Grammy Award winning R&B group Xscape reunited for their first live performance at the BET Awards in over a decade. After the performance the ladies held a Q&A to answer questions from the media.

Did you hear Tiny blow? Kandi tried hard, didn't she? We love all the ladies in Xscape. They work very hard. Watch the videos below.

Xscape is currently doing spot shows in different cities to gauge the public response to their upcoming concert tour. They sold out both shows in Detroit, so the demand is there for Xscape tickets.

Pictured left to right: Kandi Burruss, 41, Latocha Scott, 43, Tamika Scott, 41, and Tameka "Tiny" Cottle, 41.

Highlights of the Q&A:

  • Xscape has a reality TV show that airs in the fall
  • It was Tiny's idea for the group to get back together
  • There is no Xscape album
  • Tiny wants to do a song with pedo R. Kelly
  • The ladies are working hard in the gym to prepare for the tour
  • Photos by Paras Griffin, Neilson Barnard and Alberto E. Rodriguez for Getty Images, FayesVision/WENN.com

    • Milky

      ???? Sandra hates me!!! ?

    • Kanyade

      Tamika and Kandi should've switched performance outfits.

      I wish them well on their return to the stage. Their songs are in my youth catalog...as is some of R.Kelly's stuff. Is there not another R&Bster Tiny can collab with? What about Dave Hollister, Glenn Lewis, Jaheim, etc.

    • Renee26

      WHO in the hell is styling them and why is Tiny trying to stand out from the group with her outfits and she the worst dressed?? Fix it Jesus!!

    • Jen_no_juice

      Is Tamika leaving the pole to do the tour cause these outfit choices.....

    • Blaque Mahogany

      Kandi tried hard didn't she.
      ^^^^^^^^^^^^^
      I haven't seen it yet but I have read the comments about how horrible Kandi sounded...and how she needs to learn how to harmonize. Let me go watch.

    • Kanyade

      I haven't listened yet, either. But wouldn't it be "re-learn" how to harmonize? As in they did it once before...

    • http://worldstarhiphop.com/ The Dutchess

      Does Tina Knowles still style girl groups? asking for a friend

    • Jen_no_juice

      I need to watch too cause I heard she did good. One of the sisters tried tried overdue it though

    • Renee26

      The video of them singing was blocked Sandra

    • Kanyade

      Touring is tough, but touring after not touring for years upon years? I do not envy their gym visits at all. LOL Good luck girls. You can do it!

    • morenYAHdelsur

      Tamika's fits are no bueno. Collectively they all look good though!

    • Blaque Mahogany

      Tiny's outfit isn't that bad to me. The shorts just really really need to be longer. Like at least 3 inches.

    • Jen_no_juice

      No. Harmonize. Kandi vice sticks out in every song

    • E-VannaRootsAllEvil

      What does Tamika have on in that 3rd pic

    • Blaque Mahogany

      Yeah, there were a lot of comments saying they sounded like they were competing with each other. Trying to out/over sing one another.

    • Miesha Bryant

      Angel Brinks from basketball wives styled them

    • Kanyade

      I'm listening now on BET site

    • Wile E. Coli

      THAT IS IMPOSSIBLE TO LOOK AT. MY GOD.

    • Blaque Mahogany

      Let me go there.

    • Renee26

      Fat Butt, Ant Butt, and Front Butt

    • Jen_no_juice

      Both pics hell... a bedazzled avatar suit and a p0rnstar suit... I can't with either

    • Renee26

      They don NOT have the right body types for her line...and the way Tiny's outfit is made look tacky and very cheap, the other outfits are cute but not right for those ladies.

    • SummerBaby

      I was glad to see them back together. They didn't sound bad to me. ????? I do think Tiny needs to get her confidence back when it comes to singing because she has a beautiful voice to me.

    • Kanyade

      They didn't sound that bad. Actually pretty solid, considering it's been YEARS.

      Lord Kandi singing in that lower register... Out of breath I can hear it. They'll get there, though with practice. Re: "Just Kickin'" performance.

      Okay. Cool. They'll get there. Still good to see them reuniting. I miss solid girl groups from the 90s/00s

    • Please Stop The Madness

      Kandi was still out in these streets tryna be a lead singer. TWENNIE years later. Bish. That is STILL not working for you vocally.

    • Kanyade

      I have to agree. LaTocha, Tamika, Tameka have the most solid voices...in that order, i think. lol

    • Please Stop The Madness

      TAMEKASSSSSSSSSSSSSSSS holding yew tight. ALL through the niiiighttt. Tiny could indeed hold her own against the others.

    • SummerBaby

      Kandi said y'all bout to see & hear me. ?

    • Please Stop The Madness

      JEST said this too on another comment. JINX

    • Hell_On_Heelz

      Sandra, they're still tickets available in Detroit.

      Hello Roses!

    • Ni Ni

      This post is dedicated to you lol

    • Miesha Bryant

      I think Kanda looked cute, but the rest of the ladies is a no?

    • datATLboi

      they look like they about to go fight crime but they sounded good.....I'm here for it

    • Please Stop The Madness

      At least she aint have to screw nobody and their daddy this go-round.

    • Milky

      YEs mine

    • E-VannaRootsAllEvil

      Stop it I say ???

    • Kanyade

      LOL

    • SummerBaby

      How are Tiny & Kandi the same age? ?

    • Tre

      Kandi got that "takeover spirit" a little similar to Tamar. Latocha Scott can sing, Kandi can def write, but singing, if i was here mic, i would play dead

    • E-VannaRootsAllEvil

      Tamika Scott is THICK OK!!! THICK

    • SummerBaby

      Not yet ??

    • Please Stop The Madness

      A whole tour that aint even STARTED about to happen. You is right.

    • Mbailey

      SOME of dem outfits are outperforming the .......performers......

    • ???TheRider???

      Fight crime! I'm ?

    • SummerBaby

      This go round it'll be a chick for her & Todd.

    • Please Stop The Madness

      gh;,fh,f,lf,lfffkmfk Im weaaak.

    • Blaque Mahogany

      if i was here mic, i would play dead
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      ?????
      Man, you deserve an award. Lol

    • Please Stop The Madness

      OHHHHHHHHHHHHHH JESUS we need to discuss Tamar and her R & B holy ghost performance last night.

    • Blaque Mahogany

      ???

    • SummerBaby

      Is that color blonde the go to this summer & I didn't get the memo?

    • Blaque Mahogany

      Blonde bobs, period. I saw (from pics) a gazillion last night.

    • SummerBaby

      I hate it! ?

    • Vegas1989

      That was horrible...And that lacefront wig was not acting and moving like she wanted to. She should have practice with the wig on....LOL...Horrible...

    • ???TheRider???

      Idk about Dave Hollister, he's a pastor in a NoCal church with his wife. Maybe Ne-Yo? He's more their speed.

    • SummerBaby

      Tamar azz said Tiny & em ain't about to upstage me. Y'all know she's competitive.

    • Kanyade

      That wig was dead. Already passed on to glory, that's why it didn't move. Lifeless follicles. I saw a clip of her performance/extraness. Ay, yay, yay!

    • SummerBaby

      I ?? Dave Hollister.

    • Kanyade

      Yeah. I was trying to think of male R&B peers of the Xscape around the same time in the 90s/00s, that are NOT R. Kelly.

    • Blaque Mahogany

      I think Tamars was the worst. Idk if that was just a red carpet look or what. But she looked like a cone head...the hair looked stiff as hell. I think Tamar is talented and I want her to be successful but she just consistently fails IMO.

    • Please Stop The Madness

      That song aint REQUIRE all of dat. Girl. 22 yo was like nooooo Tamar baby what is you DEWWWWIN'd her ass. She looked beyond foolish to us.

    • SummerBaby

      You know me & twin was over here in tears. ?

    • Vegas1989

      I was laughing..She was trying to hard...First trying to look like big sister Toni...NOPE...I couldn't stop laughing because she keep trying to move that one bang that was in the way....LOL

    • Please Stop The Madness

      Lmaooo. YESSS. When she started to act extra 22 yo turned it. turned it BACK 2 minutes LATER and it was STILL going ON. We CRIED

    • SummerBaby

      What was the name of that Tamar song? I did like it.

    • Kanyade

      I think Mama Tina laid to rest her bedazzler circa Destiny's Chirren's last album. Or before. LOL

    • lilli lilian

      Unacceptable appearance, IMO.... Who were they trying to out-sex? each other? Well, they all lost and they didn't have to lose like that..... When trying too hard to be sexy and stand out goes wrong..IMO

    • Vegas1989

      Girl you name all them good male singers.....

    • Shira Harding-James

      Sandra knows what she is doing showing that side photo.

    • Shira Harding-James

      My man

    • Vegas1989

      Girl that fake botty...My honey was like...all them fake butts and wigs...He went in on Lil Kim......SMH

    • SummerBaby

      Thanks!

    • Kanyade
    • SummerBaby

      You really think Tiny was the worst dressed of them?

    • Please Stop The Madness

      They all look like those kids from I think Village of the Damned. Kirstie Alley and Christopher Reeve.

    • SummerBaby

      Stop! ?? I hate it sew much. ?

    • T865!

      Tiny's body looks goofy af ????. So many emotions

    • SummerBaby

      I hatechu because you know my azz remember that movie. ?

    • Please Stop The Madness
    • Shira Harding-James

      I didn't like any of the fits on the ladies. I almost like khandi's

    • SummerBaby

      ???

    • Blaque Mahogany

      They need to put Kae's pic up as well. Although, I think I liked hers the most.

      Ohhh and the waist trainer chick had a blonde bob as well.

    • Kanyade

      LOL

    • Tammie Reed

      I thought Tiny looked very nice, I forgot that she was a singer its been so long since Ive heard her voice! LOVED her shoes OMG!!

    • SummerBaby

      I liked Kandi's dress.

    • Vegas1989

      Why was Tamar singing without any shoes?...SMH....That Lacefront keep her busy while singing....LOL....Horrible performance.....When the song was ending and she began to go to her knees and shaking that wig I was looking for Carrie from the Exorcist or something...LOL

    • SummerBaby

      When they were singing I kept wondering if the camera man was going to put the camera on Floyd. #Petty ?

    • Ni Ni

      Latocha was looking good and classy in that suit. Tiny's vocals were the best last night. I was waiting for Latocha to kill it.

    • YES I SAID IT…

      I'm glad to see the lady's are still together and trying to do a come back and make a dollar out of 15 cents bcuz they did had a few lovely hits but all of them look goofy as fuk! I never understood why having a big booty came into style. Like the shiit looks very wobbled and unhealthy to be so bottom or top heavy.

    • Mbailey

      AND we cry about "appropriation." Wasn't an African hairdo or African nor African American couture piece among them.

    • Miesha Bryant

      I really thought Tiny was going to do worst. Maybe because when they were practicing you could never hear her. I guess I was wrong, Kandi was the worst by far

    • JV

      LOL

    • imright

      Kandi needs a vocal coach really bad ?

    • SummerBaby

      It's no way Tiny would allow herself to sound worst with all the hate she gets daily.

    • JV

      She doesn't care though -- this will be her new storyline for RHOA. Somebody will start making fun of her and that'll be her whole season.

    • E-VannaRootsAllEvil

      ??? u made me chuckle

    • stav

      Tamika and both of those catsuits should have been prototypes , and once they put them on her, they should have been thrown in the trash. Tiny and that romper, they should have gone back to the drawing board. Really all of their lack of fashion choices were a mess, and the blonde bob( all 10,000 of them) wigs just didn't stop, almost every chick there had on one! I wonder if they got those tacky fashions from Kandi's boutique Tags?

    • Mbailey

      THEY were all kind of rusty and struggling.

    • AlwaysPi7

      Too too much..

    • jazmine

      Yea she was so over the top and dramatic I was just looking at the tv thinking "bih nobody give a damn about you and I'm glad she took your man" I couldn't take it

    • Miesha Bryant

      you are right, she knew all eyes would be on her. I'm proud of her

    • JV

      "I wonder if they got those tacky fashions from Kandi's boutique Tags?"
      -------
      Wasn't Kandi holding out on performing? Maybe that could be an incentive they threw in.. "If you show up, we'll wear your tacky clothes!"

    • jazmine

      They might as well scrap this reunion they got the same issues they had all them yeas ago.

    • Coy little wink

      Why talented middle aged women insist on looking like sex workers is beyond my understanding

    • Anunnaki

      sista's from me to you, Kill them Blonde Head pieces, Please... carry on

    • Kanyade
    • Junkanoo

      There needs to be an evolution in the outfits celebs perform in on stage I don't get it they use the best in the business but it's usually seqiuns and glitter form fitting catsuits or booty shorts with boots nothing that stands out from the crowd.

    • Miesha Bryant

      She should care. Heck she sang better when she was trying to teach Kim don't be tardy for the party

    • Tee Bullock

      Lmao damn;)

    • Scromes1212

      They all look good :)

    • Sorry_Not_Sorry

      I see the ladies stopped at the doctor's office to get those waists snatched. A couple went to touch up with their "build a body" also (Kandi, Tiny)

    • Jen_no_juice

      Chile I thought that was a still shot from a p0rno and she holding a dildo... lemme go clean my glasses

    • stav

      Could be!

    • Mama Dee’s Wig Maker

      *crying*

    • Scromes1212

      But there bodies were covered. The clothes were tight but it didn't show skin. Just some older ladies trying to give off a good vibe Imo.

    • Look@m3

      I thought I was the only one thinking that I was trying to figure out why everyone on IG was saying they did such a great job. While I am rooting for them because I love their songs, I don't want to see another see thru cat suit on a gigantic Bum EVER again. That ish was rather disturbing. Tosha and Tameka were the glue...sorry! This was Tiny's best even tho it was not good and Kandi, no comment bc Im not sure what was happening.

    • Mo’nie

      i dont like kandi's voice. i love her hustle though. and i love xscape

    • Look@m3

      LMAO!!!! Thanks for the visual

    • Sexy CJ
    • Simone

      Did Tamika Scott go to K. Michelle's surgeon?! Her body looks deformed. (And Tiny ruined herself years ago).

    • Connie
    • Scromes1212

      I have to disagree. She is put together beautifully. Especially at her age. Imo

    • ShWa

      I think they did well, and they looked great!

    • Scromes1212

      K Michelle got the Honey Nut Cheerios bee booty lol she fine but she need to take that booty down a little (k Michelle)

    • Scromes1212

      I think it was the sound crew. Everyone sounded a little weird.

    • stav

      She's always had that sheep thing going on with her voice, she has never been a strong singer to me.

    • Mr.LeBrickJames

      Boom. One of my favorites of all time, Anita Baker, would never embarrass herself on stage looking like that.

    • Mr.LeBrickJames

      Tragic.

    • stav

      Help!

    • Scromes1212

      You ever heard of Aretha Franklin lol

    • stav

      You know that wasn't right, but it wasn't wrong either!

    • stav

      If I had to choose the best of the worst , I would have gone with her as well.

    • VernadineTheQueen?

      Tiny need to hit the gym and work those legs up to meet her but....TRAGIC...

    • Quitedeliteful

      The ladies look pretty... I used to love this group.

    • Quitedeliteful

      Big obnoxious booty and all - this is the prettiest I've seen Tiny look...

    • stav

      True that, but blonde hair is not exclusive to whites, however I was sick of seeing platinum blonde .

    • Mr.LeBrickJames

      Yeah. I purposely didn't mention her as one who "would never embarrass herself". I love Aretha, but she's a lost cause, bless her heart.

    • Sexy CJ

      Yes........The Sound Crew Was Horrendous ..........

    • WutizaGRANNY!

      All I can say is voices are not like bicycles..If you don't use it you will lose it..It is Not a pick right back up think after years of non use.. vocalist knows its muscle memory and it can become weak if you don't exercise it regularly.. https://uploads.disquscdn.com/images/68bc52b2a4f54f3dc0d4dea29ec0c12c203c19b65d4d18beb2fbbd13d0be6a55.gif

    • Panther Charleston

      There was a whole lot of shadiness over that mic. Woo.

    • WutizaGRANNY!

      Yep the misperception of once a singer always a singer is so untrue. You have to exercise those vocals on a regular to keep them toned and in tune..if you are doing things to damage the instrument like smoke, it can change. I had a vocal leader who was a high soprano.. she went in to have her daughter by C-section where they put her to sleep..she is an alto now...

    • WutizaGRANNY!

      Someone who can harmonize well you won't hear them but they will blend. Tiny has a pretty good ear

    • KarmaBackAround

      I am guilty of rooting for reunion performances then my end thought is just throw the whole damn performance in the trash ??..

    • NaeNay

      Well I hope they performed well cause they look a hot mess.
      Those outfits...

    • speakinmymind

      Kandi sounded like an off key bleating goat...just plain terrible.

    • Luv Pitties

      I thought Tameka Scott was a pastor?

    • speakinmymind

      Just plain awful!!

    • speakinmymind

      Loved her dress but somebody needs to tell her the truth about her singing...she can't.

    • speakinmymind

      ????

    • https://www.instagram.com/nymagee/ Ny MaGee

      the video won't even play....

    • speakinmymind

      Boom!!???

    • Nicolep

      Tiny & Kandi sounded horrible.. They were always the weakest vocalist in the group.

    • speakinmymind

      Lil Kim looked like the damn Michelin Man!??

    • Yetunde

      I think they all look a frightful mess. Black women need to stop with the blonde wig/weaves, it does not suit all of us. The vast majority just look stupid.

    • NYTimes#1Bestseller

      More like a dying ostrich.

    • You already know ?

      She also looks like one ????

    • You already know ?

      ???????

    • NYTimes#1Bestseller

      Looks like their outfits came from citi trends.

    • You already know ?

      Exactly..when that one sister hit that extra note "Kandi",gave her that look ? like they were on that House Wives Show!!!????

    • KarmaBackAround

      Yes. I couldn't believe they were dressed like that.. Tiny got 9 kids dressing like that, latoya look like she been makin ends meet at magic city and khandi best bet is too stay on reality tv..latosha kept it big girl classy as always..

    • You already know ?

      ends meet at magic city and khandi best bet is too stay on realitv tv..latosha kept it big girl classy as always..??????????

    • isaiit

      ???

    • speakinmymind

      Riiigghhhhttt...it was the sound crew and not kandi's bleating goat vocals.

    • Miesha Bryant

      I know the difference between harmonizing and not singing

    • Hair Lova ???

      Idk what yawl see but this is the best I've seen Tiny look in a longggggg time. Poor thang was singing to Tip. Kandi still can't sing worth a lick. Idk what Tameeka had tf on. All bejeweled and such. But them damn sisters can still sing. But I can see gate coming from Kandi weak, billy goat singing arse.

    • Miesha Bryant

      ? Dat Way

    • Cie Be

      Wow, just Wow....that's pretty much my expression. Not because of their performance, which I missed...but, these ladies are just too damn mature to be dressing so tasteless. Ladies please Ex-scape this foolishness!!

    • Hair Lova ???

      Aretha woulda been out there stepping on her damn tiddays

    • Latisaj

      And I can vouch for those sold out shows in Detroit! They added a second show because the first one sold out in less than 24 hours!! But the line up is Excellent, Xscape, Next and Total

    • Mrs.Meenie

      Love me some Total!! That will be an awesome show

    • Zeta Phi Beta 1920

      The video is down @sandrarose or sandrarose.com

    • Mrs.Meenie

      As much as I love XSCAPE and want so badly for them reunite and win, it just seems forced. Their energies are all off and that performance was almost hard to watch. Seem like they were trying to out sing one another instead of harmonizing and making it a memorable performance. I wish them the best but if this is the beginning I am going to hate to see what the end is going to look like. Btw....Tameka was wearing the hell out of that sparkly outfit, some of my friends hated, I absolutely adored it and the rest of the ladies looked ok could been a bit better tho.

    • VanillaCaramel2shotsExpresso

      Clutched then broke pearls!!!!! ??????

    • KarmaBackAround

      They were messy...some groups need to let the past be the past and let their music leave the legacy ya know..

    • Miany

      Carl Thomas. I would love to see him comeback if she can clean his azz up.

    • Coco17

      ????

    • Browneyes

      smh @ Timeka Scott and those outfits. Way too mature for that look. Leave that to the youngins. I think they sang too many songs for their first time out. Being in the studio is one thing. Once you hit that stage with dance moves and back to back songs...it's a wrap if your not trained. Hopefully they will learn from this and do much better on their tour. It's always room for growth

    • VanillaCaramel2shotsExpresso

      I liked never loved Kandi's studio voice. Live was a messy mess! Tiny I am giving you a standing ovation and an applause for hair and makeup. You sang pretty good too I guess your heart was in it "sanging" to Tip! Outfit wasn't bad and the big girls have confidence ! That's what I am going to say! I'm going to be nice , well except to Kandi she sounded like a runaway baby donkey .

    • VanillaCaramel2shotsExpresso

      They were gasping for air! I hope the inhalers were ready!

    • Mrs.Meenie

      LMAO!! @ "runaway baby donkey"...well said

    • Starsky Willows

      Did anyone see those hands in the picture? It scared me. Black nail polish doesn't work for everyone.

    • SingleGalCrazyWorld

      They sounded ok I think there needs to be more practice because their voices weren't in sync...and they should have lowered Kandi's mic only because her voice is "unique" and dont nobody wanna hear all that wailing on screen...my cat was going crazy when her parts came up kept attacking the screen and ish..

    • Liah

      Tiny looks and sound GOOD....Kandi was doing tooo MUCH!...Overall..Glad to see them back together:)!

    • Liah

      Right!

    • Tlowe89

      Kandi and Tiny killed it. And not in a good way. Kandi sounded terrible the 1st song and so did Tiny. But when Kandi did Just kick it.... She sound like a man, and then her voice sounded shaky and pitchy. She sounded like she was struggling with running a marathon and singing. The sister's sounded amazing. Whoever bought tickets to go see them in concert better file a dispute with ur bank and say the goods or service never arrived... bcus you know they voices wont show up to that concert.

    • By Any Means Necessary

      I liked the way Kandi sounded ?

      Anywho we still lying about our ages in 2017? I thought they were closer to 46 years old.

    • Tlowe89

      Lmao she did sound like a billiegoat

    • http://citygirlzen.blogspot.com/ missarewa

      I just clicked to confirm it was indeed Tiny wearing the diapers

    • enocynt

      lol

    • Peter Piper ATL

      Its really good to see these 4 on the same stage again. I hear there are still some issues between LaTocha and Tiny but besides that, I thin they'll be just fine.

      And there's definitely an opening for them. Collectively, that soulful power is still there.

      But I think last night shows that Kandi could never have been the lead singer by any account. She sounded lie a chicken being drowned in scalding hot water.

      Hopefully, the same issues--or some new ones--won't derail what could be a very promising comeback.

      Advice: I said it before and I'll say it again. Two things destroyed Xscape in the 90s--egos and men. If they can leave both of those at home, they'll be alright.

    • Peter Piper ATL

      Latocha is no longer "the fat one". Did anybody else notice that? Get it Latocha!

      She looks really great. So proud of her. She was always my favorite.

      Somebody should tell Tiny that fanny packs are supposed to be worn up front, not on your behind.

      Kandi sounds terrible, as usual, and it doesn't even matter if she's solo or in a group--same result.

      Tamika is still as sassy as ever. I love it. Believe it or not, she has the biggest personality in the group.

    • Ryan

      I know folks are clowning these ladies but can you imagine if they were a group of 40-somethin white women? Looking like some Wynona Judds and Kellyanne Conways?? ? They looked pretty good, all things considered.

    • NYTimes#1Bestseller

      Lmao

    • MzKeriBabee

      Truthfully, I think Tiny looked good in both outfits... and I think she sounded good too... I am rooting for Tiny... and I love Xscape!

    • IAmLegend

      Clearly they were nervous and had sound issues. Latocha took her ear piece out because she couldn't hear herself. Despite their spotty performance last night, I am loving seeing them back together again. And Kandi can still hit that whistle note effortlessly!

    • IAmLegend

      Tamika stay doing the most in those outfits tho lol. I gotta know if her ass is real or not cuz it was the 5th member of the group last night.

    • IAmLegend

      Like Monica is a pastor? Lol

    • Latisaj

      It's going to be one for the books!

    • gntory

      They just need to let it go!!!

    • Mbailey

      YEAH, most of the African Americans in the United States have naturally BLONDE hair. We appropriated that straight blonde weave from Kunta Kente and the slave ship.

    • enocynt

      ??

    • Kirenee

      IMO, Tiny is starting to come into her beauty. She's very pretty to me now... NO SHADE SO DON'T START YA'LL!!!

    • Luv Pitties

      lol I never heard that one

    • Soon2BWife

      They needed to tighten up before this come back and/or get some apppropriate outfits for their body types.

    • ?Patty Kakes?

      I'm loving Kandi's dress. I need that!

    • ?Patty Kakes?

      I was thinking the same thing. I'mma give them one or chance

    • Mr.LeBrickJames

      BET has been doing this too long to have this many technical problems and glitches as we saw last night... AGAIN.

      Happens every single year. Come on BET, get your act together.

    • Lorenzo Chaps

      Xscape never won a grammy. Kandi and Tiny, of course, won one for writing No Scrubs.

      I thought the group did a great job. You could hear the nerves but they pulled it off. FOLKs were knocking them, but when you look at what you had to compare them to, they killed it. We could understand every freaking word they sang.

      Dear Scott Sisters, I need y'all to tone it down vocally. Urban America knows you can sing and have strong voices, but y'all were doing too much. I'm already not much of fan of LaTocha, the run queen.

    • Ain’t Misbehavin

      You can tell she is glad to be back in the spotlight.

    • YellowSauce

      panties SHOWING last nite .... lolololol

    • Ain’t Misbehavin

      They are doing too much w the costumes, I think they are trying to make up for being the "ugly" girl group in the 90s.
      This the best I've seen Tiny in years! I'm beginning to see the features she passed to Zhonnique.

    • TeeTee

      yes! what is that black stripper outfit that child has on - everyone else looks so nice - and then that. I'm like - are those chaps? and the body suite - she been waiting to wear this stuff

    • TeeTee

      " runaway baby donkey" -- silent tears.

    • Ms. Jackson

      I haven't seen the performance, however, I'm sure that the Scott sisters are happy for the chance to make some $$$, Tiny is happy to be off that ball and chain that TI had on her ankle (like she was the one doing time) and Kandi is just doing Kandi. She seems like a go getter. If it's about them coins, she's there to collect them.

    • JENNYJONES1

      OMG IT WAS A TOTAL DISTRACTION!!!! ALL I KEPT THINKING WAS SAY NO TO BUTT SH0TS!!! EVERYONE ELSE LOOKED GREAT ALL NIGHT ESP TINY. FYI TO TAMIKA SCOTT AND YO BODY: IT IS NOT 1997 AND YOU ARE NOT IN ANY SHAPE TO WEAR THOSE OUTFITS AGAIN. A MIRROR WOULD BE YOUR BEST FRIEND..........JENNY JONES!!!

    • JENNYJONES1

      AHH IT SEEMED EVERYONE EXCEPT TINY FORGOT THEY WERE A GROUP AGAIN B/C KANDI AND THE SCOTT SISTERS WERE ALL TRYING TO LOUDLY OUT PERFORM AND SHINE EACH OTHER. I THOUGHT THEY WERE GOING TO START JUMPING IN FRONT OF EACH OTHER TO BE THE ONE DIRECTLY IN FRONT OF THE CAMERA. I WAS WAITING FOR ONE OF THEM TO START ROLLING ON THE GROUND LIKE TAMAR WIG FLINGING SELF. GLAD TO SEE THEM BACK TOGETHER BUT I DOUBT IT'LL LAST B/C KANDI FEELS SHE'S THE RICHEST & THE REAL STAR NOW AND THE SCOTT SISTERS WANNA PROVE NO MATTER WHAT THEIR COINS LOOK LIKE COMPARED TO KANDI & TINY THEY STILL ARE THE LEAD QUEEN BEES OF THE GROUP. SMH!!!.......JENNY JONES!!!

    • Ridajean

      I agree. The Scott sisters looked a mess! See-thru outfits aren't meant for every body type. Kandi looked the best, both on the red carpet and during their performance.

    • Shira Harding-James

      I liked it, but now the way it looked on her

    • Shira Harding-James

      I loved the dress but not on her If that makes any sense

    • You already know ?

      Same thing I said ?????????

    • #COVFEFE

      Wtf are they wearing?

    • VanillaCaramel2shotsExpresso

      Well technically one looked like a disco ball! They were not embarrassed either ! They were proud of themselves shimmying and shamming all around ( my Aunts words). Technically they were out of breath and shimmied for about two seconds and they didn't get to the shammying. I wonder what they will wear on tours.

    • VanillaCaramel2shotsExpresso

      She likes to let them breast breathe I know that ! She will put on spaghetti straps in a minute .

    • VanillaCaramel2shotsExpresso

      Is she a preacher/pastor? Is she the one dressed in the long black pantsuit/jumper , if so she did dressed the best.

    • VanillaCaramel2shotsExpresso

      ?????

    • KarmaBackAround

      Yes! It was very tasteful! Everyone else was tryin to out slut each other smdh

    • Guess Who

      SMH

    • VanillaCaramel2shotsExpresso

      They overdid it ... she was tasteful but her sister in the silver disco attire , and Kandi's brand new boobs hanging out were distracting . Not to mention Kandi warbling the song. Tiny well I expect nothing more, nothing less. Her hair and makeup were much better than I have seen .

    • Dr.Rue

      girl..... not yet

    • Lorenzo Chaps

      LOLOLOL that would've been classic and tragic at the same time.

    • yvette46

      Uh-Uh to the performance, clothes, interview everything they need to break up again.