Celebrity Style: Kanye West and Kim Kardashian

Kanye West and Kim Kardashian attend the 2013 Met Gala

After years of being snubbed by Vogue Editor-in-Chief Anna Wintour, Kim Kardashian finally got her coveted invite to the ritzy Met Gala Costume Ball — and this is what she turned up in. A bloated and water-logged Kim made sure to steal the spotlight in a hideous Givenchy floral duster. Wintour’s refusal to invite the narcissistic socialite to the Met Gala last year made headlines. Wintour, who is friends with West, declined to invite Kim because she considered Kardashian to be “the worst thing since socks with sandals!” So you’d think Kim would want to make a good impression on the fashion maven? The Met Gala was held at the Metropolitan Museum of Art on Monday, May 6, in New York City.
Photos: Larry Busacca/Getty Images

More from Sandrarose.com:

  • Kim Kardashian caught in Another Lie
  • The Kardashian Klan in 10 Years?
  • Kim and Kanye: Family Portrait
  • Body Language: How to know if she’s flirting


  •  


    46 Responses to “Celebrity Style: Kanye West and Kim Kardashian”

    1. 1
      Fated4Greatness says:

      Kimmy, Kimmy, Kimmy. I bet you cant wait til that fetus drops :lol:

    2. 2
      Diva says:

      Totally at a lost for words! *pours drink*

    3. 3
      bnatural says:

      LOL! Kim had to get knocked up to get invited to the Met Ball..

      And she looks like Hot MESS :nono:

    4. 4

      You have gots to be kidding me :ghost:

    5. 5

      . A bloated and water-logged Kim
      ______________________

      :rofl: :rofl:

    6. 6
      MoniquetheGeek says:

      :no:

    7. 7
      hell_on_heels says:

      Auntie, please stop posting “stories” on these two. They are both so fu&king THIRSTY!!! :thankyou:

    8. 8
      jazi65 says:

      You finally got the invite you’ve been waiting for and you come out looking like a walking couch cover? smh at this :chickenhead:

    9. 9
    10. 10
      San says:

      I dont understand…. :|

      Did someone tell her that was Kouture

    11. 11

      Kanya looks just miserable :no:

    12. 12
      San says:

      WHO made this damn dress :no:

    13. 13
      MoniquetheGeek says:

      Kanya looks just miserable
      ____________________________
      He looks like he’s about to do a PSA. My name is Kanye, and I do NOT approve of this dress.

    14. 14
      bnatural says:

      Kanye and Kim should be nominated for the annual Big azz Face Awards that Rickey Smiley hands out every year :coffee:

    15. 15
      hell_on_heels says:

      So Kanye was serious when he said “I gotta light skin friend look like Michael Jackson, gotta dark skin friend look like Michael Jackson”. This bytch is really starting to look like Michael Jackson.

    16. 16
      lexdiamonz says:

      jazi65 says:

      You finally got the invite you’ve been waiting for and you come out looking like a walking couch cover? smh at this

      :rofl:

      I can’t diss the the pregnant girl but I am sorry is Ye dressing Kim!! her style has went DOWNHILL and i remember them FUGLY ASS shoes he “designed”

    17. 17
      Betamax82 says:

      Kanye doesn’t look as pissed in this pic :lol:

    18. 18
      NaijaGal says:

      her face is pretty but that gone with the wind outfit is just dreadful

    19. 19
      Such A F'n Lady says:

      Why does she look like she has on someone’s sofa upholstery? :nono:

      Not cute. When is this girl due? I am tired of seeing her walking around looking like chit because she refuses to wear maternity clothes.

    20. 20

      NaijaGal says:

      her face is pretty but that gone with the wind outfit is just dreadful
      ________________

      :cosign:

    21. 21
      San says:

      I would like to see her breast seperated from her stomach

    22. 22

      I love Nicole Richie’s look :yes: Different but nice !!

    23. 23
      Anna says:

      the worst thing since socks with sandals!”
      ~~~~~
      Is that not allowed? :sarcasm:

    24. 24
      Jdore says:

      I’m not going to even try to comment on Kim K’s outfit. But why is Kanye’s hand in a fist or half way in a fist in all the pics?? I know you’re suppose to protect yourself at all times but come on

    25. 25

      2 sofas, 3 rugs, and 4 curtins died during the making of this dress :coffee:

    26. 26
      NaijaGal says:

      I love Nicole Richie’s look Different but nice !!
      =========================
      :yes: she actually followed the Punk theme

    27. 27
      GAGIRL87 says:

      That dress looks awful PLAIN & SIMPLE I’m not impressed and I LOVE me some fashion hunny but this here :nono: ma’am

    28. 28
      Ty says:

      Morning All :wave:

      Diva where u been :hug: *pours us some get right* :cheers:

      I love Sahara’s dress…my granny has the same deocr on her couch in the basement :thumbsup:

    29. 29
      GAGIRL87 says:

      Honestly I wasn’t impressed with ANY of the looks at the Met Gala Ball whateva the hell you call it except Jeniffer Lopez but I can always “envison” myself in her clothes :lol:

    30. 30
      MetroAtlMrs says:

      That dress looks terrible on her. Pregnant women look better in solid or simpler material.

    31. 31
      Miany says:

      bEYONCE :newpost:

    32. 32
      Gigi26 says:

      :no: Her face is beat but this…horrid.

      Beyonce looked just as bad :yes:

    33. 33
      GAGIRL87 says:

      Naija
      Jenie
      Diva
      Ty
      Tran
      San
      Beta
      ^^^^^^^^^^
      :hug:

      EVERYONE

    34. 34

      jazi65 says:

      You finally got the invite you’ve been waiting for and you come out looking like a walking couch cover?
      ______________
      :dead:

    35. 35
      Ty says:

      San says:

      WHO made this damn dress
      ______________
      I cant even blame Tina and that damn bedazzle glue gun on this one :smack: That dress came straight from Target’s outdoor furniture section :coffee:

    36. 36
      Diva says:

      :hug: hey sis
      Ty
      Gagirl a bish been busy in and out :buttshake: <——stepping out of panties

    37. 37
      lexdiamonz says:

      and WHERE the HELL is Mama Chris the fact she aint parlay this ish into a maternity line is BEYOND ME!!

    38. 38
      Sandra Rose says:

      the worst thing since socks with sandals!”
      ~~~~~

      Anna says:

      Is that not allowed? :sarcasm:
      ________________

      Only in the hood. :tea:

    39. 39
      flsun99 says:

      she looks cute…from the chin up!

    40. 40

      Her attire is MISCONDUCT :tea:

    41. 41
      AlluringlySweet says:

      This looks like some shyt Ma’dear would wear…..

    42. 42
      Smonae says:

      Kim’s dress :rofl:

    43. 43
      MsB2u says:

      KIM LOOKS A HOT MESS

    44. 44
      TroubleOh7 says:

      She is giving you Value City Realness in that sham cover…

    45. 45
      anw_rootbeer says:

      these pics I actually like the look…some of the pics I saw I didnt like. IDK im crazy maybe

    46. 46
      cocosilk73 says:

      All I want to know is…are there any pics of Kim and Anna together in the same picture? THOSE ARE WORTH ALL THE MONEY IN THE WORLD!

      Kayne must REALLY hate Kim to make her walk out of the house looking like your grandmother’s old sofabed material.

      As for the previous story of Bey being angry of being upstaged by the hot mess known as Kim…Good. It’s nice when Bey doesn’t get her way or the spotlight all the time…

    Comments are closed for this post