American Apparel Period Power Tee

Women's groups are outraged by a t-shirt that is only meant to be worn once a month. American Apparel's "menstruating vagina tee" features an illustration of a woman masturbating while her anatomically correct vajayjay is leaking blood. The shirt is on sale for $32 at American Apparel's online store under the protracted title: "The Ardorous X American Apparel Period Power Washed Tee". The shirt is available in one color: white, and it comes in women's and men's sizes.

Part of the proceeds from sales of the shirt goes to The Ardorous, an online women's collective curated by Toronto artist Petra Collins, who "creates portraits exploring female sexuality and teen girl culture."

  • http://www.twitter.com/kabyeyou KABYEYOU

    *Logs on to buy one before they discontinue them* What they match my Jays :kona:

  • blackblondee

    Ewwwwww! That shirt freaks me out and if I see someone wearing it .....never mind!

  • Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo)

    They could at least have the vagina shaved!!!! EWWWWWWW!!!!

  • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

    WTF? :hide:

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    I can't imagine a man wearing one of these shirts unless he's a sicko. :no:

  • http://www.twitter.com/kabyeyou KABYEYOU

    "disclaimer" I was joking this shirt is horrible!!!

  • http://www.landofpure.net Fayla&BrendenSittinInATreeW-H-I-P-P-I-N-GWhipfinity :whip:

    :eek: *thee blankest of stares* :blink:

  • Kynedy L

    Rhianna or however you spell that slow heffa name will have one on in 5.4.3.2.1

  • http://www.landofpure.net Fayla&BrendenSittinInATreeW-H-I-P-P-I-N-GWhipfinity :whip:

    Sandra Rose says:

    I can’t imagine anyone wearing one of these shirts unless they’s a sicko
    ______________

    fixed that fer ya! :grill: :tea:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    :wtf: is really going :facepalm:

  • http://www.landofpure.net Fayla&BrendenSittinInATreeW-H-I-P-P-I-N-GWhipfinity :whip:

    They could at least have the vagina shaved!!!!

    :dead:

    i'm in need of a waxing myself :ashamed: :kona:

  • Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo)

    Nothing is sacred anymore.....

  • Cubarican

    Shouldn't this violate some kinda porn thing??

  • http://www.landofpure.net Fayla&BrendenSittinInATreeW-H-I-P-P-I-N-GWhipfinity :whip:

    Bird

    u betta be cute in that gravi guhl! *2 snaps*

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    It's some sick folks out here :no: my God

  • Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo)

    Fay :hi:

  • http://www.landofpure.net Fayla&BrendenSittinInATreeW-H-I-P-P-I-N-GWhipfinity :whip:

    this sht is FOUL tho :hurl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=6m8myvLeJWo :buttshake: Pop that Razzle Dazzle Dazzle! :buttshake: Shake that Razzle Dazzle Dazzle!

    :eek:

    !!!!

  • http://www.landofpure.net Fayla&BrendenSittinInATreeW-H-I-P-P-I-N-GWhipfinity :whip:

    Sup Brownskin? :yes: <---Bruh man head nod

    i sweepy! :yawn:

  • The Pearl!

    I don't even know what we're all still doing here! The end ain't come yet? Cuz all the pure madness engulfing the globe right about now....what are we still doing here?

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Brownskin Cutie (Carrington's E-boo) says:

    Nothing is sacred anymore….
    _______________________

    :sad:

  • Cubarican

    See.... This the type of foolery make you wanna punch someone. Like if my 10year old son saw this and asked me questions cuz you gotta a dumb shirt on Im gonna wanna go for your jugular.

  • http://www.youtube.com/watch?v=6m8myvLeJWo :buttshake: Pop that Razzle Dazzle Dazzle! :buttshake: Shake that Razzle Dazzle Dazzle!

    Fayla&BrendenSittinInATreeW-H-I-P-P-I-N-GWhipfinity :whip: says:

    They could at least have the vagina shaved!!!!

    :dead:

    i’m in need of a waxing myself :ashamed: :kona:
    -------------
    +1 :kona:

  • http://www.youtube.com/watch?v=6m8myvLeJWo :buttshake: Pop that Razzle Dazzle Dazzle! :buttshake: Shake that Razzle Dazzle Dazzle!

    B.itch got a 70's vintage bush... :kona:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    What in the hell tho,,,,,, and this is some type of Fetish porn :nono: sick folks out here :vomit:

  • http://www.youtube.com/watch?v=6m8myvLeJWo :buttshake: Pop that Razzle Dazzle Dazzle! :buttshake: Shake that Razzle Dazzle Dazzle!

    B.itch got a NASTY Momma Dee wig on her snatch... :kona:

  • Ty

    Kynedy L says:

    Rhianna or however you spell that slow heffa name will have one on in 5.4.3.2.1
    _________________
    Hey Kynedy u new :shrug: If so :welcome:

    @ Fay :hug: and :chase:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    :rofl: :dead:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    :offtopic: I never found that movie to be scary :shrugs: hell the mother was scarier than Carrie... but why did they feel they needed a remake. nothing original anymore :no: next they will be making the exorcist wtach

  • http://www.youtube.com/watch?v=6m8myvLeJWo :buttshake: Pop that Razzle Dazzle Dazzle! :buttshake: Shake that Razzle Dazzle Dazzle!

    next they will be making the exorcist watch
    ----------
    After all them cot damn versions of that movie they need to let it die. it's only going to get more demonic than what hey have already put out. :no:

  • http://www.youtube.com/watch?v=6m8myvLeJWo :buttshake: Pop that Razzle Dazzle Dazzle! :buttshake: Shake that Razzle Dazzle Dazzle!

    Look at them sausage like fingers though... :blink:

    :rofl:

    :ghost:

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    I'm. No like? This shirt! Is nasty?? I would. Like? One
    -Kimbella

  • http://www.youtube.com/watch?v=6m8myvLeJWo :buttshake: Pop that Razzle Dazzle Dazzle! :buttshake: Shake that Razzle Dazzle Dazzle!

    Fawk yew Taken! :rofl:

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    :lol:
    Nite everybody

  • http://www.youtube.com/watch?v=6m8myvLeJWo :buttshake: Pop that Razzle Dazzle Dazzle! :buttshake: Shake that Razzle Dazzle Dazzle!

    :newpost:

  • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

    Kynedy L says:

    Rhianna or however you spell that slow heffa name will have one on in 5.4.3.2.1
    *********************

    You ain't neva lied. That's why I'm over her azz too.

  • MSVALLDAY

    :buttshake: Pop that Razzle Dazzle Dazzle! :buttshake: Shake that Razzle Dazzle Dazzle! says:

    B.itch got a 70?s vintage bush…

    ____________________________________________________

    :rofl:

  • Silly Syl

    Sooooo gross :hurl:

  • 3halos

    And they depicted the 1970's bush to boot so its all matted?!?!?!? I can't.. .I just can't....

  • http://www.allthingsfabandfly.com All Things Fab and Fly

    O.M.G.

  • http://gravatar.com/sincerity7 Sincerity7

    Confused by who would design this? What's next? A shirt with a penis shooting off?