Yesterday we posted pics of Gabrielle Union, 39, in a string bikini playing in the surf on Miami Beach with Dwyane Wade's sons, Zion and Zaire. What we didn't know at the time was that LeBron James' baby mama, Savannah Brinson, 25, and her sons, were with Gabby on the beach.

The reason being is that Savannah was covered from head to toe in a grey hoodie with black jogging pants in 80 degree weather.

According to sources in Miami, Savannah took offense at people criticizing her for trying to keep up with her more promiscuous friends who don't care how they dress in public (such as La La Anthony). Friends say the disapproval stung Savannah and she made a vow never to show her skin in public again -- or at least until her sons are fully grown with wives of their own.

We don't know how true that is, but it does seem that Savannah is dressing more respectfully these days. Good for her!

Photos: Splash News Online

  • caligirl

    Good Morning Errybody :waves: That's odd, is she hiding something?

  • Brick City Born

    Maybe it was that time of the month for Savannah and her kids wanted to go to the beach :shrugs:
    I'm just tryin to help her out cause it makes no sense for her to be dressed like that on the beach.

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    If she let somebody talking about the way she dresses cause to her to go to the beach looking like a Stick Up Kid, her nutty self needs to pass out somewhere in that hot shyt.

    I'm sincerely hoping she had a better reason for dressing that way.

  • Brick City Born

    Actually if that was the case she still could get rid of that hoodie....I mean it is THE BEACH.

  • NaijaGal

    She could've been sick

  • Brick City Born

    Sandra you giving post after post. Are you leaving early today?

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    is she hidin crack????
    BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  • chubbswifey

    She could have worn a tasteful bathing suit w/a wrap over it. There is no need to go to the beach and burn up. Furthermore, if she changes everything about herself to please others, she will wake up one morning and not know who she is. People are going to talk about you no matter what you do. Let folks talk! :rolleyes:

  • KayCeiSoul

    Savannah crazy as hayle. :coffee:

  • caligirl

    There were saying she was preggers months ago.... Not sure why they are still "dating" after two kids....he's one the highest paid ballers...so it ain't like he waiting to make it big....But hey being a sidekick has it's perks. :coffee:

  • KayCeiSoul

    And Gabby looks like a 10 year old boy from the front.

  • caligirl

    Maybe she was feeling bloated and her hair was not done, she also don't is :nono: to weaves....

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    is she hidin crack????
    BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    ______________

    :dead:

    it dont take all that to be modest. they make beautiful cover-ups. i would pass out in 80 degree weather wearing that!

  • http://www.youtube.com/watch?v=M3bQrYBIp_0 LaTechGrad02

    Maybe she changed later? Hopeful.

  • Crickett

    Good morning, poor thing she must be miserable in Miami. Maybe she's not handling the fame well, sweats on the beach, chasing after kids with a full 18 inches of weave up in your head will have you a hot mess.

  • Brick City Born

    The first picture looks like she checking Gabby out :yes:

  • EB

    promiscuous friends who don’t care how they dress in public (such as La La Anthony). :rofl:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    i think Gabby's got a great body. i mean yeah the :boobs: r not boobalicious but i applaud her for not feeling the need to fill em up with plastic. esp in her trade :yes:

    wonder what she'll look like if she has a baby :think:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    chubbswifey says:

    She could have worn a tasteful bathing suit w/a wrap over it. There is no need to go to the beach and burn up. Furthermore, if she changes everything about herself to please others, she will wake up one morning and not know who she is. People are going to talk about you no matter what you do. Let folks talk!
    ______________
    :preach:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    Brick City Born says:

    The first picture looks like she checking Gabby out
    ______________
    :rofl:

  • Yall still crazy

    Dimpz, she does look like a stick-up kid :rofl:

    And I could think of ten other things that she should be worried about (and none of them is how she dresses) :shrug:

  • Hershey

    I'm :confused: I thought yesterday Sandra said Gabrielle was a role model, but today she's a bicycle? Well, promiscuous who doesn't care how they dress in public... The only decent one is savannah, her girls are heaux's :coffee:

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    Brick City Born says:

    Sandra you giving post after post. Are you leaving early today?
    _________________

    Yup. My mom wants a coat for Christmas, so I have to go find an inexpensive one because she will look at the price tag to make sure I didn't spend too much. :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=oFwik0Lon-g&ob=av2e FeFe

    Savannah = :yawn:

    ...andddd, if those stupid rumors are true she needs to be :karate: ...folks are gonna talk about you no matter WHAT, so she might as well feel confident and sexy in her young years...it ain't like she belongs to anyone... :coffee:

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    KayCeiSoul says:

    And Gabby looks like a 10 year old boy from the front.
    ____________________

    I don't know what you're seeing. Gabby is foine as Hail :yes:

  • Yall still crazy

    Merry Christmas Auntie :hug:

  • Hershey

    Mr Furley's jumpoff :dead:

  • Crickett

    Gabby better take her butt to work before all people remember her for are straight to DVD movies, it should have been her in Mission Impossible with Tom Cruise, instead she chasing after Dwayne Wade. It's a shame to keep a baller's attention you have to be his 24/7/365 sidekick.

  • Yall still crazy

    it ain’t like she belongs to anyone… :coffee:

    :dead: Damn Fi, but yeah, I hope she's happy, because it'd be a shame to waste your youth being unhappy for WHATEVER reason :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    HERSHEY
    dont hate on my name

  • Crickett

    Sandra, Loehmanns on North Druid has look like you spent a million bucks coats..Merry Christmas

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:) says:

    i think Gabby’s got a great body. i mean yeah the :boobs: r not boobalicious but i applaud her for not feeling the need to fill em up with plastic. esp in her trade
    __________________

    I totally agree! :yes: That's exactly how I like my women: confident with an athletic bod and modest boobage :yes:

  • http://www.youtube.com/watch?v=oFwik0Lon-g&ob=av2e FeFe

    @Sandra

    I agree, Gabby is the beezneez... :yes:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    Yup. My mom wants a coat for Christmas, so I have to go find an inexpensive one because she will look at the price tag to make sure I didn’t spend too much.
    __________________
    :rofl: Auntie dont be a cheapskate with Mama Rose, gone make it rain on her!

  • Yall still crazy

    Hershey, is that not thee funniest name yo?

    I vote for Brown to keep it :thumbsup: #andithoughtilovedtheconwaytwittyonebefore :rofl:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    oh & Merry Christmas Sandra! :heart:

  • http://www.youtube.com/watch?v=oFwik0Lon-g&ob=av2e FeFe

    @Smurfette

    :lol: ya know!? She's young and in Miami, shooo.....

  • Brick City Born

    Sandra Rose says:

    Brick City Born says:

    Sandra you giving post after post. Are you leaving early today?
    _________________

    Yup. My mom wants a coat for Christmas, so I have to go find an inexpensive one because she will look at the price tag to make sure I didn’t spend too much.

    ________
    I usually take the sale sticker off my gifts and leave the full price amount on there for the recipient to see but in your case get you a good ol sale sticker, get whatever coat you see fit and stick it on there. Tell her you got it on sale. Merry Christmas

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    FAYLA
    I want some of this whip stuff

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    Fayla says:

    Auntie dont be a cheapskate with Mama Rose, gone make it rain on her!
    ____________________

    My mom is from the old school. She complains if I spend over $100 on anything. :)

  • !*LaKErCHiC@*!

    IT LOOKS LIKE SHE HOT!! :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=oFwik0Lon-g&ob=av2e FeFe

    :hugs: MERRY CHRISTMAS SANDRA! :heart:

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    Crickett says:

    Sandra, Loehmanns on North Druid has look like you spent a million bucks coats..Merry Christmas
    _________________

    Thanks hun! You too! :)

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    @B'JEET hmu

    @Dimpz :hug: i still lubs u bew, i just been having computer issues AND my fone charger broke so i be dippin & dodging alot, but im finna try check it now

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    Sandra just take the receipt off, she can't take it back if she doesn't know where it came from

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    Happy Holidays FeFe, Fayla, Crazy and everyone! :hi: I don't say Merry Christmas because Christmas is way too commercialized for me. :no:

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    FAYLA
    I dont know what HMU is!
    is that a hystorically black college?????

  • http://www.youtube.com/watch?v=oFwik0Lon-g&ob=av2e FeFe

    :dead:

    I just read @Dimpz post...she DOES look like a stick-up kid! One of the killer bees from 'The Coldest Winter Ever' :rofl:

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    @ Furley: I plan to do that! :)

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    My mom is from the old school. She complains if I spend over $100 on anything.
    _______________
    :crying: can we swith Mums? mine requests cash for Christmas every year (i never give it to her) but that's always her response when i ask what she wants :lol:

  • I Go There

    Damn Gabby looking quite nice.... Like a pack of Green apple Now&Laters

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    Sandra you get my email???????

  • caligirl

    finding out Auntie got a "type" you go girl!

  • http://www.youtube.com/watch?v=M3bQrYBIp_0 LaTechGrad02

    @Sandra, your mom sounds like my mom. She gripes whenever I buy her things because she thinks I spent too much :(

  • !*LaKErCHiC@*!

    @SANDRITA WHAT ABOUT FELIZ NAVIDAD :hug: :kiss: <<ON THE CHEEK SINCE I GOT SHUT ALL THE WAY DOWN YESTERDAY... :cry1:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    :dead: @Luscious hmu=hit me up :rofl:

  • !*LaKErCHiC@*!

    @WIFIE :kiss: BUENOS DIAS :hug: :love:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    cali!!!!! :waves:

  • caligirl

    @Fayal - If I give my card for any occassion it better have some $$ she be shaking the card..... :smh:

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    Fayla
    oh :kona:

  • caligirl

    Hey Whip It AKA Fayla You off today?

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    :hug: @ Fay
    :hug: @ Fe
    :kiss: @ Lakes

    :love: & Happy Holidays to EVERYBODY! :yahoo:

    Please don't Ban me Auntie, it's XMas.

  • Yall still crazy

    Laker, Hmmmp I was still talking VS over there :mad:

    :rofl:

  • !*LaKErCHiC@*!

    @YALL IM BACK AND FORTH BETWEEN BOTH POST :rofl: I DO HATE THEM BISHES AT VICKY STAY AWAY FROM THE CHICAS :mad:

  • http://www.youtube.com/watch?v=oFwik0Lon-g&ob=av2e FeFe

    @Dimpz

    :2dance:

  • Yall still crazy

    :waiting: (tapping foot) *glares*

  • Yall still crazy

    *stops the song while Fi and Dimpz are dancing* SCREECH

    Won't be no dancing till I get greeted properly (British accent)...

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    CUZIN! :hug: I texted you about lunch! You KNOW I LOVE YOU! :hug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    :rofl: @ YallC cutting the music!

  • I Go There

    Happy Holidays Dimplez

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    cali guhhll YASSS! :yahoo: to damn happy abt it to. waitin on the mista to get back so we can go shopping :/

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    :whistle:
    Shumboday luvsh ya baby
    Whoa whoa whoa
    Shumboday luvsh ya babay
    An ya know who it ish.............

    *kicks off shoes*
    Ish Meeeeeeeeeeeeee Baaaaabey

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    Happy Holidays IGO! :hug:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    caligirl says:

    @Fayal – If I give my card for any occassion it better have some $$ she be shaking the card….. :smh:
    _______________
    i'm in the danger zone. she knows my acct #. she be like imma deposit some money in ur acct to pay a bill with :rollseyes: i told her yest. we may as well get a joint acct & that imma find some way to claim her on my taxes :lol:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    IGO, uon fux with me huh? :coffee:

    did anyone respond abt HIS knowing she got her get outta jail free card on account a Auntie bn in the "Holiday" spirit? :waiting:

  • The Makeup Maven

    Oh forreal??? She vowed to NEVER show her skin again?!
    :rofl: & :rolleyes:

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    @ Fayla....I told her! :yahoo:

    Question! Do newborns need bouncers? :shrug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    @ Tatted....I say the same! :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    are those black slouch socks????

  • I Go There

    Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:) says:

    IGO, uon fux with me huh
    ___________________________________

    Im sorry... How are you Fayla

  • The Makeup Maven

    Heeeey MZD! :hug:
    Girrrrrl, Sandra be on some "otha" stuff. I know she be all gigglin' when she writes up these posts because who in their right mind would say "I'm NEVER showing my skin again!" especially over some hoe-azz friends! :lol:

  • Yall still crazy

    Thank you Brown :love: :hug:

    Oops, cuzin :lol: I ain't looked at the phone, I been busy "working" :lol:

    Where we at today?
    -----------------------------------------------------
    slouch socks, baby bouncers (as in security?!) :dead:

  • Yall still crazy

    <---- Is neva showing her skin again *points&looks*(cuz of yall)

    -----------------------------------
    Yep, Tatted, who does that? :shrug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    :cuss: 650 for some tires!!!!!!

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    @ Cuzin....Chicken :shrug:

    I can go early today too! :yahoo: I'm runnin out this bish @ 3. :danban: 12:30ish ok?

  • NaijaGal

    About to leave work to give my brothers back to their momma :yahoo: Been with me for a week and tore up my place

  • Yall still crazy

    OH the bouncy things for a baby LOL.

    Well, I had 3 yo! One at home, one in the car, and one and my bff's house. The musical vibrating ones are best. IMO

  • !*LaKErCHiC@*!

    :yawn: :yawn:

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    Baby bouncers as in those chair things that rock or shake them.

  • Yall still crazy

    :yes: Dimpz, be there or be square #dofolksstillsaythat :lrofl:

    *kicks Naija's brother's in the butt on the way out* #helpful :grill:

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    @ Yall.....For a one day old though? :shrug: I guess i'm just uber scary with newborns. :yes:

  • I Go There

    MY FURLEY'S JUMPOFF AKA SUGA WALLS says:

    650 for some tires!!!!!!
    ________________________________

    Thats not tooo bad for a full set....

  • Yall still crazy

    *shakes Laker* Did yall contact His?

    HO'BOYGURGGG harry up yo! :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    *kicks Naija's brother one good time too*

    #helpful :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    Chief
    I'm cheap
    I was thinkin maybe 4
    the 650 was with my govt discount!

  • Yall still crazy

    *sends Brown $2.50 towards her spensive wheels*
    --------------------------------------
    Oh no, Dimpz, not for a newborn :nono: I did put my few wk old baby in the mechanical swing though, surrounded by towels to hold him up, SO THAT I COULD GET SOME SLEEP though :ashamed: djm #ijustcouldntmakeit :lol:

  • I Go There

    MY FURLEY'S JUMPOFF AKA SUGA WALLS says:

    Chief
    I’m cheap
    I was thinkin maybe 4
    the 650 was with my govt discount!
    _________________________________________

    Whenever I get a set they are always around 700... I hate buying tires.

  • NaijaGal

    Yall and Dimpz 'preciate that :yes:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    NaijaGal says:

    About to leave work to give my brothers back to their momma Been with me for a week and tore up my place
    _______________
    :rofl: Heyyy bew :hug: congrats on WINNING #charliesheen yestday! i was so happy for u :yes:

    @Dimpz then wth she at huh? :mad:

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    *gives NAIJA's brtohers some NYQUIL*
    #extremelyhelpful

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    Hello there IGo! been meaing to tell that waterfalls line u so casually threw in the other day was #classic :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    @ Yall..........That, I understand, BIG GUHL bout to go grab a bouncer for her just born yestaday Grandson. :no: You know her daughter slow, that may not be a good idea.

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    @Dimpz i'm thinkin a bouncy migh give a newborn shakin baby syndrome. i think they're supposed to be able to hold their head up before they get in those

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    Chief that was at a place here on base.
    *wonders if I need to call my homeboy hookup*

  • Yall still crazy

    I didn't read the comments, are we talmbout the 'hoe daughter'? :thinking:

    & if so, THAT BISH SHOULD HAVE HER PREVIOUS BOUNCER FROM HER PREVIOUS BABY :cuss:

    I am old-school, and one baby shower is enough for errbody in my book, I ain't gonna be spending my hard earned dollars on folks deciding to be irresponsble. Nope, not on my dime!

    OH If we're not talmbout her, then NEVER MIND :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    @ Fay....She got a job #2! :wail:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    :dead: @slouch socks

  • The Makeup Maven

    Feliz Navidad folks! I'm out this bish @ noon! :yahoo:

    HAVE A GREAT HOLIDAY!

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    @ Yall........Yeah, that heaux. :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    I'm talkin my ass right to Wal MArt where they have some for 350

  • Yall still crazy

    Fay, that line was classic yo!!!

    Now, what was it again :smack:
    :rofl:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    @Dimpz dammit man! :mad:

  • !*LaKErCHiC@*!

    :wail: SO I JUST GOT HANDED A 200 ACCOUNT REPORT :wail: SEE YALL BISHES!! EMAIL ME LAKERSCHICA24@ THAT G MAIL

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    The Makeup Maven says:

    Feliz Navidad folks! I’m out this bish @ noon!

    HAVE A GREAT HOLIDAY!
    _____________
    :kiss: Merry Christmas my luv

    YALL that ninja said the was gonna stick to the rivers & lakes he was used to :rofl:

  • KayCeiSoul

    HIS!!! Where da hayle you at Boo? Thangs ain't been the same 'round these parts w/o ya! Just at least come in, roll yo' eyes, drop it like it's hawt, and sashay out until you ready to clown again.

    Sings *Touch me in the mawwww-nin'. And just walk awwwwaaayyy..."

    Happy Holidays La Familia! :partyhat:

  • caligirl

    @tatted - :waves: Hey Baby cakes :hug:

    @Fayla - Working for home Friday...LOVE LOVE it's a wonderful privilege just like my Sandra Rose login...Not sure which one I covet more. :smile:

  • Yall still crazy

    :dead: OHHHHH, I just got the text :rofl: (histerically) sp

    I'm passing this joint on :hahaha:

    I am crying!

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    Have a good one tatted

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    Hey Kay! :hug:

    @ Yall....Somebody always sending me some crazy ish! :rofl: I didn't mean it though! :no:

  • caligirl

    Tatted I'm gonna call you on Christmas morning :rofl: :rofl: :rofl:

    On second thought :nono: :rofl:

  • Yall still crazy

    stick to the rivers & lakes he was used to

    :dead:

    I :love: yall azzes

  • http://www.youtube.com/watch?v=oFwik0Lon-g&ob=av2e FeFe

    <-----REALLY annoyed that some people actually care about working today... :wtf:

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    Happy Holidays Tat! :hug:

  • laterthannever

    I live in FL, currently in my house (no AC/Heat on or windows open) and it feels like 65 (thermostat says 70). So many times I've walked out of the house bundled up, only to discover that its pushing 90. Oak trees and well ventilated homes result in this type of attire on the beach :/

  • Yall still crazy

    I know Dimpz, and I passed it on. Honey has threatened me :hahaha: Too Funny.

    Brown, #checkyophoneyo

  • NaijaGal

    FAYLA :yahoo: thanks hun, you the best

    Gotta :love: Yall and her rant :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    YALL
    im sending you the same one gettin her praise on

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    *hates laterthannever*

  • http://www.youtube.com/watch?v=oFwik0Lon-g&ob=av2e FeFe

    :waves: @Tatted...have a great holiday bew!

    :hugs: @caligirl

    @His, girl if you are lurking sign in...you got your freedom papers! :party:

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    check yo phone yo

  • KayCeiSoul

    Hey Dimpz! You just brighten up the board when you come in. Like the nice lil' sister that you always wish your best friend would get some sense from. :yes:

    @ Auntie - Gabby is your type? I swear with yo' swag I thought you'd pull someone like Cynthia (RHOA). Just jazzy and classy. :shrug:

    No offense. But her stomach IS washboard like a 10 year old boy. I don't pay attention to boobies in a lustful way. :no:
    :rofl:

  • Yall still crazy

    *sings the 12 days of Christmas really really fast* for Tatted :hug:

    :rofl:

    Fi, I just got a "to do" right now, and I ain't doing shattt yo :no: ma'am pam :no: ma'am

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    @ Yall....THAT's why Honey just threatened me. :rofl:

  • Yall still crazy

    I HATE BROWNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

    :dead: dkfhksdhfkhsdfkhskfhksdhksdhkdshkshkdkhfkdhfkdhkdfh (tongues)

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    YALL
    please feel free to pass that on

  • KayCeiSoul

    @ Naija - *hollering* "BLESS'AH! BLESS'AH!!!!!" <----Alfre Woodard, Holiday Heart.

    Congrats girlie! Have fun and shop it up!! :yahoo:

  • WUT-IZ-SWAGU

    :kiss: and :hug:
    JUST POPPED IN TO SAY MERRY CHRISTMAS TO YALL! :waves:

    TALK TO EVERYONE AFTER THE NEW YEAR WHEN I'M BACK AT WORK! LOL!!!

  • caligirl

    @ya'll you are wrong...Did you read or hear that Junita Bynum was speaking in tongues on Twitter :ghost:

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    :biggrin:

  • Yall still crazy

    The muthaphukcer sighed first!!!!!!!

    #dimpzyoujustwaityo :dead:

  • I Go There

    Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:) says:

    Hello there IGo! been meaing to tell that waterfalls line u so casually threw in the other day was #classic
    ___________________________________________________

    :lol:

    Well Im glad you liked it.... Yeah I was chasing when I was putting out my email. Man and Ace got me on that one... :lol:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    *notes my txt is empty*

  • caligirl

    FeFe :waves: big ole Holiday :hug: Bout to run to Macys for last minute stocking stuffers.

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    :rofl: @ Kay....I'm probably one of the oldest chicks round here. Thanks for the compliment though. :hug:

  • Yall still crazy

    Cali, send someone your cell# hurry, because I am almost dead :hahaha:

    WUT WUT in the butt :merrychristmas: :hug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    im sendin it now fay

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    WUT-IZ-SWAGU says:

    and
    JUST POPPED IN TO SAY MERRY CHRISTMAS TO YALL!

    TALK TO EVERYONE AFTER THE NEW YEAR WHEN I’M BACK AT WORK! LOL!!!
    ______________
    Heeeeeey WUT! shole miss ya :hug: Merry Christmas bew

  • caligirl

    @Suga Walls - I loved me some Mr. Hurley...He was the best!

  • Yall still crazy

    :cuss: somebody betta send fay that txt

  • laterthannever

    @ Suga, my poor baby in a hat, too small pajamas re-purposed as long johns, etc. :(

  • I Go There

    MY FURLEY'S JUMPOFF AKA SUGA WALLS says:

    Chief that was at a place here on base.
    *wonders if I need to call my homeboy hookup*
    _________________________________________

    I dont like shopping on base... the discount tires here in town is good. But you might need to go to walmart or Sams.

  • http://www.youtube.com/watch?v=oFwik0Lon-g&ob=av2e FeFe

    :rofl: @Brown

    Somebody sent that to me last week and I didn't get to look at it... :rofl:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    i knew Luscious lub me :kiss:

    @Dimpz i just made 37 :yahoo: ion GAF who thank it's old neeva :grill:

  • caligirl

    @yall e-mail is incali@ :yahoo: Dot com

    What's up with cells #'s

  • WUT-IZ-SWAGU

    Miss you too Fayla! I miss everybody! :wail:
    Been busy with physical therapy. But I am going back to work in January if given the all clear. So talk to yall then! :heart:

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    Chief walmart opens at 7 and my ass will be in line at 640!

  • caligirl

    what cha talkn bout :handsonhip:

  • caligirl

    what cha talkn bout :handsonhip:

  • http://www.youtube.com/watch?v=oFwik0Lon-g&ob=av2e FeFe

    @Brown

    Hol' up...the one that was sent to me last week is a bit different...Imma send it to you!

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    <------34 :yahoo:

  • I Go There

    ALright yall Im bout to hit the streets... I hope all of you have a wonderful and safe Christmas.

  • I Go There

    MY FURLEY'S JUMPOFF AKA SUGA WALLS says:

    Chief walmart opens at 7 and my ass will be in line at 640!
    ______________________________________

    yeah that might be the plan

  • caligirl

    Dimpz you look reall youthful, I would say 25 - 28 tops...

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    <---Glad Colin Farrell got his sexy back

    #random

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    Have a good one chief!

    Cali you have to pass the initiation to get the cell numbers :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    Thanks Cali! I have a 16yr old too! :wail: <---How she makes me feel some days. :crying1:

  • caligirl

    IGO you have Safe and Happy Holiday.

    :smile:

  • http://www.youtube.com/watch?v=oFwik0Lon-g&ob=av2e FeFe

    :mad: my phone won't let me FORWARD it!

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    well I'm 36 and feel my depression comin on cuz I'll be 37 in a few months

  • caligirl

    Oh my bad....:coffee: Hmph

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    :bye: IGO Merry Christmas

    :dead: @that txt. the last note killed it :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    MZD
    you know I love you right

  • caligirl

    Thanks Cali! I have a 16yr old too! <—How she makes me feel some days.

    ----
    Wow! You go girll...

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    Cali the initiation is a boob shot but since we like you we'll give you a pass :rofl:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    #hhmph, well my 37 feeling purrty good *flips mini-twists* :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    @ I love you Suga! :hug:

    Thanks Cali! :hug:

    @ Fayla...He had to put the "beyonce'" on it

  • http://www.youtube.com/watch?v=aOzfujTwDIA NikkeMinxx

    I'm slanging dranks in the :newpost: ....

  • http://www.youtube.com/watch?v=oFwik0Lon-g&ob=av2e FeFe

    @Nikke

    Word? you sharin' gift cards too? :coffee: :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    MZD you were supposed to say "yeah but what" then I was gonna say
    You look like a wilde crazed drunk in that gravi........
    You have some very nice gravis but this one just doesnt show your beauty imo

  • Yall still crazy

    Gimme one sec Cali

    Bye Brother Merry Christmas :grill:

  • http://www.youtube.com/watch?v=oFwik0Lon-g&ob=av2e FeFe

    *goes to grab some grub since the cafeteria closin' all early and chit today*

  • Yall still crazy

    *gives Brown amnesia (for Christmas) to take away her upcoming depression* :rofl:

    #afriendinneedisafriendindeed :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    :rofl: @ Brown....I put it up to show my new hurr color. I said I didn't like it either though, I just didn't bother to change it. :no:

    You NEVER like my serious looks. :wail:

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    MZD
    there was that one look where your boobs werre bout to spill out, I think you had a serious look but I was more focused on your boobs
    #honest

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    but since we were sposed to focus on the color then :thumbup:

  • http://www.youtube.com/watch?v=NST6L340KFc&feature=youtube_gdata_player MzDimplez1123

    :rofl: @ Brown.

    Atleast you's always honest. :love:

  • Yall still crazy

    Did somebody get that to Cali?

  • http://www.youtube.com/watch?v=cjY5PM3hs_Q&feature=related MY FURLEY’S JUMPOFF AKA SUGA WALLS

    YALL
    I think I scared her off when I told her she had to send a boob shot

  • Yall still crazy

    :rollseyes: well, that's the least she could do :shrug: :rofl: