Tip at march for humanity

Rapper T.I. has some aggressive fans, but not all of them are women. The rap mogul took part in Monday’s March for Humanity in Atlanta to commemorate the 50th anniversary of Dr. Martin Luther King, Jr.’s burial. The march began at King’s Ebeneezer Baptist Church and concluded at the Georgia State Capitol.

Somewhere along the route, Christian rapper Lacrea pushed through the crowd, shoved a young lady aside and grabbed T.I.’s arm. T.I. held his tongue — knowing that the march for humanity was not the time nor the place for him to cut up.

Update: my loyal readers informed me that the young man is Christian rapper Lacrea. That wasn’t very Christian of him to shove a woman aside so he could grab another man’s arm. If anyone knows him, please him that was very unchristianlike behavior.

This is an open post where you can discuss any subject matter. This post will not be censored or moderated. Disqus may automatically moderate certain words considered offensive. There are no rules in Open Posts. So enter at your own risk.

Photos: Instagram.com




  • SpillyNillie

    Tips face in the second pic…priceless!!!

  • http://welfareinfo.org angrysolo

    i thot that was Future, i need to put these glasses on

  • TMW

    That’s Lecrae Moore, he’s a Christian rapper who recently went mainstream. I’m sure someone pushed him up there. Guess he needed his photo op too.

    TI looking like “why y’all put this tall dude next to me.”

  • http://welfareinfo.org angrysolo

    why folk feel the need to talk to themselves around other people?

  • TMW

    Low self esteem; they need validation.

  • http://welfareinfo.org angrysolo

    boom bop bam, she sure did just walk clean across my desk talking while i have my head buried in blac chyna’s before and afta pics

  • TMW

    LOL!

  • VernadineTheQueen?

    TI got those skinny jeans on. ?? Looking like George Jefferson without the bald head!! ???

  • SaltineCrackers

    Stop it Sandra! Lol, you know that, that’s Christian rapper Lacrea.

  • Raquelle Dellaghetto

    Bet TI doesn’t even know wtf he’s marching for.

  • morenYAHdelsur

    I thought he looked familiar ?

  • Pitty Patty

    Yawn…..

  • http://tidal.com/#!/us/store/album/84712684 Django the God

    This is just how Jessie Jackson probably eased his way up on the casket.

  • Pitty Patty

    Cause he looks like a midget standing next to dude. lol

  • Pitty Patty

    The rapper held his tongue — knowing that the march for humanity was not the time nor the place for him to cut up.
    ______________________________________________
    Sandra got jokes. LMAO

  • http://tidal.com/#!/us/store/album/84712684 Django the God
  • http://tidal.com/#!/us/store/album/84712684 Django the God

    He jacked T.I.’s one arm up too.

  • Pitty Patty

    OFF TOPIC:

    The FEDS just raided Trump’s top lawyer’s office. Hopefully then find something good.

  • Blaque Mahogany

    TI’s face ???

    In related TI news, he basically told Gucci Mane to go sit in a corner with lying azz. Gucci said he created Trap Music. TI said #issalie #nocappin

  • Hugga Bunch

    Of course he would be the one, and probably gave a long speech, using the wrong damn words. ugh.

  • TMW

    That’s what made TI look LOL! Putting TI between those two women was on purpose to make him look taller. Lecrae’s six foot something self messed up that PR stunt.

  • Hugga Bunch

    He aged something serious. whew.

  • RespectSelf

    lmao at his face

  • http://tidal.com/#!/us/store/album/84712684 Django the God

    He grabbed him like “We’re going back to Wakanda.”

  • JV

    That $130,000 should have been listed as a campaign expenditure. (LOL at a campaign expenditure being hush hush money to a porn star but anyway.) Also, Trump’s still trying to say he never knew his lawyer did this for him.. We’ll see, because they apparently obtained texts, emails, all of that.

  • TMW

    Yeah they said they found info about Stormy Daniels. Don’t really care about her because his affair with her was before he got in the White House, and the people that put him there already knew he was a liar and a cheater – dude has 5 kids by 3 different women, and Marla was a mistress and so was Melania. Unless they are going after his business, I don’t think they are going to find anything that helps get that buffoon out of office.

  • TMW

    Would be interested to know how much the lawyer was paid with campaign funds…about $130,000 at least???

  • KISSmyENTIREass

    His tall ass and terrible haircut belongs in the back of the line….

  • JV

    The 130,000$ probably did come out of his own pocket, the lawyer’s. I believe that. But the fact is that she was paid hush money because she had info damaging to Trump’s campaign. That makes the $130,000 a campaign expenditure. And that’s a violation of personal donations — it can’t be over 2,500$ per person — and if Trump actually knew at some point what his lawyer did, that’s another can of worms.

    And of course Trump knew about the payment and reimbursed the guy, or maybe it was Trump’s, doesn’t matter. It’s all bad.

  • Libra80sBaby

    LMAOOOOOOOOO! Straight up

  • http://tidal.com/#!/us/store/album/84712684 Django the God

    They have questions in Wakanda about Mayweather’s bodyguard getting shot leaving Waffle House.

  • http://www.diedraperry.org Diedra

    Are y’all serious? Thats La’Crae…SMH

  • TMW

    The lawyer set up a corporation and paid it through the corporation with his own funds so it wouldn’t be traceable to Trump on paper. I wouldn’t doubt that Trump may not have known exactly how the problem was going to be fixed because he just told someone to fix it and expected it to be done. He’s a dictator and a narcissist and has been a dirty business man forever. He’s not book smart, but he is crooked. The only way they can tie it to the campaign is if they can link directly back to the funds. At this point the only way to do that is to show that the lawyer was paid funds directly from the campaign.

  • justlooking

    @catsgold – If encourage you to call black person that name to their face.

    I’m certain a black person wouldn’t even have made that simple comment..

  • MsPam

    I laughed about five minutes at his face. Priceless!

  • JV

    We’ll see. John Edwards almost got caught for something similar in 2004 (he took funds for family support from his mistress) but ultimately wasn’t persecuted for it. There was a governor who DID get persecuted, Jon Rowland, just remembered.

  • http://welfareinfo.org angrysolo

    so lawd i’m on da way outta work for the day and some man is holding a baby.. of course the po baby gots five faces and hands in her face. i’m fighting my maternal instinct to get them clowns way from that baby!!!

  • FukkFolks2018

    Love you Tip. Stay marching bruh.

  • Rayscoty

    Atlanta gays are aggressive. March TIP right to Piedmont Park bushes

  • Logan Roberts

    I am screaming ?.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    TI looks like Ned the Wino from Good Times.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • http://batman-news.com Roderick2011

    Edwards was prosecuted and tried but found not guilty.
    But it looks as if Pill Cosby is going to get convicted this time.
    Even Rudy didn’t show up at court this morning.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • MzJamaica

    Exactly

  • IChosetheBrownDollbaby

    LMAO!

  • RICHIE_RICH

    How you know about Piedmont Park bushes? ?

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    “Rudy” ….I swear im’a quit y’all one day!???

  • blue skies

    LOL

  • http://sandrarose.com SandraRose

    Is he gay? He played himself pushing a woman out of the so he can hold T.I.’s arm.

  • http://sandrarose.com SandraRose

    Is he gay?

  • SaltineCrackers

    Lol, no. He’s married.

  • NYTimes#1Bestseller

    The top of the bleachers?????

  • SaltineCrackers

    Can you post the video please?

  • Kemi

    TI is everywhere but nowhere.. what does he represent in a political sense? What are his main political attainments? Why is he featured in political arena? Please, I need answers.

  • http://sandrarose.com SandraRose

    What video? I don’t think there’s a video.

  • KISSmyENTIREass

    You took the word right out my mouth tho… He probaly use to branches in his ass at the park.

  • KISSmyENTIREass

    I almost fell off the toilet reading it ??

  • KISSmyENTIREass

    Well somebody telling on themself… I’m guessing your used to the Bush branches in your ass and hair ?????

  • NeverSurprised

    Me too. Made me laugh out loud!!! ????

  • http://welfareinfo.org angrysolo

    ok yaw, i’ve been affected by this blog… i’m finding that i’m mourning the loss of the lil black child killed by the cliff driving lesbians. WHY DID HE HAVE TO BE DONE LIKE THAT?

  • http://welfareinfo.org angrysolo

    like where is his bio family, is anyone really looking for him? what if he escaped somehow since they claim to not have (yet) found his remains?

  • Cali

    Why is he there? Doesn’t T.I. have more Disney stars to call out whilst avoiding a real man? Doesn’t he have more people, who’ve been robbed, to laugh at? Yet another fake attempt to distract from his inner b@$!ch

  • http://tidal.com/#!/us/store/album/84712684 Django the God

    #sorrynotsorry

    @angrysolo i know that is not Future, he need to put those glasses back on.”

    LOL

  • Malcom Flex

    Tip was in the pen he’s used to queens riding his jock.

  • Cali

    Sandra, just because someone wants attention does not mean that they are gay LMFAO, stop it lololololol!

  • NeverSurprised

    Lol!!!!!!

  • SaltineCrackers

    Oh. I thought there was footage of him pushing the lady out of the way. Lol, you’re too funny Sandra.

  • https://twitter.com/Chicagowise Chicagowise

    Aren’t most Christian men gay? ?

  • https://twitter.com/Chicagowise Chicagowise

    You got me screaming! ?

  • Kimberly King

    Lmaoooooo these pics are KILLING me !!

  • DeJeri

    The story disturbed me to my soul….Wherever they are…hopefully they’re at peace

  • CookieMobster

    Clifford’s face doe….

  • Peppermint Patty

    I come here for the comments and dog on it, that did it for me today….too funny!!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    U think Walking Willie got a login???????

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    LMAO!!!!!!!! Oh Sandra…… ??????

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    Please stop….?????

  • Mister Fantastic

    I’m HOLLERING

  • Lorenzo Chaps

    TI’s a clown and Idc what he’s packing. Clown.

  • PhillyFacts

    I don’t know why I just screamed laughing at this comment .

  • Mrs.Meenie

    How you deebo a little girl at a peaceful March? What does this say about his character?

  • Being bad is way more fun

    How do you know that TI didnt know who he was and asked to have him hold his arm!!! So much assuming such a slow news day I guess !!!

  • ImWoke

    Yes that is a very sad story. If I’m not mistaken one of the bodies washed ashore either today or yesterday so I’m guessing that it’s safe to assume that all of the missing children are deceased.

  • Meme

    Its 5 am in the morning you have me stifling giggles so I don’t wake the whole house up ?? .

  • Meme

    Ms Sandra’s write up, Ti’ s face, the picture, you peoples comments oh my ? ? I seriously cannot deal.

  • Kemi

    Lol thank you. I was being serious when I typed too. Well, I’m glad you had a good laught ??

  • Meme

    One of Rudy’s friends did show up this morning oh my she had her totties out and everything, looking like a lunatic needless to say she got wrestled to the ground and arrested

  • Meme

    Off course those where the bushes and park that sheriff Mann was barred from, ms Sandra just done a write up about it just the other day so that’s how we all know about it

  • Meme

    Stop ?

  • ebonics

    Daaaang TI is a tiny lil rascal! LMAO!

  • IAmLawlessBrooks

    Lacrea want in! Mustbe want da Tip? ????#FrontnCenter

  • Brandy Knox

    This is an embarrassing write up. Lol I don’t blame him for wanting that photo. T.I is a legend! :-)

  • KcoolMuziq

    That’s how T.I. looked when I tapped him on his chest.

  • iAmsterdam

    @sandra thats not a random fan thats Lecrae

  • Nophace

    How do we know that he “shoved” the girl to the side?!? Where’s the video that actually shows that happening?

  • MocaPretty

    exactly.

  • Carla
  • Allergic2dumbstuff

    IA! The young lady doesn’t seem bothered. She still has the same facial expression. Maybe SHE knew who he was? Maybe she’s more concerned about the purpose/meaning of the march?

  • free

    video = TIP told her

  • free

    i think LaWhateverhisnameis made his presence felt and shoved TIP to the side. #shortManProblems

  • BeUtFullSoul

    How do YOU Know he “PUSHED THROUGH THE CROWD, SHOVED A YOUNG LADY ASIDE AND GRABBED T.I.’S ARM”?…Did TIP or the YOUNG LADY say this?…Is it POSSIBLE that LECRAE was ASKED to MOVE TO THE FRONT? #Questions

  • Quitedeliteful

    #shortManProblems
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    LOLLOLLOLLOL!!!!!!

  • MJF

    Wtf did I just read. Wow…. talk about #SLOWNEWSDAY

  • Tish

    I love you but Sandra bye! I know him and he far from that person. T.I. may have told him to come up front.

  • Tish

    He is there because he is becoming more aware of what is going on. Pay attention to his Facebook. He is making a lot of White and big Christians (TD Jakes) upset because he is starting to speak out more about what is going on in the world. Plus, he lives in ATL. Went to school with him.

  • Tish

    Exactly! He is far from that person. I know him and he is not like that. TIP may have told him to come up front. He is also married with kids and lives in ATL.

  • Calikush

    Come’on Sandra, u reachin’ like a mug!

  • the watcher

    what do you expect? that is ATLANTA right?

  • RICHIE_RICH

    Hmm not buying it sis!!!

  • Candance

    He was star struck!!!! Maybe he was just a little over excited… hey it happens :)

  • JV

    It is really weird that he’s so pro-gun and yet in a March for Humanity..

  • Kemi

    Exactly, I don’t think he has a genuine interest in politics. It seems he wants to affiliate himself with people in position of power and ride on their coat tails.

  • BlackMenHATEBlackWomen

    Many black gay men are married to women. #FACTS

  • Meme

    Haha you’re a trouble maker lol

  • https://twitter.com/Chicagowise Chicagowise

    Stop! LMAO!

  • blue skies

    lmbo

  • SaltineCrackers

    :( stop

  • MRiGOThim

    You damn right T.I. held his tongue that nigga like 6’4″ lmao & T.I. only lashes out at the womens :P

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    Rofl!!!!!! (i’m scarred for life since you introduced him and his antics, Lol)