aka TM

    Butter, I think you're talking about Atown :no: another lost soul :lol:

  • @NikkeMinxx

    Regarding the Blind Item: Don't these people have ONE trifling auntie, spent no time at the inaprropiate neighbor's house, eavesdropped on the fast girt who used to watch you when your mama went out or NOTHING? NOBODY told na'an one of these heauxs that if a ninja bring you a gift he better also bring the receipt? Nobody's jealous arse cousin did the education for something to throw in her face at the BBQ or nothing?

  • SOTHERNGRL

    I ain’t judging. I’m cheering @Jenie. My aunt pure got her a yt man.
    ***********************
    @Dub How the lil meximelt doing. Anybody else done had to pinch him lately?

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    Laws Kumbaya got to Uber it. :facepalm: Sony nothing like your own.

  • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

    Butter: his name is Atl something

    Yall see the real dren (shout out to dubb) her ig is Shaarletemz (something like that) chick is a bonafied mess. She looks more like Dren than Brandi :no:

    Speds gone wild.

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    @NikkeMinxx says:

    LookingAss and RazzleDazzle… :rofl:
    Jenie, just stop to consider this (devils advocate) You’re not teasing or “using him” or anything. You ever stop to think he just ain’t pressed and has decided you’re worth seeing through the development stage? If he’s older he understands that it takes more to turn a woman on than money and big penis (helpful of course) and maybe showing you that he is patient, you’re worth the emotional investment that leads to good fawking, and more importantly that his feelings are unconditional and providing for you aint nothing yall have to discuss because its as automatic and ingrained as showering every morning. Him seeing that your well being and focus for Lil J is what sets you apart. Mess around and YOU end up mind-fawked in the best way possible…. Just a thought.
    ______________
    It ain't even that deep for me cause I plan to continue to date others .... once I finish this last class up .... I'm not trying to get emotionally vested :no: just conversation and some bills paid :yes: that's all. Now as far as him fawking my mind.... I know my limits so I'm very particular about certain things.... for one I have 2 drink max with him .... while he throws back his beers .... better him intoxicated than me .... You raise some very good points :goodpost:

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    McCurdy likely reacted out of emotion in response to the highly publicized recent deaths of unarmed black men at the hands of white police officers.
    ***************************

    Don't nobody care about her cot dang emotion. It shouldn't be open season on police anymore than it should be open season on black men. Now I'm either going to have to stay away from blogs or be windmilling on racists and ignant nigras all day over this minimum wage adult that's probably raising kids. Make me want to move to Mars. When they colonizing that shat anyway?

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    Butter, I think you’re talking about Atown :no: another lost soul :lol:
    =============
    My cousin is so wrong. She said that our next business venture should be to find a mentally challenged person and push him or her into stardom :crying1: I need to stop. I don't think I'm done having kids yet :oops: :kona:

  • Just Looking

    @Nikke, so Wise :yes: :cheer: <<<<< Fist Bump

    Well said, many a time before I became wise :tea: I consider the wrong thing, some men "guide" you to greener pastures. He just may enjoy your conversation.

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Bye Guys :waves:

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    So Chaz Zimmerman and the other guy know each other. Ongoining dispute.

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    lovezoe says:

    So Chaz Zimmerman and the other guy know each other. Ongoining dispute.
    *************************

    I was just reading up on the first incident. Triggerman was basically stalking old boy. Even showed up at his job. But dude ain't press charges. I need him to get to the range and practice his aim. He done waisted good bullets for nothing. Triggerman is mentally ill. He will be getting back at ole boy.

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    Trading places was on Pandora... :facepalm:

    I was talking to Momma Razz this weekend and here she go "Traaaadin placeess" :eek:

    I'm like MA! Don't be singing that secular music!

    Her: What? :tea: I'm not entitled to listen to Pandora? :tea:

    OMG

    :rofl:

  • https://m.youtube.com/watch?v=0TMzDWwIj7Y Nancy Drew Ain’t Studdin’ You :yawn:

    I saw this headline on another site (I assumed they were talking about a transit worker when they said "subway" :oops: )

  • @NikkeMinxx

    LookAtMeNow :fistbump:

    Jenie :do ya thang girl, just wanted you to see it all over.. At least now youre datring again because for a minute you was paying them fools DUST. LOL

  • https://m.youtube.com/watch?v=0TMzDWwIj7Y Nancy Drew Ain’t Studdin’ You :yawn:

    *Kah* says:

    :newbie: Did Subway stop using shoe rubber to make their bread yet? :vomit:
    _______________________________

    :huh: yo' arse aint new! :lol:
    ...but yeah, I believe subway got rid of the yoga mat bread (but they say jimmy johns and others still aint changed yet :tea: )

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    Triggerman was basically stalking old boy. Even showed up at his job. But dude ain’t press charges.
    -------------
    :eek:

    First mistake..

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    I'm really loving the Obamas. They are saying exactly what's in their mind about THEIR people.

  • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

    Triggerman was basically stalking old boy. Even showed up at his job. But dude ain’t press charges.
    ————-
    :eek:
    -------
    Another sad case of White on Latino crime :shocked: heavens to betsy :yawn:

  • http://dan.l@superiorworks.com SugarFoot

    lovezoe says:

    I’m really loving the Obamas. They are saying exactly what’s in their mind about THEIR people.
    ___________
    Did u hear Flotus' speech @ Tuskeegee :trophy:

  • https://m.youtube.com/watch?v=0TMzDWwIj7Y Nancy Drew Ain’t Studdin’ You :yawn:

    NOBODY told na’an one of these heauxs that if a ninja bring you a gift he better also bring the receipt?
    ____________________________________

    :smack: ^^^THIS!

  • Just Looking

    yes, Zimmerman had another lovers dispute with this guy :tea:

  • https://m.youtube.com/watch?v=0TMzDWwIj7Y Nancy Drew Ain’t Studdin’ You :yawn:

    find a mentally challenged person and push him or her into stardom :crying1:
    ______________________________

    :chase: :crying1: :bow: <--me repenting :rolleyes:

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    Following news of the murders, Sierra (C-Babi) Mccurdy posted a ‘selfie’ on Instagram along with the captions “GOT ‘EM”
    --------
    Dis :ghost:

  • https://m.youtube.com/watch?v=0TMzDWwIj7Y Nancy Drew Ain’t Studdin’ You :yawn:

    :newpost: :tape:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    @NikkeMinxx says:

    LookAtMeNow :fistbump:
    Jenie :do ya thang girl, just wanted you to see it all over.. At least now youre datring again because for a minute you was paying them fools DUST. LOL
    ____________________
    had to chile .... School .... but that shyt bout to be over ... play time is about to begin :yes:

  • http://www.swedishsoul.com lovebites

    When are these young people going to learn not to put your business out on social media.....

  • SweetDarkHorse

    People are going to learn when to speak & when to keep quiet. She just lost her only decent job.