Dr. Dre Donates $70 Million to USC

Dr Dre Donates $70 Million to USC

That’s not a typo. Rapper Dr. Dre donated $70 million to USC to train “and inspire a new generation of innovators.” Music industry executive Jimmy Iovine also pitched in a couple hundred million.

Both men donated to a program entitled the “USC Jimmy Iovine and Andre Young Academy for Arts, Technology and the Business of Innovation.” The purpose of the program “is to shape the future by nurturing the talents, passions, leadership and risk-taking of uniquely qualified students who challenge conventional views of art and industry,” according to USC.

The academy will begin enrolling 25 students to its first class in the fall of 2014. The program seeks students who have an interest in marketing, business entrepreneurship, computer science and engineering, audio and visual design and the arts.

Dre, 48, is among the wealthy elite who donate millions of dollars to offset their income taxes. Dre’s estimated net worth is $350 million. He earned most of his wealth from sales of the wildly popular Beats by Dre headphones. Dre, born Andre Romelle, is best known as a hip hop producer whose classics include 1992’s The Chronic.

Photo: Isaac Brekken/Getty Images

More from Sandrarose.com:

  • Beyonce bought Jay Z a plane for Father’s Day
  • Lauryn Hill Pays Her Taxes, Sentenced to 3 Months in Prison
  • Lotto Winner Blows Through $10.5M; Now She Rides the Bus to Work
  • Jay Z and Beyonce fundraiser raises $4 million for President Obama


  •  


    130 Responses to “Dr. Dre Donates $70 Million to USC”

    1. 1
      GAGIRL87 says:

      :hide: that’s great

    2. 2
      anw_rootbeer says:

      WOW

    3. 3
      libra80sbaby says:

      Good Dre…is Dre a FOB???

    4. 4

      :applause: Now that’s great! But somebody needs to donate him a new shirt :rofl: :rofl:

    5. 5
      A.J. says:

      hmpf ok :tea:

    6. 6
    7. 7
      Sandra Rose says:

      He could’a paid me $1 million for an ad or something. :coffee:

    8. 8
      A.J. says:

      Dre is not aging well.

    9. 9
      San says:

      Well for lack of a better word DAMN

    10. 10
      Anna says:

      Over 270 million donated, and only going to start w/25 students. OK!

    11. 11
      FuturedocDonte says:

      Gon dr dre :clap:

      Now why u couldn’t donate no money for Nate dogg fune… :waiting:

    12. 12
      luVn_liFe... says:

      Sandra Rose says:He could’a paid me $1 million for an ad or something
      SEE
      U
      Need
      MORE
      People
      SAN

    13. 13

      48 :shock: damn time be flying :phew:

    14. 14
      luVn_liFe... says:

      He earned most of his wealth from sales of the wildly popular Beats by Dre headphones.

      ~
      ~
      Is that SOO :think:
      But he’s been Making Music SiNce the 80s with Ruthless Records
      Hrmm

    15. 15
      Diva says:

      Dre always wearing a baby gap shirt in esstra small :rofl:

    16. 16

      :hide: they say BLACK DONT CRACK…but I think that phrase is ONLY directed towards black women cuz hunty Dr. Dre :no:

    17. 17
      NaijaGal says:

      all I need is $100K to get Sallie Mae, GreaterLakes and NelNet off my back *life ain’t been no crystal stair*

    18. 18
      goat76 says:

      Wasn’t no kick-backs for donating to Nate Dog’s home going!

      Dre looking like Larry Holmes,flabby and sick. I guess we really won’t be getting that Detox album.

    19. 19
      luVn_liFe... says:

      DRE’s SON kiLLed hisself or OD a Few Yrs AGo,right?

    20. 20
      iAmChan says:

      Good for him….Dre looks as if he as lived tho.

      @ GA, I left you a message a lil while ago, let me go dig it up, as it is of the utmost importance

    21. 21
      A.J. says:

      all I need is $100K to get Sallie Mae, GreaterLakes and NelNet off my back *life ain’t been no crystal stair*
      __________________
      *Crystal Stair*Chit cant even get a handicap ramp in dis bish :lol: cant catch a break.

    22. 22
      luVn_liFe... says:

      I Have the BEATS By DRE ear BUDS,GOOD Lawd them thangs ARE THE ONe!

      :danban:

    23. 23
      goat76 says:

      luVn_liFe… says:

      He earned most of his wealth from sales of the wildly popular Beats by Dre headphones.

      ~
      ~
      Is that SOO :think:
      But he’s been Making Music SiNce the 80s with Ruthless Records
      Hrmm
      —————–
      Believe that if you want to… Dre made his bank off EM and 50. Just like Akon making off Lady Gaga and Usher off Justin.

    24. 24
      A.J. says:

      DRE’s SON kiLLed hisself or OD a Few Yrs AGo,right?
      _______________
      You are right. That has to be it. :godbless:

    25. 25
      Diva says:

      Pickachu Tran says:

      :hide: they say BLACK DONT CRACK…but I think that phrase is ONLY directed towards black women cuz hunty Dr. Dre :no:

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      cuz hunty Dr. CRACKED the fugg up! :rofl:

    26. 26
      Diva says:

      luVn_liFe… says:

      I Have the BEATS By DRE ear BUDS,GOOD Lawd them thangs ARE THE ONe!

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      I’mma have to check em out!!!!

    27. 27
      goat76 says:

      I think he OD.

    28. 28
    29. 29

      :pray: to yellow geesus and all his desciples that I hit the powerball

    30. 30
      A.J. says:

      I Have the BEATS By DRE ear BUDS,GOOD Lawd them thangs ARE THE ONe!
      ______________________
      Better than Bose luvn?

    31. 31

      I heard he was “sick” so he donating his wealth away.

      Yeah, SICK.
      Yall remember them pics from the EIGHTIES with the “Wrecking Crew.”
      :coffee:

    32. 32
      luVn_liFe... says:

      @GOAT
      ION Believe he acquired his wealth with :listen:
      I was being facetious
      :tea:

    33. 33
      Diva says:

      Umm Goat baby can I get a pair of those earbuds, please and thank you in advance? Signed your blog wife! :rofl:

    34. 34

      Diva says:

      luVn_liFe… says:
      I Have the BEATS By DRE ear BUDS,GOOD Lawd them thangs ARE THE ONe!
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      I’mma have to check em out!!!!
      _________________

      I have em, the first pair went out thank god I had a warranty on them joints, but honestly I expected more :shrugs: has anyone tried ludacris earphones …..

    35. 35
      A.J. says:

      to yellow geesus and all his desciples that I hit the powerball
      __________________
      slides pickachu a dollar cuz i ain’t going in no convenient store.

    36. 36
      luVn_liFe... says:

      @A.J.
      I NeVa tried the BOSE,but i did grab the earbuds cause I cant have them big a.s.s headphones on my head when im RuNNiNG
      :earphones:

    37. 37
      eastpointvet says:

      i dont think he looks bad its just he works out which makes his face tighter than we used to see him. if he fattened up he probably would look normal

    38. 38
      goat76 says:

      luVn_liFe… says:

      @GOAT
      ION Believe he acquired his wealth with :listen:
      I was being facetious
      :tea:
      ——————-
      LuVn, I knew you didn’t believe that shat. I knew Sandra had wrote it without even reading it.

      I was speaking to her thru you…lol

    39. 39
      Who Dat says:

      Dre is not aging well.

      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      Nobody on roids does sadly.

    40. 40
      KayCeiSoul says:

      If I could just open up the mailbox…
      And find a gatdayum check…
      From one of these overly rich mofo’s…
      Donated in the name of CHARITY. PHILANTHROPY. CHEERFUL GIVING.
      Written for just $1000. Or $10,000. Or even $100,000!!!!?!?!!!

      Have…Mercy…GAWD!!! :nun:

      This is a good thing Dre done. Really it is.
      But DDDAAAAYYYYUMMMM!!!! *stomps feets and pounds head on desk*

    41. 41
      NaijaGal says:

      how many baby mommas he got? I know he got a kid or two with Michel’e

    42. 42

      A.J. says:

      to yellow geesus and all his desciples that I hit the powerball
      __________________
      slides pickachu a dollar cuz i ain’t going in no convenient store.

      ________________

      :rules: I needs 2 dollah for the powerball sir.

    43. 43
      goat76 says:

      Diva says:

      Umm Goat baby can I get a pair of those earbuds, please and thank you in advance? Signed your blog wife!
      ——————
      Sheeeit, I got some Phillips earphones that wrap around your ear. Them bishes work just as good.

    44. 44
      69 says:

      Is Dre a FOB because I want to say something. :waiting:

    45. 45
      luVn_liFe... says:

      I knew you didn’t believe that shat. I knew Sandra had wrote it without even reading it.

      I was speaking to her thru you…lol
      ~
      ~
      Right cause how he’s been makiN beats with EAZY and them and straight jacked them fewls for they paper with his lONG time buddy ther iovine
      back in the 80s
      But JUST Getting his Massive WEALTH thru :listen:
      that just recently came out in the last 5 yrs :tea:

    46. 46
      Diva says:

      eastpointvet says:

      i dont think he looks bad its just he works out which makes his face tighter than we used to see him. if he fattened up he probably would look normal

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Well somebody needs to fry him up a family pack of pork chops! :rofl:

    47. 47
      A.J. says:

      A.J. says:

      to yellow geesus and all his desciples that I hit the powerball
      __________________
      slides pickachu a dollar cuz i ain’t going in no convenient store.

      ________________

      :rules: I needs 2 dollah for the powerball sir.
      ________________
      You can tell ion play. Ok let me find this bill-fold to find this cash.

    48. 48
      Diva says:

      goat76 says:

      Diva says:

      Umm Goat baby can I get a pair of those earbuds, please and thank you in advance? Signed your blog wife!
      ——————
      Sheeeit, I got some Phillips earphones that wrap around your ear. Them bishes work just as good.

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Ok big daddy :hahaha:

    49. 49
      FuturedocDonte says:

      :offtopic:

      OJ just took the stand…. Did he always have the :shrug: benzino neck

    50. 50

      luVn_liFe… says:

      @A.J.
      I NeVa tried the BOSE,but i did grab the earbuds cause I cant have them big a.s.s headphones on my head when im RuNNiNG
      :earphones:
      ___________________

      I mean there ok, and I feel ya on running with big head phones :tea: I am gonna look on amazon and see if I can find some better ones, cause I’m hearing that there are headphones that are out there better and chearper :thinking:

    51. 51
      Diva says:

      A.J. says:

      A.J. says:

      to yellow geesus and all his desciples that I hit the powerball
      __________________
      slides pickachu a dollar cuz i ain’t going in no convenient store.

      ________________

      :rules: I needs 2 dollah for the powerball sir.
      ________________
      You can tell ion play. Ok let me find this bill-fold to find this cash.

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Bill-fold! <my daddy say that…why can't yall just say wallet? :crying:

    52. 52
      KayCeiSoul says:

      A.J.! Is that the Vlassic pickle man in your gravi?
      Do you know we had a dayum pickle spill here in Sterling Heights, MI today? Pickles all over the road I heard.

      Glad I already had my baby. I think I would have left for the day if I was still pregnant. Shewwwt…ALL those jars couldn’t have been broke.
      :coffee:

    53. 53
      luVn_liFe... says:

      @NAIJa
      HE HAS A KID w/Michel’e :shock:
      I thought that was Knights SON
      :eek:

    54. 54
      Diva says:

      jeniefrumdabloc says:

      luVn_liFe… says:

      @A.J.
      I NeVa tried the BOSE,but i did grab the earbuds cause I cant have them big a.s.s headphones on my head when im RuNNiNG
      :earphones:
      ___________________

      I mean there ok, and I feel ya on running with big head phones :tea: I am gonna look on amazon and see if I can find some better ones, cause I’m hearing that there are headphones that are out there better and chearper :thinking:

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Well ya’ll be sure to send Diva a pair when you find em! :thumbsup:

    55. 55
      Sandra Rose says:

      Man, I just don’t care™ says:

      I heard he was “sick” so he donating his wealth away.
      Yeah, SICK.
      Yall remember them pics from the EIGHTIES with the “Wrecking Crew.”
      ___________________

      :thinking: :pc:

    56. 56
      iAmChan says:

      @ GA, upon further review, I just saw your kiss, which was grouped with the same kiss that went out to 3 other posters. With that being said, the kiss in question is null and void because any kiss directed towards Chan must have its own number to the side of the post and shall not be grouped with kisses with other members of the wonderful SR Community. It’s in the fine print of the SR rules, I’d suggest you take a look boo.

    57. 57
      luVn_liFe... says:

      A.J. says:

      A.J. says:

      to yellow geesus and all his desciples that I hit the powerball
      __________________
      slides pickachu a dollar cuz i ain’t going in no convenient store.

      ________________

      I needs 2 dollah for the powerball sir.
      ________________
      You can tell ion play. Ok let me find this bill-fold to find this cash.
      :lol:
      U Know that BILLFOLD<- :hahaha: Is EMPTY u saving ERRRY Penny for the HERMES SET!

    58. 58
      Who Dat says:

      Well somebody needs to fry him up a family pack of pork chops!

      ^^^^^^

      :egg:

    59. 59
      A.J. says:

      Bill-fold! <my daddy say that…why can't yall just say wallet? :crying: <-my grandmother said it all the day long :lol:

      A.J.! Is that the Vlassic pickle man in your gravi?<-Yup :yes:

    60. 60

      O.J. done FELL ALL THE WAY OFF… thats what u get for fukkin wit dem white folks and forgettin WHAT COLOR YOU ARE :coffee:

    61. 61
      NaijaGal says:

      LUV N – I know her and Dre had a kid, then she got with Shug and had his babies

    62. 62
      Diva says:

      luVn_liFe… says:

      @NAIJa
      HE HAS A KID w/Michel’e :shock:

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Wanders if she still talks like she’s three :hahaha:

    63. 63
      OutsidetheBox says:

      Innovators. :yes: :heart:

    64. 64
      hell_on_heels says:

      Very refreshing to hear/read!!! Hello Roses

    65. 65
      Diva says:

      .J. says:

      Bill-fold! <my daddy say that…why can't yall just say wallet? :crying: <-my grandmother said it all the day long :lol:

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      All the day long <—old folks sayings :rofl:

    66. 66

      @A.J.

      bill-fold? :blink: how old iz you?

    67. 67
      goat76 says:

      luVn_liFe… says:

      I knew you didn’t believe that shat. I knew Sandra had wrote it without even reading it.

      I was speaking to her thru you…lol
      ~
      ~
      Right cause how he’s been makiN beats with EAZY and them and straight jacked them fewls for they paper with his lONG time buddy ther iovine
      back in the 80s
      But JUST Getting his Massive WEALTH thru :listen:
      that just recently came out in the last 5 yrs
      ——————————
      I think he sued Suge too, I know Daz Dillinger did, I think he ended up with 45 million from Deathrow. But Dre made his REAL BREAD off Marshall Mathers and Curtis Jackson.

    68. 68
      luVn_liFe... says:

      NaijaGal says:LUV N – I know her and Dre had a kid, then she got with Shug and had his babies
      erHHHmy!

      Chillle I
      DID
      NOT
      KNOW
      THAT

    69. 69
      NaijaGal says:

      Wanders if she still talks like she’s three
      ===================
      welp we’ll soon find out cause she’s gonna be on R&B Divas LA

    70. 70
      A.J. says:

      U Know that BILLFOLD<- :hahaha: Is EMPTY u saving ERRRY Penny for the HERMES SET!
      ________________
      fugg dat belt!! : no: After I saw big-titty ass Rick Ross with one on I changed my mind like Keyshia Cole. :tea:

      I'm looking for a new work car now. :yes: i need more luxury getting to and from the plantation!

    71. 71
      luVn_liFe... says:

      Yeah they SUED SugemBut got NuFFiN,shyte I forgot tHe ladYs’s name,she took all the MONEY
      :think:

    72. 72
      A.J. says:

      bill-fold? :blink: how old iz you? <-33 old soul

    73. 73
      OutsidetheBox says:

      Tis a bill-fold. You fold your bills into it. :ashamed: #southern

    74. 74
      hell_on_heels says:

      I know he got a kid or two with Michel’e
      ___________________________________________________

      Yes, he does; but she also has a child with Suge Knight…

    75. 75
      NaijaGal says:

      I think he sued Suge too
      ==============
      I watched his Behind The Music where he said he walked away from his Masters to get away from Suge

    76. 76
      luVn_liFe... says:

      fugg dat belt!! <-OKAY!
      :hug:
      what Kinda CAR u wish 4??MayBe some nice CELEB will donate it :D

    77. 77
      Diva says:

      NaijaGal says:

      Wanders if she still talks like she’s three
      ===================
      welp we’ll soon find out cause she’s gonna be on R&B Divas LA

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Really, when this coming on?

    78. 78
      NaijaGal says:

      i need more luxury getting to and from the plantation!
      ========================
      Infiniti perhaps?

    79. 79
      Diva says:

      OutsidetheBox says:

      Tis a bill-fold. You fold your bills into it. :ashamed: #southern

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Or is it called a tri-fold wallet? :hahaha:

    80. 80
      NaijaGal says:

      Really, when this coming on?
      =================
      I don’t know…I just know her, Kelly Price, Chante Moore, Dawn (from EnVogue) and the chick from City High are in it…oh and Lil Mo

    81. 81
      WUT IZ THA PROBLEM!? says:

      :shocked: Damn Dre! My pops (who is 98) looks better than you dude! I guess money can’t alway buy health…

    82. 82
      A.J. says:

      fugg dat belt!! <-OKAY!
      :hug:
      what Kinda CAR u wish 4??MayBe some nice CELEB will donate it
      _______________
      pre-owned Lexus or something along the like. Tired of shifting gears in traffic on 85N.

    83. 83

      As I was saying earlier… I need a sugar daddy… and both of them fit the bill.. Just pay off my car note, VS and Kay credit cards, and USAA credit card… which is pocket change to him. :tea:

    84. 84
      OutsidetheBox says:

      I’m looking for a new work car now. i need more luxury getting to and from the plantation!
      ____________

      :yes: I tell my folks what I drive has to be worth it. Cause I will toss a job the dueces. :no: Im looking for something for me and my bag.

    85. 85

      ugh this lady know she can talk…. I’M WAITING ON YOU to do MY work!

    86. 86
      A.J. says:

      i need more luxury getting to and from the plantation!
      ========================
      Infiniti perhaps?
      _________________
      Had an Infiniti already. She was good to me! I like to get something I havent had before.

    87. 87
      Diva says:

      NaijaGal says:

      Really, when this coming on?
      =================
      I don’t know…I just know her, Kelly Price, Chante Moore, Dawn (from EnVogue) and the chick from City High are in it…oh and Lil Mo

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Now that is going to be INTERESTING! I’ll tune in.

    88. 88
      OutsidetheBox says:

      (who is 98)
      __________

      Dang! Thats awesome! :yes:

    89. 89
    90. 90
      luVn_liFe... says:

      @
      A.J
      Lexus R Nice,Gotta GET THe CERTIFIED Pre Owned w/Warranty
      what state U in?

      GA?

    91. 91

      who said sugar daddy?

      I WANT ONE :oops:

    92. 92
      A.J. says:

      @
      A.J
      Lexus R Nice,Gotta GET THe CERTIFIED Pre Owned w/Warranty
      what state U in?

      GA? :yes:

    93. 93

      OTBeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, where you bean yo? :huh: <–half scrunched…

    94. 94
      luVn_liFe... says:

      I think OJ will win his argument.I heard On GMA his ATTY at the time advised him on going to get his stuFF and WAS WITH HIM
      :tea:

    95. 95
      OutsidetheBox says:

      :huh: <–tryna scrunch. Lurking. I saw you toss yo drawers.

      #startingchit

    96. 96
      Ty says:

      The purpose of the program “is to shape the future by nurturing the talents, passions, leadership and risk-taking of uniquely qualified students who challenge conventional views of art and industry,” according to USC.
      _________________
      This is some dressed up bs :coffee: Jimmy Iovine and Dre are full of it and have done some dirty shyt so I dont see them “doing good in the hood” All that money but yall starting off with 25 students which were probably hand picked..yeah ok :rolleyes:

      Dre still needs to be monkey stomped for not helping Nate :nono:

      Hey yall :coffee:

    97. 97

      :eek: AND supposedly the atty didn’t tell him about the plea offer :huh:

      Where is Esq? Wouldn’t this be in the paper trail?

    98. 98
      Ty says:

      <–Doesn't Talk To Strangers says:

      :shrug: benzino neck :rofl:
      ______________
      Benzino has a neck :huh:

    99. 99

      Yew sposed to say they had a hole in ‘em :lol: <–hearty

    100. 100
      Betamax82 says:

      Not these new sugar daddies :no:they got Cialis,Viagra, & Levitras you gotta fugg em now back in the day all they wanted to do was play with you titties times done changed

    101. 101
      A.J. says:

      <–Doesn't Talk To Strangers says:

      :shrug: benzino neck :rofl:
      ______________
      Benzino has a neck :huh:
      _____________
      where? cuz ian see it Monday night. :shrug:

    102. 102

      :no: Ty
      I was just laughing at someone else saying that :lol:

    103. 103
      luVn_liFe... says:

      :eek:

      Mhh HMMM
      all Kinds of stuff is coming UP;
      He said he did not advise Mr. Simpson to commit armed robbery,” Roger said.

      “And he said he wasn’t there?” Fumo asked.
      Yes,” Roger replied.
      Others have testified that Galanter was in Las Vegas and had dinner with Simpson the night before.
      The other prosecutor, Chris Owens, testified about discovering phone calls between the two but hiding that fact from the judge. He identified at least 10 calls in the days preceding and on Sept. 13, 2007.
      Both prosecutors described an agreement with the Simpson defense that was read to the jury saying there were no calls.
      “So you stipulated to events that weren’t true?” Fumo asked Owens

    104. 104
      OutsidetheBox says:

      Yew sposed to say they had a hole in ‘em
      _____________

      Choot. :hahaha: I gotta get betta at bullchit. :lol:

    105. 105

      I said it Pika! :lol: I neeeed one until I PCS.. Key West is giving me the sads with it’s tourist inflation. :wail:

    106. 106

      Beta, NOW you actually gotta fugg somebody :wail:

      :hahaha:

    107. 107
    108. 108

      Ugh how they go from talking about the mission to cancer???

    109. 109
      iAmChan says:

      I once donated $50 to the State Troopers, got pulled over for speeding n they saw the sticker and let me GO! I was like LOOK AT GOD :nun:

    110. 110
    111. 111
      KayCeiSoul says:

      NaijaGal says:

      Wanders if she still talks like she’s three
      ===================
      welp we’ll soon find out cause she’s gonna be on R&B Divas LA

      *****************************

      There is no reason why this should be allowed.
      This deal must’ve been struck by Suge himself. :coffee:

    112. 112
      Betamax82 says:

      :hahaha:

    113. 113

      There is no reason why this should be allowed.
      :lol: :lol:

    114. 114
      goat76 says:

      @LuVn… Daz got his bread from that Lawsuit well that’s what he said. 25 milli’s.

      @Naija…. you’re right about him leaving and not takin his Master.

      He later sued Suge because Suge re-released “The Chronic”

    115. 115
      Ty says:

      OJ should’ve took the money he had left after the first trial and retired on a island somewhere but he kept trying to piss the yt folks off writing books, doing interviews, and shyt :nono:

      I bet he sits his azz down this time :coffee:

    116. 116
      KayCeiSoul says:

      :wail: @ Beta!!!!!!!!!!
      No way out. :coffee:

    117. 117

      Ty, the Enquirer was talmbout how he got hoes(trannies) :shocked: up in there :yes:

    118. 118

      :gossip:

      what’s this i hear about frank ocean being messy with kanye’s posed to be BF givenchi designer riccardo tisci snappin pics & whatnot?? :popcorn:

    119. 119
      Betamax82 says:

      :lol: Kaycei

    120. 120
    121. 121
      Ty says:

      @ Goat

      I didnt know he re-released The Chronic :thinking:

      I know they were dumb az hell to let that Tupac catalog get auctioned off :wtf: That was a straight come up :smack:

    122. 122
      iAmChan says:

      OJ was dumb as hell….he knew damn well that them folks wanted to stick it to him by any means necessary and he could NOT get through them doors of the court room scott free again….BTW, what the hell does the term “scott free” mean anyways?

    123. 123
      Betamax82 says:

      :newpost: Bey shoes

    124. 124
      Ty says:

      <–Doesn't Talk To Strangers says:

      Ty, the Enquirer was talmbout how he got hoes(trannies) up in there
      __________
      I thought he only liked yt women :shrug:

    125. 125
    126. 126
      goat76 says:

      TeamAcura!!

    127. 127
      A.J. says:

      what’s this i hear about frank ocean being messy with kanye’s posed to be BF givenchi designer riccardo tisci snappin pics & whatnot??
      __________
      Heard he gave Riccardo a “One Night Only” fa da tux :lol:

    128. 128
    129. 129
      eastpointvet says:

      dre got a lot of money from beats but he will still always in the top ten on the forbes list yearly and wasnt even putting albums out just straight getting paid off royalties

    130. 130
      deedeegirl says:

      I just read about his net worth today. Go head Dre! but why only 25 students with all that money?

    Comments are closed for this post