We Approve Of Pharrell Williams’ New Chick

The paps caught up with producer Pharrell Williams and his new chick yesterday. She’s an amazon but she doesn’t fit the standard cookie cutter image that these rappers usually go for. She looks a little on the young side, but cute. Don’t like the bob even though short hair is so in now (I’m trying to convince my friend of that).


Love the shoes.



Hate the baggy pants. Stop the madness.

Photos: FlyNet via Faded Youth



 


53 Responses to “We Approve Of Pharrell Williams’ New Chick”

  1. 1
    KaraZ says:

    Am I the only one who thinks they could be cousins based on the ZERO chemistry in these pics?

  2. 2
    wtf says:

    sandra, i question your taste in women…smh..and those shoes pharrell??? have always had a thing for him..i think he is fine!!

  3. 3
    Mornay says:

    Is he wearing bedazzled tap shoes??? My style is conservative chic so maybe this look is what’s in now… :shrug:

  4. 4
    ReadTheBlog says:

    :hurl: LOL U sure that isn’t a member of the Neptunes? Those shoes make me want to pull out my own tap shoes and shuffle ball change.

    Oh my, I just knew you were talking about the chick with the phony tail!

  5. 5
    ReadTheBlog says:

    Those shoes look like something Lisaraye comissioned Tina Knowles to make…

  6. 6
    Kat says:

    i doubt if that’s his girl! lol!

  7. 7
    Cinderella says:

    The shoes he’s wearing are Christian Louboutin. He just started making shoes for men. They’re very European.

  8. 8
    ryand91 says:

    Ummm she is not cute, no style, no shape. Pharrell needs to be with his baby moms, I’m just saying.

  9. 9
    kdillon says:

    He’s cute :)

  10. 10
    missmiami says:

    :rofl: @ those shoes. BTW, the chick could use a makeover.

    Next………….. :coffee:

  11. 11
    spongebobfan says:

    yeah…isnt that his sister? another blog said thats his baby mom???? ewww

  12. 12

    HELL TO THE NO!!! These men are displaying to much women tendencies for me… GTFOH

  13. 13
    ldorisca says:

    That’s not a new chick. That’s his baby’s mother.

  14. 14
    Divinebrown says:

    That is not his chick….

    FCK!! What is up any chick being seen with a celebrity that is his new woman and cut buddy? THATS FCKIN STOOPID!!!! Trashy jounalism and all the blogs do it. Childish azz ****, man.

  15. 15
    Divinebrown says:

    that chick got on low quarters. MENS CHURCH SHOES….

    Someone should OFFICE Linebacker her azz.

  16. 16
    ggouch says:

    She looks like the dude from that starburst commercial starts singing: Berries and cream, berries and cream I’m a little lad who loves berries and cream

  17. 17
    ReadTheBlog says:

    Oh, In the spirit of the Pleasure P story, I don’t believe it…I’m gonna need some ‘factual proof’ that this is his boo. And an explanation for them tic-tack shoes would be nice, too!

  18. 18
    Summers says:

    She looks like a man in the first pic WTF!!!!

  19. 19
    ReadTheBlog says:

    Really, those pictures make me think he is bugging on chick. I see no boo tendencies whatsoever!

  20. 20
    ReadTheBlog says:

    GGOUcH – :snort:

    I remember that commercial!

  21. 21
    missy says:

    ggouch Says:

    She looks like the dude from that starburst commercial starts singing: Berries and cream, berries and cream I’m a little lad who loves berries and cream
    ———————————-

    :lolol: I :heart: that commercial…..and she does look like him…… :rofl: *scrolling up to look at the girl again*

    I thought this was his baby mama…….not his new boo

  22. 22

    ggouch Says:

    She looks like the dude from that starburst commercial starts singing: Berries and cream, berries and cream I’m a little lad who loves berries and cream

    :rotfl:

  23. 23

    ggouch Says:

    She looks like the dude from that starburst commercial starts singing: Berries and cream, berries and cream I’m a little lad who loves berries and cream

    :rofl:

  24. 24
    ReadTheBlog says:

    Ggouch needs to go to the corner on that one… :rofl:

  25. 25

    Seriously though…I think that’s his baby moms…I could be wrong, but I think so.

  26. 26
    LadeeA says:

    She’s not bad. And Pharrel used to wear some tight ass pants! The baggy look is a great move for him.

  27. 27
    tori-v says:

    this is probably gonna go over all of yall’s head but here goes: :rolleyes:
    i used to read these books by Judy Bloom. The character was Ramona Quimby and she was a little mishevious (sp) kid who had to get the same haircut this girl has because one time she got gum in her hair..
    this girl is not pretty! sorry! :shrugs: this cut is atrocious and not flattering & the get up is blah.
    i also dont like His shoes..he is going for the Gregory Hines/Lady GaGa look? pass

  28. 28
    kdillon says:

    Those Judy Bloom books were the bomb, I miss being a kid.

  29. 29
    LadeeA says:

    @tori-v I used to ready Judy Bloom too! Didn’t she write “Are you there God, it’s me Margaret?

  30. 30

    ***clears throat***

    Neva mind.

  31. 31
    eastpointvet says:

    actually he got on men louboutins those i dont like but i like the louboutin louis sneaker that come out in the spring its bedazzled like those but they not dress shoes they more chuck taylor looking but they fly

  32. 32
    Lady_L says:

    now if CB had these on ya’ll would be talking mad crap about him! that girl looks almost like she has an adams apple, and i hate the haircut.

  33. 33
    ms_no-no says:

    The one in the plaid shirt looks like a skinny dude with a bob :-? ; sorry but I have to call it like I see it; I thought it was the lady in the white shirt on the left until I read further that it was the one in the plaid shirt. And besides, wasn’t Pharrell married or about to marry some other dame a minute/while ago?:-|

  34. 34
  35. 35
    tori-v says:

    @kdillon Says: yes!! i know!me2! :cosign:

    @LadeeA- i believe she did. i read that one 2!
    uh oh.. we got a few lovers of great literature in the building!! :lolsign:

  36. 36
    blackgyrl says:

    unhh uhhh not Ramona!
    :rofl:

  37. 37
    NayNaCoal says:

    @ mornay .. lmao @ bedazzled tap shoes !!

  38. 38
    artistman999 says:

    They said that is his BM…

  39. 39
    Mychal says:

    Sandra, are you sure “she” is not a tranny? Look at that Adams apple. I thought it was a boy at first. I seriously question this person’s gender.

  40. 40
    Daisy says:

    I would love to see CB pop lock in drop it in those shoes :rofl:

  41. 41
    JUICYMAMA724 says:

    That is NOT a chick..thats a tranny…im jus saying :whistle:

  42. 42
    TruGemini says:

    @ 25 – Yes, that is his baby’s mother….

    She did “fit the standard cookie cutter” rapper chick B4 she had that baby…now she just look like a mama.

  43. 43
    terika83 says:

    If this is the one he supposedly had a baby with she’s actually a LOT prettier then these pics are showing and what in the mickey fickey does pharrell have on? That must be the other pair of Louboutin male shoes.

  44. 44
    enjewel says:

    Oh yes…Ramona, those were the days…for some reason the library at my school had the VHS tapes and we used to get to watch them in class. I just remember the episode where she turned her hands blue! :grin:

  45. 45
    Quitta says:

    She looking like a man to me honey. Maybe it’s the hair-don’t? :shrugs:

  46. 46
    alabamagirl77 says:

    You know who she looks like…LMAO She reminds me of the guy version of Taj Mowry (Tia and Tamara’s brother)…That is a man…

  47. 47
    tori-v says:

    @enjewel- i remember!
    God i wish i was kid again!
    i’d take advantage of my naps&juices (im sleepy and thirsty right now at work!) :sad:

  48. 48
    qtipthecat says:

    I don’t really see an adams apple, but I do see a mustache.
    He looks like hes 12 next to her.

  49. 49
    pointhimout says:

    Pharrel is hilarious. I always give he and dre3000 respect cuz they do what the phuck they wanna do. priceless.

    I couldn’t rock those shoes, but like the color pink and peach, only certain men can pull this off. I’d wear those and the response would be an astounding “just like we though.” I can’t have that.

  50. 50
    Vonnie_F says:

    thats his baby’s mother

  51. 51
  52. 52
    scandalous1 says:

    LMAO…now ya’ll know that’s Amelia Bedelia

  53. 53
    scandalous1 says:

    those are the shoes that Janet and her dancers wore for the awards show when she performed Scream and fell…
    just in black

Comments are closed for this post