Morning Wood: Brett Sterling

Ricardo Moreno Photography1

Loyal reader Cam Montgomery writes:

Brett Sterling is 28 years old and hails from Los Angeles. A sports trainer by trade, Brett is exercising his entrepreneurial spirit with the launch of his healthy cookie venture: “The Sterling Recovery Cookie.”

Brett’s‘ Instagram

Ricardo Moreno Photography15

Ricardo Moreno Photography17

Ricardo Moreno Photography3

MEN: If you would like to be considered for MORNING WOOD, please email 5-6 of your best studio quality photos, including SHIRTLESS shots, to sandra @ sandrarose.com (remove spaces). Please keep your emails short. Emails will be edited for length and promotional spam.

Photos: Ricardo Moreno Photography

More from Sandrarose.com:

  • Morning Wood: Lonnie Wilborn, Jr.
  • Morning Wood: Louis Allen III
  • Morning Wood: Matt Cook in Calvin Klein Boxer Briefs
  • Morning Wood: Zachary-Dèvon


  •  


    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Miss Iyana stay RAZZLING on you hating bishes :nun:

      I HATE THEM GOT DAMNED RANGER PANTIES/SOFIES! :cuss:

      He’s cute though. :tea:

    • kamadiva

      :nono: to the Taco meat!

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Miss Iyana stay RAZZLING on you hating bishes :nun:

      @Kamadiva-some women like that taco meat. :|

    • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

      I don’t like for Honey Dip to shave, but his hair isn’t all balled up like that. Brett can’t help how close together his eyes are, but I wish he could.

      Hey Cam :winky:

    • Wasting time

      Keep the glasses on!

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Miss Iyana stay RAZZLING on you hating bishes :nun:

      Atleast he don’t look like Dren by the face :rofl:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Well his jaw is strong :blink:

    • Smonae

      Yea keep them glasses on, he got a nice body :shrugs:

      Razz is that u :hugs:

    • SummerBaby

      I see Cam done found another one. I like the pic of him wearing glasses.

    • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

      Close but no cigar. His eyes are pretty, but too close together. He needs to learn his angles too. It appears that his jaw is too wide, but only on the left side and he seems to highlight that flaw by the way he holds his head. His body is nice though.

    • The Pearl!

      :hi: Morning, All. God bless him. He looks about as smart as George W. Bush. Cute though. :shrugs:

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Miss Iyana stay RAZZLING on you hating bishes :nun:

      @Jenie I said the same thing :lol:

      @SMonae yessum! :happy:

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Miss Iyana stay RAZZLING on you hating bishes :nun:

      He looks about as smart as George W. Bush.
      ———–
      That was rude. :lol:

    • kamadiva

      I’ll pass….

    • Beta

      Cam loves himself some Morning “Wood” don’t he

    • SOTHERNGRL

      He is very handsome. Manly looking. Nicely groomed without all that Metrosexual bullspit. :wave: Morning Ladies.

    • http://www.youtube.com/watch?v=nfDAoSDsAS4 Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

      Nice work, Brett :thumbsup:

      (Hey Cam :waves: )

    • Smonae

      Jenie :kiss:

      Yea his face shaped like a pit/boxer

    • VDot

      He’s cute enough, even with that not quite straight box hair line. :thinking: Let me find out he had it lined up like that to coordinate with his jaw line. :lol:

    • The Pearl!

      In pic #3 of the thumbnails, he looks like if they hadn’t snapped that derned pic RIGHT THEN AND THERE he would pass out from holdin his breaf.

    • San ah make ya dance

      Eyes too close and jaw too wide :confused:

    • missyJ

      Here we go with them crazy eyes :eyeroll: again mayne. Don’t nobody wantchu peering into they soul and chit when you trying to get yours…

      …he could hit it from the back tho :coffee:

    • http://www.youtube.com/watch?v=BpImj7RI0Rc Man, I just don’t care™

      Anyway…. :coffee:

      Sandra need to do a post on Ray J goin in on this fan on Twitter. She been clowning that nigga for months everyday on twitter so he put her pic up saying she look like an ape, and I’ll be dayumed if she don’t. :lol:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

      Let me find out he had it lined up like that to coordinate with his jaw line. :lol:
      =========
      It’s too early for you to be cutting up like this :lol:

    • Such A F’n Lady

      I think he’s cute, especially in the glasses :yes: But um…why the heyul his shorts so short in that 3rd pic?

      Mornin’ all! :waves:

    • The Pearl!

      Miss Iyana stay RAZZLING on you hating bishes :nun: says:

      He looks about as smart as George W. Bush.
      ———–
      That was rude.

      ____________
      :shrugs: Should I have said “dumb as a box of rocks”? :lol:

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Miss Iyana stay RAZZLING on you hating bishes :nun:

      @Pearl, YES! :lol: Flexing is a workout within it’s self. It’s very tiring.

    • SOTHERNGRL

      @Kamadive it dont look all that Tacoie

    • http://www.youtube.com/watch?v=nfDAoSDsAS4 Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

      Butter! you shouted out Cam too! :hahaha:

    • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

      VDot says:

      Let me find out he had it lined up like that to coordinate with his jaw line.
      ***********************
      :crying:

    • Dem Babies Mama Bombshell Esq

      Y’all ain’t chit especially YOU Pearl :rofl: :crying1: :kona:

    • San ah make ya dance

      Here we go with them crazy eyes :eyeroll: again mayne. Don’t nobody wantchu peering into they soul and chit when you trying to get yours…

      …he could hit it from the back tho :coffee:
      ————
      :dead:

    • SOTHERNGRL

      I didnt even notice Cam found this one too. I take byke what I said. ION like him no mo. Something bout Cam finding all these menses dont sit right in my spirit. :nono:

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Miss Iyana stay RAZZLING on you hating bishes :nun:

      Such A F’n Lady says:

      I think he’s cute, especially in the glasses But um…why the heyul his shorts so short in that 3rd pic?
      ————-
      They’re called sofies aka ranger panties. Mr. loves them shyts and they get on my fukkin nerves. He might be a runner, long distance. Mr. was spec ops and you see a lot of spec ops dudes wear them when they go on their “organized” runs.

    • The Pearl!

      Dem Babies Mama Bombshell Esq says:

      Y’all ain’t chit especially YOU Pearl

      ___________
      @Bomb! How’re dem babies? Um, what’d I say? Vdot cracked on his jawline-to-hairline ratio and ain’t nobody said spit!

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Miss Iyana stay RAZZLING on you hating bishes :nun:

      The girl I was telling y’all about how she was saying her marriage is shiddy/he lazy? She made the same type of cookies he’s trying to sell. Them shyts were good. :yes:

    • San ah make ya dance

      In pic #3 of the thumbnails, he looks like if they hadn’t snapped that derned pic RIGHT THEN AND THERE he would pass out from holdin his breaf.
      ————–
      I don’t understand :crying1:

    • kamadiva

      :tape:

    • Such A F’n Lady

      Miss Iyana stay RAZZLING on you hating bishes :nun: says:

      They’re called sofies aka ranger panties. Mr. loves them shyts and they get on my fukkin nerves. He might be a runner, long distance. Mr. was spec ops and you see a lot of spec ops dudes wear them when they go on their “organized” runs.
      ___________________________________

      Well, whatever the hell they are called, they aren’t cute at all. I bet not catch any man I know in them or they are getting they azz beat. :coffee:

    • missyJ

      I always did like football body box head type negros…. aka lilmissy deddy :facepalm:

    • http://www.youtube.com/watch?v=nfDAoSDsAS4 Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

      Something bout Cam finding all these menses dont sit right in my spirit. :nono:

      _________

      :hahaha:
      :ghost:

    • Wasting time

      Man says:
      She been clowning that nigga for months everyday on twitter so he put her pic up saying she look like an ape, and I’ll be dayumed if she don’t. :lol:

      __________________________
      :lol: She sure the fvck does!! :dead:
      :hahaha:

      Thanks for that !

    • SOTHERNGRL

      He looks about as smart as George W. Bush.
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      I’m not a :cloud: master but even I know this right here aint no type of compliment.

    • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

      Man, I just don’t care™ says:

      Anyway….

      Sandra need to do a post on Ray J goin in on this fan on Twitter.
      *************

      Today’s desired posts:

      R.I.P. Single Ladies (DB posted a just short of scathing goodbye on Insta and thanked all of the cast and crew EXCEPT Lisa Raye and Denise Vasi…hmmmm)

      Ray J. vs. Zira (don’t start none won’t be none)

      Why mainstream and black media is so into Alicia/Swizzy/Mashonda going on vacay together (I saw the story on GMA this morning!)

    • The Pearl!

      San ah make ya dance says:

      In pic #3 of the thumbnails, he looks like if they hadn’t snapped that derned pic RIGHT THEN AND THERE he would pass out from holdin his breaf.
      ————–
      I don’t understand

      _____
      @San, he looks like he’s holding his stomach in for dear life — you know, like women do when their girdle leaves a little to be desired?

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      :offtopic: So you mean to tell me that in 2014 people don’t know NOT to come to an interview with jeans on?! Really?!

    • San ah make ya dance

      @San, he looks like he’s holding his stomach in for dear life — you know, like women do when their girdle leaves a little to be desired?
      —————
      Shyt just aint natural :no: You know it aint from the other pics. Just why, why? would they tell him to do that

    • Dem Babies Mama Bombshell Esq

      The Pearl! says:

      Dem Babies Mama Bombshell Esq says:

      Y’all ain’t chit especially YOU Pearl

      ___________
      @Bomb! How’re dem babies? Um, what’d I say? Vdot cracked on his jawline-to-hairline ratio and ain’t nobody said spit!

      —————————————

      YEW likened homeboy to Wubbya though :crying1: That’s :cloud: if I ever seen it :rofl:

      The :pacifier: :pacifier: are doing AWESOME!!!! Officially betrayed their mama by saying “dada” 1st & gave my hubby alllllllll the bragging rights!!!! :crying1:

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Miss Iyana stay RAZZLING on you hating bishes :nun:

      @Sucha- after me giving him so much shyt about them he only wears them to bed :lol: hell IF that! :lol: I got him some sleep wear. :D

    • http://www.youtube.com/watch?v=nfDAoSDsAS4 Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

      Why mainstream and black media is so into Alicia/Swizzy/Mashonda going on vacay together (I saw the story on GMA this morning!)

      _____________________

      I saw that too @Bird… I think they think they finally got a story on some Black sister-wives :think:

    • Gigi26

      He got a smush face, you know like someone took their hands and mushed his shyt together. Sorry bruh but no.

    • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

      Butter! you shouted out Cam too!
      =======
      I just didn’t want him to feel left out :lol:

    • The Pearl!

      SOTHERNGRL says:

      He looks about as smart as George W. Bush.
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      I’m not a master but even I know this right here aint no type of compliment.

      ______
      :ashamed:

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      The are doing AWESOME!!!! Officially betrayed their mama by saying “dada” 1st & gave my hubby alllllllll the bragging rights!!!!
      ——–
      Awwww!! Nice!!! Glad to hear they are doing great!!!

    • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

      I didnt even notice Cam found this one too. I take byke what I said. ION like him no mo. Something bout Cam finding all these menses dont sit right in my spirit.
      ============
      :rofl:

    • SOTHERNGRL

      @NancyDrew :fuss: dont laugh at me Hail it dont. That mess is unnatural. Cam got these men locked up in his basement working as sex slaves this is the only way they get out. See how all their eyes are light colored. Its from being locked up in the dark. ION care if it dont make sense thats whats going on.

    • The Pearl!

      The are doing AWESOME!!!! Officially betrayed their mama by saying “dada” 1st & gave my hubby alllllllll the bragging rights!!!!

      __________
      awwwwwww, I can’t wait til you put up the next pic. Makes my day every time!

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Miss Iyana stay RAZZLING on you hating bishes :nun:

      The are doing AWESOME!!!! Officially betrayed their mama by saying “dada” 1st & gave my hubby alllllllll the bragging rights!!!!
      ——-
      :rofl:

      Lil razz did that to me. Daddy is a super star while mommy is…well just mommy :lol:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

      They’re called sofies aka ranger panties cheerleading shorts. I have at least 20 pair in my drawer RAT NIE.

    • VDot

      Vdot cracked on his jawline-to-hairline ratio and ain’t nobody said spit!

      _______________________

      :rofl: That jawline to hairline ratio is coming in at a strong 4:3

      :waves: Bomb!! How old are dem cutie patootie babies??

    • missyJ

      The are doing AWESOME!!!! Officially betrayed their mama by saying “dada” 1st & gave my hubby alllllllll the bragging rights!!!!

      ——————–
      My cousin doorter just did this; but she was mad at him when she said it so his wife say it don’t count

    • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

      My mind ain’t never been no good. How did I forget the biggest story of the day: That eye jammy that Draya hooked Sundy up with. Woooo chile! Go Draya! You my new boo.

    • SOTHERNGRL

      Why mainstream and black media is so into Alicia/Swizzy/Mashonda going on vacay together (I saw the story on GMA this morning!)
      ***************************
      @Bird saw pics of them of the beach with The Beak kissing AK. But hey Mashonda done seen them kiss befo. Hail she probably the 1 on the first lil tryst tombout nawl girl kiss him like this it makes him go crazy. Now look at her. Umph Umph Umph.

    • http://www.youtube.com/watch?v=nfDAoSDsAS4 Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

      :offtopic: So you mean to tell me that in 2014 people don’t know NOT to come to an interview with jeans on?! Really?!

      ________________________

      :hahaha:

      See Keya, this why we need you on that job on permanent status… we need real-time reporting on the fluckery that goes on at your place of business :lol:

    • VDot

      Why mainstream and black media is so into Alicia/Swizzy/Mashonda going on vacay together (I saw the story on GMA this morning!)

      _________________

      Wont he do it!!! :lol:

      I’m proud of them. Scratch that, I’m proud of Mashonda, because I know it had to take a lot of healing/forgiving on her part to get over that situation. Perhaps she can give Siouvaugn/DWade/Gabby some tips. She should write a book on the process. Matter of fact, let me reach out to her and see if I can offer her a lending hand…for a percentage cut of course :coffee:

    • Beta

      :lol:

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Miss Iyana stay RAZZLING on you hating bishes :nun:

      David Guetta and his wife of 20+ years are divorcing. :( Y’all SHe was a gorgeous brownskin too.

    • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

      Why mainstream and black media is so into Alicia/Swizzy/Mashonda going on vacay together (I saw the story on GMA this morning!)
      ==========
      I don’t see what the big deal is :shrug: They all decided to be adults so that the kids will have great memories to keep forever.

    • http://www.youtube.com/watch?v=BpImj7RI0Rc Man, I just don’t care™

      Why mainstream and black media is so into Alicia/Swizzy/Mashonda going on vacay together (I saw the story on GMA this morning!)
      __________________________

      :shocked:

      :wtf:

      :rofl:

    • http://www.youtube.com/watch?v=nfDAoSDsAS4 Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

      :rofl: @SOTHERNGRL

    • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

      Matter of fact, let me reach out to her and see if I can offer her a lending hand…for a percentage cut of course
      ============
      Go get your coins, boo!

    • MSVALLDAY

      He’s a cutie!

    • VDot

      :newpost: Big titty bandit

    • SOTHERNGRL

      @NancyDrew did I or did I not eggsplain the hail out of it.

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      See Keya, this why we need you on that job on permanent status… we need real-time reporting on the fluckery that goes on at your place of business
      ————–
      I mean, lace front a mess, stud in her face and tats showing. My people, my people…..

    • http://www.youtube.com/watch?v=nfDAoSDsAS4 Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

      @Man, ion’t see why YOU laughing :blink:
      When you finally get to become Kim’s rebound guy, don’t act like Kanye ain’t gonna be right there on the beach with y’all, keeping an eye on baby North :nono:

    • http://www.youtube.com/watch?v=BpImj7RI0Rc Man, I just don’t care™

      Them kids woulda enjoyed themselves just fine and had great memories all the same with EVERYONE having to tag along. That’s just some foolishness.

      Mashonda should have more pride than to go and be a third wheel/nanny on someone else’s vacation. SMH.

    • Ms Peaches

      @ Man – I agree, this is for publicity. Mashonda should have taken a separate vacation, since the kids were with their dad. She missed that opportunity. My kids just had to go to their dad’s place on Friday nite and I was goooone. Freedom I’m out.

    • http://www.youtube.com/watch?v=nfDAoSDsAS4 Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

      @SOTHERNGRL
      :rofl: yes, yes you did… explained the entire hail out of it :rofl:

    • I Run New York

      Not feeling the taco meat. Other than that, he’s on point.