Singer Alicia Keys and her longtime beau producer Swizz Beaks denied rampant (and ridiculous) pregnancy rumors when they were spotted arriving back at their London Hotel after AK's gig at the O2 Arena in London last night.

Alicia is far from stupid. Why would she have a baby by Beaks and he can't be trusted around other females with loose values like herself? Alicia is currently on tour in Europe.


Rapper T.I., Tiny's fiance, was interviewed by Toure at FUSE Studios in NYC yesterday.


Pseudo-singer and reality TV personality Ray J rocked a white leather jacket during a night out at My Studio in LA last night.

Photos: Getty Images

  • http://twitter.com/Ms_Missy2791 missy

    Does someone in this post have crabs... and not the one's from red lobster

    When T.I was on 106 and park yesterday like @MKM said Rosci had her legs on lock down so "no married men can fall out" :rofl: ....I like his sweater...

    Everyone else :yawn:

  • FloridaChick813

    Im feelin AKeys dress -- thats right up my alley!!!!

    T.I. lookin stoned like the whiteboys :blunt:

    Is it cold enough in LA for a leather jacket???? :shrug:

  • http://myspace.com/necee518 yvonne79

    :yawn: These people bore me

  • FloridaChick813

    :rofl: @ @MKM said Rosci had her legs on lock down so “no married men can fall out”

  • Ms. Thickness

    RAY-J IS HANDSOME TO ME FOR SOME REASON...IDK WHY :shrugs:

  • yellamama

    I have no respect for Alicia or Swizz, but they are adults and are free to live their lives as they please...karma is real though! May take days, weeks, or years....but it is real!

    In 5, 4, 3, 2, 1...IntenseMocha will post about how "pathetic" Mashonda is...she has a real beef with the woman for some reason.

  • Val

    GIVE IT TO HER AZZ SANDRA!!!
    :shotsfired:

  • http://twitter.com/sherita78 mizzdallas

    Ummm who cares about chronic acne Awhore N her manwhore!!! TI looks sky-high!!!! and RayJ is looking scrumptious!!! #pleasedontjudge

  • CivilEngineer

    AKeys is proof that you love who you love :shrugs: She's lookin good too

    Is it cold enough in LA for a LEATHER jacket??

  • KK76

    Why would Tiny have babies by TI in that case? :shrug:

  • His_Mommy623

    I swear Alicia and Swizz are starting to look alike (IMO) anyhoo the dress is adorable...

  • LadyLew

    RJ jacket is hawt!

  • crzasallgetout

    Is it cold enough in LA for a leather jacket????

    @ Flo
    That's what I asked yesterdayb about Ciara

  • commonswifey

    AK doesn't look preggers in this pic. I was wondering why Ray J had on a leather, I know its about 90 degrees in LA

  • http://twitter.com/Ms_Missy2791 missy

    @mizzdallas & KK76 :dead: :rofl: ..y'all so wrong .. :rofl:

  • http://www.twitter.com/karazinatl KaraZ

    CivilEngineer says:

    AKeys is proof that you love who you love She’s lookin good too
    ------------------------------------------------

    If that's the case where is her girlfriend, I know this chick is lesbun

  • CivilEngineer

    :rofl: @Kara...she does give the same vibe as Jada, but until I see proof I'll assume she's just "butch" and not a "bulldagger" or "dagga"

  • http://www.facebook.com/home.php?#/profile.php?ref=profile&id=1335451522 therapist1911

    Does it really matter if Akeys is pregnant or not? I like blogs but why are they so consumed with who is pregnant and not? How you lose respect for someone you don't know personally for something they did in their PERSONAL life?

    TI rocking the same sweater I have. Do has swagger........he a cool dude.

    RayJ well is RayJ his personality on the show is annoying but he cool

  • chase

    That dress is the bizness A.Keys...I likes a lot... I never believed those pregnancy rumors...

  • OutsidetheBox

    This is it??!?!?!

    *starves*

  • http://createspace.com/3393054 iscream

    I loved the way Ray J went all out to make his sister's Birthday special & I :heart: his mom & dad's relationship. They are now one of my favorite black couples. I wanna be like them when I grow up.

    A Keys & Swizz :shrugs: I guess as long as yall are happy.

    Is TI & Tiny getting married this weekend or 4th of July weekend.

    What are yall thoughts on Flo-rida & Brandy? I think she is longing for true love and he is not the one. She seems to be way more into him as he is with her. And the messed up thing about that is she is the bigger star. He should be sweating her! When is the last time he had a hit record.. One hit wonder azz.

  • mirsmommy

    :rolleyes: @ AKeys & Swizz Beakz, but her dress is cute. :yes:

    TI does look higher than a kite.

    GayJ is a bore :yawn:

  • http://twitter.com/Ms_Missy2791 missy

    @Civil- Y'all leave Jada alone she just doesn't take crap from others....Someone got to protect Will...

    She is just petite and muscular I am #teamJada *pulls out razor* ....

    @KaraZ- :rofl:

  • mirsmommy

    @ iscream

    Flo-Rida had a hit??? :shrugs: I don't think I've heard a song from him, but then again, I don't really listen to the radio anymore. :shrugs:

  • Ebony

    :dead: @ Sandra calling Swizz the beak

  • Quitta

    Oh boy these 2 :yawn: Love AKeys dress though.

    T.I., my dude.

    Ray-J kind of cute but still lame in my book.

  • http://www.twitter.com/karazinatl KaraZ

    @Civil, you know you don't need anymore proof, she :lick: Most straight women cannot successfully pull off that vibe. In the words of my momma, she is a gay.

  • Mother Jefferson

    cosign Kara, Alicia cant be trusted around other females either! Every year around this time she is rumored to be getting married. Last time it was Krucial. Alicia, time for that PR team to get more creative!

  • TruGemini

    I'm just so disappointed in AK...wit her fukked up skin

  • FloridaChick813

    crzasallgetout says:

    Is it cold enough in LA for a leather jacket????

    @ Flo
    That’s what I asked yesterdayb about Ciara
    _______________________

    HEY BOOO!!!!!!!! (waves)

    I would Drop over dead if I put on a leather jacket down here

  • VAALLDAY

    I like the dress, but if she was stupid enough to get with him in the first place, she would be stupid enough to have a kid by him. Just my thoughts...that's all!

  • http://twitter.com/Ms_Missy2791 missy

    Flo-Rida and his U hair line (c)Mirsmommy doesn't like Brandy.....I read someone say she acts like an orphan and I agree she always crying and ish...I can understand people are emotional but dang Brandy... *sigh*

    Brandy was way more geeked to see Flo-Rida I mean if you gone like someone with a Janked hairline at least let it be Ne-yo or YOung Jeezy they are okay looking dudes and they don't seem to be as douchey as Flo-Rida..Ne-yo might help her find a better lace-front though.... :yes: which she can appreciate

    All I know is Flo needs to Ride his arse away and get some hair plugs...or shoe polish/spray paint for that hair...

  • KK76

    @Missy- I'm just sayin'. Be consistent with the judgement. :coffee:

  • FloridaChick813

    mirsmommy says:

    @ iscream

    Flo-Rida had a hit??? I don’t think I’ve heard a song from him, but then again, I don’t really listen to the radio anymore.
    _____________________-

    :lol:

    :whistle: she had them apple bottom jeans and the boots with the fur

    Girl that was my mama's JAM!!! :danban: LOL

  • FloridaChick813

    read someone say she acts like an orphan
    _________________

    :dead:

  • mirsmommy

    missy says:

    Flo-Rida and his U hair line (c)Mirsmommy doesn’t like Brandy…..I read someone say she acts like an orphan and I agree she always crying and ish…I can understand people are emotional but dang Brandy… *sigh*

    Brandy was way more geeked to see Flo-Rida I mean if you gone like someone with a Janked hairline at least let it be Ne-yo or YOung Jeezy they are okay looking dudes and they don’t seem to be as douchey as Flo-Rida..Ne-yo might help her find a better lace-front though…. which she can appreciate

    All I know is Flo needs to Ride his arse away and get some hair plugs…or shoe polish/spray paint for that hair…
    _______________________________________________________________

    :lol: Maybe Flo-Rida should borrow Sharpie-Lo's (Shawty-Lo) magic marker. :shrugs:

  • KK76

    And Flo has the hard, penitentiary look. He looks like he goes to the same barber as Sharpie-Lo too.

  • mirsmommy

    FloridaChick813 says:

    mirsmommy says:

    @ iscream

    Flo-Rida had a hit??? I don’t think I’ve heard a song from him, but then again, I don’t really listen to the radio anymore.
    _____________________-

    she had them apple bottom jeans and the boots with the fur

    Girl that was my mama’s JAM!!! LOL
    _____________________________________________________________________

    Oh, that was his song?!?!? :rofl: I never heard it, but my sister used to walk around singing that song. :rofl:

  • Anna

    iscream says:

    I loved the way Ray J went all out to make his sister’s Birthday special & I his mom & dad’s relationship. They are now one of my favorite black couples. I wanna be like them when I grow up.

    A Keys & Swizz I guess as long as yall are happy.

    Is TI & Tiny getting married this weekend or 4th of July weekend.

    What are yall thoughts on Flo-rida & Brandy? I think she is longing for true love and he is not the one. She seems to be way more into him as he is with her. And the messed up thing about that is she is the bigger star. He should be sweating her! When is the last time he had a hit record.. One hit wonder azz.
    ~~~~~~~
    I am a fan of sibling love. I too enjoy their parents, I think they kind of waited too long to let the kids leave the nest so to speak. As a parent I wouldn't want to hang around celebs and 20-30 yr. olds. I think Brandy is just a romatic at heart and she will have to kiss a few frogs before she finds her Prince. Did you see the previews for the next episode? They tell Brandy that she has to talk about the accident. Not sure how I feel about this, it's you're damned if you do damned if you don't.

  • http://twitter.com/Ms_Missy2791 missy

    @KK- I agree be consistent...& Flo does look like a prison dude :lol:

    :rofl: @KK & mirs giving Flo the same advice...He might as well go to Sharpie Lo's barber....

    But I think Jermaine Jackson can help Flo-Rideya...Jermaine can get him a whole new head of shiny locks it can be black and he can develop a new hair line something Brandy does with her lace fronts all the time..

  • LadyLew

    I'm sitting here watching this dancing banana getting hyped! He jamming :rofl:
    ~~~~~~~~
    but yeah Brandy need to give that Flo thing up! I felt like he dissed her at her party. She was real excited and he was like yeah Happy Bday I'm out LOL

  • Al-Ameera

    According to Wendy Williams A. Keys has always had a peen free diet but now that her and Swizz are together and Swizz is a personal friend of hers, she is going to let A. Keys live and stop talking about her

  • http://facebook.com/Im2thick4u 2thick4u

    Alicia Keys is looking good in that dress!! Glad that she isn't pregnant...she needs to stop wearing unflattering clothes as of today!!!

    T.I. looking all Preppy and Cute for his interview!!

    Ray J is a cutie!!!

    Florida didn't diss Brandy...they agreed that nothing out in the open...he came and went just like he was suppose to!!

    @Lady Lew...those bananas do be jamming :danban: :danban1: !!!

  • KK76

    Al-Amee shouldn't you be headed to Jamaica right about now? :blunt:

  • FloridaChick813

    mirsmommy says:

    she had them apple bottom jeans and the boots with the fur

    Girl that was my mama’s JAM!!! LOL
    _____________________________________________________________________

    Oh, that was his song?!?!? I never heard it, but my sister used to walk around singing that song.
    _______________________

    :rofl:

    One night my mama was gettin low to it.. The next morning she texted me talkin about how sore her thighs were... :rofl: That bish is cRAzY!!!!

  • FloridaChick813

    :cosign: about the banana's jammin!!!!

  • http://createspace.com/3393054 iscream

    LMAO @ Missy. :rofl: I can't breath.

    @Anna

    I agree but she was more than a parent she was/is their momager so she had to be around it.

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    iscream says:

    Is TI & Tiny getting married this weekend or 4th of July weekend.

    **************************************

    Last I heard, they were getting married next month (June).

  • Daisy

    @The1911 I :heart: you and :cosign: Mashonda told her side, Swizz told his and then there is the TRUTH that NONE of US know!

    WERK BISH #teamAKeys :cheer:

  • ohso

    @Flo (and ur mama for getting low to Flo-rida): *piano player gives choir the cue* "Cant sleep at night....and you wonder whyyyyy....maybe Gawd is tryin to tell u sumthin.." My mom faints from the heat and ten people begin fanning her....

    Yep i'm officially :dead:

  • FloridaChick813

    :rofl:

  • Al-Ameera

    KK76 says:

    Al-Amee shouldn’t you be headed to Jamaica right about now?
    ***********************
    Will be on the 7pm flight, God Willing!

  • Daisy

    @isc I :heart: Papa Norwood he reminds me of my daddy

    Brandy acts like she wasn't hugged enough as a child at times enough w/the woe is me act Ray J is your mamas fav deal w/it cause that aint gonna change #endrant

  • yellamama

    @ 1911, it is indeed possible to have respect for people that one does not know personally. For instance, one can respect a celebrity's message or the way that he/she conducts themself in the public eye. Many of us respect President Obama but do not know him personally, correct?

    Again, I have lost all respect for Alicia and Swizz...

  • http://twitter.com/Ms_Missy2791 missy

    @Anna-I didn't get to see the previews for next week episode.....but that's a dangerous line they are walking on..I hope they got the families approval because they will raise heck if they didn't ....

  • TSRBenz

    alicia keys dont look pregnant here so i guess shes shutting down those rumors with that dress she has on

  • Tink Tink

    For everyone asking is it cold in LA....Yes, its like the desert, hot in the day (only if the sun is out) and cold at nite...

  • TSRBenz

    t.i sunglasses are hot sandra do you know who makes them im on sunglasses watch since its almost summer time and i have to go get a few soon

  • aqtpie

    :hurl:
    __________
    TI looks high as hell!!!

  • LilMissRed

    Alicia looks happy

    :heart: T.I.

    too friggin hot to be wearing a leather jacket boo smh

  • militaryspouse1

    Ray J is so sexy to me. I like their show but I want to know if they gonna talk about Willy Sr's alleged other son out there who be telling the world that they wont claim him...Not a fan of Alicia's anymore. I know there are three sides to every story but to me shes a homewrecker

  • WalkingKontradiction

    @ Tink thank you!!! Contrary to popular belief it is not hot year round in these parts, heck I had to throw on my leather this am and will need it tonight!

    Akeys & Swizz=No Comment

    Everyone else=Whatever

  • WalkingKontradiction

    militaryspouse1 says:

    Ray J is so sexy to me. I like their show but I want to know if they gonna talk about Willy Sr’s alleged other son out there who be telling the world that they wont claim him…Not a fan of Alicia’s anymore. I know there are three sides to every story but to me shes a homewrecker

    _______________________________________

    You know I read about that story the other day and it just seems a little too suspect to me, working for child support I know that there are plenty of ways that woman could have gotten a court ordered paternity test YEARS ago.....I smell a crazy lurking :think:

  • militaryspouse1

    You know I read about that story the other day and it just seems a little too suspect to me, working for child support I know that there are plenty of ways that woman could have gotten a court ordered paternity test YEARS ago…..I smell a crazy lurking
    ----------------------------------------------------------------------
    Yea thats true. I was just curious because he kinda favors Ray J

  • Val

    @ iscream - I love brandy and RayJ's parent's relationship too. I just didnt like the way she was treating brandy..like she couldnt take the call on her birthday.. kinda reminds me of my relationship with my mother and brothers.. so I really feel brandy on that one. I love the affection she shows to her brother and vise vera.. I could watch that all day- lol
    I dont like how she kept mentioning flo-rida's name.. as if he's the next best thing.. I was more annoyed than rayj.. but did you see the look on rayj's face when they were at her birthday dinner and she said she would have fun as long as her brother was there...priceless :heart

  • Val

    O and hey ya'll its cold out here in Cali right now.. summer hasnt started :no:

  • peanutbuttercup

    Alicia is deliberately playing games with the media. Why would anyone wear those big ass clothes unless they wanted people to think something. She sickens me.

  • PAHairston

    Hello All. Daisy, how did I know you're a daddy's girl? Truth be told, ain't too many black women "daddy's girls" because many of our men aren't around to be a good daddy so Daisy, you're blessed! My father was in the home but I was a momma's child. My daddy was mean, period but he was there for us. As for Alicia, love her music and her style but if that man left his wife for her, 99% chance he'll leave her. Now if it was a really rocky marriage and he was pretty much out the door, well, IMO that's a whole nother story. And the Flo-rida hit? That's my jam too! Back in the day in the clubs in DC, I used to show out on the dance floor, like ain't nobody watching but they were! Peaceeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • Nthabi

    I LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE T.I.

    He makes my ........ WET!!!! Everytime I look at it, I'm squirting!!!

    PS: A Keys looks hot.

    That is all.

  • http://thecubiclechick.com STLVixen

    Loving the Alicia's look in these pic. That belt looks like the one I have from American Apparel. I need that dress!

  • http://twitter.com/dckim74 dcwife1622

    @Daisy.... I :cosign: 100% and I'm a daddys girl too..

    AK and Swizzy make a cute couple IMO

    TI looks yummy....

  • shakura80

    Well I was at the concert last night and it was amazing.... Alicia smacked every track and when Unthinkable came on that was it for me and my sister. We were dancing in the aisles. She is pregnant thought, she was trying too hard to hide her bump and when she lay on the piano it certainly did not look like 'I've just eaten' bump... Although being at the O2 arena had me thinking how amazing it would have been to see Michael Jackson there :wail: damn it'll be a year soon