Celebs Out & About: Keyshia Cole, Christina Milian

Singer Keyshia Cole was seen leaving 1 OAK Night club in West Hollywood, CA

R&B singer Keyshia Cole attended a pre-Grammy party at 1 OAK Nightclub in West Hollywood, Calif., Thursday night. Keyshia laughed when the paparazzi asked her to comment on rumors that she was divorcing her husband and the father of her son, Daniel “Booby” Gibson.
Photo: SPW/Splash News

Christina Milian wearing a stunning orange fitted dress was seen leaving 1 OAK Night club with her fiance in West Hollywood, CA

R&B singer Christina Milian attended the pre-Grammy party at 1 Oak with her fiancé, music producer Jas Prince.



 


62 Responses to “Celebs Out & About: Keyshia Cole, Christina Milian”

  1. 1
    Smonae says:

    Keyshia shoes colorful & cute :coffee:

  2. 2
    KK76 says:

    Whyyyy is it 16 degrees right now?? :crying: Welp, TGIF folks. :waves: Sipping a caramel macchiato. :coffee: Maybe 1 pack of hair too many in Keyshia’s hair, but everyone looks cute here.

  3. 3
    Trendsetter says:

    :tea:

  4. 4

    Keyshia outfit don’t seem to…go with the night :thinking: And NO to Christinas dress

  5. 5
    LadieLeo says:

    Hey Smonae :hi:

    CM looks happy, you can see every tooth in her head. Per Man she can’t be trusted.

  6. 6
    Smonae says:

    Ladie is that Chili’s long lost bro in ur pic with all that damn baby hair :hahaha:

  7. 7

    I like Keyshia hair :tea:

  8. 8
  9. 9

    I likes that purse, don’t know why the long strap is still on but

  10. 10
    Bird says:

    Keyshia is such a cutie pie. Her appearance doesn’t match her personality at all.

  11. 11
    kamadiva says:

    But Keyshia ain’t wearing her ring!

  12. 12
    LadieLeo says:

    Smonae says:

    Ladie is that Chili’s long lost bro in ur pic with all that damn baby hair

    ******************
    See that’s not the pic I’m even seeing. I did upload that one this morning too though. It’s Genufly!

  13. 13

    How is Christina famous? Why is Kim k famous. Apparently I’m going about stardom the wrong way :tea:

  14. 14
    Buttercup says:

    Was Keyshia ever the no-ring-wearing type?

  15. 15
    hell_on_heels says:

    So Auntie, we’re calling Christina a “singer” again?

  16. 16
    Smonae says:

    Ashland I can see C Mili she tried at singing and acting, not sure why she still around tho
    But Kim :shrugs:

  17. 17
    weFukNorNah says:

    Those shoes are from keyshias Steve Madden line…but why they at pre – grammy parties?

  18. 18
    weFukNorNah says:

    Keyshia has come a mighty long way since “the way I am”

  19. 19
    SOTHERNGRL says:

    Keisha shoes are hot

  20. 20
    weFukNorNah says:

    Bet they won’t be at clives lol

  21. 21
    SOTHERNGRL says:

    @Rwilli everytime I read your name now. I think about a toothpick hanging out his mouth and a tooth suck after saying it and you know there is a gold tooth present.

  22. 22
    Just Looking says:

    Got give up to Keisha :clap:

    This enseble is a home run for me.

    Bag
    Shoes
    Belt
    Leather jacket

    They aren’t matchy match, but perfect together!

    :nun:

    Gotta work hard today :kona:

  23. 23
    deedeegirl says:

    I like Keisha’s shoes.

  24. 24

    weFukNorNah says:

    Keyshia has come a mighty long way since “the way I am”
    ________________

    “The way it is” is still in rotation :headphones: but not the other albums though :nono: That first album is a classic :yes:

  25. 25
    weFukNorNah says:

    Lol..we fuggin or nah lol.. If u heard my voice it wouldn’t come out like that..ask dtts I’m country as fugg

  26. 26
    weFukNorNah says:

    Yall read where a 14 yr old stabbed her sis 40x bc she felt unappreciated

  27. 27
    AlluringlySweet says:

    Love the shoes :thumbsup: Keisha! Hello everyone :hi:

  28. 28
    KyCakes says:

    Awww….lookit how happy Chrissy Millions is… :lol:

    Hola
    Jenie
    Smonae
    Trend
    KK
    Just
    SOTHERN
    weFuk :lol:
    Ashland
    Buttercup
    San
    Kama
    Ladie
    Beta

  29. 29
    weFukNorNah says:

    Hey ky

  30. 30
    Just Looking says:

    :waves: @ Ky

    and All, you too Sandra

    Happy Friday :happy:

  31. 31
    weFukNorNah says:

    My greedy azz went n clicked the oreo recipe link up top lol

  32. 32
  33. 33
  34. 34

    Considering opening up a Roth IRA account. Any of yall got one yet?

  35. 35
    Smonae says:

    KY, San, Rw, Just Looking, KK, Trend, Southern, Beta & Buttercup :waves:

  36. 36
  37. 37
    weFukNorNah says:

    I would rather pay taxes on my money now so I steered away from ira

  38. 38

    I would rather pay taxes on my money now so I steered away from ira
    ———–
    I’ve been reading that Roth allows you to not pay taxes when you take out, only the traditional does.

  39. 39
    LadieLeo says:

    Hey KY :hi:

  40. 40

    Chile I’m over here jamming to Keyshia ….. that song Erotic …..
    :whistle: Baby I want you so bad , baby I want you so bad …. so ohhhhh bad :whistle: danban: sadly that was the only song I like on that album….. but it’s still in rotation though :headphones: ooooooo ooooo oooh drive me crazy , ooooo make me want you so bad,,,,, ummm baby I tryyyyyyyy ….. you complete me oooohhh you need me I promise….. Baby I want you so bad :headphones: so ohhhhh bad

  41. 41
    weFukNorNah says:

    I may not live to see the benefit of tax free money…59 a long way lol

  42. 42
    Anna says:

    weFukNorNah says:

    Yall read where a 14 yr old stabbed her sis 40x bc she felt unappreciated

    ~~~~~~~~~~
    It was premeditated, she set her alarm clock the night before, to get up early to kill her sister.

  43. 43
    weFukNorNah says:

    When I went to fidelity to meet with a guy he said he wouldn’t recommend it..He said it’d tax free now but if Congress decides to change it it can f…u up

  44. 44
    LadieLeo AKA That's Ms. Petty Officer 2U says:

    Anna says:

    weFukNorNah says:

    Yall read where a 14 yr old stabbed her sis 40x bc she felt unappreciated

    ~~~~~~~~~~
    It was premeditated, she set her alarm clock the night before, to get up early to kill her sister.

    ************************
    See now that don’t make no sense….and the right would say the left wants her to be free and such. I’m on the left and I say lock her a$$ up real tight forever. So sad!

  45. 45
    weFukNorNah says:

    Wtf annw

  46. 46

    When I went to fidelity to meet with a guy he said he wouldn’t recommend it..He said it’d tax free now but if Congress decides to change it it can f…u up
    ———
    Good info :thinking:

  47. 47
  48. 48
    weFukNorNah says:

    But san everything has its advantages n disadvantages. .If u are in your 40s then yea it’s a good idea

  49. 49
    weFukNorNah says:

    I’m only getting back like 500 this yr. I need some chirren

  50. 50

    But san everything has its advantages n disadvantages. .If u are in your 40s then yea it’s a good idea
    ———-
    True. This financial planning shyt gives me a headache. Tryna be all responsible

  51. 51

    I’m only getting back like 500 this yr. I need some chirren
    ————
    :tea: Just aint fair

  52. 52

    I’m already considering starting a college fund for my unborn children :rolleyes: Grr

  53. 53
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Phone posting
    RWill what dies your nene change mean?? Is this about Nori West? :rofl:

  54. 54
    weFukNorNah says:

    We fuggin or nah?

  55. 55
    SOTHERNGRL says:

    :wave: Hey Kycakes

  56. 56
    SOTHERNGRL says:

    :wave: Hey Smonae

  57. 57
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    LorT I separated those words all wrong :smack:
    I was initially like how’d they get in the gate with that name :lol: STOOPID

  58. 58
    KyCakes says:

    weFukNorNah says:

    We fuggin or nah?
    ————————————————————-
    :rofl:
    I like it….
    Straight, succinct and to the muthaphuckin point!

  59. 59
    KK76 says:

    :waves: Ky :) Scared to go into the Rodman post. That pic is frightening :no:

  60. 60
    flsun99 says:

    Key key look cute…but that’s a lot of hair on head!

  61. 61
    mzchifab says:

    I’m just glad that Keyshia and Boobie have stopped dealing with their marital issues on social networks. Your business is not everybody’s business BOO!

  62. 62
    BeautifullBee says:

    Keyshia:love:

Comments are closed for this post