No photo

A Florida woman is suing rap mogul Rocko Da Don for child support for their teenage daughter. According to reports the state's special general filed a child support case against Rocko after a woman applied for Medicaid for her ill daughter.

No photo

The woman claims she was in a sexual relationship with the 39-year-old music producer who is a self made millionaire. She told the state she did not sleep with any other man in 2005-2006 while she was with Rocko, who was born Rodney Ramone Hill, Jr.

She also claims Rocko gave her $2,000 over the years for their 13-year-old daughter. She says she has never received consistent financial support from Rocko.

The state wants Rocko to support the girl or provide his DNA to prove he is not the father. According to Rhymeswithsnitch.com the Attorney General's Office previously sued Rocko for the same child, but a judge dismissed the case in 2016.

No photo

Rocko has not responded to the new filing. He shares two sons, Rocko and Romelo, with R&B singer Monica Brown, who recently filed for divorce from her estranged husband, Shannon Brown.

Photos by ExclusiveAccess.net, Sandra Rose/Sandrarose.com

  • bemetoo

    Monica better Follow suit

  • millz

    What’s the time frame of him and Mo’s relationship?
    Asking for a friend...

  • Ms..N

    Smh Wth is the attraction with this leprechaun !! https://media0.giphy.com/media/I7Oo0QC3FjDyg/giphy.gif

  • Renee26

    If that's his child he's triflin... $2000 in 15yrs???!! GTFOH

  • jujumanji

    There's definitely some overlap....

  • Alextra Ballard

    Rocko da Don?!?! Yew mean Rocko the “cake topper”

  • GAPeach

    How tall is he? Monica always looks so tall, but he looks so tiny. Especially in that 2nd pic. That belt is working overtime to keep those pants up.

  • tintin

    He do look like a leprechaun ??? but he sure do make some gorgeous kids. Him and Monica ia a good mix

  • 100milesperhour

    The attorney general's office previously sued him for the same child & judge dismissed it. Why? In all these years, no DNA test? Maybe he tossed her 2k just b/c they were screwing. What has she been doing all this time?

  • Li-Wright

    $2000 a year....nah, I'm not believing that.

  • Li-Wright

    I hate to say this, but there are some black people like Rkelly who are illiterate and uneducate and can't read, etc. etc. She sounds like a real dummy.

  • Kim’s Original Face

    Mouth breather.

    I cant get past that mouth

  • 100milesperhour

    State comes after him b/c she applied for Medicaid, but there's no established paternity. She wants him to be the dad to the exclusion of the other menz she was with, lol.

  • Ms..N

    Lol!! He wears preteen sizes!!

  • GAPeach

    Those look like toddler sizes to me.

  • mzwhang90210

    I loathe dead beat dads. And I have little to no sympathy for women who can, but won't ---insist that these men pay child support.
    I have a niece that has 3 kids by a dude. But she refuses to put him on child support. She's like "I can take care of my kids, we don't need him, blah blah blah." But whenever she sees me, she's "dry begging" about the cost of school clothes, or how expensive day care is & I'm expected to gift her AND/or each of her kids with money. She'll even say lil slick stuff like "I ain't got no McDonalds money. Maybe your Auntie will give y'all a couple of dollars for hamburgers." No ma'am Pam. You can hint from now until next week, but If you don't need the daddy, you dang sure don't need the Auntie.
    https://media1.giphy.com/media/22jTeQbPiTDeU/giphy.gif

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs
  • IyanlaVanzantoftheInterWebs

    Maybe he forgot he had that kid because the mama was a hoodrat https://media0.giphy.com/media/G5X63GrrLjjVK/giphy.gif

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs

    DEFINITELY shorter than Monica. Ill never forget when DOWN A$$ CHICK ? Monica had to run to an event to give Rocko his jewlery and you couldn’t tell that chick she AND he weren’t important https://media3.giphy.com/media/P57pH4PcBeTgA/giphy-downsized-medium.gif

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs
  • mzwhang90210

    LOL. Chile, Joey could get it. STILL.

  • mzwhang90210

    I had to scroll back up and look at them lil Bushwick Bill jeans. ??

  • DroneRivers

    "Over the years". I think that means $2000 total. For a teenager. If that's true, they need to do better!

  • millz

    Definitely lol

  • datjerk

    Right. I dont know how Monica was able to over look that.

  • datjerk

    How old is rocko jr?

  • Chhzz

    Flossing but can't support your flesh.? Well maybe it's not his idk

  • Chhzz

    When will you blame your niece for consistently having babies she nor he can afford? Repeatedly raw doggin with a deadbeat? You have to hate her 50 percent as much

  • Y’all Jealous Cuz I’m Prudy

    ??? I swear y'all notice EVERYTHANG!!! ???

  • SummerBaby

    Good luck to them all.

  • Daffanyrose

    Lol

  • MNjumpoffacliff

    Chileeeeeeee...

  • Judi Jupiter

    Like 13

  • datjerk

    Oh...

  • LogicAndReason

    That’s because men take it as an attack and then use that as an excuse to not see the kids. It’s stupid and it’s despicable but it happens.

    She doesn’t want to get labeled as a bitter baby mama and have her kids blame her for their Dad being a deadbeat.

    I’m NOT defending her choice but I’m saying you should have more empathy for the impossible situation she’s in. It would’ve been nice if she’d figured out he was trash BEFORE the kids or at least after only one though. ??????????

  • Renee Bee

    I remember that. She was driving all up on the sidewalk rushing to get to her fiance. Bwahahaha!

  • IyanlaVanzantoftheInterWebs

    ????

  • millz

    Born may 21, 2005 ???

  • ihadheard

    I heard monica's 2nd son is by another guy... street name "white boy"

  • Coco17

    Lol

  • Logan Roberts

    Rocko looks like when Martin Lawerence used to play lil Roscoe.

  • sunni_daze

    Isn't this the guy Future had to pay?

  • Topic Influencer

    I remma when he had beef with Gucci. They both need to join forces with their dead beat asses and maybe record an album and donate all the proceeds to the kids they damn left behind. bastards! Next case https://media2.giphy.com/media/mXuPwUFXBWc4vWn3wI/giphy.gif

  • onelove

    look at my baby with that gavel!! love You Bron Bron!!

  • jwoo250

    Naw her second son look just like her brother and father. He hold his mouth just like Rocko too.

  • Vonda K

    Right!
    However, Rocky looks like he only reaches to Gucci’s hip. Lll

  • jwoo250

    Not always the case I was married to my kids dad had 4 kids by him. We were good financially. Than after I had my 4th child he decided to quit his job all of a sudden and try and follow a dream leaving me to pay all the bills. So, yeah we could afford it and was living good in a 3,500 sq ft home, driving a nice car kids in private school. Then bam he just quit his job and hasn't worked since.

    He is nothing like the man I married found out he hid an STD from me and was cheating and hiding money from me and my kids. I was done. So its not always what it seems.
    Their never usually deadbeats when you meet them.

    Same with a co-worker of mine who makes 6 figures a year and was very well to do. Her husband had a great job as well. They adopted a little girl together. They could very much afford it all especially since she had plenty of cashed saved. Well guess what he left her ass for a 19 yr old. Quit his corporate job and became a trucker. Said he wanted to be young again..smdh Left her in so much debt, she eventually got through it though.

    Heck my husband trying to leave me in debt after this divorce and you know what I use to say I'm not going to put him on child support I'm not fooling with the house we own I'll let him have it. Because I was scared he'd dog me out like he did my step kids mom. Making her the bad guy. Well I found out the truth about their past relationship from his sister. He would always make her out to be a bad person. Well, I found out who the bad person was eventually as the years went by. He's narcissistic. Moral of the story is I'm taking the house and selling it and paying off all my debt.

    Ladies do not be scared to put him on child support. Don't let him get away with not taking care of his responsibility.

  • jwoo250

    I know so damn gross. Plus he's too short I hate short men. I'm short but men that look like hobbits turn me all the way off.

  • Jordan’s Memory

    He probably was hitting it on and off for all those years and probably doing something close to nothing for her that she was happy with as long as he stuck around, maybe they finally ended things and he moved on and now she wants to take him to court. That's how it usually goes down. but it is interesting as to why he dismissed the order. Maybe they went through mediation before blood testing could be established because if they did blood testing they could garnish his wages immediately, so maybe he was trying to fake stick around to keep that test from happening.

  • Kim’s Original Face

    hobbits took me clean out!

  • Kim’s Original Face

    that big ole dolphin mouf he got! thats the first thing I saw LMAOOO

  • Jordan’s Memory

    From my understanding a couple people at my job was fired because they couldn't read and comprehend emails. I couldn't believe it. Its hard to believe people go through life not knowing how to read. And the kids today will follow suit because everything they write on social media is like in shorthand or acronyms or misspelled on purpose. they won't be able to form a damn sentence if they don't stay off that damn internet!

  • Jordan’s Memory

    This gives me the damn creeps! lol

  • luVn_liFe…

    lmaoaoaoamalanoswdhfiiowefn jsldn/PIENlkf ALSfcm<
    I dont do short men either,lololololololololol

  • luVn_liFe…

    prolly good dack

  • datjerk

    That makes sense

  • Malai

    OKAY?!!! I know that’s right auntie! Nipped that shit in the bud ASAP

  • Jordan’s Memory

    I was with your niece until you said she be low key asking for money. Its a lot of reasons why woman don't take their man for child support, But I will say if I had to chase you down in court idk if it would be worth it to me if I am able to take care of them on my own. You can't make a man be a father and in some cases make him pay support when his ass never had a pot to piss in and a window to throw it out of. that's the position my girlfriend is in, dude wasn't shyt when you met him, he wasn't taking care of himself so how does she think he would take care of a child? So many woman make this mistake by thinking with their hearts and not their brains, she has been in and out of court for 6 years and haven't gotten a dime! the judge just simply say he can't afford to pay. I think she is completely wasting her time... sometimes you have to suck it up as a lost and move on especially when he NEVER acknowledge the child as his. As for this girls case she is realizing banging a rich dude doesn't always work in ur favor, I'm sure she thought she was gonna live "the life" off those child support checks and she soon realize that rich people can be a deadbeat dad and duck the system just as a broke or regular dude can. Then you have the ones who are in those more tempestuous relationships and is simply to scared to take him for child support in fear she would be harmed in some type of way. Quite a few years back a girl was shot to death as she was getting in her car to go to work by her baby daddy a day after the judge awarded her only over $600 a month in support and that angered his crazy arse so bad he murdered her. now although that is an extreme case these things happens all the time and we looking from the outside in don't know what these woman are dealing with only they know. So I'm just saying child support is a tough situation. As for me my problem is visitation, my child's father never spends time with his daughter (always working) but have no problems spending money on her. Maybe when visitation becomes a law MAYBE I will be the first in line naw probably not. lol

  • mzwhang90210

    Hey BewJu!!! Miss y'all. Kiss my lil man for me pls.. ????

  • Bossy704

    Short men stay posing in their cars.

  • mzwhang90210

    ???

  • Renee26

    Chile... Uncle Sam will catch up with him regardless

  • Dowoop

    I'm with you on this. I'm all for filing but If it becomes too much of a headache and I truly don't need the money then nope you can stay in the dust. I also wouldn't bother forcing visitation either.

  • Nita Pie

    Shout out to SNITCH!!! But why was the case dropped in 2016, it would've still been pending or active or a simple warrent for his arrest would've got DNA. Something fishy with this story. But ninja if she yours take care of your child. PeriodT

  • kboogie

    Seems like all these short men with a few dollars dwell in the ATL..... so my advice would be to start a reality show called " Little Men of Atlanta" and take those coins to pay for their poor bastard kids....#thekidsdon'tdeserveit

  • Angelique Johnson

    Soo
    She and Monica were pregnant around the same time. Not surprised.

  • kboogie

    ???????????....all he needs is a lil snot dripping..... Since they all talk about the drip ?....

  • kboogie

    ???????

  • ShWa

    LOLOLOL! Uh Uhn!

  • kboogie

    So true.... I always say it's a set up... Our kids are the test dummies for a future country of illiterate, unemployed ?s.... Smh

  • kboogie

    ???????...not the cake topper..... Lmao

  • http://www.pureromance.com LA

    "That’s because men take it as an attack and then use that as an excuse to not see the kids. It’s stupid and it’s despicable but it happens"
    This is my story...

  • LogicAndReason

    I’m so sorry that happened to you!

  • http://www.pureromance.com LA

    Thank you! I was sorry too, because I was so angry I had to go that route in the first place, smh.. But I'm finally over that feeling.. Thank God because it wasn't healthy.

  • Y’all Jealous Cuz I’m Prudy

    ???? "dolphine mouf" though...

  • Trace da Ace

    oh well....good luck on that.

  • J’aime Sucer

    It took her 3 babies to realize the dude was no good? She didn't see signs he was trash after the first baby?

  • Omandesert

    He has midget legs. How tall is this dude?

  • LogicAndReason

    It’s an impossible situation and no matter what somebody was going to point the fingers at you for what he is/isn’t doing. At the end of the day, karma will punish him although it may take years or even decades. It never fails although sometimes it takes SO long that it seems like it’s never going to happen. Look at Ciara and Future....He’s falling off now and she’s not on top music industry wise not she’s definitely winning! ?

  • SingleGalCrazyWorld

    Like 5 ft 6...Chile...

  • http://www.pureromance.com LA

    #truth

  • ThisIsWhat43LooksLike

    Fendi shirt and shoes but a gas station toboggan (hat)?????

  • Keke

    After 6 months if they can't find you they have to drop the case, at least where I live they do that.

  • Keke

    Yup

  • Sassie

    But Monica don't have teenagers, does she?

  • Queen B

    I wonder if he pays Monica child support? ? Btw this niqqa still owe my bro 5k and we want it!!

  • MNjumpoffacliff

    I will Sis

  • mzwhang90210

    @Malai, don't get me wrong..I used to go all in for them babies. But when I'd gently suggest to my niece that she could always file for child support & she wouldn't have to ask for so much help, and she'd hit me back with, "Auntie I'm grown, I know what I'm doing." Me & my ATM card backed off.
    Let me add, that this young woman has the shoes, the handbags, the clothes, the expensive bundles in her head, etc. Hair always done, nails etc. You should see her IG. I ain't mad at that, but don't come pleading poverty when you're flossing on social media. So yeah, I kindly backed up. It is what it is.

  • mzwhang90210

    Logic, I ? your comment, it gives a different perspective.

    Trust me though, there is more to the story that I didn't add, bc you never know who is reading this blog & I didn't want to give too many details.

    Suffice it to say...she can afford the best bundles in her hair, shoes, purses etc...then plead poverty when it comes to necessities. (You should see her social media accts.)
    And when I've offered to sit down with her, and come up with a budget..or I gently suggest that the kids father kick in financial support, especially since he "comes thru" whenever he wants, I get "Auntie I'm grown!" Sooo...I just back up & detach.
    (BTW, I love the way you offered your own POV, without name calling or being rude. I respect dialogue like that.) #howgrownfolksact

  • sunni_daze

    thanks

  • Angelique Johnson

    yes her oldest was born in 2005 so he is 14 yrs old