One Direction Singer Harry Styles Assaulted by Fan (Video)

Harry Styles assaulted with shoe

Harry Styles assaulted with shoe

Taylor Swift’s ex-boyfriend Harry Styles was assaulted by a projectile thrown by a fan. The incident occurred during 1D’s concert at Glasgow’s SECC Arena Tuesday night (Feb. 26) — and it was all caught on tape.

In the video which was uploaded to YouTube, a fan took off her shoe and threw it at the 17-year-old heartthrob, but the shoe missed wide right. The 2nd shoe was thrown with more pinpoint accuracy, hitting Styles directly in his nether region.

“Well, Harry has just been assaulted,” said band member Liam Payne, as Styles keeled over onto the stage. Agents leaped into the crowd to find the assailant — not to lock her up — but to sign her to a baseball contract.

After what seemed like a long 30 seconds, Styles stood up, did a few stretches, and walked it off.

He was uninjured.



 


153 Responses to “One Direction Singer Harry Styles Assaulted by Fan (Video)”

  1. 1
    Trendsetter says:

    :zzz:

  2. 2
    LSLH says:

    Omg! Side note: Harry is not cute.

    These fans are crazy!

  3. 3
    LSLH says:

    Happy Birthday Diva!

    Another year of blessings!

  4. 4
  5. 5
    LSLH says:

    :happybirthday: to Diva!

    :partyhat:

  6. 6
    luVn_liFe... says:

    :wave: TREND,LSLH”

    what happened to the Gal tHat ASsualTed him?? :lol:

  7. 7
    Trendsetter says:

    Luvn :hug:

  8. 8
    LSLH says:

    Luvn :bye:

    Trend :bye:

    Jenie :bye:

  9. 9
    Trendsetter says:

    LSLH :hi:

  10. 10
    Bird says:

    Wow, a One Direction story? Has it really come to this? If we had to talk about some British manufactured entertainment I’d rather discuss the Mirror claiming to have interviewed Chris and him supposedly referring to the Rih Rih beatdown as a row. And how all the mainstream media ran stories on the interview even though they know damn well Chris would never say row in reference to an altercation.

  11. 11
    NaijaGal says:

    British news is so…different

  12. 12
    LadieLeo says:

    @LSLH :waves:

  13. 13
    LSLH says:

    Okay, I just opened the freezer and my two grown azz sons who are 22 and 21 made bebops (beebops). Where did I go wrong? One has a degree and the other one is just wandering through the world trying to find his way. He’s been to two colleges four times and still hasn’t figured it out. Smh.

  14. 14
    Trendsetter says:

    Anybody watch BGC???

  15. 15
    LadieLeo says:

    I wasn’t gonna be dranking or twirking today but since it’s Diva’s birfday…… :bday: :koolaid: :buttshake:

    ENJOY YOUR DAY DIVA!!!

  16. 16
    LSLH says:

    LADIELEO :bye:

  17. 17
    that_VA_thickchick says:

    (FROM DOWNSTAIRS)
    NaijaGal says:

    if Zoe don’t sit her ass down somewhere, anywhere…spitting out that bullchit
    __________
    I can’t stand entertainers that become proud to be black when it’s convenient for them. *thumbs down* Besides that, she’s pretty but her range isn’t that deep. Loved her in Avatar though.

  18. 18
    LadieLeo says:

    LSLH says:

    Okay, I just opened the freezer and my two grown azz sons who are 22 and 21 made bebops (beebops). Where did I go wrong? One has a degree and the other one is just wandering through the world trying to find his way. He’s been to two colleges four times and still hasn’t figured it out. Smh.

    ***********************
    What is a beebop? Is that like a honeydripper (juice frozen in a cup)?

  19. 19
    LadieLeo says:

    that_VA_thickchick says:

    (FROM DOWNSTAIRS)
    NaijaGal says:

    if Zoe don’t sit her ass down somewhere, anywhere…spitting out that bullchit
    __________
    I can’t stand entertainers that become proud to be black when it’s convenient for them. *thumbs down* Besides that, she’s pretty but her range isn’t that deep. Loved her in Avatar though.

    ******************************
    :huh: I need to go downstairs and see what this is about :kona: brb

  20. 20
    that_VA_thickchick says:

    LadieLeo says:

    LSLH says:

    Okay, I just opened the freezer and my two grown azz sons who are 22 and 21 made bebops (beebops). Where did I go wrong? One has a degree and the other one is just wandering through the world trying to find his way. He’s been to two colleges four times and still hasn’t figured it out. Smh.

    ***********************
    What is a beebop? Is that like a honeydripper (juice frozen in a cup)?
    ____________
    I was wondering that too….I was thinking an iceberg. (kool aid frozen in a cup) :yes:

  21. 21
    NaijaGal says:

    I can’t stand entertainers that become proud to be black when it’s convenient
    ==========================
    Wesley Snipes? Michael Ealy? that monkey looking boy on Unnecessary Roughness perhaps? :lol:

  22. 22
    Milky says:

    :happybirthday: again to wifey!! :lick: :lick:

  23. 23
    LSLH says:

    Yeah it’s a juice or kool-aid frozen in a cup. That’s what we call them in the south.

  24. 24
    LadieLeo says:

    Well she said that’s her truth and as I have fonted before if someone says it’s the truth, they ain’t lying or clap their hands when they said then it’s 100% the gospel :tea:

  25. 25
    Diva says:

    @LadieLeo & LSLH thank you ladies!!!!!
    @Milky oooooh wifey you know I like it when you :licl :lick: thank you my love for e-life

  26. 26
    goat76 says:

    Happy Birthday Diva!!!

    Hey Luvin :kisses:

    Good Morning @Ladie, @Jenie, @VaThick, @Naija, @LSLH, @Trend, @Bird.

    Good Morning to all you Beautiful Ladies!!

  27. 27
    goat76 says:

    @Milky…. :waves:

  28. 28
    that_VA_thickchick says:

    LadieLeo says:

    Well she said that’s her truth and as I have fonted before if someone says it’s the truth, they ain’t lying or clap their hands when they said then it’s 100% the gospel
    ___________
    :lol:

    They can’t put anything that isn’t true on the internet. :lol:

  29. 29
    Diva says:

    Thank you Goat :kiss: :kiss:

  30. 30
    LadieLeo says:

    LSLH says:

    Yeah it’s a juice or kool-aid frozen in a cup. That’s what we call them in the south
    ****************
    What south cause I’m in Florida and we call em honeydrippers round this parts. Yes ma’am honeydrippers, the best ones are made from pineapple juice and have fruit in the bottom. And I best at eating em ion even need a spoon I just flip that bad boy over….. :yes:
    Ain’t nothing wrong with them boys making bebops, honeydrippers, icy cups, icebergs or none of that. Now when they purchase a deep freezer and start selling them to the neighbor chirren then you might have a problem. :lol:

  31. 31
    Smonae says:

    Morning Sr
    Divaaaa :happybirthday:
    San
    Milky
    Najia
    Ladie
    Trend
    Ga
    Jenie
    Future
    VA
    Nakeya
    Luvn
    Dancer
    Kingstonn
    Breezy
    Daisy
    Libra
    Cap
    LSLH
    Bird

  32. 32
    LSLH says:

    Good morning Goat76! Make it a great day.

  33. 33
    Betamax82 says:

    Diva :happybirthday: lady

  34. 34
    Milky says:

    :wave: @goat :yawn:

  35. 35
    Smonae says:

    :waves: Goat

  36. 36
    LadieLeo says:

    that_VA_thickchick says:

    LadieLeo says:

    Well she said that’s her truth and as I have fonted before if someone says it’s the truth, they ain’t lying or clap their hands when they said then it’s 100% the gospel
    ___________

    They can’t put anything that isn’t true on the internet.

    **********************
    My boyfriend’s a French model…that commercial has me rolling :rofl:

  37. 37
    NaijaGal says:

    GOAT :kiss:

    SMONAE :waves:

  38. 38
    Milky says:

    :hi:
    smonae :hug:

  39. 39
    that_VA_thickchick says:

    :hi:

    Smonae

    Goat

  40. 40
    Trendsetter says:

    Goat and Smonae :hug:

  41. 41
    LSLH says:

    Smonae and Bird!

    Heyyyyyyyyy!

  42. 42
    Diva says:

    @Beta & Smonae thanks ladies :hug:

  43. 43
    Smonae says:

    These people are crazy, the phuck u throwing shoes for :no:

  44. 44
    Milky says:

    slides diva a special mix drank for her bday :koolaid3: and a panch on ur bootay for good luck.

  45. 45
    LadieLeo says:

    Smonae says:

    These people are crazy, the phuck u throwing shoes for

    **************************
    I don’t understand paying good money to go somewhere to act a donkey and get put out when you get there :shrugs:

    Way to stay on topic cause I hadn’t read the post :thumbsup:

  46. 46
    LadieLeo says:

    Smonae :hi:

  47. 47
    that_VA_thickchick says:

    Ms Diva

    What’s poppin for your birthday tonight?

  48. 48
    LSLH says:

    LADIELEO

    Chile that’s probably next! If they thought they could make a few coins, they probably would. We flip ‘em over too. I need a spoon though. My homeowners association wouldn’t allow it Im sure. I’m in Alabama and we call them bebops (if I’m spelling it correctly).

  49. 49
    LadieLeo says:

    that_VA_thickchick says:

    Ms Diva

    What’s poppin for your birthday tonight?

    *********************************
    I’m gonna stand up in the middle of class and :buttshake: and :koolaid: and sang It’s My Dog Birthday (TDD version) for Diva personally. But ion know what she gone do. Yeah girl what you gone do?

  50. 50
    LadieLeo says:

    LSLH says:

    LADIELEO

    Chile that’s probably next! If they thought they could make a few coins, they probably would. We flip ‘em over too. I need a spoon though. My homeowners association wouldn’t allow it Im sure. I’m in Alabama and we call them bebops (if I’m spelling it correctly).

    *****************************
    growin up we never lived in a neighborhood that sold them. I use to have to go to my people house in the hood and get em, lol.

  51. 51
    that_VA_thickchick says:

    LadieLeo says:

    that_VA_thickchick says:

    Ms Diva

    What’s poppin for your birthday tonight?

    *********************************
    I’m gonna stand up in the middle of class and and and sang It’s My Dog Birthday (TDD version) for Diva personally. But ion know what she gone do. Yeah girl what you gone do?
    __________
    :whistle:

    Fcuk btiches! Get Money! (what ya say what ya say UH) :bandan:

  52. 52
    luVn_liFe... says:

    :wave: SMONEA
    GOAT! :hug:

    :partyhat: HAPPYBURFFHDAY AGAIN DIVVVVVVVVVVVVVA
    U drunk YET??

  53. 53
    Diva says:

    LadieLeo says:

    that_VA_thickchick says:

    Ms Diva

    What’s poppin for your birthday tonight?

    *********************************
    I’m gonna stand up in the middle of class and and and sang It’s My Dog Birthday (TDD version) for Diva personally. But ion know what she gone do. Yeah girl what you gone do?

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    The hubby is taking me to dinner tonight and later on when we get back home we gonna :hump:

  54. 54
    that_VA_thickchick says:

    Diva says:

    LadieLeo says:

    that_VA_thickchick says:

    Ms Diva

    What’s poppin for your birthday tonight?

    *********************************
    I’m gonna stand up in the middle of class and and and sang It’s My Dog Birthday (TDD version) for Diva personally. But ion know what she gone do. Yeah girl what you gone do?

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    The hubby is taking me to dinner tonight and later on when we get back home we gonna :hump:
    ___________
    If you see a short thick chick peepin in your window, don’t call the cops hear? It’s just lil ole VA! :lol:

  55. 55
    LSLH says:

    LSLH says:

    LADIELEO

    Chile that’s probably next! If they thought they could make a few coins, they probably would. We flip ‘em over too. I need a spoon though. My homeowners association wouldn’t allow it Im sure. I’m in Alabama and we call them bebops (if I’m spelling it correctly).

    *****************************
    growin up we never lived in a neighborhood that sold them. I use to have to go to my people house in the hood and get em, lol.
    _______________________

    My grandma’s neighbor sold them and that’s where I had to get mine. She also sold pickles, chips, Faygo sodas, and she dabbled in a little ‘penny candy.’ Good times!

  56. 56
    Diva says:

    @Luvn, not yet girl but later on this evening ask me that question :rofl:

  57. 57
    Smonae says:

    :ha: If you see a short thick chick peepin in your window, don’t call the cops hear? It’s just lil ole VA

  58. 58
    Diva says:

    that_VA_thickchick says:

    Diva says:

    LadieLeo says:

    that_VA_thickchick says:

    Ms Diva

    What’s poppin for your birthday tonight?

    *********************************
    I’m gonna stand up in the middle of class and and and sang It’s My Dog Birthday (TDD version) for Diva personally. But ion know what she gone do. Yeah girl what you gone do?

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    The hubby is taking me to dinner tonight and later on when we get back home we gonna
    ___________
    If you see a short thick chick peepin in your window, don’t call the cops hear? It’s just lil ole VA!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    :rofl: :rofl:

  59. 59
    WUT U TALKIN BOUT?! says:

    ALRIGHT ALRIGHT ALLLLRRRRRIIIIGHT!

    Aye what it do? You know what it did! :danban1: <—-hoolahooping

    What type of party are we throwing today? :waves:

  60. 60
    Diva says:

    Wut :woohoo: Well I requested that ya’ll all come out to celebrate my birthday in yo birthday suits……thus a freak bday :party:

  61. 61
    Bombshell Esq says:

    :bday: DIVAAAAA!!!! :koolaid:

  62. 62
    LadieLeo says:

    LSLH says:

    LSLH says:

    LADIELEO

    Chile that’s probably next! If they thought they could make a few coins, they probably would. We flip ‘em over too. I need a spoon though. My homeowners association wouldn’t allow it Im sure. I’m in Alabama and we call them bebops (if I’m spelling it correctly).

    *****************************
    growin up we never lived in a neighborhood that sold them. I use to have to go to my people house in the hood and get em, lol.
    _______________________

    My grandma’s neighbor sold them and that’s where I had to get mine. She also sold pickles, chips, Faygo sodas, and she dabbled in a little ‘penny candy.’ Good times!

    **************************************
    yep it was lady round the corner from my gma too…she had penny candy, chips, sodas, honey drippers the whole 9. Now you can’t let me them lil negros in your house…come back and rob you blind.

  63. 63
    Smonae says:

    :waves: Wut & Bombshell

  64. 64
    LadieLeo says:

    that_VA_thickchick says:

    Ms Diva

    What’s poppin for your birthday tonight?

    *********************************
    I’m gonna stand up in the middle of class and and and sang It’s My Dog Birthday (TDD version) for Diva personally. But ion know what she gone do. Yeah girl what you gone do?
    __________

    Fcuk btiches! Get Money! (what ya say what ya say UH)
    ******************************
    I :love: when you go hood, lol

  65. 65
    FuturedocDonte says:

    It’s diva birfday?!?! Happy birthday bew :hug:

    :breaks out electric blue elephant trunk thong and Trinidad James cheetah print shirt:

    :buttshake: alright ladies, don’t all tip at once

  66. 66
    WorkInProgress says:

    DIVAAAAAA :happybirthday: :party: :shakebutt:
    Milky
    Najia
    Ladie
    Trend
    Ga
    Jenie
    Future
    VA
    Nakeya
    WUT
    *roll call jacked from Smonae*

    :waves: Smonae

    Luvn :kiss:
    Dancer
    Kingstonn
    Breezy
    Daisy
    Libra
    Cap
    LSLH
    Bird

  67. 67
    WUT U TALKIN BOUT?! says:

    Diva says:

    Wut Well I requested that ya’ll all come out to celebrate my birthday in yo birthday suits … :woohoo: <—-me running and strippin through the post… :tittays::waves: <—-last sock
    Any thing else

  68. 68
    Diva says:

    :shakebutt: thank you Bombshell and Doc :kiss: :kiss:

  69. 69
    Bombshell Esq says:

    Smonae :hugs:

  70. 70
    GAGIRL87 says:

    LSLH says:

    Yeah it’s a juice or kool-aid frozen in a cup. That’s what we call them in the south.

    ______________________________________________________________________

    We call them huckabucks :lol:

  71. 71
    Diva says:

    @WIP thanks ma :wave: <———my panties and bra

  72. 72
    GAGIRL87 says:

    Diva didn’t I wish your a$$ a HBD yesterday gul :huh: :hug: :yahoo:

    Morning EVERYBODY :waves:

  73. 73
    goat76 says:

    @Smonae….. Every time I see your sc name I think of those girl scout cookies. You must be sweet!

  74. 74
    LSLH says:

    LSLH says:

    LSLH says:

    LADIELEO

    Chile that’s probably next! If they thought they could make a few coins, they probably would. We flip ‘em over too. I need a spoon though. My homeowners association wouldn’t allow it Im sure. I’m in Alabama and we call them bebops (if I’m spelling it correctly).

    *****************************
    growin up we never lived in a neighborhood that sold them. I use to have to go to my people house in the hood and get em, lol.
    _______________________

    My grandma’s neighbor sold them and that’s where I had to get mine. She also sold pickles, chips, Faygo sodas, and she dabbled in a little ‘penny candy.’ Good times!

    **************************************
    yep it was lady round the corner from my gma too…she had penny candy, chips, sodas, honey drippers the whole 9. Now you can’t let me them lil negros in your house…come back and rob you blind.
    __________________________

    :rofl: yeah you’re right! I don’t allow folks at my house. Very rarely do I allow my own family to come over. It’s a good hustle though. When I lived in an apartment some years ago, we (kids and I) sold nachos and cheese, candy, and slurpees. Rent was high! It helped out for a while and then it got to be too much. Neighbors knocking on the door all times of night for nachos! I had to give it up.

  75. 75

    Bird, maybe they paraphrased the “row” part. I use that term only because my British boss talked like that :shrug: OR maybe their just putting words in his mouth :lol:
    ====================
    :hug: Happy Birthday MsDiva, I left you your B-Day Trophy downstairs last night. I nailed in down so that durn Shay FROM OHIO doesn’t steal it :lol:

    :dance: Fcuk btiches! Get Money! (what ya say what ya say UH)
    ^^That’s my JAM!

  76. 76
    Diva says:

    GAGIRL87 says:

    Diva didn’t I wish your a$$ a HBD yesterday gul

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    :yes: you did ma!!! shidddddddd I been celebrating since Monday. But today is my actual born day :boobs:

  77. 77
    goat76 says:

    Wut up @Wut :kisses:

  78. 78
    Diva says:

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    Bird, maybe they paraphrased the “row” part. I use that term only because my British boss talked like that OR maybe their just putting words in his mouth
    ====================
    Happy Birthday MsDiva, I left you your B-Day Trophy downstairs last night. I nailed in down so that durn Shay FROM OHIO doesn’t steal it

    Fcuk btiches! Get Money! (what ya say what ya say UH)
    ^^That’s my JAM!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    And this is why I :love: yo font!!!! :kiss:

  79. 79

    :breaks out electric blue elephant trunk thong and Trinidad James cheetah print shirt:

    –> dollars :waves: Going ALL OUT, huh?! :hahaha:

  80. 80
    LSLH says:

    Work In Progress

    :bye:

  81. 81
    GAGIRL87 says:

    Neighbors knocking on the door all times of night for nachos! I had to give it up.
    ______________________________________________________________________

    :rofl:

  82. 82
    goat76 says:

    @DTTS….. :waves:

    I just noticed that Smurfette was showing me her cookies!!

  83. 83

    *comes up with dares for Doc on his lst working days* :rofl:

  84. 84
    luVn_liFe... says:

    goat76 says:Smonae….. Every time I see your sc name I think of those girl scout cookies. You must be sweet!
    YES!!

    :hi:
    BOMBSHELL!!
    SmurFeTTe
    WIP :yahoo: :kiss:

    GAGaGIRL ur GRAVIE IS Great!! :heart:

  85. 85
    GAGIRL87 says:

    you did ma!!! shidddddddd I been celebrating since Monday. But today is my actual born day
    ______________________________________________________________________

    Well in that case I’ll :cheers: to that ENJOY hun!

  86. 86
    LadieLeo says:

    goat76 says:

    @Smonae….. Every time I see your sc name I think of those girl scout cookies. You must be sweet!

    **********************
    I’m so over GS cookies, we’ve sold about 400 this season.

  87. 87
    Bombshell Esq says:

    LuVn :hi:

  88. 88
    Diva says:

    *sits in my chair waiting for someone to dance for me*

  89. 89
    LadieLeo says:

    But yes @Smonae your name does make you think of Samoas…the purple box

  90. 90
    Diva says:

    GAGIRL87 says:

    you did ma!!! shidddddddd I been celebrating since Monday. But today is my actual born day
    ______________________________________________________________________

    Well in that case I’ll to that ENJOY hun!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    :cheers:

  91. 91
    LSLH says:

    @GAGIRL87

    Y’all call them huckabucks? :rofl:

    Damn! That’s funny.

  92. 92
    GAGIRL87 says:

    GAGaGIRL ur GRAVIE IS Great!!
    ______________________________________________________

    Thanks and I don’t even think I’m photogenic :cry: :hug: Where that pretty face of urs in your avi anyway??? :waiting:

  93. 93
    Bombshell Esq says:

    Diva says:

    *sits in my chair waiting for someone to dance for me*

    —————————————–

    :buttshake: :buttshake: :buttshake:

  94. 94
    LadieLeo says:

    Diva says:

    *sits in my chair waiting for someone to dance for me*

    *******************
    :titties: :buttshakes: :danban: :danban1: but really sessy like though and end it with a slow, rubberband grind

  95. 95
    that_VA_thickchick says:

    LadieLeo says:

    that_VA_thickchick says:

    Ms Diva

    What’s poppin for your birthday tonight?

    *********************************
    I’m gonna stand up in the middle of class and and and sang It’s My Dog Birthday (TDD version) for Diva personally. But ion know what she gone do. Yeah girl what you gone do?
    __________

    Fcuk btiches! Get Money! (what ya say what ya say UH)
    ******************************
    I :love: when you go hood, lol
    ______________
    :lol: My people are always in awe of how I can go from Lady to hoodrat in approximately 3.5 seconds if provoked. :lol:

  96. 96
    LadieLeo says:

    :boobs: :buttshake: my bad…but I’m still doin it sessy and no ending with a slow, rubberband grind….I loves that rubberband, grind.

  97. 97
    GAGIRL87 says:

    LSLH says:

    @GAGIRL87

    Y’all call them huckabucks?

    Damn! That’s funny.
    ______________________________________________________________________

    Yup :lol: I never realized how ugly it sounded until I typed it :no:

  98. 98
    Smonae says:

    @Smonae….. Every time I see your sc name I think of those girl scout cookies. You must be sweet

    Cause I am Sugar :kiss:

  99. 99
    Nakeya_j says:

    Question Roses:

    How many of you with kids are dressing them up this year for Easter? Or are you doing a more low key thing?

  100. 100
    luVn_liFe... says:

    gaGa SAYS:Thanks and I don’t even think I’m photogenic
    I LUV da Scowl!

    I like MY DEFAULT!

  101. 101
    FuturedocDonte says:

    *comes up with dares for Doc on his lst working days*
    —–
    Come on wit it. U know I’m in here ready to show out on my last two days :coffee:

  102. 102
    GAGIRL87 says:

    *strip teases like Beyonce for @ Diva* :P

  103. 103
  104. 104
    LadieLeo says:

    Neighbors knocking on the door all times of night for nachos! I had to give it up.

    *****************************************
    My stepmomma called herself gonna sell honeydrippers one time…them kids kept coming to the door short my daddy started giving them things away…he was like now we out don’t come back no more…end of that hustle.

  105. 105
    GAGIRL87 says:

    @ Nakeya I’m doing the low key thing everybody and they mama be at church for easter :facepalm:

  106. 106
    WUT U TALKIN BOUT?! says:

    Hey GOAT :kiss: How you feelin on this beautiful :hump: day?

  107. 107
    Diva says:

    :whistle:
    A$$, A$$ A$$ ya’ll keep bouncing for Diva!!!!

  108. 108
    LadieLeo says:

    Nakeya_j says:

    Question Roses:

    How many of you with kids are dressing them up this year for Easter? Or are you doing a more low key thing?

    ***************************
    We get new dresses well I think I’ve worn pants a few times too. But we don’t go all out. Last year I let my daughter get her hair pressed. We go to church twice a week so we don’t go all extra for one day. Them Gawd-Awful big socks :no:

  109. 109
    LSLH says:

    @Nakeya_j

    My two sons are adults so that’s a negative and my 9 year old daughter will be the flyest cutie in the Baptist church. She’s gorge and I love dressing her up. She attends Catholic school (catholic uniforms) and I always find a way for her to be just a little flier than the rest. Definitely dressing her up! What are you doing for Easter with your kids?

  110. 110
    luVn_liFe... says:

    :shakebutt:

  111. 111

    :dead: @Come on wit it.

    On a serious note Doc, I have been working with retirees getting side-streams of income :D #home-basedbusiness
    ============
    :hug: LuvLife,fugg you been yo?#ihaventreallybeenonherebutimjustsaying :eek:

  112. 112
    WUT U TALKIN BOUT?! says:

    Nakeya_j says:

    Question Roses:

    How many of you with kids are dressing them up this year for Easter? Or are you doing a more low key thing?
    —————
    :no: I don’t I never really have. I think the only times I did is when we were going to their grandparents church where they are ministers at a very traditional church.
    The church we go to is a jean and tshirt kind of church. We are a come how you are/feel type.

  113. 113
    luVn_liFe... says:

    Them Gawd-Awful big socks
    :hahaha:
    The MessiCans signature fashion wear :)

  114. 114
    LadieLeo says:

    GAGIRL87 says:

    @ Nakeya I’m doing the low key thing everybody and they mama be at church for easter

    ************************
    My church be extra thick most Sundays but I go to early service (7am) so I don’t normally have to fight with that much of a crowd. By late service (11am) they be all in the overflow and such but that’s just on a regular Sunday so I know Easter be crazy with them CEO’s (Christmas and Easter Only’s)

  115. 115

    Nakeya, I don’t do all of the ‘regular’ type of stuff for Easter :no:

    We usually just go over family’s house and visit :shrug:

  116. 116
    LSLH says:

    Neighbors knocking on the door all times of night for nachos! I had to give it up.

    *****************************************
    My stepmomma called herself gonna sell honeydrippers one time…them kids kept coming to the door short my daddy started giving them things away…he was like now we out don’t come back no more…end of that hustle.
    ______________________
    :rofl: I’ll bet he does that on Halloween too!

  117. 117
    luVn_liFe... says:

    ?#ihaventreallybeenonherebutimjustsaying
    :eek:

    Busy maam Chuu Aint Been here :think: i been here like U :eek:

  118. 118
    WUT U TALKIN BOUT?! says:

    Diva says:

    A$$, A$$ A$$ ya’ll keep bouncing for Diva!!!!
    ——————–
    :danban::buttshake: …. :kona: <—hammertiming .. :boobs:

  119. 119
    LadieLeo says:

    luVn_liFe… says:

    Them Gawd-Awful big socks

    The MessiCans signature fashion wear

    ****************************
    child boo and the negras too, we have a store here called…wait for it….The Sock Lady. That broad charge almost $20 for them big ugly things. I wish I would spend good money on some dayum socks.

  120. 120
    Betamax82 says:

    Luvn I still see Betty Boop not a default…

  121. 121
    Nakeya_j says:

    @LSLH
    Well I am torn this year. Every year I dress my son up. Down to the sunglasses. lol But this year, I was thinking jeans. Only because I have the cutest outfit in mind, and can’t get the pants and vest together. Meaning, I want to do a grey button up vest, but I don’t have a clue on pants. I never do a suite for him. I would like him to be a little older for a suite. So that is my problem…well the least of my problems, but because this one is a small one, I’d like to focus on this. HELP!! lol

  122. 122
    that_VA_thickchick says:

    Nakeya_j says:

    Question Roses:

    How many of you with kids are dressing them up this year for Easter? Or are you doing a more low key thing?
    __________
    I typically attend Bedside Baptist each Sunday so Easter Sunday will be no different. I do plan on doing an Easter egg hunt in my back yard for my youngest and a few of my friends younger kids. But that’s as Easter as it’s gonna get. Won’t be no pastel clothes, patent leathers, and ruffle socks going on over this way.

  123. 123
    GAGIRL87 says:

    CEO’s (Christmas and Easter Only’s)
    _____________________________________________________________________

    :lol: :facepalm:

  124. 124
    LadieLeo says:

    LSLH says:

    Neighbors knocking on the door all times of night for nachos! I had to give it up.

    *****************************************
    My stepmomma called herself gonna sell honeydrippers one time…them kids kept coming to the door short my daddy started giving them things away…he was like now we out don’t come back no more…end of that hustle.
    ______________________
    I’ll bet he does that on Halloween too!

    *****************************************************
    Nah for Halloween he go out get a whole bunch of candy and like 3 chirren come by then he talk about how he sick for the next week cause he sit there and eat all that ish…..my daddy a mess!

  125. 125

    :banned: <–really say YOUR EXCUSE IS APPROVED :eek:

    :hahaha:

  126. 126
    Fatkat says:

    ????????????????????????????????????????… I just laughed my smoothie straight out my mouth. That pause them him falling was too darn funny. That same pose will always be around, no matter what a man gets hit with in that region, they will always slump over, pause then fall.

  127. 127
    luVn_liFe... says:

    Betamax82 says:Luvn I still see Betty Boop not a default
    *B*E*Y*S*T*A*N*K*F*A*C*E*

    :shrug: ION0

  128. 128
    Nakeya_j says:

    Ok so I see a few of us go to churches that it’s come as you are. I want him to look nice, but this time around it might be a nice pair of jeans. I do the easter basket thing, but not with too much candy. I try to find other little things to throw in. My baby is hype by himself. He needs to help from all that candy. lol. But thanks yall. I just did not want to feel like the mommy who did not dress the kid up.

  129. 129
    that_VA_thickchick says:

    LadieLeo says:

    My church be extra thick most Sundays but I go to early service (7am) so I don’t normally have to fight with that much of a crowd. By late service (11am) they be all in the overflow and such but that’s just on a regular Sunday so I know Easter be crazy with them CEO’s (Christmas and Easter Only’s)

    __________
    We grew up calling those people “CME’s” People that came only on Christmas, Mothers Day, and Easter. :lol:

  130. 130
    LSLH says:

    LADIELEO

    I make hair bows for infants and big girls…there’s always a customer who asks, “do you have the matching socks?” I wanna say Hell Nawl..! I don’t like them either.

  131. 131
    WUT U TALKIN BOUT?! says:

    Nakeya_j says:

    @LSLH
    Well I am torn this year. Every year I dress my son up. Down to the sunglasses. lol But this year, I was thinking jeans. Only because I have the cutest outfit in mind, and can’t get the pants and vest together. Meaning, I want to do a grey button up vest, but I don’t have a clue on pants. I never do a suite for him. I would like him to be a little older for a suite. So that is my problem…well the least of my problems, but because this one is a small one, I’d like to focus on this. HELP!! lol

    —————–
    Girl! you make jean look so classy on lil boys get him a nice shirt and vest and casual dress shoes and still let him rock some shade.. cute!

  132. 132

    :warning: #hadtoputmydisclaimeroutthere
    <–launches pagan eggs like it's nobody's business :shrug:

    bbl :pigsfly:

  133. 133
    Smonae says:

    Nakeya, I don’t do all of the ‘regular’ type of stuff for Easter

    We usually just go over family’s house and visit

    me too, I cant deal with Church on Easter Sunday :no:

  134. 134
    luVn_liFe... says:

    I make hair bows for infants and big girls…there’s always a customer who asks, “do you have the matching socks?”
    ~ ~ ~
    :lol:

  135. 135
    Nakeya_j says:

    @VA I hate the ruffle socks. See my baby is 5 and a boy so I never got the hype over ruffle socks on little girls. I don’t like the look. The dresses are always super cute on them.

  136. 136

    I just laughed my smoothie straight out my mouth.

    :hahaha: and the name :welcome:

  137. 137
    luVn_liFe... says:

    and the name
    RIGHT! ui was gonn font so ur puss is FAT? ur FELINE mind you!!1

  138. 138
    Nakeya_j says:

    Smonae says:

    Nakeya, I don’t do all of the ‘regular’ type of stuff for Easter

    We usually just go over family’s house and visit

    me too, I cant deal with Church on Easter Sunday
    —–
    Easter Sunday is a whole fashion show. Period. However, my kid goes to church with his dad alot. And I have him Easter sunday, and he is already talking about, “mommy your taking me to church right?” smh. Mind you, he only likes to go to sing the songs.

  139. 139
    goat76 says:

    WUT U TALKIN BOUT?! says:

    Hey GOAT :kiss: How you feelin on this beautiful :hump: day?
    —————————–
    I’m gucci!! Can’t complain. How are you feeling :lick:

  140. 140
    Nakeya_j says:

    Girl! you make jean look so classy on lil boys get him a nice shirt and vest and casual dress shoes and still let him rock some shade.. cute!
    —–
    And that’s what I was thinking…I just may do that. Thanks everyone. Most of my friends dont have kids and the few that do have girls, so I’m glad I can come here and get some feedback.

  141. 141
    WUT U TALKIN BOUT?! says:

    goat76 says:

    WUT U TALKIN BOUT?! says:

    Hey GOAT How you feelin on this beautiful day?
    —————————–
    I’m gucci!! Can’t complain. How are you feeling
    ——————-
    Right now feeling like gettin on that :lick: down you offering..

  142. 142
    LSLH says:

    Girl! you make jean look so classy on lil boys get him a nice shirt and vest and casual dress shoes and still let him rock some shade.. cute!
    —–
    And that’s what I was thinking…I just may do that. Thanks everyone. Most of my friends dont have kids and the few that do have girls, so I’m glad I can come here and get some feedback.
    _____________________________
    Add a newsboy cap to his Easter ‘fit! He’ll be darling I’m sure.

  143. 143
    that_VA_thickchick says:

    Nakeya_j says:

    @VA I hate the ruffle socks. See my baby is 5 and a boy so I never got the hype over ruffle socks on little girls. I don’t like the look. The dresses are always super cute on them.
    _________
    Girl at the church I attended…this woman used to make the dress, the socks AND the matching headband. Poor baby 3 weeks old and the bow on the headband is dang near covering their entire face. How dreadful.

  144. 144
    goat76 says:

    WUT U TALKIN BOUT?! says:

    goat76 says:

    WUT U TALKIN BOUT?! says:

    Hey GOAT How you feelin on this beautiful day?
    —————————–
    I’m gucci!! Can’t complain. How are you feeling
    ——————-
    Right now feeling like gettin on that :lick: down you offering..
    ————————
    ALL DAY LONG!!!

  145. 145
    WUT U TALKIN BOUT?! says:

    Nakeya_j says:

    Girl! you make jean look so classy on lil boys get him a nice shirt and vest and casual dress shoes and still let him rock some shade.. cute!
    —–
    And that’s what I was thinking…I just may do that. Thanks everyone. Most of my friends dont have kids and the few that do have girls, so I’m glad I can come here and get some feedback.
    ——————–
    Trust I loved to dress my Jr. Wut when he was little… he stayed on!

  146. 146
    NaijaGal says:

    WIP :hug: hey girly

  147. 147
    Nakeya_j says:

    Girl at the church I attended…this woman used to make the dress, the socks AND the matching headband. Poor baby 3 weeks old and the bow on the headband is dang near covering their entire face. How dreadful.
    —-
    smh. Oh no. :no: Could the baby even see? Mind you all that is too much for my. I do not like big headbands on kids. sometimes less is more.

  148. 148
    WUT U TALKIN BOUT?! says:

    goat76 says:

    WUT U TALKIN BOUT?! says:

    goat76 says:

    WUT U TALKIN BOUT?! says:

    Hey GOAT How you feelin on this beautiful day?
    —————————–
    I’m gucci!! Can’t complain. How are you feeling
    ——————-
    Right now feeling like gettin on that down you offering..
    ————————
    ALL DAY LONG!!!

    —————–
    :yes: and at night I will let you rest while I :blow: you to sleep…

  149. 149
    Nakeya_j says:

    Trust I loved to dress my Jr. Wut when he was little… he stayed on!
    —-
    See I can be a bumb all day long. But my little guy has to be clean at all times! lol

  150. 150
    WUT U TALKIN BOUT?! says:

    @GOAT

    Have you ever had spoon sex?

  151. 151
    NaijaGal says:

    :newpost: is up

  152. 152
    Nakeya_j says:

    Add a newsboy cap to his Easter ‘fit! He’ll be darling I’m sure.
    —–
    I was thinking a fedora? No?

  153. 153
    WUT U TALKIN BOUT?! says:

    Nakeya_j says:

    Trust I loved to dress my Jr. Wut when he was little… he stayed on!
    —-
    See I can be a bumb all day long. But my little guy has to be clean at all times! lol
    —————
    You sound like me lol! My lil is a reflection on me!

Comments are closed for this post