Here is a low quality snippet of Whitney Houston's 1st single "I Look To You" off the album of the same name. Sounds like someone recorded it surreptitiously during one of her listening parties. I don't expect much from Whitney's new CD after hearing her sing live last month. She waited too long and now the magic is gone.

  • Krysi J

    Damn Sandra SMH....

    you wrong for that, do you ever have anything positive to say about ANYBODY besides Monica and Tiny?

  • KaraZ

    ummm yah so at least hey airbrushed her pics flawlessly, i'll be skipping this album. Come on Sade!

  • http://pleasurekisses.com Mika79

    This don't sound like the real recording, this sounds like maybe she was singing live and someone recorded this on their cell phone!

  • http://myspace.com/rayne215 spongebobfan

    :offtopic:

    how do yall feel about mariah carey song...what is it about her that makes her music sound the same (lately) its so immature.... which is a shame cause she is so talented

  • PAHairston

    Hello All. Even when Whitney's voice sounds bad she sounds better than most, such as Britney, J-Lo, Janet, and lots of others. Give her a chance. Peace.

  • Krysi J

    what is it about her that makes her music sound the same (lately) its so immature
    -------------------------------------------------

    Jermaine Dupri.

    It seems he's keeping her in ONE lane because in the past that formula has sold millions of records.....but its time for a change JD.

  • Anna

    spongebobfan Says:
    how do yall feel about mariah carey song…what is it about her that makes her music sound the same (lately) its so immature…. which is a shame cause she is so talented

    ~~~~~~~~
    She's the female "Peter Pan". She's not trying to grow up. How stupid was that "Touch My Body" song?

  • Daisy

    I agree JD found a sound that works for MC and I like it but I want him and the Dream to tweak that formula just a tad I still loves me some MC but I need more from her

    OT again Nas named his baby Knight I likes!

    It aint ova until GOD says its OVA regarding this post!

  • http://pleasurekisses.com Mika79

    OT: Anyone watch Big Brother...I just wanna beat Ronnie in his FACE!!!!

  • Daisy

    @Mika I watch and I knew Ronnie wasnt going to put Russell up. I didn't know Kevin was black..lol

  • http://pleasurekisses.com Mika79

    Yeah, I knew he wouldn't either...tell him to do one thing, he'll do the other. But now, he's got a whole gang of folks that see he is shady! It's sad one of the two girls have to go...but I say Ronnie needs to go next...Ronnie and Russell!

  • Daisy

    @Mika I agree and I thought he was gay until he won HOH and had a pic of his wife..lol

  • http://myspace.com/rayne215 spongebobfan

    no hells kitchen fans?

  • Anna

    spongebobfan Says:

    no hells kitchen fans?
    ~~~~~~~~~
    I love it. only got to watch a little yesterday. It's hard to believe chef Ramsey is married.

  • http://pleasurekisses.com Mika79

    He may be married Daisy...but he is GHEY!!!!!!!!!! I don't care what they say! I understand this is a game, but damn, why act like a Dyck to win...if you are so good and so smart, play it smart, not shady! I wanna be waiting outside that door when he walks out and bust him in the face with a bag of nickels!

  • http://pleasurekisses.com Mika79

    I love Kitchen Nightmares...the British version and US version!

  • pointhimout

    i dont know y they keep turning to JD. if their time has pass, why would one think jd's time hasn't? he aint hot like that no more. was he ever? ok, whatever.

    i knew they were going to come out with a "i've been thru hell but now im back" type song. no good. this shouldn't be the lead single. for classic whitney, get the producers that propelled her career.

    single two before I make a full criticism.

  • iscream

    @ Daisy

    Thanks for the Nas update. I was wondering if she had the baby. Love that name as well.

    Ot. Can't hear song guess I'll wait till its offically released. I wanna see if all of Wendy's woo'ing will get Whitney to ever do her show again. I doubt it but I can still entertain the thought.

  • Daisy

    @Point JD and MC make plenty of magic togther. I like JD as a producer just want him to turn it up a notch and do soemthing different with MC. Emancapation of Mimi was FIYAH and who do u think made the Confessions cd FIYAH none other than JD!

  • Kat

    Mika79 Says:

    OT: Anyone watch Big Brother…I just wanna beat Ronnie in his FACE!!!!
    *********

    hate that little b*tch! some kind of way from what he did, his plan is to have russell go home instead of one of the girls. i'm not sure what he's thinking tho to make that happen. i don't like russell or jesse either! i didn't care for jesse last season. was glad when his cocky azz was sent home.

  • Kat

    ^^
    c*o*c*k*y

  • LB

    do a little reseach. this is NOT the first single. The first single is "Million Dollar Bill" and will be released on moday. ur welcome :)