Rihanna Causing Mob Scenes in Paris, France

Rihanna & Hard Rock Cafe Launch Limited Edition Shirt To Raise Money For Charity

This was the scene outside the Hard Rock Cafe in Paris, France, where fans and paparazzi awaited the arrival of Bajan singer-turned-exhibitionist Rihanna early this morning. Rihanna made an appearance at the Hard Rock Cafe in Paris to launch her limited edition t-shirts to raise money for charity.

Rihanna & Hard Rock Cafe Launch Limited Edition Shirt To Raise Money For Charity

The 26-year-old singer gave 23 dresses to Hard Rock be auctioned, and she donated $270,000 in cash to the “Clara Lionel Foundation.” Rihanna is in high demand after her strip tease performance on the red carpet at a fashion event last weekend. But not everyone in Europe is in awe of her.

The NY Daily News reports Rihanna’s perfume ad was banned in England for being too cheeky.

Rihanna is now too sexy for the United Kingdom.

A sultry pose featured in a Rogue by Rihanna perfume ad is too “provocative” across the pond, bringing a ban from the British Advertising Standards Authority for the “sexually suggestive” image.

Photos: WENN.com, INFphoto.com



 


90 Responses to “Rihanna Causing Mob Scenes in Paris, France”

  1. 1
    Just Looking says:

    They are supa stars do! :nun:

  2. 2
    Hershey says:

    Rita Orno will never, ever cause a frenzy likethis, nor will anyone want clothing that she’s worn. I :heart: Riri she’s being who she is, a rebel

  3. 3

    that white girl is giving MAJOR SIDE EYE to rihanna. if looks could kill she would be dead and gone!

  4. 4
    MissSophiaizhere says:

    Rihanna is in high demand after her strip tease performance on the red carpet at a fashion event last weekend
    _____________________
    :rofl: :rofl: Not feeling the hair but she looks good..

  5. 5
    Beta says:

    Eat your heart out Rita

  6. 6
  7. 7
    VDot says:

    Rihanna Causing Mob Scenes in Paris, France

    ______________________________

    Becauase that’s what BAWSE bishes do. Shut chit down! :bow:

    :lol:

  8. 8

    NEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA COULD HAVE MADE ITTTTTTTTTTTT!!!! GOOOD MORNING MY ROSES!!! ENJOY YA DAY :)

  9. 9

    User, who the one in the wheelchair? :facepalm: (because I am not trying to be funny)

  10. 10
    VDot says:

    he donated $270,000 in cash to the “Clara Lionel Foundation.”

    :applause:

    Let me :pc: write her an email to see if she wants to help a sister out with student loans

  11. 11
    Who Dat says:

    Rob-yn :yahoo:

  12. 12
    Sandra Rose says:

    Hershey says:

    Rita Orno will never, ever cause a frenzy likethis…
    ______________

    You must have missed this post? http://sandrarose.com/2014/04/celebs-out-about-rita-orataylor-swift-porsha-williams/

  13. 13

    Go head Nasir! I heard it all the way over here :yes: and now I’m singing it :)

  14. 14
    VDot says:

    Auntie tried it :lol:

  15. 15
    SOTHERNGRL says:

    But, but, but I thought Rita Ora was posed to make us forget about Rhi Rhi :rolleyes:

  16. 16

    SR brought you some or one receipt V. :lol:

  17. 17

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    Go head Nasir! I heard it all the way over here and now I’m singing it
    ——————————————

    Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  18. 18
    libra80sbaby says:

    :yawn: I’m sweepy

  19. 19
  20. 20
  21. 21
    Wasting time says:

    She got some big ass feet!
    :claps: for the donating. She stay giving money!

  22. 22
    sassyshe says:

    Sandra that was an ad campaign, aka hired help. This is pure love by the navy.

    All hail princess rih :loves: that bish

  23. 23

    Oh and SON if you are out there looking make sure COOKING sends you something that rings :rofl:

  24. 24

    Doesn’t Talk To Strangers says:

    User, who the one in the wheelchair? (because I am not trying to be funny)
    _____________________

    :facepalm: I aint even see that wheelchair. well at least she got a front row seat :kona:

  25. 25
    Wasting time says:

    You must have missed this post? http://sandrarose.com/2014/04/celebs-out-about-rita-orataylor-swift-porsha-williams/
    =============================================
    That was for Bieber. They were in town the same day. :tea:

  26. 26
    sassyshe says:

    See this can be a new love song for drake…

    One day im make you mine
    You done conquer the world, girl yoy oh so fine :whistle:

  27. 27

    What do Rita Ora’s fans call themselves?

  28. 28
    Who Dat says:

    Which Rose said that all we see to Robyn is her whore-ish behavior and what has she done so great…and would we let our doorters take a pic with her? And I listed out all the causes she gives to? Well here it ill AGANE. Giving to charity. Folks see what they want to see sadly.

  29. 29
    Wasting time says:

    One day im make you mine
    You done conquer the world, girl yoy oh so fine :whistle:
    ==================
    :rofl:
    Don’t do my boo like that !
    :lol:

  30. 30
    DJ DCeezy says:

    With no hit song out. LOL

  31. 31
    Who Dat says:

    What do Rita Ora’s fans call themselves?

    ^^^^^^^^^^^^
    Long suffering

  32. 32

    Doesn’t Talk To Strangers says:

    What do Rita Ora’s fans call themselves?
    _________________________

    Reefa clips? :shrugs: but who are Rita’s fans tho?

  33. 33
    Wasting time says:

    What do Rita Ora’s fans call themselves?

    ^^^^^^^^^^^^
    Non Existence

  34. 34
    Hershey says:

    Sandra Rose says:

    Hershey says:

    Rita Orno will never, ever cause a frenzy likethis…
    ______________

    You must have missed this post? http://sandrarose.com/2014/04/celebs-out-about-rita-orataylor-swift-porsha-williams/

    ____________________________________________________

    I saw those 5 paps out there and 14 fans who thought they were going to see someone else other Rita Orno…they were character building that day and took her pic anyway. That’s not Rihanna? :mad: :cuss: well who TF is she? Rita who? :mad: well since I’m here let me take her pic anyway…yep that’s how that went :lol:

  35. 35

    User
    They always have the best views :kona:

    *goes to :pray: *

  36. 36
    SOTHERNGRL says:

    Now yall know how I feel about leather;but I will say that if you are going to wear it this is how it should be worn. You killing the outfit not the outfit killing you. Yall know who I’m talking about I want mention her namebut her snatch is supposedly dry as the Sahara.

  37. 37
    Hershey says:

    Wasting time says:

    What do Rita Ora’s fans call themselves?

    ^^^^^^^^^^^^
    Non Existence

    ____________________________

    Rih Navy….

  38. 38
    Who Dat says:

    You killing the outfit
    ^^^^^^^^^^
    No pun intended….since cows had to manage to die and make their way to the slaughter house to make leather happen :rofl:

  39. 39

    Her and Rhi’s name sound the same at the beginning so she gotta have her fans called ummmm MargaRita’s or something :rofl: #not :lol:

  40. 40
    Ms Peaches says:

    Like the shoes/boot. Going back to discus throw.

  41. 41
  42. 42

    SOTHERNGRL says:

    Now yall know how I feel about leather;but I will say that if you are going to wear it this is how it should be worn. You killing the outfit not the outfit killing you. Yall know who I’m talking about I want mention her namebut her snatch is supposedly dry as the Sahara.
    ___________________

    :hahaha:

  43. 43

    Kdub
    I know you said you used to have the leather front pants back then :winky:
    BUT did you have theeee Cow or Horse hair ones? :lol:

    Couldn’t tell me nothin :nun:
    Lmao

  44. 44
  45. 45
    Wasting time says:

    Wasting time says:

    What do Rita Ora’s fans call themselves?

    ^^^^^^^^^^^^
    Non Existence

    ____________________________

    Rih Navy….

    ———————-
    Hive thou :shrugs:

  46. 46
  47. 47
    Hershey says:

    Wasting time says:

    Wasting time says:

    What do Rita Ora’s fans call themselves?

    ^^^^^^^^^^^^
    Non Existence

    ____________________________

    Rih Navy….

    ———————-
    Hive thou

    ________________________________

    ok, ok, ok she ain’t gat no dayum fans.

  48. 48
    MissHarlem says:

    No one mentions that on Baker’s birthday she dressed as her influence nips and all. Kudos from me just off that. Fetch will neva.

    :waves: hola

  49. 49
    Who Dat says:

    BUT did you have theeee Cow or Horse hair ones?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    :dead: NO. The ones with the colored leather on the legs in the front was ENOUGH. With the sheer shirt to match. :dead:

  50. 50
    Wasting time says:

    ok, ok, ok she ain’t gat no dayum fans.
    ========================
    :rofl:
    Nah Hershey I was just hoping in on the fun.
    I can’t care less about Rita and her LimaRita’s :lol:

  51. 51

    SON text Just Looking so you can die laughing yo! :rofl:

  52. 52

    Oh the mob scenes JUST started on account of her see through crystal dress? She hasn’t incited large crowds before?
    I think I see Rita Ora in the crowd. No for real let me go back and look :lol:

  53. 53

    NO. The ones with the colored leather on the legs in the front was ENOUGH. With the sheer shirt to match.
    _________________

    :fistbump: couldnt tell me a dam thang!

  54. 54

    Silk shirts in every color possible with the coach belts :wail:

  55. 55
    MissHarlem says:

    SON :lol: I died a lil

    Rita fans = non motherfckn factors :shrug: sounds accurate

  56. 56
    Hershey says:

    Wasting time says:

    ok, ok, ok she ain’t gat no dayum fans.
    ========================

    Nah Hershey I was just hoping in on the fun.
    I can’t care less about Rita and her LimaRita’s
    _______________________________________

    Hole up tho :stop: does she have fans for real? :blink: and if so what exactly are they fans of? Owlllll wait… :waiting: :lol:

  57. 57

    I think I see Rita Ora in the crowd. No for real let me go back and look
    ____________________

    Big Freedia in the background too with the black weave with raspberry tips. :yes: I know my boo when I see him :love:

  58. 58
    Hershey says:

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    Silk shirts in every color possible with the coach belts

    _____________________________________

    who's wearing this Drake? :sad:

  59. 59
    luVn_liFe... says:

    I wonder how her star power got so hot.. Im sure I read “somewhere” her celebrity was fading or GONE

    :think:

  60. 60
    2know the ledge excuses are for the weak says:

    riri is a bad chick she can :hump: it but will have to put a helmet on b/c don’t want her mangeto forehead to kill me.

  61. 61
    Hershey says:

    User Friendly says:

    I think I see Rita Ora in the crowd. No for real let me go back and look
    ____________________

    Big Freedia in the background too with the black weave with raspberry tips. I know my boo when I see him
    _________________________________________

    :rofl: leave Big Freedia lone! but yeah that’s his sister, twin sister :lol:

  62. 62

    What do Rita Ora’s fans call themselves?

    ^^^^^^^^^^^^

    :dead: at these answers

    I vote for :thinking: Orcas….. They call themselves *crickets chirping*
    They call themselves :tape: < —

  63. 63
    luVn_liFe... says:

    Wasting time says: :claps: for the donating. She stay giving money!
    ~~~~~~~~~~
    I didn’t Know that, Im glad to hear it! :bow:

  64. 64

    What do Rita Ora’s fans call themselves?
    _____________________

    Odors? :shrugs:

  65. 65
    Hershey says:

    luVn_liFe… says:

    I wonder how her star power got so hot.. Im sure I read “somewhere” her celebrity was fading or GONE

    ____________________________________

    Just this week I read that no designers would send her any clothing because she was old news :thinking: so that was just a rumor or a wish?

  66. 66
    missyJ says:

    Guess Rihanna didn’t go unnoticed this time :tea:

    Y’all they had me moving furniture and ish today. Think I hurt my toe. The one NEXT to the pinky

  67. 67

    Me in the late 80′s Hershey :lol:

    SON now she’s throwing it in our faces :hahaha:

  68. 68
    luVn_liFe... says:

    Hershey says: Just this week I read that no designers would send her any clothing because she was old news :thinking: so that was just a rumor or a wish?
    ~~~~~~~~~~~~
    Ok :wink: I Knew I read something of that nature…. HERE! :)

    s/n ION curr wht B o s s IP and emm TEE OH say bout Rhi skruggle booty. I think she’s is HOT as Fcuk!

  69. 69

    LuvLife
    What’s that big water animal that lady was riding? :lol:
    :thinking: didn’t it have Rita’s name in it? :rofl:

  70. 70
    luVn_liFe... says:

    I wanna stomp Krazie’s FACE IN downstairs!! :box:

  71. 71
    MissHarlem says:

    Why we even discussing what her fans are called when no one here knows of a Fetch fan :lol:
    Flip flop is more famous than her.

  72. 72
    luVn_liFe... says:

    LuvLife
    What’s that big water animal that lady was riding?
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    HAHAHahahahahahahahahahahahahaha :crying: :lol: a MANaTee :rofl:

  73. 73

    MissyJ
    No joke *snickers*
    Straighten that toe out just in case you did some damage :eek: Wrap some tape around it to keep it straight :facepalm:
    You don’t wanna have a crunchy looking toe :eek:

    :kona:

  74. 74

    Oh chittt A Manatee that’s right :facepalm:

  75. 75
    luVn_liFe... says:

    You don’t wanna have a crunchy looking toe
    ~~~~~~~~~~
    ESPecially if your into Peep TOE Wedges :lol:

  76. 76
    Just Looking says:

    Sandra Rose says:

    Hershey says:
    Rita Orno will never, ever cause a frenzy likethis…
    ______________
    You must have missed this post? http:// sandrarose.com /2014/04/celebs-out-about-rita-orataylor-swift- porsha-williams/
    ________________
    Hey Sandra – :hug: <<<<< Church Hug

    Nope, we ain't miss it, those are the same photogs that Kenya Moore used, I see the guy on the side with camera phone.

    :kona:

  77. 77
    Ms Peaches says:

    I remember when I slammed my pinky toe, Lord the pain took me down to my knees. Who knew a little toe would cause so much pain.

  78. 78

    Get off my line with them Healthy Food lies :chase:

    :hahaha:

  79. 79

    Nope, we ain’t miss it, those are the same photogs that Kenya Moore used, I see the guy on the side with camera phone.
    _______________

    :crying: Rent-a-paps

  80. 80
    OpinionHated says:

    That leather outfit is the business – I want one…. it looks butter soft…..

  81. 81
    missyJ says:

    Wrap some tape around it to keep it straight
    You don’t wanna have a crunchy looking toe

    ===============

    :thumbsup:

    Now my ankle is wrapped and my toe :facepalm: I know I should be able to get a check

  82. 82
    Just Looking says:

    OpinionHated says:

    That leather outfit is the business – I want one…. it looks butter soft…..
    ____________
    That reminded me, the time of was visiting my dad and my stepmothers niece how on some suede pants and my dad…… Said…

    Whew how many cows died for those pants.

  83. 83
    luVn_liFe... says:

    missyJ says: :thumbsup:

    Now my ankle is wrapped and my toe :facepalm: I know I should be able to get a check
    ~~~~~~~~~~~
    file a workmen’s comp claim.. :think: cause You aint gonna be able to walk tomorrow to get to to your car to get to work :bounce:

  84. 84

    She would really have a Peep toe then :rofl:

  85. 85

    COOKING Pops knows that 29 cows died :woot:
    —-
    OR a Poop Toe :lol:

  86. 86
    Nakeya_J or Keke thanks to Unshake says:

    Uhh is Dubb here? I need a recap while I eat my orange, and my cookies.

  87. 87
  88. 88
  89. 89

    My Dr post was for miss crunchy toe :lol:

  90. 90
    Nakeya_J or Keke thanks to Unshake says:

    @DTTS :hug: Hey girl!! How are you?

You are not logged in. You must be logged in to post a comment.