Photo of the Day: Janelle Monáe and Monica Brown

Janelle and Monica at Outkast Reunion concert

Natural beauties Monica Brown, right, and Janelle Monáe posed together at Outkast’s Georgia Reunion concert at CounterPoint Music Festival in Rome, GA over the weekend. For some reason the group chose to perform in Rome (of all places) rather than in their hometown of Atlanta. But that didn’t stop hardcore fans from making the trip to Kingston Downs in the driving rain to watch their favorite group belt out their hits.

From Access Atlanta:

It took until 11:35 p.m. Sunday night for it to finally happen, but when Antwan “Big Boi” Patton and André “3000” Benjamin stepped onto the stage at CounterPoint Music Festival, all of the recent aggravations – the two-hour rain delay from earlier in the evening, the molasses-paced crawl of traffic into the parking area at Kingston Downs, the technical snafus that delayed the duo’s start time another 30 minutes – dissipated with the frenetic blast of “B.O.B.”

There, under a feverish swirl of spotlights and in front of a silhouette of an American flag, Big Boi and Andre 3000 took but a few seconds to slip into a groove that belied their near-decade apart.

True, Outkast had two dates at Coachella earlier this month to prepare for their homecoming (and yes, we know that Rome isn’t their hometown, but it’s as close to Atlanta as they’re coming right now). But this show would be special – and it was, if only symbolically.

Photo: Monica’s Instagram



 



  • Gigi26

    2 beautiful sistas :yes:

    I heard that concert was amazeballs!

  • Ms Peaches

    Natural beauty means No Make up right? They a cute tho. I missed Outkast soooooo much.

  • User Friendly

    I like Monica’s hat but is that a wrinkle forming on her nose? :shocked:

    she better stay from by that compound with Ms. Monae! :nono: do not follow the light Mrs. Brown! do nat!

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    Gorg girls!
    Glad the talented duo reunited and didn’t disappoint their fans.

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    she better stay from by that compound with Ms. Monae!
    _________________________

    :rofl:
    so, you insinuating what exactly?

  • http://www.youtube.com/watch?v=BpImj7RI0Rc Man, I just don’t care™

    Oh, they dating now?
    :coffee:

  • Afiya

    Beautifil ladies!

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    Walk away @Man… :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=BpImj7RI0Rc Man, I just don’t care™

    These “natural beauties” is buried in make up tho! :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=t2CKgxT5x8Y 69

    Janelle looks like she has a MEAN dildo collection. One in ever color and every size to insure that your kitty (or booty) is satisfied upon leaving the compound. :yes:

    Monica be killing em. :yes:

  • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

    This story is just begging for pics. Where dey at?

  • Ms Peaches

    “Don’t pull the thang out, unless you plan to bang” ” Bombs over Baghdad” Yesssss sira.:headphone:

  • Matchsticks

    I heard this was the best concert EVER!

  • Who Dat

    So Outkast finally gets back together and you post pics of Janelle and Mo? Really? For real? Okay.

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    :think: i think i want Man AND 69 to take them feet and that shoe and getta steppin :hahaha:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Pretty ladies :)

  • SOTHERNGRL

    From downstais
    choir director
    (((((((((((((((((
    1 of the choir directors we have gets on my nerves. Always telling you to look at your neighbor and tell him this look at your neighbor and tell him that if you love the Lord you ought to be on your feet. I was just defiant yesterday after how they did me I wasnt saying jack. Just sitting there like yo’ ol gay self. I said self instead of azz. I was in the house of the Lord. My Momma tried to raise me right.

  • SOTHERNGRL

    Sandra seeing as how Monica is a FOTB did you tell her that this lady has a commune/cult and she may be in danger. IJS.

  • User Friendly

    Ms Peaches says:

    “Don’t pull the thang out, unless you plan to bang” ” Bombs over Baghdad” Yesssss sira.:headphone:
    ________________________

    :buttshake:

  • Who Dat

    And dont bang unless you plan to hit somethanggggggg :danban:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    Those are some beautiful women! Outkast is doing a festival in London this summer. It’s one of Honey Dip’s favorite places to vacation. If he acts right, I may take him on a little trippy trip :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    So y’all saying Auntie should tell her, “Monica girl you in danger :nun:

  • anw_rootbeer

    ROME GA NATIVE BORN & RAISED! honored to have Outkast in our city!

  • Gigi26

    I hate 69 :rofl: :crying:

  • Who Dat

    @JL from downstairs I indeed finished grad invites.

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    girl those choir directors on sunday morning be like them coaches on Bring It on Lifetime! – Fierce! :handclap: :handclap: <<< 2 snaps :nun:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    Sandra seeing as how Monica is a FOTB did you tell her that this lady has a commune/cult and she may be in danger.
    __________________

    she prob ain’t gonna tell her, yet. that way just before she gets in too deep, Sandra can then swoop in and ‘save’ her, thereby making Monica forever grateful to Sandra, her new she-roe :wink:

  • SOTHERNGRL

    @Nancy this is him all day :nun:

  • missyJ

    Sandra did you tell Monica if Janelle invite her over for barley water and wheat grass don’t go? :gossip:

  • http://youtu.be/RpxV8GhfiYg MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky:

    DUB When the 1st strums startrd I was like :blink: :pray: Please dont play this, please dont do it. They did it and I almost chocked trying to keep it in.
    ___________________
    So far I have not caught the holy ghost in church yet :nun: I be like what’s wrong with me *Gabby lip quiver* I wanna catch it :ghost: But I already know what’s going to happen. They gone sing I Told the Storm or Behold the Lamb… Somebody big gotta sing it tho to hit the right notes :eek: And when they do I’mma just :woohoo: Sprint up that aisle for Jesus. My husband fast so he can prolly catch me ….lessen that holy spirit give you wheels and I be gone :woohoo: I am waiting for the day. I know it’s coming :yes: He’ll probably fall out and catch it right beside on account of us being in love and soul mates
    Me first :ghost:
    Him second :ghost:
    Taken9 :ghost: She sweet
    Taken2 :waiting: She a butthole
    TakenSon :eek: He hungry all the time

  • Ms Peaches

    girl those choir directors on sunday morning be like them coaches on Bring It on Lifetime! – Fierce! <<< 2 snaps

    ————————————–
    If they mess up, there will be a lock in. Why do they only battle two teams????

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    :rofl: :rofl: :rofl: @Taken! DUMB DUMB DUMB :rofl:

  • SOTHERNGRL

    @Mistake you and I are in the same boat I have yet to “catch” the spirit. But yesterday I was probably gone have to fake it cause that chit almost sent me into a fit and not a good one. :blink: :facepalm: Lord did I just say I was gonna have to fake the holy ghost.

  • OpinionHated

    good skin and teeth even with 6 layers of makeup…. why is Janelle’s ear red – what is that? When she move her khaki hat off Monica face its gonna be Fashion Fair Bronze…..

  • http://youtu.be/RpxV8GhfiYg MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky:

    I saw one episode of that DD4L show and :no: That lady mouf looks like she an open an ole school Coke bottle. No problem just :griil: Between them and that prancing tigers group they battled :no: More like some struggle musTrats. Them thangs was hideous.

  • missyJ

    Whew Chile I just had me a salad for the gawds for lunch

  • SOTHERNGRL

    He’ll probably fall out and catch it right beside on account of us being in love and soul mates
    *******************
    This is because yalls solar panel vortexes and spark plugs and wires are all lined up accordingly.

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    *fights MsT’s air* I cannot stand you! I could totally see the scene you just described. My aunt’s best friend runs and dances in the aisle just like you described. We don’t even stop her now :no: I was sitting at the end of the pew once, and she hopped across me into the aisle and she didn’t touch me AT ALL- not even the hem of her dress :eek: Some folks put on, but she really gets touched by the spirit :woohoo:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    Girl the choir director/minister of music/praise & worship leader is really who runs the church now. :tea: Now you still got some pastors who will tell you it aint all about bodily exercise and that you gonna need some Word to sustain you, but it’s plenty churches where folks just show up to sing/dance/socialize. :tea:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    I hate Janelle’s eyebrows :no: hate em

  • http://youtu.be/RpxV8GhfiYg MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky:

    This is because yalls solar panel vortexes and spark plugs and wires are all lined up accordingly.
    ______________
    Like a kiss to the frontal lobe :ghost:
    @Butter :rofl:

  • SOTHERNGRL

    why is Janelle’s ear red –
    ————
    @Opinhated looks like a earplug.

  • User Friendly

    More like some struggle musTrats. Them thangs was hideous.

    and then this…

    This is because yalls solar panel vortexes and spark plugs and wires are all lined up accordingly.

    =

    :dead:

  • http://youtu.be/RpxV8GhfiYg MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky:

    why is Janelle’s ear red –
    ————
    That’s How she recruit people. Through her ear sparks :kona:

  • User Friendly

    :rofl:

  • MSVALLDAY

    See how brown she is here. She is not using skin lighteners. That was the lighting when she did that photo shoot.

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    I was sitting at the end of the pew once, and she hopped across me into the aisle and she didn’t touch me AT ALL- not even the hem of her dress
    _______________________

    Yeah, Butter, these ones right here, they not to be played with :no: I have a sister who does this. she claim she can’t do a lot of physical stuff (like she couldn’t help us pack up the house when mama nem moved), but when the spirit hit her, that heifer be nimble like Jack! she’ll twirl out the pew on you so fast and be in the milla the aisle brushing her shoulder off before you eem know she left her seat. :phew:

  • VDot

    hen she move her khaki hat off Monica face its gonna be Fashion Fair Bronze….

    ———————–

    *scrolls up*

    :dead: :yes:

    Unless she has a strong makeup setter. :thinking: Maybe Urban Decay…or Elf. :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    This is because yalls solar panel vortexes and spark plugs and wires are all lined up accordingly.
    __________________

    utmost stupidity right here :rofl: :rofl:

  • Ms Peaches

    “That heifer be nimble like Jack! she’ll twirl out the pew on you so fast and be in the milla the aisle brushing her shoulder off before you eem know she left her seat”.

    —————————————-
    Lord take me now!!! You is special you know that Nancy.

  • http://youtu.be/RpxV8GhfiYg MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky:

    Come to think of it Taken2 would run around the church too just for the heck of it. She be in church like :pray: :claps: :yahoo: then :zzz: She snored so loud at Easter my husband said he was like :no:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    @Nancy, I like to witness stuff like that :ashamed: She’s not a member at my home church, but I always ask my aunt if she’s going to join when I visit. She has me mesmerized.

  • Ms Peaches

    One time I thought I was in the spirit, but I think it was because I didn’t eat breakfast. I was lightheaded, seeing stars, the music was pumping through my chest. I jumped up and thought I was touched by a angel. Seriously, I was there. Now I keep candy in my purse.

  • VDot

    hat heifer be nimble like Jack! she’ll twirl out the pew on you so fast and be in the milla the aisle brushing her shoulder off before you eem know she left her seat.

    __________________

    :rofl:

    :yawn:
    :whistle:
    :pray:
    :bounce:
    :twirl:
    :preach:

    In that Order?

  • http://youtu.be/RpxV8GhfiYg MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky:

    One time I thought I was in the spirit, but I think it was because I didn’t eat breakfast. I was lightheaded, seeing stars
    ——
    Imma stop reading here. I wanna still respect you :lol:

  • capricorn83

    Maybe she meant natural hair bc those faces above….not that natural :tea: I do think they are both pretty without the cake face, though

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    Taken2 catching the ghost: ” :woohoo: You got me faded, faded, faded :danban: Surfboardt.”

  • http://youtu.be/RpxV8GhfiYg MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky:

    Taken2 catching the ghost: ” You got me faded, faded, faded Surfboardt.”

    by Buttercup on Apr 28, 2014 at 4:31
    ————-
    You know her so well :crying1:
    Last night I said let’s sing our song to go to sleep. It’s a nursery rhyme. She said :danban: WE BE ALL NIGHT!!!!!!!! I said :no:

  • SOTHERNGRL

    @Butter I want to keep TAken2 sooo bad; and I want her to be on her worse behavior :shrug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    @Sothern, I would :heart: to hang out with her for a weekend. She would get hyped off of all kinds of soda, cookies, and such. I would encourage her to be herself (but not a puppy) and send her back to her folks to be deprogrammed :yes:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    One time I thought I was in the spirit, but I think it was because I didn’t eat breakfast. I was lightheaded, seeing stars, the music was pumping through my chest. I jumped up and thought I was touched by a angel. Seriously, I was there. Now I keep candy in my purse.

    __________________________

    :tape:

    um, Peaches, is you a diabetical (or you was hung-over)?
    tell the truth and shame the debil! :danban1:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    that’s pretty much it VDot. she be rocking & humming… then :waves:
    :wail: :bounce: :woohoo:

    Me: :eek: :rolleyes: :facepalm:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    Me: :eek: :rolleyes: :facepalm:
    =======
    :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    She said :danban: WE BE ALL NIGHT!!!!!!!! I said :no:
    __________________

    :rofl:

    Taken remma you said Taken2 was gonna be trying to do the Mimi in her bathroom and you was gonna find her clinging to the shower curtain like a koala bear?! :hahaha: :hahaha: lawd, i laughed about that all weekend :phew: you is ignant :yes:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    (but not a puppy)
    _____________________

    :crying1:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    :newpost:

  • Ms Peaches

    um, Peaches, is you a diabetical (or you was hung-over)?
    tell the truth and shame the debil!

    ———————————————–
    Fo’real I felt the spirit and started cryin, don’t know what came over me.

  • JerseyGirl68

    I was never a big Outkast fan. I only like two of their songs: Miss Jackson and Hey Love.

    That’s all I have for this post.

  • http://instagram.com/eastpointvet eastpointvet

    show was awesome the energy was crazy