Source: ‘Lil Wayne is Jealous of His Daughter’s Relationship With T.I.’

Rumors have been swirling ever since reality TV personality Antonia “Toya” Carter’s Tweet that her daughter Reginae was no longer a part of the group OMG Girlz.

Toya took to her Twitter page this week to dispute rumors that her daughter was kicked out of the group. She also tweeted that she is still good friends with the group’s manager Tameka “Tiny” Cottle, who co-stars with her in the hit BET reality series “Tiny & Toya”.

Yesterday, I spoke with an inside source close to both camps who told me that the actual decision for Reginae to leave the group was made by Lil Wayne, who is currently serving time in a NY prison on gun possession charges.

Despite the fact that T.I. raised a glass in Lil Wayne’s honor at his welcome back party Sunday night in L.A., the source says tension began brewing after T.I. was released from prison and Lil Wayne went in.

T.I.’s friends agree that prison life has changed T.I., and since his release from prison he has thrown his full support behind fiancee Tiny’s business endeavors, which includes the OMG Girlz.

The source indicated that Wayne might be upset about the attention his daughter is receiving from T.I., who has told Reginae she could have whatever she liked.

“T.I. is really helping the girls a lot and [Lil Wayne] had plenty of time to help them while T.I. was locked up, but he didn’t,” said the insider. “Now that T.I. is out of prison and he’s putting his money into the group and helping them, Lil Wayne doesn’t like it one bit. Now he doesn’t want his daughter in the group.”

The insider said that before Weezy turned himself in for sentencing in March, he took the OMG Girlz to Miami, Florida where the plan was for him to record a track with the group.

Reportedly, Reginae tweeted about her father recording a track with her. But the OMG Girlz, which includes sisters Bahja and Lourdes and Tiny’s daughter Zonnique, returned to Atlanta without ever recording the track.

The insider said the decision for Reginae to leave the group was all Wayne’s and not Toya’s. Even so, Reginae and her former bandmates are still close and they get together whenever their schedules permit.

A meeting to discuss the future of the OMG Girlz is scheduled for this weekend when Tiny and T.I. return to Atlanta from the west coast.



 


63 Responses to “Source: ‘Lil Wayne is Jealous of His Daughter’s Relationship With T.I.’”

  1. 1
    FloridaChick813 says:

    I doubt it!

  2. 2
    ontaya brooks says:

    I blame Toya, she knew what she was getting her daugther involved with from the beginning, if Wayne has a problem with it, he should have thought about that when he decided to play Lone Ranger. Let the girls have fun, she always seemed to be smiling to me, that is just an ego thing with Wayne.

  3. 3
    4theluvof_mii says:

    Why??? Is their something going on between him (T.I.) and Toya the we don’t know about and Lil Wayne not spilling the tea? Just my thought….lol

  4. 4
    SugarPieHoneybunn says:

    I dont even believe that Lil Wayne is jealous of T.I.’s relationship with his daughter.

    Wayne probably just woke the hell up from his syrup fog and realized that OMG girls are some fast ass, grown lil children that need to take their asses to somebodies school instead of running around looking like Punky Brewster’s long lost black cousins.

    :clap: I love you Wayne but you know you are a hot mess with all them kids with different mamas. Kudos to you for trying to make sure that your daughter doesn’t grow up to be somebody’s :chickenhead:

  5. 5
    BamaBeauty says:

    “T.I. told Reginae that she could have whatever she liked.”

    Sandra, your sense of humor kills me!

    :rofl:

  6. 6
    OutsidetheBox says:

    :blink:

    Co-sign Flo

    :coffee:

  7. 7
    mzvirgo78 says:

    This sounds like a bunch of who shot John….. Why would he even care that much …it’s not like the group will go far anyways …IJS

  8. 8
    Choco says:

    To keep it 100 Toya shouldn’t let her daughter in that group Reginae seems very mature and grown- I was watching her like OMG this little girl is only 11 her Dad is addicted to drugs and so is her grandmother-sometimes she acts high her damn self-so for the sake of the child-Perhaps she needs to be closer to home…

  9. 9
    FloridaChick813 says:

    Wayne probably just woke the hell up from his syrup fog and realized that OMG girls are some fast ass, grown lil children that need to take their asses to somebodies school instead of running around looking like Punky Brewster’s long lost black cousins.
    _________________________

    :rofl:

    OMMMMGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!! YOU JUST KILLLED ME!!!!!!!!!!!

  10. 10
    Kcalvin2002 says:

    So I wonder how hard those girls are going to laugh when they read this BS of a post????

    Seriously, I’ve been clicking refresh for this??? :coffee:

  11. 11
    pointhimout says:

    sounds crazy. it takes a village, remember?

  12. 12
    Anna says:

    mzvirgo78 Says:

    This sounds like a bunch of who shot John….. Why would he even care that much …it’s not like the group will go far anyways …IJS
    ~~~~~~~
    Must be a generation thing, who shot John? We say who shot JR (Ewing)? :lol: If LiL Wayne would stay out of trouble he wouldn’t have to worry about another man rearing one of is children. I too agree with Sugarpiehoneybunn, that those girls were too fast.

  13. 13
    ReadTheBlog says:

    He’s got the right idea, snatching her out the group. And he has every right to be worried about some other man in his daghters face. Her mom should be ashamed, too, trying to expose her to the industry! If they keep it up, it won’t be long before someone gets a hold of her fass tail and turns her on to some REAL adult behavior – this is how it starts! WOMEN PROTECT YOUR DAUGHTERS FROM ALL THIS MESS!

  14. 14
    QuettaV says:

    WOW!!!!! :shrug:

  15. 15
    QuettaV says:

    On the episode Toya seems like she got her parental role together.( again she is front of cameras) :shrug:

  16. 16
    OutsidetheBox says:

    “Punky Brewster’s long lost black cousins.”

    So this morning my mom said my 3yo looked like Punky and I thought it was a compliment…I used to love Punky!

    *kicks rocks*

    LOL

  17. 17
    SugarPieHoneybunn says:

    LOL!! Punky Brewster was my favorite. I dressed like her on halloween!!!

  18. 18
    FloridaChick813 says:

    QuettaV Says:

    On the episode Toya seems like she got her parental role together.( again she is front of cameras)
    _______________

    I’ve only seen two episodes, but I think she’s doing okay :shrug: I’d hate for these folks to see me and my child :coffee:

  19. 19
    FloridaChick813 says:

    @ OTB –

    I fought a boy in the 9th grade because he said I looked like Punky Brewster!!!!! :rofl:

    But that was my idol when I was a child!

    Specially the side pony tail.. WHAT????? :D

  20. 20
    AprilRain says:

    Lol @ this story, I knew Tip was coming home to the same ole drama…smh…

    :newpost:

  21. 21
    SugarPieHoneybunn says:

    @ FloridaChick813
    Okay!! You couldnt tell me I wasnt cute with my side ponytail!! Dont let me pull out them ribbons on them too!!

  22. 22
    qtipthecat says:

    I just find this all hard to believe and I really don’t care that much about a group that will never be famous anywhere but the ATL.

  23. 23
    ms.truth says:

    I feel sorry for these children. They’re not being kids!! Being pushed into the drama of adulthood too soon. Most of the human life is as an adult. They have plenty of time to be adults, let them be kids!! Why would any parent approve of this?

  24. 24
    OutsidetheBox says:

    <—- couldnt tell me nothng ’bout that side pony!!!

    Y’all ‘memba when Ashanti came out and was sporting it?!?!?

    #The80sRocked

  25. 25
    BamaBeauty says:

    *Sandra in Lil Waynes’s voice*

    I’m going in, I’m going in…should’ve gave me an invitation befo’ this sh*t hit the wind.

    Tiny please personally deliver this woman an invitation, a wedding favor, or maybe a hand-cut piece of wedding cake…she going in

    I like Tiny, and I happen to like this blog because it cast a good light on her.

  26. 26
    Candi Apple says:

    Lil Wayne should be shame of hisself. I saw the show and Reginae was so happy her daddy spent a little bit of time with her during her birthday party. Toya said wayne was there and he even put on pj’s. I said so is he there now because the camera’s are rolling? Justathought

    Anywho, Reginae need school and not a group or she can do the group but get those girls tutors so they can learn to read better. Fame is a matter of opinion. With a good publisist and money behind them they could be big. These little girls need more than Rhi-Rhi. :coffee:

    They dress youthful and have nothing hanging out.

  27. 27
    biglegs36 says:

    People need to stop acting like these a regular kids with regular parents. Their parents are in the industry so that’s what they are exposed too! If they wanna be in a group, let them. If it doesn’t work out, oh well they will be alright. They are lil rich kids let them have fun. What else it for them to do? What is fun for regular kids, is probably boring to them.

  28. 28
    dcwife1622 says:

    Sandra this sounds like a bunch of BS…..

    I don’t think Tiny is managing the group. She’s busy globetrotting around the world with TI… :coffee:

  29. 29
    Anna says:

    ms.truth Says:

    I feel sorry for these children. They’re not being kids!! Being pushed into the drama of adulthood too soon. Most of the human life is as an adult. They have plenty of time to be adults, let them be kids!! Why would any parent approve of this?
    ~~~~~~~~~
    I think anyone pushing their kid in the entertainment industry should look at Lindsey & Brittney along w/the kids from Different Strokes. It’s not worth it. Not every kid is good w/peer pressure and rejection/fame. Back in the day most kids had managers not momagers. Kids back when who are now adults have said that they were glad that their parents were not their manager because when they needed a parent to lean on that parent was just that, A Parent.

  30. 30
    mirsmommy says:

    @ Sandra

    No hon, stop reaching. :wink:

    Nah I’m just jokin. :lol:

    Not sure if I believe this story or not, but if Wayne has such a great relationship with his daughter like everyone in their inner-circle says, then he should not feel threatened about what TI does for the group. :shrugs:

    Maybe he doesn’t want her in the group, because he doesn’t want his daughter in the music industry itself. For one, look at the products of young women in the industry now. Sex sells, not talent. And two, look at how she’s exposed to the public. One person in particular that I will not name, feels the need to beef with her mother, and her mother’s friends on Twitter, and talks ish about this little girl to no end.

    And let’s not forget that Wayne was a young artist, and look at him now…..he was on drugs, locked-up in NY, and has drug charges in another state. Hell, the only reason why his a** ain’t on drugs now, is cuz he’s locked up. But then again, inmates can gain access to drugs on the inside, too. The industry has an effed up track record for a lot of children that became famous and grew up in the limelight.

    Just sayin.

  31. 31
    DivineLavender says:

    I hope this isn’t true. It does sound like an b*** ass move by lame father’s that get jealous of another man providing what he can’t or won’t. Really the issue isn’t that T.I. and Tiny are doing anything wrong, they are being sorta like the cool ass Uncle and Auntie (being supportive, around for birthdays). Who doesn’t love that cool Uncle that spoils you? If it is true, Wayne leave the girl alone and deal with your own insecurities. I highly doubt that he has some higher/enlighten parental revelations in prison about her education or not exposing her to the industry. Her Daddy is Wayne for heaven’s sake and her Uncle is T.I. She loves them both but in different ways. She needs both of them without there being any competition, that would be silly.

  32. 32
    Lady_L says:

    Wayne probably just woke the hell up from his syrup fog and realized that OMG girls are some fast ass, grown lil children that need to take their asses to somebodies school instead of running around looking like Punky Brewster’s long lost black cousins.
    ___

    *DEAD* I’M done.

  33. 33
    mirsmommy says:

    DivineLavender Says:

    I hope this isn’t true. It does sound like an b*** ass move by lame father’s that get jealous of another man providing what he can’t or won’t. Really the issue isn’t that T.I. and Tiny are doing anything wrong, they are being sorta like the cool ass Uncle and Auntie (being supportive, around for birthdays). Who doesn’t love that cool Uncle that spoils you? If it is true, Wayne leave the girl alone and deal with your own insecurities. I highly doubt that he has some higher/enlighten parental revelations in prison about her education or not exposing her to the industry. Her Daddy is Wayne for heaven’s sake and her Uncle is T.I. She loves them both but in different ways. She needs both of them without there being any competition, that would be silly.
    ________________________________________________________

    :rofl: Did I give him too much credit on that part about the parental revelations? :rofl:

  34. 34
    Krysi J says:

    TI putting money in the OMG girlz probably because of his relationship with step daughter Zonnique, he probably knows how much it means to her and they seem pretty close. That dude is probably just in good spirits…either way, I don’t believe all of this shyt, but I’ve realized that people always FRONTING…now just last week this subject came up and Toya hollin bout Reginae wasn’t kicked out and her and Tiny were still friends, but left out the detail that Reginae was no longer in the group!! TELL THE WHOLE DAMN TRUTH…and shyt won’t get blown out of proportion.

  35. 35
  36. 36
    CorporateHoodB-tch says:

    Maybe…Lil Wayne wants his kid to go solo…and not be part of a group any more :shrug:

    :offtopic:
    Nikki Minaj is on the new remix of DJ Khaled’s “All I Do Is Win”…honestly she makes the song hotter. Lil Kim is still the PROTOTYPE but I gots to give Nikki her props. Her lyrics are always dope.

    #dontjudgeme

  37. 37
    FloridaChick813 says:

    OutsidetheBox Says:
    <—- couldnt tell me nothng ’bout that side pony!!!

    Y’all ‘memba when Ashanti came out and was sporting it?!?!?

    #The80sRocked
    ___________

    Yes mam… And up until 3 weeks ago when I cut mine off… I was still rocking it..

    …she rockin that ish like…

    My BFF says she missed the pony tail.

  38. 38
    Daisy says:

    In this past ep she didn’t seem that happy or crunk abt being n the OMG group anyway.

    LOL at the TI she can have whatever you like line and Annas who shot JR

  39. 39
    Daisy says:

    @CHB :nono: that song was HAWT w/o Tricky Minaji. I like Fabs verse the best on the remix.

    All I do is win is my new JAM :dance:

  40. 40
    Shauny says:

    I don’t believe this crock of shyt story HOWEVER umm Toya, when Sandra posted the story about Reginae not being in the group and tweeting with OMG girls a couple of weeks ago you quickly shot it down and BS and made up and NOW we find out that it’s indeed true…hmm

    I honestly don’t think TI holds a candle to Wayne in regards to lil Reginae. There is nothing he can do that will compete with that Daddy’s girl.

    Other than her leaving/being kicked out of the group, there’s really no story here

  41. 41
    KaraZ says:

    It’s entirely plausible that Lil Wayne is miffed that his daughter is developing a close father-daughteresque relationship with a different man, especially since he finds a way to punk the men in Toya’s life (who gifts his baby mama an Aston Martin when she has a man who can barely afford the payments on an AMG, unless they want to disrespect said man?). Sad because I can say many things about TIP but he always seems to love all his chirrun whether he had a hand in making them or not.

  42. 42
    Daisy says:

    @shauny I don’t think my baby TI is trying to hold a candle either :shrug:

  43. 43
    Tyzgurl says:

    @OTB :cosign:

    I used to love Punky too. They are bringing back all the nostalgia filled toys. First “My Little Pony”, then “Strawberry Shortcake”. But, I was in the toy store the other day, and they had “Rainbow Brite” toys and dolls on the shelf. I felt like a kid again!!!!!

    I’m waiting on them to bring back “Jem”.(sp) :waiting:

    Anybody remember her?

  44. 44
    CorporateHoodB-tch says:

    @Daisy…I need to listen to it again to hear Fab’s part or anyone else for that matter cause Tricky Nicki overshadowed the boys with her freshness :yes:

  45. 45
    Shauny says:

    @Daisy SAT DOWN TI stan. I can talk about him if I want to

  46. 46
    Val says:

    Ok- sandra- I was riding with you up until the part when T.I told her “she can have whatever she liked”

    __________________________________________flat lined- LMAO

  47. 47
    Redeemed777 says:

    Sandra, are you sure you’re not salty with T.I. because of the wedding invite thing?

    I dunno, all of a sudden you are posting T.I.’s penis, T.I ‘s jealous protege, T.I this and T.I. that.

  48. 48
    The Doll says:

    Sounds like to me Lil Wayne is probably peeping that Tiny is trying to take a page from Beyonce’s book. They’re creating this whole “girl” group only to probably try to make Tiny’s older girl a solo artist once they blow up. I’m not mad at Toya or Wayne for removing their child.

  49. 49
    Al-Ameera says:

    I can believe it. Men can be jealous and ego trippers just as women can be.

    I was just watching an interview from Chopper-Young City (Making the Band), he said when he left Bad Boy he went to Cash Money but had to break out cuz Wayne was so jealous because they messed with some of the same girls and Wayne’s girl chose him. He went on to say that one day they were in the studio and were talkin’ like guys talk and he told him that he had sex with Princess (Crime Mob) and within a couple of hours Princess was calling him on some “why you tell Wayne you fcuked me”

    Now, don’t know if this gospel but if it is, then I can totally see Wayne on some BS like this behind T.I.

  50. 50
    mzloud says:

    :nono: I dont believe this story… Sandra’s just being messy…..

  51. 51
    DivaPT says:

    T.I save your money no body is checking for the omg girls besides sandra rose

  52. 52
    2thick4u says:

    Umm…u might be on to something Sandra!!!

    I hope that this isn’t true because he had them on the stage with him for the awards show and caught so much flack, so I hope that he was supportive of their ventures!!

  53. 53
    BeautifulBliss says:

    SMH. Wayne is always talking about somebody “hating” on him.
    Looks like that’s what he’s doing to TIP. :nono:

  54. 54
    Danielle84 says:

    I really don’t believe any of this. #Thatsall

  55. 55
    Danielle84 says:

    Al-Ameera Says:
    was just watching an interview from Chopper-Young City (Making the Band), he said when he left Bad Boy he went to Cash Money but had to break out cuz Wayne was so jealous because they messed with some of the same girls and Wayne’s girl chose him

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Hey Ameera!

    :rofl: girl stop it! Where you see that? A girl gotta be a fool to choose Chopper over Wayne lol. Chopper money aint long enough and where is he now? Smh

  56. 56
    Al-Ameera says:

    Hey Danielle!

    I know right, the whole interview was hilarious. Chopper has a lot of personality. He says he just signed a major deal. He talks about Wayne a lot but really bad or anything.

    Google chopper on team yee tv and the video should come up (sorry Sandra, don’t get me)

  57. 57
    DeCori J says:

    LiL Wayne isn’t much of a daddy anyway. He just makes babies and sends out checks to the kids mothers.

  58. 58
    Nthabi says:

    T.I. can do NO WRONG in my eyes!

    Auntie and I are >>>>>>> here <<<<<<< on that, at least!

    :coffee:

    .

  59. 59
    trynabeme says:

    This is STUPID & sounds real made up! If someone is there to look out for yours at a time when you can’t…no brainer. Not saying that feelings of jealousy/inadequacy on Wayne’s part are impossible…just not buyin’ it…ANYWHO….

    Soooooooo Sandra this is my first visit since the “remodel”…I’m a fan of change, but I must say now your blog could easily be mistaken for anothers’…no shade, just my observation. What (visually) set’s your site apart from the others?

  60. 60
    Sheena215 says:

    thats crazy why would wayne be jealous but at least Ti is getting involved with what the girls do. Lil Wayne act like he didnt care and how come he was never on Tiny and Toya ok I can see him not wanting to be on camera but come on dude do you ever spend time with ya seed? Making kids happy is not always about throwing a bunch of money at them.

  61. 61
    Sheena215 says:

    ok now that i think about it she didnt need to be in the group no way, none of them girls do. They need to be focused on their education, and they mamas need to be getting them ready for college because I know damn well they didnt go especially Tiny her grammer sucks butt.

2 Pingbacks

  1. 62

    […] now Sandra Rose is reporting that the actual decision for Lil’ Wayne and Toya’s daughter Reginae to […]

  2. 63

    […] can head on to SandraRose.com for the details. But as true fans of the King and also Weezy, we all hope that this […]

Comments are closed for this post