The British tabloids are having a field day with a rumor that Britain's Prince William, 36, cheated on his wife, Kate Middleton, 37, while she was pregnant with the royal couple's third child, Louis.

According to American tabloid In Touch Weekly, William carried on an affair with his aristocratic neighbor, Rose Hambury.

William's attorneys threatened legal action against In Touch and any British publication that reports the story.

"In addition to being false and highly damaging, the publication of false speculation in respect of our client’s private life also constitutes a breach of his privacy pursuant to Article 8 of the European Convention to Human Rights," the law firm of Harbottle and Lewis wrote in a letter to one Brit publication that reported the In Touch story.

William's father, Prince Charles, 70, famously cheated on William's mother, the late Princess Diana, with his second wife Camilla, Duchess of Cornwall, 71.

William and Kate share three children - Prince George, 5, Princess Charlotte, 3, and Prince Louis, 12 months. This is the first serious report of William cheating on Kate since they tied the knot in 2011.

They broke up several times before their marriage due to William's roving eyes.

So far, there have been no reports of William's younger brother, Prince Harry, 34, cheating on his pregnant wife, Meghan Markle, 37, who is due to give birth at the end of this month.

Photos by WENN.com

  • Chulita

    Rumor is on blind gossip that Megan Markle leaked it to the press and she is no longer welcome
    Read it yourself

  • Sushi

    Everything that glitters is not gold....

  • iWasteTime

    Nah Rose had lose lips after a few sips

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    he get it from his deddy, LOL!!!!!!!!

  • CaramelDrop

    Well, with all I’ve learned from my 20 hour NetFlix sabbaticals these last few months watching Reign, The Tudors and Versailles- isn’t this what ALL royals do, cheat, have orgies and heaux RIGHT in the spouses face??????

  • Guest

    I love those two shows.

  • CaramelDrop

    The 3rd season of Versailles is finally on Netflix!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    36 and 37 look 'different' 'cross the pond... https://media2.giphy.com/media/82FzgUcokAso6XCdG2/giphy.gif

  • LeeSeeCee

    Twitter is calling out the British media about not reporting this but reporting every little thing about MM and h. William gets this from BOTH his parents. Admittedly, Charles started it, BUT, Diana was not as passive as she wanted folks to believe and I LOVED DIANA. Cried like a baby when she died.

  • Navybeans95

    Things probably start off all lusty and exciting...but u gotta keep communicating with each other...it's hard work to keep sex interesting...if you're not willing to put in the work (wigs, dancing, toys, etc) it will fizzle fast...men with short attention spans will cheat, they gotta stick it somewhere.....BIg facts...

  • Karen Brady

    Rumor, HA! I can't imagine rolling over and being greeted by either one of those mugs first thing in the A.M. so WELP!

  • Karen Brady

    Ummm.. tell us more about these wigs and then fill us in on the dancing. *pulls screen a little closer*

  • Karen Brady

    Girllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    chile.......

  • WhoKnew

    Goes to the closet and pulls out my satin disco pants and Donna Summers wig and dancing down the soul train line to the bedroom...baby....

  • Karen Brady

    Read it. Said Baldy told Rooster and told Rooster not to tell a soul but Rooster done told Actress. I love it. I love the names more though.

  • Chapter29Chick

    Well if a man wants to cheat don't wear yourself out, set him free and suggest a visit to the nearest clinic says the wise woman...

  • Karen Brady

    You better WERK!!!!!!!!!!!!!!!! And it's Friday too!!!!!!!!!

  • WhoKnew

    LMAO!!!

  • Navybeans95

    Lolz...girl I will fry chicken in nothing but my clear heels...won't even get burnt...give him a ball message out of nowhere...jump in the shower on his az....yes I'm a freak...

  • Karen Brady

    See.. I was thinking this too.. sick of these short azz attention spans if that's even really an excuse. men just like to stick and move. Not all of em but enough. *sigh*

  • WhoKnew

    Frying chicken with no drawers on. Ha!

    Da Da Da Da I'm Loving It!

  • Navybeans95

    Absolutely...ain't chasing nan man nowhere...especially if he has wandering eyes...

  • Li-Wright

    What does the mistress say?

  • Karen Brady

    *FAINTS* I LOVE IT!!!! You saying not even a splatter huh sis? LMAOOOOOOOOOO

  • Alextra Ballard

    Like father,like son

  • YouWontSayItButIWill

    36 and 37 looks like more of 47 and 48 on them. Black power baby! Only if the black community knew that they ARE the ones. Look how the Earth loves us...white people cant even be in the sun without getting skin cancer.

  • Karen Brady

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Upvote a gazillion times

  • Navybeans95

    Nerp...have his az running from me...

  • Renee Bee

    Only man I'm chasing is if he snatches my phone. Lol.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    girl let 's not say too murch (but i would have sworn Diana's riding instructor was Harry's real deddy). LOL!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • Chapter29Chick

    Yes the smartest womenz r single and keeping them legz shut for the gawdz

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    HOLLERING!!!!!!!!!!!!!!!!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    i HOLLERED!!!!!!!!!!!!!

  • WhoKnew

    It's fun day Friday!

  • Chapter29Chick

    I need to post a gif, somebody instruct me on how to do it bec im bout 2 show out this Friday afternoon.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • Navybeans95

    Hmmm...what will he find in that phone?

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    go up to the comment box, hover over the bar with the icons, select 'GIF'

  • Chapter29Chick

    This was me last week.

  • Alextra Ballard

    Hmm....if he did cheat on Kate,someone ither cawt them together or one of them ran their mouf.

  • GAPeach

    Never knew this. Thanks boo!

  • Chapter29Chick

    Wat if it's my own downloaded gif to my phone? Can I copy and paste the link in the browser box?

  • http://sandrarose.com SandraRose

    Yes, and I will approve it.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    look at you being all generous @Sandra! :heart:

  • Alextra Ballard

    Williams attroney can file alla the lawsuits he wants too. If the cheating rumors are true,the damage has be done yew can't unfvck nobidy.

  • GAPeach

    Hey Sandra! Happy Friday!

  • Chapter29Chick

    Ok thanx Auntie xoxo

  • stav

    Those period pieces tell-all! The so-called royals are nothing but whoremongers, and inbreeders that commits more crimes than imaginable.

  • Renee Bee

    Lol. Dudes play too much.

  • WhoKnew

    He looks very cold and unfeeling...not the romantic type at all. Prolly does the military hump in bed. Left right left. Up down up. Hump 2, 1. Hump 2, 2.

    Wills: Attention! Halt. I'm done, guh, that's all I gots.
    Kate: But Wills I didn't even ... well, you..know...get moist yet...
    Wills: I said halt dammit. Besides, I have another engagement with arum The Duchess of Cornrows...if you're a good guh, I might break you off something proper around 0600 hours when I return....
    Kate: (excited) Really, Wills?

    Goes to stand in da corner...hollering...

  • http://sandrarose.com SandraRose

    Happy Friday, hun. ?

  • Karen Brady

    LMAO!

  • Renee Bee

    I'll never tell. ?

  • http://sandrarose.com SandraRose

    All links must be pre-approved because of the spam.

  • GAPeach

    I just noticed the lack of any meat in those pants. That poor girl should be the one cheating.

  • Karen Brady

    "The Duchess of Cornrows". You the third person today I'm telling to log out.

  • WhoKnew

    LOL. Maybe that's why her face always look pinched and salty.

  • WhoKnew

    Leaving now LMAO!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!
  • Karen Brady

    Right behind you hon! Ya'll have a great one!

  • GAPeach

    Meghan must have got the one with all the beef. She be looking happy as hell.

  • WhoKnew

    You too!

  • missmiami305

    The apple doesn't fall far from the tree. He’s just like his daddy. I think Kate leaked the rumor. Everyone would automatically assume it was Meghan. Meghan wouldn’t be dumb enough to take the bait so early on. https://media1.giphy.com/media/l1J3FyoyccFtHIDPq/giphy.gif

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    that's fair; we don't want to see the spam any more than you want it on your site.

  • Ni Ni

    What man of his stature ain't got a side hoe? Let the man cheat in peace.

  • GAPeach

    Who wants to cheat with his geriatric looking ass?

  • Let them eat cake

    well i do like kate but i know that he settled with her.

  • CaramelDrop

    ?

  • CaramelDrop

    ????

  • Let them eat cake

    word is kate waited around for literally years to be with william and he didn't want her and apparently treated her like trash until he decided to settle with her apparantly.

  • CaramelDrop

    Hundreds of years, generation after generation “cousin fxxin” will do it lol!

  • Navybeans95

    Smh...welp..she got 3 whole babies out of him...

  • Let them eat cake

    awww selena.

  • http://www.pureromance.com LA

    ????

  • Yup, I said it

    Men never seem to get bored with their hand. They can screw the same person for decades and not get bored with sex. That's why they will keep the same mistress or prostitute forever.

  • Yup, I said it

    And Harry got his love of flavorful women from his mammy

  • CaramelDrop

    I bet William looks nasty AF with his shirt off...... like a naked mole rat laying on his back. TYJ for melaninated men!

    https://media2.giphy.com/media/gGeyr3WepujbGn7khx/giphy.gif

  • Navybeans95

    Can't speak on what I don't know about...I just know my situation...we gets it in...and we been together for over 20 years...

  • Yup, I said it

    You know the Queen has had that boy DNA tested over and over again. She didn't fancy Diana.

  • SeehereSeehere

    I just don’t care about their personal lives

  • Yup, I said it

    The Queen probably told him to marry Kate. What the Queen wants, the Queen gets. That maybe why he is stank towards Harry. The Queen let Harry marry just any ole body (literally). I like Meghan but she definitely breaks the mold.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    yeah, i'm sure baby Harry was 'donating' blood like it was a red cross emergency, LOL!!!

  • http://www.pureromance.com LA

    The Duchess with Kiera Knightly was off the hook.. I think that's what the movie is called..

  • Topic Influencer

    So this is what they fell out over? Bc Will told Hairy (not a typo) and he told his wife? Well. Big Red and the Oreo may as well get to packing if true. Looks like its Canada, Australia, or The Mother Land for y'all. But I suggest Canada. Hairy folks done messed over our sacred land enough.

    Shoulda just minded y'all biz. Y'all newlyweds. Why y'all won't at home fukking as much as y'all can? Yeah she knocked. Always more fukkin to be done tho.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    every yt woman in 'the kingdom'?????????? LOL!!!!!!!

  • Yup, I said it

    Its was probably like the Maury Povich show up in the Buckingham Palace.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    *cackling* ....'cause, in the end, that's real talk (and not uncommon for 'them' folk) LOL!

  • KcoolMuziq

    #TEAMHARRY

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    *slaps knee* LMAO!!!!!!!!!!!!!!!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    "Will told Hairy"

    ....i done got strangled! LMAO!!!!!!!!!!

  • Topic Influencer

    I bet Rose a true slut in bed. Kate look like she don't even suck dack. Hell she look like her uptight ass don't even ride one. Missionary only.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    she was most likely picked for 'breeding' ....so she know her 'position'

    (now i done tickled myself... goodnite...)

  • Topic Influencer

    All this speculation over why the brothers fell out and come to find out it's over Willy's Willie. Like...

  • My Thoughts

    ?

  • Topic Influencer

    Lol bye Nan

  • Let them eat cake

    lmaoooo omg

  • stav

    Very Good! As was Pride and prejudice also with Kiera Knightly.

  • Yup, I said it

    The ones like that are just greedy and wanna hit everything in sight. Plus they like to be sneaky. Thats one of the main reasons for cheating, the excitement of sneaking around. Nope,I cant be with a thrill seeking sucka.

  • Alextra Ballard

    Lmaoooo... yew gat dat right...yew know Kate a suck'n no didk. Ol prissy asz.

  • Topic Influencer

    Will probably putting it in all of Rose open holes. Probably be tryna screw the girl in her nostrils. Kate look boring af fully dressed. So Imagine her naked. Will wearing Rose out every chance he get most likely

  • Alextra Ballard

    He was one handsome Prince byke in the dayz. That marriage and dem kids dun sucked out alla hiz sexiness

  • E-VannaRootsAllEvil

    Wow never knew they had broken up like that

  • Alextra Ballard

    Lol...William jess wants a lil nastiness in his life

  • Rere

    Their lives seems so damn boring!!! Rich as hell, but I would not survive all them rules?? they'll kick me out the first week??

  • http://www.pureromance.com LA

    I haven't seen that movie.. I watched the Dutchess on an accident but was entertained.. Whew those folk was messy..

  • MoneyMillz

    Colonizers

  • Topic Influencer

    They tossing me out for SURE. Be like this black ass commoner. Bc I'm asking from jump why they came for us on my ancestors land, took us to find spices, and this chicken still taste like wood 400 years later. And why this tea ain't got no sugar. As many damn sugar cane plantations my folks worked on it has no biz tasting like this.

  • Judge Mental Will

    Lije father like son ... From the baldness to the cant keep it in his pantsness! I hope they dont murder Kate too! I SAID IT! WHO GON CHECK ME BOO????

  • Alextra Ballard

    Kate prolly ain think'n bout fvckin after havin alla dem churn

  • the guest

    My first thought.

    What made them think he's not human?

    Of course he's cheating with the neighbor.

    I mean, he IS his father's son.

  • fRAktal Reality

    *Dead*

  • CaramelDrop

    Both of them ???

  • fRAktal Reality

    You know you ain't got nare bit of sense, right?

    LMAO!!!

  • the guest

    Meghan's a former Hollywood actress. She is not shocked and could not care less if William is cheating. I honesty don't think she cares about anyone else other than her mother and her husband, and maybe the queen. She's not thinking about Kate and William's business.

  • fRAktal Reality

    Do not rescucitate me... LOL!!!

  • fRAktal Reality

    'military hump' <---*eyes blinking*

  • Topic Influencer

    Im sorry lol??

  • Topic Influencer

    If white American folks home cooking is bad imagine the Brits. I'm getting escorted out first meal. https://media3.giphy.com/media/dCEzuLPSV6i7CKRZop/giphy.gif

  • Moon Lee

    Kate isn't pressed, she has all her hair! Not to mention three heirs.... Meanwhile baldly is caught with his balls out... ?????

  • Moon Lee

    She'd better freak in those sheets! ???

  • Moon Lee

    Lawd have mercy, u showing out! ?

  • Kay J

    Kate always look so eloquent and well put together ?

  • PrettyNetty28

    I’m done...???

  • dontgetblocked

    I love Kate. She's really impressed me but she knows the deal. She focuses on the children and he...well he does what future kings do.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    CD:. like a naked mole rat laying on his back

    Why???

  • Michelle Peele

    I'd be at the palace frying fish on Friday and cooking collard greens on Saturday. They'd be like ma'am you are dismissed. Take this check and go!

  • Michelle Peele

    I am officially resting in peace! Lmao!!!

  • Chicagowise

    When Prince Charles was their age, he had all his hair. Even now, he appears to have a decent amount of coverage. Besides, I thought the baldness gene comes from the mother's side.

  • Chicagowise

    I can't stand the spoils.... I mean... royals. They are biggest bunch of welfare recipients on the planet.

  • Allihave2say

    Damn you!

  • Allihave2say

    This is why I wish Meghan would hire a black team for herself and the baby. I also keep hoping she'll wear her hair curly in the summer. The folks at Daily Mail would commit suicide.

  • Allihave2say

    He avoided Kate for years before he got serious with her. He didn't want her. He avoided meeting her parents on many occasions. The Queen must've told him he had to settle down by a certain and he picked up Kate.

  • Allihave2say

    Kate's position in bed: _________
    Rose's position in bed /\//\/

  • http://sandrarose.com SandraRose

    That's a myth. The baldness gene is passed down from both mother and father. It also skips a generation. So if a bald man has 5 sons, 2 sons might have full heads of hair.

  • Allihave2say

    I've NEVER seen chemistry between them. Even in following all the rules you'd think there's some affection, a pic catching him gazing lovingly at her or something. He looks at Kate like she's a coworker.

  • what?why

    This is nasty rumors put out by some PR team and the Palace should expose all those involved.

  • Rere

    Now that would be dope

  • Rere

    Don't forget corn beef & cabbage?

  • Meme

    That bumbling fool doesnt look like he has it in him.....no wonder he's been so off with Megan (probably knows his brother is getting the biz whilst he's stuck with no weighty katie )

  • Michelle Peele

    Stanking up the palace all while bumping a little Parliament Funkadelic! #OneNationUnderAGroove

  • Topic Influencer

    ????

  • Lady_Elle

    Didn't her mother go thru training to be a nanny?
    That's because she will keep watch of those caring for her Grandchild!
    I would not trust them with the baby. :-(

  • Karen Brady

    ?

  • jujumanji

    So he refuses to shave his head? Just gonna keep the George Costanza going eh?

  • Karen Brady

    Chile...??

  • Karen Brady

    Preach!!

  • HoneyHitchcock

    Harry knows not to get caught up in any rumors involving another woman because Meghan will throw up the peace ?? sign and be out. Kate has been groomed for this foolishness. She’ll sleep in another bedroom but she’s not going anywhere

  • disqus_Wom8P5RXM8

    An insider at BBC told me that the rumor allegedly was started by Meghan's camp because there is unspoken animosity between her and Kate. They say Meghan wants her and Harry to be in the same position William and Kate are in. Also, allegedly Harry is not Charles' biological child and he now knows it and it has caused a lot of resentment. I am black and I love my people but I told everyone who would listen that Meghan was no good and would start a lot of problems in the Royal Family. Her family members are trailer people who could not even act civilized to attend her wedding. This is Meghan's norm chaos and drama. It is only going to get worst. She will go down in history as a royal stain.

  • Ni Ni

    I dont know about all that other stuff, but i said before something ain't right with meghan; she seems like a selfish woman. I peeped that at the wedding. You mean tell me she invited all these celebs , but nobody in her fam was worthy? Not even the black ones who weren't causing any problems?

  • Ni Ni

    yaknow

  • A D N

    I haven't been able to connect with her either. Unsure why but there's something there.

  • the guest

    Kate is sharp AF.

    Straight up resplendent.

    I said from the start right on this blog that the only animosity between Kate and Meghan would be Meghan is unimpressed with Kate and Meghan is not approval seeking.

    Kate is used to being sweated and she has family and palace seniority. But Meghan pays her no mind and that has to grate on Kate's ego. Also, Kate is charitable and well imaged but she's not much of an advocate for diversity which she made clear chuckling at the black sermon at Harry and Meghan's wedding.

    And to be so white assimilated and passing, Meghan sure does keep her inner circle black (her mom and Serena Williams) which I'm certain the palace was not expecting. Traditionally, it would be her sister in law with three children to host her baby shower at the royal palace, but instead Meghan's shower was in NYC hosted by Serena. I'm sure that went over well with Kate.

  • gellie

    Until I saw a picture of Prince Phillip in his prime, I thought Harry was the riding instructor's
    seed also. But nope, Harry is a clone of his Grandpappy.

  • ~~eb

    LMAO

  • Lisa Left Eye

    Stfu ur lying ass insider don't know sh$t

  • MJF

    LOL!

  • Lisa Left Eye

    Lol I can't stand these crazy ppl and their Meghan conspiracies

  • http://dateme-meetup.site/v0PNh6iXfyCds Chuck
  • MJF

    Exactly! Smdh

  • Allihave2say

    All the quitting aides are lazy white people who are angry that they have to answer to a mulatto woman. They're used to the Royals who've never had real jobs getting started at 10:am and finishing at 3 PM. Meghan is the house rooster up at 5 am doing yoga & ish.

  • Allihave2say

    She won't because she keeps her hair straight for the passing. If she really really wanted to F with them that natural curl… Wait til that Mulatto little girl is born with red curly hair.

  • Topic Influencer

    This

  • DeJeri

    ???

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    ?

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    ?

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    Oh! That explains it!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    Oh! That explains it!

  • E-VannaRootsAllEvil

    Wow never knew but don’t keep up with them either. The media made it seem like they was perfect

  • Yui

    Harry resembles Charles genius

  • WhoKnew

    Nothing. You don't see any of that. I couldn't because I am a very affectionate person and expect the same.

  • MNjumpoffacliff

    I'd be sleep on my first televised appearance I for sure would be out.

  • TRUTHbeabsolute

    NOBODY is surprised that both Phillip and Harry are whoremongers. I mean there daddy married his mistress for goodness sake!

  • Pamela

    William and Harry. Phillip is their granddaddy

  • Baaba Sanders

    William cheats and it’s Meghan’s fault?

  • Baaba Sanders

    That’s why the British media called her Waity Kate.

  • Yetunde

    There is no tradition with baby showers over here. That’s an American thing, so that’s probably why it was hosted by her friends in NYC.

  • RealATLPeach36

    His wife looks older...I mean when they got married she had youth, now she looks older and aged.

  • Dowoop

    Children will do that to you.... Lmao.. Jk

  • Dowoop

    Haven't you heard. Everything is Meghan's fault.

  • the guest

    The point I was making there is that Kate having a sisterly brunch or tea for Meghan would not be out of the ordinary and a friendly thing to do if they had a social rapport. I also think it is telling that Meghan does not socialize with Kate nor does Meghan have a social circle in Britain. It's actually smart and self-protective on Meghan's part, but nevertheless a strong statement for a new princess to make.

  • the guest

    Burrell pointed out that while William’s wife, Duchess of Cambridge Kate Middleton, had a baby shower for their firstborn, Prince George, that celebration “was [a] very private and contained affair.”

    https://www.foxnews.com/entertainment/prince-william-will-be-angered-by-meghan-markles-lavish-baby-shower-says-princess-dianas-butler

  • the guest

    Harry looks like Charles and William looks like Diana. Harry has Charles' small beady kind of close together eyes and William has Diana's large kind of doe shaped eyes.

  • Shenanigans1

    Yeah they will sometimes. It wasn’t until year two that I snapped out of that wearing bigger clothes, not caring about how I looked, tired allllll the time phase.

  • Renee26
  • Coy little wink

    Prince Charles used to be right ugly but now he's a silver fox and finer than William...

    Kate stay sharp sweet Jesus. It still ain't enough tho.

    The problem is Harry and Meghan drip too hard these two gonna fukk around and drown in their WAVE ?

  • the guest

    The problem is Harry and Meghan drip too hard these two gonna fukk around and drown in their WAVE

    EXACTLY.

    The fact that Harry chose Meghan as his wife says that he was looking for more than love, he was looking up his profile in the royal family and he was looking to make a social, political, style, and fashion statement.

  • tintin

    Oh GOD when we were young and poor this was what my mom fed us everyday..never will this dish ever be in my life again. My kids will never know this atrocity

  • suganspice68

    Prince Charles has improved with age,he got swag going on too

  • Chapter29Chick

    Yes, poor princess. She prolly needs to exercise. That can give off a young vibrant look.

  • Chapter29Chick

    And to think that this royal family is not above cheating and acting a fool in front of the world...

  • suganspice68

    Me too,All Day!

  • suganspice68

    LMAO!!!!!!

  • suganspice68

    Their kids are so precious!

  • suganspice68

    Me too,I felt so hurt by Lady Diana’s passing. And watching her poor sons walk behind her casket was sad to see

  • suganspice68

    He look just like Prince Phillip

  • disqus_Wom8P5RXM8

    Are you illiterate!!? William never cheated on Kate. Meghan's camp sent that information out.

  • disqus_Wom8P5RXM8

    I do not have to lie about anything. The only mistake I made was trying to share this information with a group of lowlifes who have a chip on their shoulder. I should have shared the information with Sandra Rose and give her evidence.

  • disqus_Wom8P5RXM8

    You have no clue what you are talking about. It will all come out.

  • Alextra Ballard

    Chiiile he got more swag than William

  • Alextra Ballard

    Girll stayin sharp and regal just ain enuff these dayz. Brother Harry prolly dunT told William the shidt Meghan be doing, ni he lookin for some str8 unadulterated nastiness . The nastierthe better. He wants it str8, no chaser. I had an ex who was nasty as all get out. Lawwd I often wunda whur that fool at.

  • WhoKnew

    " had an ex who was nasty as all get out. Lawwd I often wunda whur that fool at."
    ____________________________________________

    Me too. I've had a few EXs that broke me off something proper..like pip, pip cheerio and all that sort of rubbish. Ha!

  • ClaireHuxtable

    Too bad. Camilla is still holding steady.

  • ClaireHuxtable

    Not William...

  • WhoKnew

    Morning roses. I'm rinsing and repeating from yesterday's post. This is Saturday's version.

    Wills looks very cold and unfeeling...not the romantic type at all. Prolly does the military hump in bed. Left right left. Up down up. Hump 2. Hump 3.

    Wills: Attention! Company halt! I'm done, guh, that's all I gots.
    Kate: But Wills I didn't even ... well, you..know...get moist yet... you know...dripping with finesse...
    Wills: That's rot and rubbish. I broke you off something proper and I heard you say mmm...
    Kate: I was saying mmmore but then you put your hand across my mouth.
    Wills: That's because when I say halt dammit I mean it. Besides, I have another engagement with The Duchess of Cornrows.
    Kate: (innocently) Not again? You've seen her 3 times this week already. What kind of business are you discussing at 2 am?
    Wills: Ummm, ummm, we discuss different positions.
    Kate: Positions?
    Wills: Umm, yes positions of our union...I mean the union..if you're a good guh I will break you off like a kit kat bar when I return.
    Kate: (excited and giggling) Really, Wills?

    Goes to stand in da corner again cuz I ain't got no good damned sense...hollering...

  • ClaireHuxtable

    No way I'm not gonna eat shrimp & lobster!

  • ClaireHuxtable

    I need some ribs and potato salad!

  • Coy little wink

    Lol..don't we all have a nasty ex ?

  • Tee Tee

    Kate is 37??? She looks every bit of 60????? These people do not age well at all.
    My 73 year old aunt looks younger than Kate wtf!

  • Tee Tee

    ?

  • Zeta Aggie

    Like father, like son

  • Zeta Aggie

    Lmfao you stoooopid

  • WhoKnew

    My sisters who are 68 and 72 look younger than her. Black really doesn't crack.

  • Coy little wink

    Remember his love notes to her got exposed he said he wanted to live in her knickers ?

  • Michelle Peele

    The lawn is big enough, we can have a sho nuff barbecue. Be like the 4th of july up in that piece! Cause i really wanna fry my fish outside in a big ole black pot!!! But we gotta be careful who make the potato salad...everybody ain't able! lol

  • missmiami305

    It's crazy how things change. I remember watching their wedding and how in love Kate looked. Now, she looks hardened. Nothing behind the eyes now and their body language is so off. No love. Just business.

  • missmiami305

    I love her style.

  • missmiami305

    stress

  • Fire & Ice

    Kate and he family chased Will for years. She even changed schools to be close to him. Kate and her family plotted and eventually got what they wanted.

  • Michelle Peele

    But why i was reading this with a British accent (in my head). LOLOL!!

  • Alextra Ballard

    Kate has nanny's and servants,and she looks like she's strugglin

  • Alextra Ballard

    Lol....ol closet alcoholic

  • WhoKnew

    Because in the words of Montell Jordan "this is how you do it". You have to read it with a British accent!!!

    Happy Saturday to ya'!

  • Cliffpetty

    Kate looks a mess. She was so pretty when they first married..no she looks like a canker sore

  • WhoKnew

    Yerp.

  • Coffee1st

    Their skin is like Dollar Tree merchandise.
    In the beginning it does fairly well and from that point it's all downhill.

  • Alextra Ballard

    I agree.... she was an attractive woman. Maybe the rumors of her huzbin cheatin has taken its toll

  • xenaD

    He looks cheaty

  • RealATLPeach36

    She’ll disappear no excuse maybe eat some Soulfood. That might help

  • RealATLPeach36

    Lmao

  • CaramelDrop

    Pale and hairy with big pink nipples?

  • CaramelDrop

    I’m going to have to watch The Duchess too!

  • Yui

    You’re obviously blind as a bat and an idiot with nothing else better to do. The only truth we see is that you are pitiful.

  • Yui

    You’re the only lowlife here, dude.

  • Logan Roberts

    Oh look another man cheating ?

  • Fire & Ice

    Like the old saying goes, be careful what you wish for! Kate and her family was relentless in their pursuit of Will. I personally believe that she was never really his first choice.

  • Fire & Ice

    I think she's always been over the moon about him, not so much the other way around.

  • ClaireHuxtable

    *high fives U* I see U aint messin around. U know what you're doin.
    So let's get this party started!
    *turns on Montell Jodan's "This is how We Do It!"

  • ClaireHuxtable

    L0l! I completely forgot about that!! Actually, I don't find it all that romantic. Wyte people are on some different level...

  • okiseethisthatdumbshit

    but that nickka looks like a fever blista

  • okiseethisthatdumbshit

    them royal people snatch yo soul the moment you enter that family

  • okiseethisthatdumbshit

    and i qoute " broke you off something proper and I heard you say mmm... llllmmmmmffffaaaaaoooo

  • MoneyMillz

    Truth

  • ClaireHuxtable

    The Queen is gonna find you and sue you for this. They got laws/rules about putting their royal bizness in the street.

  • okiseethisthatdumbshit

    noooooooooo....lololol 1st she would have to do the big chop! trainstion back to natural then BOOM!! head full of curly afro!!

  • SomeonesMrs

    I'm no Kate fan but she's got 3 kids

  • SomeonesMrs

    I doubt Harry will cheat on Meghan. She strikes me as the type that wouldn't put up with that mess

  • http://sandrarose.com SandraRose

    You must not know Harry. He cheated on every woman he dated. Men are wired to cheat. It's not a matter of when, it's just a matter of time.

  • http://sandrarose.com SandraRose

    Men who cheat keep their wives barefoot and pregnant so they'll be too tired to notice.

  • the guest

    Kate, her family and William’s family made the Wills and Kate match happen. William wanted a party girl like his dad who liked party girl Camilla. But Kate was the ideal bride, breeder, future Queen, and she’s genuinely in love with him.

    Her joys are and will be her children, her status, her prestige, and her title which are all by virtue of being married to William.

    She is fully aware that William will have or does have a lover because she married into a family culture of infidelity and divorce. Have we all forgotten, William opted not to wear a wedding band?

    I’ve always been uneasy with the idea of men who opt not to wear a wedding band. To me it’s telling and not something I wouid tolerate from my husband.

  • okiseethisthatdumbshit

    yall got way moe energy than i do... i guess cuz i was i real hhh-oe for so long i aint doing sh**t cooking sh***t cleaning sh***T and could care less about a nicckka or having a "relationship" wit one

  • okiseethisthatdumbshit

    oh yeah megan baby aint nuttin but a fresh dna sample foe they imbreeding

  • Fire & Ice

    In other words, Kate is another Diana. She's in a loveless marriage with a man who wants something else. I think will probably wanted someone a little more like Meg but the queen wasn't having it.

  • the guest

    The major differences are age and wisdom. Kate married older and she also married with formal higher education and life experience. Kate married fully aware of what the fairy tale entails, not naive mindset as Diana when she married. Only a very naive very young woman wouid have expected Charles to be faithful.

  • Navybeans95

    Aw baby?...it's OK to be alone ..gives u time to figure yourself out or do what you want to do ...and not worry about trying to make a relationship work...I've been there too...

  • Fire & Ice

    I kind of disagree. The only person who fits the bill of having life experience is Meg. She was married before and had other serious relationships before Harry. Not to mention, she had a career and money of her own. Kate though educated and getting married older, was naive. She romanticized about being the Queen of England, which drove her to spend most of her youth chasing Will. I don't think she has any real experiences outside of Will.

  • Bea Mack,Aka Steel Vagina

    Facts ?

  • Karen Brady

    Damn that's depressing but I also know men ain't shyt. If only they weren't blessed with the big black D!?

  • Karen Brady

    I hear that 'Waity Katie' wasn't.

  • Karen Brady

    ?

  • Karen Brady

    Is this a word? You need to trademark it cuz I loves it!

  • Neva RuthLess

    Guys she’s a white woman there is no mystery y’all know they age like avocados.

  • http://meetuplove.com/HL6zeWhJbrO0ds nickc66
  • WhoKnew

    lllmmmmmffffaaaaaoooo with you!!!

  • WhoKnew

    lllmmmmmffffaaaaaoooo!

  • http://batman-news.com Roderick2011

    I know the Queen is thinking: not this sh!t again.

  • Solstice

    ??? I like it! Cheaty!!

  • Solstice

    Yess!! Lol it’s funny ?

  • Solstice

    ??????!!! skin like dollar tree merchandise ?? Logout!!
    https://media3.giphy.com/media/3oz8xtxZsq1QSOOfuM/giphy.gif

  • Solstice

    LMMFAO!!! Camilla just won’t ever be cute! Bless hah…??

  • http://batman-news.com Roderick2011

    You're really on one today, Auntie.

    Actually it's Kate who wants a lot of children.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    No, she's been in love with becoming the Queen.

    Kate is a Cappy so it's all about social status for her.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Honestly, I still can't believe they allowed Meghan to have the shower period.

    Meghan is tearing up the royal rule book.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    I think it was William told Harry. Harry told Meghan and Meghan told someone outside the family and that's supposedly how the tabloids got it.

    Remember a long time ago the tabloids were tapping Charles's phone.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Have you seen and heard from her half-siblings especially her nutty sister Samantha?

    As for her mom's side IIRC her mom is an only child and her parents are dead so there was no one to invite.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    WTH are you talking about?

    Wills will one day be king while Harry is like fifth in line now so yes Wills has a lot of responsibility on his shoulders while Harry can do whatever he wants.

    You need to read up on the Queen's late sister. She was a hell raiser just because she knew she would never be queen.

  • Jussjess25

    Apple don't fall far huh ?????. Why the british still have royalty anyway is beyond me. Them folks pay taxes to them people and all smh

  • Fire & Ice

    You know what I think you're right. That's why she chased him the way she did.

  • Allihave2say

    2 words: perm rods

  • Allihave2say

    If you watch when Kate turns to talk to Big Willie, even with a huge smile, he quickly turns his head. He disregards her the same way that Trump disregards Melania.

  • Allihave2say

    The further King & his Queen should be perfect…but they're human. There are a lot of stories online about their real relationship. Many have been scrubbed by Google never forgets.

  • Meme

    'Xcuse you, i should be asking you wtf you're on about you half asleep or high? What the hell does what i said (he doesn't look like he has it in him to have an affair) have to do with him being king one day????

    I don't need or particularly want to read about Princess Margaret....i am from England you know

  • exlurker

    But the British tabloids are NOT talking about this at all.

    They don't want to tarnish the image of the good brother who married White. ... they are still butt hurt with Harry and Meghan who can't seem to catch a break even when pregnant.

    That's why I'm not surprised that Harry and Meghan have decided to move to another continent (Africa).

  • Alextra Ballard

    "The British tabloids are NOT talking about this at all" Of course not, they don't want another scandal. First Prince Charles cheated On Diana now William cheating on Kate. William ain no different than alot of men, he's a cheater. Being Royalty does not equate tew loyalty

  • Alextra Ballard

    But some will show some restraints.

  • http://dateme-meetup.site/TBpJ239ZvxFRds justin
  • Alextra Ballard

    Well that suxs

  • Tee Tee

    ?

  • Coffee1st

    God knows it's true though. Looking at these folks skin, as compared to black folks skin, for the past 20 yrs in the med profession (geriatrics) was all the proof I needed to know THEY aint what God intended.
    Everything He makes is GOOD.

  • http://dateme-meetup.site/PY4aOtX9Gds Matthew Colson
  • Omandesert

    So everyone in the comments just going to ignore the big pink elephant in the room? This niggas hair line......

  • ClaireHuxtable

    Maybe her first day of life. After that...what we see is what he got.

  • Eileen

    uh... I heard they were sent there by the Queen who is sick and tie-yard of meagan's shenninigans of putting out lies and doing stupid stuff through her media folks in crazy socialist canada. She also wants to raise their child gender-fluid? Royalty meets hollywierd

  • Eileen

    But she knows her role and destiny she is a good fit for him she is doing him quite well as wife mother to their adorable children and Future QUEEN!

  • Neva RuthLess

    Lmfaoooo

  • Desi
  • Gowns. Beautiful Gowns

    he dated...not married...

  • parisjok

    so funny

  • parisjok

    she was not

  • http://batman-news.com Roderick2011

    And everyone was suggesting that once the Queen dies that Charles abdicate so that Wills could bring some dignity back to the throne.
    I guess that idea just went up in flames.

  • onelove

    waayyyyy back!!!!

  • onelove

    don't they all cheat? is that there custom? i thought it was

  • Ni Ni

    Unless, her mother is an orphan, she has has cousins, great uncle's, aunts. The news even interviewed some of her black relatives.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Who the phuck cares.

    Obviously Meghan didn't invite them because she didn't want them at HER wedding.

    You can invite them to yours when you get married.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Maybe Meghan's mother's people disowned her for marrying a white man.
    Why does it matter?

  • sunni_daze

    He cheated. And the tabloids know not to say a word, which they haven't.

  • Ni Ni

    Im stating MY opinion like i always do on this blog. Don't like it, keep scrolling.

  • http://batman-news.com Roderick2011

    You can do that without responding to me.

    *blocked*

  • https://www.facebook.com/app_scoped_user_id/1829528780653319/ Pat Williams

    Your sad. Meghan has No responsibility in this. Actually the wealthy friend he cheated with told someone and it made it's way around certain groups they are friends with and now its spread. William cheated and Kate was honored by the Queen when the rumors hit the tabloids. He might sue in his country but I Don't believe he has enough proof to sue the American blogs and gossip rags. He can't prove beyond a doubt that it Never happened to American tabloids.

  • https://www.facebook.com/app_scoped_user_id/1829528780653319/ Pat Williams

    It shows their truth. Yet they act so arrogant and above the same common working class everyday people that help support them. Some of their people act like these imperfect Royals are gods. And that phrase 'God Save the queen or King ". The royal family members bleed red, Not blue