“Guess

This unlucky former kiddie rapper just lost another girlfriend to a fellow rapper. This rapper has had terrible luck with women over the years. Every time he finds a girl he has to worry about other rappers sniffing around her hind parts.

Our rapper who stars in a reality TV series recently broke up with one of his co-stars.

They say the rapper feels some kind of way after another rapper knocked up 2 of his exes. But we think he will be relived to know that his ex-girlfriend can't get pregnant by her current boo because... let's just say her current boo doesn't have the right equipment.

Can you guess who the rappers are?

Disclaimer:

Photos used in Blind Item posts are for illustration purposes only and are not intended to identify any particular individual as the subject of this post. We take no responsibility or liability for the assumptions made by our readers.

  • Toni Toni Toni

    BOW WOW and YOUNG MA! HAHA

  • jeniefrumdabloc™

    This tea is cold as hell ..... goodluck to young Ma

  • L.T.L. Since 2007
  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • bemetoo

    Bow wow takes another L

  • teather

    in 2018, y'all are still talkin; BOWOW?! Hilarious!!
    Why AUNTY, or did I miss it, did you not report on Kimora's hubby's money stealing?!

  • Trace da Ace

    oh well....its 2018...fitting to be 2019...this does not surprise me.....clout chasers will do just that....chase clout! Bow did say that she was broke and homeless...so she just trying to secure her next meal.....

  • HoneyyGoodMoneyy_
  • Keyshia Ray

    Shad Moss

  • Y me?

    Hes used to it now. It wud be more surprising if he got a W

  • iWasteTime
  • iWasteTime

    Hey Lurk and the Family Lurk!
    Hope everyone is well :D

  • PLEASEDontTellMe

    Poor Bow Wow :-(

  • http://sandrarose.com SandraRose

    Because that's old news. Use the search function to find the story.

  • Blaque Mahogany

    This IG hoes get passed around for a bag and some hotel stays. Bishes are still homeless, carless, jobless, self-estemless and broke. I don't get it. Just to floss on the gram for mf'ers you will NEVER meet.

  • PLEASEDontTellMe

    lol!

  • PLEASEDontTellMe

    When will he learn that he is the equivalent to training wheels for thots in training

  • Coy little wink
  • Coy little wink

    Chile...

  • SingleGalCrazyWorld

    Young Ma got that Tornado Tongue...

  • the guest

    My goodness when you think about it, Future really did impregnate two of Bow Wow's exes.

    And now, Future's new baby is the half sibling of Bow Wow's kid. And now, Bow Wow's kid is the half sibling of the half sibling of Ciara's kid.

    If this wasn't real, I wouldn't believe it.

  • Prettybrowneyes

    Damn ???

  • Vonn

    Yes, self-esteemless.

  • Coy little wink

    I saw Future on another blog at Joies gender reveal...he looks...interesting...

  • SingleGalCrazyWorld

    I predict Kiyomi will get pregnant by Future this time 2 years from now...since he love following after Shad's ex's... I aint mad at her cause Young Ma is sexy (Im straight) but idk there are some women who dress like men that make me question myself and she's one of them....Chile...

  • Lady_Elle

    Bow Wow / Young Ma

  • Coy little wink
  • Oh Tommie

    Something in her face is just strong..she’s not attractive to me. Kiyomi I’m talking about lol

  • iWasteTime

    I'm straight too and love some Ma. She fine

  • iWasteTime

    whyyyyyyyyyyyyyy
    I'm getting fired

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    CRINE.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    *WEEPS*

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • Judge Mental Will

    You did EVERYTHING but mentioned Bow Wow name ?? That girl was aggravating anyway soooooo.......

  • Gamer?? Chick

    Oooooh

  • Peppermint Patty

    Go a little further with that....you're amongst friends hahaaa

  • L.T.L. Since 2007
  • Bashi22

    The whole entertainment industry, sports and elites members. They all swapped wives and girlfriends. Their ecosystem all have a attachment to one another.

  • Dowoop

    LMAO...Sandra said not today

  • L.T.L. Since 2007

    Hey Waste. Everyone is doing well. The Mrs is trying me today. We normally do rides to the poles and I missed it this year. She feels the need to update on every location she visits. I get it... we voting and the lines are long. Call me when a fight breaks out.

  • KcoolMuziq

    Bow wow(whom I worked with on two of his projects) is just one those people that aren't lucky in love.

  • KcoolMuziq

    That's because we understand each other.

  • MISSMEWITDATBULL

    Does this mean Shad's bout to have another social media meltdown?

  • L.T.L. Since 2007

    Hey Nancy!
    Same ****, different toilet.
    Just trying to keep my head above water.
    You know, fair to middling.

    Had to get all my Ma Peaches-isms out the way! HAHAHAHA!

  • Blaque Mahogany

    Literally what I said when I read Sandra's response. It's funny as hell until she snaps on you.

  • Rayne

    He bout to cry in the car.

  • free

    explain this phenomenon please....

  • free

    #dead

  • LexGirl

    LMAO!!!

  • Sassie

    I love how these groupie thots be "gay for pay" Amazing.

  • Sassie

    She's not fine...but she has swag. I like her too...and I'm straight...but I've seen way better looking "butch" chicks. Young MA ain't cute....but I'd prolly still date her, LOL

  • Quitedeliteful

    she has swag.
    ~~~~~~~~~~~~~
    Yes she does...

  • hi-liter

    These hoes will swing any way the wind blows.

  • Quitedeliteful

    Young MA stole Bow Wow's girl??? LOLLOLLOL!!!!!!! Shad has no swagger. Congrats to the new couple...

  • Vonn

    It's like Shad's exes have direct deposit...into Future's drawlz.

  • Quitedeliteful

    LOLLOLLOL!!!!!!!!!!!!

  • Allergic2dumbstuff

    Yeah, do tell. You're among friends.

  • Quitedeliteful

    LMBAOFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Allergic2dumbstuff

    Don't mind me. I'm just passing through. *pulls up chair to the kitchen table*

  • CoTToNCaNDie SWeeTAsGolD

    No, it's because it's what's available to you! Instahoes are a dime a dozen in those social cirlces. Everyday, round da way girls are not.

  • Kimocha

    But Bow Wow can be a jerk sometimes... But on the other hand...Kiyomi or whatever her name is was a insecure, jealous mess and always wanted to fight some damn body over him... So I knew this wasn't gonna last anyway.... But good luck with that Young MA... She's you're headache now... NEXT!

  • jeniefrumdabloc™
  • morenYAHdelsur

    It’s the look of an opportunist LOL.

  • Rainbowbelow
  • CoTToNCaNDie SWeeTAsGolD

    Deflee not fine! She has sex appeal tho!! I'd date her!

  • xenaD

    Future knocking up all of bow wows exes... this is very true lol

  • jeniefrumdabloc™
  • RICHIE_RICH

    Bow wow

  • iWasteTime

    I hate y'all on today !!!
    lmaoooo

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    Loves it!
    ...hey, how bout somebody posted a clip on here last week of a radio show and the guy made a reference to a "blue waffle" !!!!

    Bruh, you remma that time.... https://uploads.disquscdn.com/images/615d380290005c75f2b73b61063d678adb00cb683258e4273a2f5c12b8d5723d.gif

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    LMAO!

  • morenYAHdelsur

    LMAO them plaits ??

  • SpillyNillie

    any way the money blows...

  • Candance

    awwwwww boo boo.... Bow Wow keeps proving that he wasn't ready to remove the lil'

  • DroneRivers

    Wow. Bow Wow needs to just fire up that jet *snickers* and take a long vacay.

  • Anunnaki, in A twilight Zone

    Lol, oh my

  • SpillyNillie

    I actually liked Joie...but now...I see her as a breathing money bag incubator.

  • Angelique Johnson
  • Myopinion

    You ain't right...lol

  • SG

    Hind parts! ?? my Grandma says that. The 7 year old in me chuckles every time I hear the word.

  • Anunnaki, in A twilight Zone
  • MSGREENMINUSTHEENVY
  • Robert lee Bennett OG

    Vast majority of lesbians I know enjoy very rough sex with real men I wonder who getting M.A

  • chaisun

    ???

  • Coy little wink
  • GuestSTAR

    That's gotta be a blow to his lil ego.

  • Yup, I said it

    Bow Wows problems is that he keeps picking the thirstiest women he can find. Bow Wow is just a stepping stone to an ambitious thot. She will use his Little Lame self to give her access to more famous celebrities. He's is so silly.

  • FukkFolks2018

    Kiyomi is the worse thing to come out of Raleigh, NC since the Hep A outbreak back in the early 2000's that closed all of our Ragazzi's (local Italian spot). Best of luck to her and Young MA (am a fan). Overall we dont support hoeism though. Try not to. Okay bye.

  • Navybeans95

    Lol? at.... "sniffing around her hind parts"....

  • GuestSTAR

    I use to think that way about 'Snoop' from The Wire.

  • jujumanji

    This! Facts go print em

  • FukkFolks2018

    I dont want her calling my phone speaking sexually like Heffanie did... but I love her

  • Rainbowbelow

    ??

  • FukkFolks2018

    Log out

  • Quitedeliteful

    Got to be - and Young MA seems petty enough to tease him about it....

  • Ni Ni

    That was heelarious ?

  • Coy little wink

    Lolololool

  • Coy little wink

    See above

  • Coy little wink

    So you be dikking them lesbos down huh...I see you old player troll

  • sherri2016

    I haven't heard the word hind parts since my grandmother past

  • sherri2016

    I said the samething that my grandmother would use that

  • SumthinSweeter

    lmaoooooooooooo ....

  • SumthinSweeter

    I seeeeeee this thread gonna be another funny one. Will finish reading comments later before I go night night.

  • Alextra Ballard

    I betchu it's the 'Cake Topper' aka Bow Wow!!

  • imright

    Bow wow is a corn with money. girls fck with him because hes him,then they move on to who they really want?????

  • Alextra Ballard

    CDFUUUUUU...Girrrrl....

  • Elevated Soul

    This is easy to explain:...Some women will do anything for money and that mean attempting to "do" a woman. Many of these wonen are not really gay and no matter how much this rapper tries to look like a man,she is not a man and can't give a woman some real dyck .The strap on is just not "cutting" it...?

  • imright

    i wonder what the girls do to Young MA to get her off sexually ?since she thinks shes a man does she enjoy getting her pxssy ate ? or does she pretend she can feel her sucking the strap ? ????? deadass

  • Coy little wink
  • Alextra Ballard

    Po Bow!!!

  • Alextra Ballard

    Lmao

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    welp, i hope she wasn't selling wolf tickets 'cause if she intend to fight over Ma, she better eat her wheaties.... that's a whole other 'division' she gone be challenging....

  • Renee26

    Lol some butches like stimulation too... Bumping uglies, touching, or tasting... Some strap toys have attachments to the female anatomy too

    So I've heard

  • Alextra Ballard

    How some lesbians don't want digk but quick to grab a strap on.

  • Renee26

    ? ? ?

  • Readytochokemothernatureout

    Poor Shad just a jokey joke

  • Renee26

    I'll add racking up Fed charges for the scamming so they can floss materialistic things they got through theft

  • Renee26

    Giggles

  • Meme

    I commend you you have researched this well??

  • T Willis

    Lol! I never understood the butch & feminine lesbian appeal. Why get a woman who dresses and acts like a man, while being short changed in the bedroom ?? It would make more sense to me to see two butches or two feminine women together. ?????

  • Coy little wink

    Lol @ the disclaimer

  • http://Bossip.com/ ohplease

    My prediction is Shad will get a white girrrllll. LOL! He gonna say he tried with these black thots but he was treated bad and sick of 'em. ROFL

  • TriniHarlem

    I'm done with you for at least 24 hours ???

  • MythCalledLove

    He needs to learn the difference between someone that has an agenda. He is like these ugly ass athletes that if they were not making money. It gives him this false sense of importance. Like he can have any woman. Badmind people don't care about the pain or hurt feelings. And this makes these guys think they are the $h!t & can hv any woman. And they can until the money runs out. Example Evelyn Lozada & Antoine Walker. She thought Chad Johnson was her goldmine. The attention etc he had Until he knocked her upside her head. 3 strikes rule basketball, football, lets try baseball and a baby..These girls don't care male, female, shemail, hemail (gmail j/k). What can you do for me..As I always say "Rentals With The Option To Buy"

  • Oh Tommie

    ??? lol

  • Allergic2dumbstuff

    All I have to say is, "Leave it to you, Coy... Leave it to you. " ??

  • MythCalledLove

    You know I was thinking about that the other day. Lesbian I get but I'm lost when the female dress/acts like a male. And the female doesn't like men why be attracted to masculine female. I also notice in gay relationships not all the time but the majority. One is the feminine & the other masculine. My BBF coaches college BB & growing up everyone thought she was gay. She had noooo feminine ways at all. Seeing her at prom with her dress on was like looking at a middle linebacker in a pink dress. So people thought I was gay. Bk then short hair was a misguided stigma. Anyway Lil Ma always gave me that vibe.

  • GrapeCrush

    ???

  • http://www.pureromance.com LA

    I'm straight as hell, but swear I want to braid her hair and hang ??

  • http://www.pureromance.com LA

    Right?!?! Lol

  • gail jones

    Why are you in my head?

  • Floriduhh Evans

    I actually asked a friend who was a stud...”how do you get off?” (I have no filter) as she didn’t like to be touched in her woman parts. She said it was a mental thing and being in the moment...????? I figure it’s not for me to understand

  • joel adams

    If bow wow lost a bih to THAT. His sex game wack af

  • Mr. Poopybutthole
  • Mr. Poopybutthole
  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    LOL!
    What's up Poop!

  • leapyearpisces

    I was about to say that. I thought that that those straps had something that attaches to the lil man in the boat on the other side that stimulates when thrusted. Sorry, I try to keep it PG. Not trying to be raunchy.

  • Mr. Poopybutthole

    LOL at these comments before I go 2 bed......long arse day, good 2 get a few chuckles in.

  • Abel Ervin

    Every mtf in here said bow wow. So whose the other mtf rapper since you goofballs follow these dumb Fucks careers like fuckbitches and fuckniggas

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    Indeed. I just stood in line to vote so I'm beat... Time for a shower and viewing some election results before I drop off. Rest well!?

  • leapyearpisces

    I agree, but what everyone seems to be glossing over with Shad is that he is suffering from some DEEEEEEP mental issues. Like I said before one of his issues is he is suffering from arrested development. He wants to be respected as adult Shad , but mentally he is still little bow wow in his mind. At first, I thought the shat was funny and would clown him like everyone else, but when you know better you do better, and now I feel a deep sense of compassion because it's clear he is hurting, and low self esteem, and he will NEVER find the right woman until he works on HIM. I HATE to say this, but we all heard the "rumor"about him being raped, and even though he denied it, the older he gets, the less stable he becomes which makes me thinks it was true, and if true, there is no shame in that, he was a child, and whoever did it should have their balls and pens cut off, but Shad is going to have to come to terms, and seek REAL help for his issues. Step away from the industry for a couple of years. Go work on him. Get rid of the bottom feeders, and hanger ons. I know he is not mentally well because ANYBODY with a functioning brain could see Kiyomi was a clout chaser, and was with him to get her 15 minutes. At any rate, hopefully he will get himself together for himself and his daughter.

  • Alextra Ballard

    WDH....MuthaF**ka why you comin up in hea so hostile?

  • Alextra Ballard

    The Cake Topper needs to find him a chix thats not in the industry...no entertainers and no skrippers. Just someone whose gonna respect him as Shad Moss. Becuz right ni nobidy in the bidniz is takin him seriously.

  • Jussjess25

    Wait what he say?

  • Jussjess25

    Bowow getting left by that trick is no reflection on him and I cant stand bowow. ?

  • Jussjess25

    Agreed ! He should

  • Sweet Black Cherri

    You said exactly what needed to be said. He has got to come to terms with HIM. I think its blocking his professional growth also. People don't wanna associate with someone who is so unstable.

  • leapyearpisces

    You need to reply to my post when you see it, because...THE LIES, THE LIES, THE LIES... (Kandi voice). Areffa girl, please don't tell me that thot-burger is from North Carolina. Don't do it to me, Reefa. I thought we were peeps. Don't hurt my feelings like that. Are you serious???????? She from Raleigh???? Nope...nope...nope... can't be... EYE REFUSED (Tank''s voice)...

  • MrsSpice1

    LOL!!!!

  • MrsSpice1

    If u gotta question yaself its already there boo ? ...just follow the ? ....idc how attractive a woman perceives herself as a man ...ur still a woman and therefore i have zero interest ?!!

  • MrsSpice1

    Never say never!! As u can see these broads are gettin they IG degrees and graduating ???!!

  • Abel Ervin

    Your goofball ass just got hostile go get some dick instead of following bow wow around

  • lovelygamour

    I dont see this as a loss for bow wow. I think these rappers are his FANS. Just like when girls use to go after the olsen twins guys. Future look like a trick. Young ma look like a trick. Bow wow have all the ho's first but wont marry them so after begging him they leave. You will be surprised at all the stars he used to date. I firmly believe he could call most of his ex's today, and they would talk to him.

  • SpiceGirl

    Bawhahahahahahahaha

  • ShWa

    Yep get u a regular no industry woman Bow Wow and keep it moving,....

  • iWasteTime

    I'm glad everyone is good and lol! Leave her alone, she miss you :D

  • Malcom Flex

    All that's nice ma but he does have the bucks to get his head fixed. Yeh he was a pass around child star and his mama laid hands too tough but still, we all got issues and he's in a position to fix his.

  • Malcom Flex

    You actually think he's straight?

  • leapyearpisces

    I'm confused, because I could have sworn that's EXACTLY what I said he needed to do. I mean I said he needs to seek help and go work on him like 7 times in my post. I said he needs to go work on him, he needs to deal with his issues, he needs to go heal himself, he needs to leave the industry for a few years to go work on his issues. I'm confused as to what you mean. Because once again, I CLEARLY stated more than once he needs to seek help. Where is the disconnect between what I stated and how you interpreted what I stated?

  • ?Patty Kakes?

    ???

  • Calikush

    Word!!!!!

  • Renee26

    ?

  • FukkFolks2018

    Yes ma'am she is

  • Moon Lee

    What's the problem??? We know everyone in the industry screw in circulation!?????????

  • Nellybynature

    Lol it's all MENTAL...trippy

  • leapyearpisces

    Damn shame. Misrepresentation and misconduct.

  • http://Www.twitter.com/hellokittyslut Hellokittyslut

    She I likely sleeping. J/S.....
    My 13 y/o son has hair damn near to hit his knees and he besides trimming ends he’s never had a haircut.

    I’ve also never been a Nicki Minaj or Cardi B can so ....??????????? “Alexa, give me directions to get home”

  • Chapter29Chick

    Im saving this lol

  • Chapter29Chick

    Hind parts just sounds so stank tho

  • Coy little wink

    ? my work is done

  • monique

    Young MA won't be able to spend money too much longer if she's buying bottles and soending it in the club. I hope she has other forms of income. Now this chick is a lesbian.