By Sandra Rose  | 

Alicia Keys In NYC

Superstar Alicia Keys got up close and personal with her fans at Best Buy flagship store on Fifth Avenue. Most celebrities sit behind a desk or stand behind bodyguards at album signings. Not Alicia Keys. She showed up unannounced and surprised her fans in the store. She didn't leave until every last album was signed.

Alicia Keys In NYC

You can tell when a woman is content and happy with her self-image. Alicia let go of one of her biggest fears: to never leave the house without makeup on. When you reach that plateau in life, you don't care what anyone thinks.

Nelly and Kelly Rowland at Drais Nightclub

Media mogul Nelly and singer Kelly Rowland pose on the red carpet at Nelly and Rowland's One-Night-Only Performance for his birthday weekend at Drai's Nightclub Las Vegas. Why didn't anyone tell me Kelly was bow legged?

Photos: Judy Eddy/WENN.com

Blair Underwood in Queens

Actor Blair Underwood relaxed on location while shooting an episode of ABC TV series Quantico in Queens, New York.

Pearl Thusi in Queens

'Quantico' cast member Pearl Thusi resembled a light skinned Pam Grier while shooting on location in Queens, New York.

  • Incog-knee-gress

    Blair Underwood is still 1988/LA Law fine

  • Readytochokemothernatureonout

    She's happy someone want to purchase that screeching still lol all jokes aside she's always been gracious. I'm a fan but I had to stawp after Girl on fire as that song irritated me so in 2012..

  • Pam

    Everyone looks great!!!

  • ShadesofEMPRESS

    Yes

  • Fendi aka Erin Blockabitch

    Kelly!!! ??

  • Freeriah

    Alicia should of came dressed to impress. He outfit is beyond ugly.

  • Freeriah

    Right. I ain't been a fan since Fallen

  • jazmine

    So...Hillz new emails were just more Subway orders huh? Das a shame.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe
  • E-VannaRootsAllEvil

    Can we get a post on the FBI closing the email scandal??

  • Readytochokemothernatureonout

    My last favorite was I need you.

  • Zizzle

    I doubt the FBI is still a friend of the blog.

  • Readytochokemothernatureonout

    I thought that when I seen it on one of those blogs on Instagram

  • Sexy CJ

    Pearl Thusi resembled a light skinned Pam Grier while shooting on location in Queens, New York.

    *Ummm............This Is How U Do It*

    #Foxy Brown.........#Sheba Baby.........#Coffy..........#Melanin Wins..........

    https://uploads.disquscdn.com/images/a59c1278df6ac88e1d94ac4b86b57b0b88a5d62efad4696116a8a4cdf7959ba9.gif

  • Sexy CJ
  • Sexy CJ
  • Readytochokemothernatureonout

    Voting lines are long in Cleveland Bronnie and Jay and them are helping https://uploads.disquscdn.com/images/146267b511ddcf0fad1eefae62aa50b50fd96586d6f5483a14dd1898826ab32d.png

  • Salliemae’s Boosh

    I think Blair''s pants are too tight for that pose. Didn't know keys had an album out. No thank you.

  • E-VannaRootsAllEvil

    lol right

  • CapricornIce

    Blair & Nelly call me please: 777-9311.

  • jeniefrumdablocâ„¢

    I like Kelly's boots and Pearl's jacket ? got nothing else for this shyt ?

  • Incog-knee-gress

    They is. Someone/Sybil threatens to call them on us at least quarterly ?

  • Jen_n_juice

    Alicia I can understand letting go of the makeup but just throwing on anything EVERYWHERE you go just stop.... love kelly... Blair could still get it

  • Jessy

    Her album and voice lacks any real soul. I used to love her back in the day and tried to force myself to like it but I just can't stand her voice, etc anymore. She's beautiful with or without the makeup tho...but I don't care about that either. Lol

  • Sleepy One

    Omg me too, I could not take all of that screaming

  • LuLu

    Does Blair have on some type of "man Uggs"?
    https://media.giphy.com/media/yTDFuXv8Lqkq4/giphy.gif

  • Petty Patty Cakes

    Kelly looks amazing

  • Readytochokemothernatureonout

    Screeching too

  • Lisa daniels

    Alicia has on makeup. Thanks for playing though.

  • Lisa daniels

    #Afrodreams

  • @djangothegod

    Pearl Thusi resembled a light skinned Pam Grier while shooting on location in Queens, New York.

    More like a skinny Jill Scott.

  • @djangothegod

    I'm Ready

  • Blue

    Kelly Rowland can't take a bad pic.

  • Vonn

    She looks amazing.

  • Vonn

    I was afraid to open this.

  • klwbaby

    She screams more than she sings...my opinion :)

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Who watching RHOA of tonight?

  • http://Copblock.org Brenden’ 2 : Electric Boogaloo

    A light skinned Pam Grier? This has to be some sort of shade? I just. That's like saying Django has fat cankles. Cankles are fat, therefore...IDK. I'm too hung over for this?

  • MystyBlu

    Was in love with him since I was a little girl watching Krush Groove! Imagine my disappointment when I found out what Russ really looked like ?

  • Readytochokemothernatureonout
  • MystyBlu

    Lmao right! She's like half a shade lighter than Pam? I don't argue with people over complexion because it's obviously all in the eyes of the beholder. And some people get butthurt about being labeled the wrong shade ?

  • @djangothegod

    LOL

  • @djangothegod
  • Incog-knee-gress

    I loved him in that movie. But by LA Law I was like 11 and was like well hellooo Blair?

  • harley_quinn2.0

    I have yet to watch one episode of the new season of Quantico. I don't understand why they decided not to give the streaming rights to Hulu. Not smart imo.

  • Jessy

    Agreed! For whatever reason I never even noticed until "Girl on Fire" Now, it just gets on my nerves.

  • MystyBlu

    ??? fresh lil girl! I liked him on LA Law too. He could act better by then. He's played some crazies over the years but him still boooottiful!

  • Irony

    Blair scares me!
    What does Kelly's legs have to...oh nevermind no open post!? #YoungEnoughToBeYourD... #Married #Umm

  • klwbaby

    That's when I noticed also...

  • Readytochokemothernatureonout

    Thanks for the reminder

  • Incog-knee-gress

    Blair black ain't cracked YET! I was fast. But He mighta been first piece of chocolate I loved.?. My mama nem LOVED LA Law. It's their fault!

  • Shira Harding-James

    Loving Alicia's look...she looks beautiful!
    Something about blairs foot being crooked to the side...I don't like it!

  • Alicia.Ashe

    I like Kelly's outfit and that coat Pearl has on. Blair and Nelly are nice to look at and I have nothing for Alicia other than her hair looks moisturized.

  • MystyBlu

    Haha he was probably my first chocolate crush too! We already bonded over our love of Bruce Leroy ? I watched both of those movies on a weekly basis as a kid. Just ???? all in the TV! I loved Lou Diamond Philips in La Bamba too. I miss the 80s movies.

  • KLow

    Blair looks horrible. Ageing is not on his side

  • n1kk1a

    I don't know if there's such a thing as being a "gracious homewrecker..."

  • jeniefrumdablocâ„¢

    Walking dead is on the menu ... Fugg dem broads never again ... Good luck with that show

  • Readytochokemothernatureonout

    She is to her fans she has to deal with whatever she did personally.

  • Lisa daniels

    There is no such thing as big bone unless you are Andre the Giant or Shaq

  • Queen B

    I love Kelly's lil chocolate bow legs lol my man is bow legged too ?

  • Lisa daniels

    She scream because she knows that she is full of ?
    She wants us to forget that she preaching mother earth all the while she entertaining a married in her bedroom.

  • yallcrazy

    Set it off fine too

  • yallcrazy

    Right. And showed that cute shape she got

  • Araminta Glissade Chaines

    Somebody should be in jail for the way they're obviously trying to suppress the vote.

  • Incog-knee-gress

    He was EXTRA fine by that movie. YessssLawd!!!! ?

  • Araminta Glissade Chaines

    Kelly glows in all her pics. Nelly looks great. I think this is a bad pose choice for Blair. And it's really nice of Alicia to be so personable with her fans. The last Sis with the Afro is cute. She needs to fedex me that coat-I love a patterned coat.

  • That’s Interesting

    Looking all dry and red eyed.

  • That’s Interesting

    Yeah Jill is beautiful too but this chick ain't touching Pam Grier back in her day. Not at all. She does have the Jill Scott vibe tho.

  • Readytochokemothernatureonout

    My friend her absentee ballot went MIA

  • S T

    Mmmm hm. ??

  • S T

    Ohhhhh yeah. ??

  • https://twitter.com/Chicagowise Chicagowise

    Nelly is a media mogul?! ?

  • BrownIsBack

    Mine never came in the mail

  • https://twitter.com/Chicagowise Chicagowise

    Everyone who continues to live, gets old.

  • Readytochokemothernatureonout

    Smh

  • BrownIsBack

    Soooo just had a 5.3 quake that seemed to last forever

  • SummerBaby

    Media mogul Nelly ???. Kelly looks cute. Every since Blair played the abusive dude in the Tyler Perry movie that's all I think about when I see him.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Nice kicks Nelly?

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Right.
    Whore or not*bams couch* ?
    I still ?? her old jams! ??

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    ??

  • Readytochokemothernatureonout

    Right lol

  • Dolemite

    Alicia looking tall as heck, kelly always been fine as she want to be, nelly still dressing like he 21. Blair look like a recovering addict and bay girl look nothing like the legend Pam grier

  • jussaying

    i didn't realize drake wrote and produced that.

  • jussaying

    i think she went downhill after krucial keys stopped working with her. his melodies and production are what aided her. she has a "unique" voice and it only works with certain music.

  • Irony

    You need to see Asunder, I think that's the name.

  • Irony

    Bless your heart!

  • Readytochokemothernatureonout

    Right I forgot about her ex being crucial to her success

  • Readytochokemothernatureonout

    Right I forgot about her ex being crucial to her success

  • Pebbles

    Blair is like a fine bottle of wine that ages gracefully

  • Fendi aka Erin Blockabitch

    Come through with the pun.

  • MScommunication

    Lmao

  • MScommunication

    Everyone looks great.

  • MScommunication

    Yes mam she looks amazing !!!

  • MScommunication

    I don't understand why she keeps her head wrapped up. Im just happy her hair is out.

  • MScommunication

    I like this length and style of hair .

  • NYTimes#1Bestseller

    Nelly a music mogul????????????????????????????????????????????????????????????????

  • NYTimes#1Bestseller

    Lol right???

  • Readytochokemothernatureonout

    Lol

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    :hug:

  • CapricornIce

    Him & Denzel could get it at age 11.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    And usually ashy
    ????

  • Yoni

    Cute boots, Kelly.

  • Yoni

    +1

  • Yoni

    LMAO - folks ignant!

  • MangoMama

    Kelly looks good

  • BrownIsBack

    Walmart on the south side of Okc.
    The gift that keeps on giving. He had aspirations of becoming a Harlem Globetrotter. ......he didn't make it https://uploads.disquscdn.com/images/ccc534dabdd8c0eb144c18c019105ab65e176550112e3bd126c3836f1319e52f.jpg

  • BrownIsBack

    It's become the norm here

  • Salliemae’s Boosh

    I think A Keys lost me after all that screaming at Whitney's funeral. No mam Pam!

  • missmiami305

    Alicia seems to be on a PR campaign these days ???

  • missmiami305

    Wow! Where

  • Cares4uWishElectionwasover

    Happy Monday! Have a awesome week.

    Grab your pu$$y and vote.

  • BrownIsBack

    Okc, the epicenter was an hour north of here

  • Irony
  • Zeta Phi Beta 1920

    Frat!!!

  • Darkandlovely617?

    Good morning, happy Monday all

    Y'all see Janet Reno done checked out?
    Lady done had Parkinson's for years but voted against watching this race one day further ?

    Have a wonderful productive day everybody

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Good morning..and the witch hunt was a failure AGAIN!!! #ImStillwithHer
    Good morning Yall!!

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Kenya is a nutcase. Who she gone hire and humiliate this season.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Where are you living now in Italy? ????

  • missmiami305

    Ahhhhh man I swear I was thinking about her last week. I had intentions on searching online to see what she was up to. That was a strong woman who didnt play. I will never forget this ?. She showed their ass who was boss. Rip! https://uploads.disquscdn.com/images/76fef42ae1931081bf62ccbe619061a95a7d7212f86dc2b7229721a1ba362656.jpg

  • Darkandlovely617?

    ??

    Yep; between Elian & Waco, she ensured her place.

  • missmiami305

    Good times back then. Way before the wrath of Bush and the war against terror ?

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Classy :D
    ?

  • harley_quinn2.0

    I'm mad she continued with the party and the house wasn't complete. Would it have killed you to push it back a week?

  • Darkandlovely617?

    I think we should all be grateful we've got to see these times, because moving forward it's just not looking good ?

  • Yoni

    Same thing my stalker said.

  • Yoni

    Damn, forreal? Wow.

  • missmiami305

    Tell me about it. It's been real messed up for a longtime. Future seems bleak ?

  • Yoni

    Has anybody turned their heat on?

  • Yoni

    Love. Love. LOVE Alicia's hair.

  • iWasteTime

    My complex did, project heat at that. ugh

  • Darkandlovely617?

    ??

    ?????

    Heat got turned on a month ago.
    But, I'm in Boston so, does my vote count ?

  • iWasteTime

    good Morning Roses!
    Happy Monday!, one day left. Hillary won in Jr's school mock vote and our High School Mock vote as well. I hope its a precursor.
    Any one else take Wednesday off? Just me ... ok ...
    I like Blair's look and his boots.

  • Yoni

    I only caught parts of the 2nd (after the 30 minute mark) half of the show.
    Married to Medicine I missed parts of as well. Seems like it's been FOREVER!

  • Yoni

    What's the temp up there? I haven't seen NOBODY'S weather in forever. I don't even know what the temp is here. LOL

  • Yoni

    Project heat is the best! LOL

  • Darkandlovely617?

    ??

    Why'd you decide to take Wednesday off?
    Blair had loss some of his "umph"

  • Darkandlovely617?

    It was 34 this morning. Actually had to let car warm up. It's been crazy though, going to be 65 tomorrow & snow is projected for the weekend

  • missmiami305

    I haven't been caught up in the hoopla of this election but I am aware of all the scandals. Anyway, my 9yr old son asked me the other night what would happen if Trump won the election. I was speechless because I honestly don't know and I didnt have an answer which isn't normal for me ?. Has anyone explained this to their kids????

  • Yoni

    Is 65 considered warm to YOU? I warm my car up EVERYDAY......even in the summer. It's more or less so that I don't lock myself out of the house on accident. LMAO

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Yes!
    Just crack ah window ???

  • Darkandlovely617?

    Girl yes! This global warming has our weather all the way screwed up.

  • harley_quinn2.0

    I fell asleep on married to medicine. I didn't watch last season so I have no clue what's going on.

  • iWasteTime

    I need a mental break from this election and if it go how I don't want it to, I need to start packing .... lmaoooo

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Yes. I don't do cold well.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    RHOA is really on its last legs. Watched all of M2M. Eh.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Neither did I, but I got the gist of what was gong on.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Yes. She's nutty and wants to stunt. That house is a mess just like her.

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    I HAVE ONE THING TO SAY TO MY PEOPLE
    Do not let this election sway your decision to exercise your hard fought right to vote. For those who are saying what does it matter..It mattered to those who fought to be classified as humans not even 100 years ago. My dad will be 101 in 2 days and it matters to him that I do not suppress my vote because of the choices that lay before us. It would be shameful of me to do so. MEEENNN!!! Sometimes you are the most disenfranchised..listen..you should be the FIRST ONES there BLACK MEN!!! Show them that they DID NOT SILENCE YOUR VOICES IN THESE PAST YEARS OF POLICE BRUTALITY AND OPPRESSION!! You are living what our past has lived in the 50s and 60s and they stood tall and still pushed on to VOTE!! GO VOTE!! I hounded my son who is THOUSANDS OF MILES AWAY ON A SHIP! I told him don't he dare not vote! And tell everyone you are in command of it is their right and you "SUGGEST" that they exercise it asap! My daughter who is having a son I told her don't she dare not vote! Her son will be brought into this world soon and her voice needs to be heard!! VOTE!!! VOTE VOTE!!!!

  • http://batman-news.com Roderick2011

    You mean Alicia has a 'struggle' voice.
    Fixed it for you.

  • E-VannaRootsAllEvil

    101 is awesome!!

  • Alicia.Ashe

    Once. Now it's back off.

  • E-VannaRootsAllEvil

    How was it? Boring? I tried to watch but could not

  • Incog-knee-gress

    Girl about 2 weeks ago. Idc tho, the bill is no longer my responsibility lol.? It gets cold as heck at night. 30s.

  • Incog-knee-gress

    I was sad about Janet Reno. God bless her.

  • http://yeuphonic.com @yeuphonic

    And Christina Aguilera lost me bleeding at Etta James funeral

  • the guest

    A gift from the movie gods would be a film starring Blair and Idris. #EPIC

  • iWasteTime

    101 is an amazing blessing.

  • nicelyput32

    A day before the ELECTION..wonder what kind of posts we will get today??

  • Libra80sBaby

    *yawns*

  • Renee Bee

    Chile be safe out there.

  • Yoni

    Happy New Year, DaddyWut!

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    IWaste and he went EARLY to vote! He joked and said hell I may not be here til the 8th! But my vote will! I will honor his legacy of living through the most horrific times of our people and do what he generations fought for!

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Yeasss I am trying to get down there to celebrate with him!!

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Thanks Vanna!!

  • Incog-knee-gress

    Sandra. If you gonna make a move, do it. ?Gone head and give us either Cliff vs. Wayne or the fukk ass political post I know you working on??

  • Yoni

    What happened to missmiami's post about what do you tell your kids? Are posts being erased?

  • Yoni

    Good morning.

  • Yoni

    Where is "down there?"

  • SpillyNillie

    Murnting!

    I voted on Friday. Everyone PLEASE go VOTE...and pray for this country in the meantime...

  • Yoni

    I shall NOT be moved........yet. But it's getting to me. LOL

  • Yoni

    IKTR! LOL #spaceheaterisbae

  • Incog-knee-gress

    I'm still damn it traumatized by this. Still

  • Yoni

    I :heart: Quad. IDKwhy either. LOL

  • Yoni

    Neither do I. However, I don't do bills even better. LOL

  • MissHarlem

    Yes they are. My comments kept disappearing so I barely post

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    She's funny.

  • Yoni

    Yes she is!

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Chile. I've gagging at that light bill.

  • E-VannaRootsAllEvil

    Mawnin

    Can I get a video with a full episode of RHOA??! Plesse and thanks u!

  • iWasteTime

    I would the former but know we getting the latter.
    hey sis! hey

  • Yoni

    New post - RIP RENO.....not Nevada

  • Yoni

    Ion't eein look. I call. They give an amount.....I pay (less than) half. LMAO

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    I don't like Lisa Nicole or the one who got tax problems.

  • Yoni

    Oh word? I gotta keep an eye out.

  • Incog-knee-gress

    It got cold one night and I went to store and came back and he was sitting there like?. You bet not say nothing lady bc it's cold. Dub kids was happy AF. was like we got to turn on the heat mama?. Bc mine know the drill. Better layer up and ask permission to use space heater. They skipped the middle man this year (me)

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    What can keep the lights ok? ????

  • SummerBaby

    I think I've seen that movie. Does it have Debbie Morgan in it?

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Corner. Now!

  • Alicia.Ashe

    Yup, got my heater on and it's been nice here in Chicago.

  • Yoni

    RIGHT! Light AND gas is my bill. I only cook on Sunday and I sit in the dark M-M. So why my bill still be high asf??

  • Yoni

    Welp, long as it's NOT yo prollem, then let's sunbath in December. LMAO

  • SummerBaby

    I see Reginae done jumped in the mix getting at Tip.

  • Yoni

    I NEVER like Tax Problem Toya! NEVER! When Mariah and her mama jumped that bitch at that party. I WAS WEAK!

  • Yoni

    It's too early..... *hangs head* Going. :kona:

  • Incog-knee-gress

    Ohh naw. Same like Nique getting in mix @ her stepmom. Let me go read. Smdh

  • Incog-knee-gress

    Heller!

  • Incog-knee-gress

    Hola!

  • E-VannaRootsAllEvil

    Where girl where??? Hehe

  • MissHarlem

    Lurking from the sidelines ?

  • SummerBaby

    I seen it on fameolous ig.

  • Incog-knee-gress

    Shaderoom.

  • E-VannaRootsAllEvil

    I just saw it. I knew when I saw the post from TI on Saturday that this this was gon happen. It's bout to get crazy with them. Really reginae need to stay out of grown men convo. She out of line

  • LibraGirlonly

    My sons have voted ever since they could. It's very important.

  • Incog-knee-gress

    She said Same thing that I said made my ass itch yesterday. Tip shoulda texted. Nope. And shut your lil 17 yo ass UP. She already irked me when she was speaking on her mama marriage and her daddy bed partners. Shet UP

  • Incog-knee-gress

    Cantchu see two men are talking...?

    In my Ron Isley voice....

  • RedBottomKittenHeels

    Anybody listen to Alicia's new album???? I think she had a song where she talked about her "former" stud past...LOL

  • SummerBaby

    She's so used to being in grown folks business she don't know when to sit down & be quiet. I still side with Tip on his approach.

  • Incog-knee-gress

    +1. Riding for Tip. Cant believe it myself.

  • E-VannaRootsAllEvil

    Exactly like girl go play somewhere u in the wrong situation like TI old Enid to be yo daddy

  • Incog-knee-gress

    Well heller from the ova siddddddddddddde

  • Lolalao

    Blair looks like he got some Ike in him ..?

  • E-VannaRootsAllEvil

    My therory is that he did text and Wayne didn't respond. I want to believe that

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Illinois where Iz from!

  • SummerBaby

    I really don't think he needed to text him. Wayne said some ignorant shyt publicly & I have no problems with Tip saying something on social media. Tip is very vocal on social media about the injustices happening to us......I can't believe I'm capping for Tip. ?

  • Karma WhO

    jus like on that madea movie he was in!

  • Wuts got Petty Davis Eyes..
  • E-VannaRootsAllEvil

    Me too I think we need a drink this morning. Who am I??? ?

  • E-VannaRootsAllEvil

    I can't believe it either. I didn't necessary think he was out of line Wayne need to get it together

  • flowerinthemoonlight

    I can't!

  • SummerBaby

    Wayne must forget he has three sons that are going to grow up to be black men. At the rate he spends money ain't no guarantee he'll still be rich by the time they grow up.

  • Irony

    Yes, I thought you may not have seen it because his character was a bit more gut wrenching than in Tyler's movie.

  • felinelurker

    Man, it's getting old...all the talk about my house will be done before yours...whatever, whatever...

  • @djangothegod

    Good morning!

  • @djangothegod

    I only realized it after I typed it.
    Pretty impressive.

  • E-VannaRootsAllEvil

    They both 2 stupid old azz women who obviously don't have the money for that lifestyle

  • E-VannaRootsAllEvil

    Exactly like dude cmon

  • BrownIsBack

    Thanks

  • S. Williams

    I fell in love with him with Set It Off.....maaaaaaaaan gay straight bi who doesn't love this man lol

  • Full Monty

    Chile Alicia could come out the house butt ass naked and it won't help her album!

  • ShadesofEMPRESS

    Yes!!!!

  • Pamela

    Only thing she has in common with Pam Grier is she's black and has a afro.

  • Felicia Kelley

    YASSSSSS

  • Felicia Kelley

    I couldn't take IT

  • Queen of EVERYTHING

    Stop acting like Alicia doesn't need some serum, moisturizer, oil or something on her dry-ass naked face. She irritates me.

  • ?Sugar&Spice?

    why does blair look like he's going through some things? lips and face all dry and ashy..

  • Glenda Johnson

    She needs some fawking make-up too

  • Glenda Johnson

    Not at all, talking about some Blended family, STFU bish

  • Glenda Johnson

    Blair still got it, just don't pose like that, it shows your height. Pearl is how good A Keys could look if she applied some makeup.

  • Glenda Johnson

    Not even that will help her ? album sales.

  • T3

    I'd salivate the entire movie??????????

  • Felicia Kelley

    HOLLERING

  • Bonny

    I thought Pam Grier was light skin...let me get my brown bag.

  • mzwhang90210

    LOLOLOLOLOL

  • mzwhang90210

    Me too.

  • mzwhang90210
  • mzwhang90210
  • Blue

    Bwahahahahahaha. Uhh, I mean. You look gaw-jus Mzwhang. Eat your heart out Kelly

  • Mssugamoma

    I like her half wig....