By Sandra Rose  | 

The White House posted pictures of Beyonce performing at the White House State dinner the other night. Sorry, there were no pics of her rolling across the stage on her back.


Special thanks to the White House photographer for this photo of Barack Obama in his now classic narcissistic posture -- chin up and eyes closed. Now I can retire the other photo.


Actress Halle Berry needed a police escort to get her past the throngs of paparazzi outside the medical center on Bedford Drive in Beverly Hills today. Are you sure you want to be a celebrity?


R&B singer Usher was spotted going for dinner in the pouring rain at Buon Ricordo, Sydney, Australia. Narcissists who can't hold their own umbrellas really irk me. How does it look for one man to carry another man's umbrella?


R&B singer Kelly Rowland arrives at the Mayfair hotel in London, England early this morning. She wore those same Christian Louboutin shoes at an event last week.

Photos: Splash News Online and White House

  • http://createspace.com/3393054 iscream

    Lol @ the Obama comment. It looks like the two men are praying. But thank goodness we won't have to see that other photo of Pres. Obama staring up.

    Usher, I don't know who you paid to get three damn songs on the radio at one time but... its working. Love the leather.

    Kelly, why did you let Necole B!tchie talk you into going wig shopping with her? Take that poddle off your head. RIGHT NOW before I call PETA on your ass.

  • http://createspace.com/3393054 iscream

    *poodle

  • intensemocha

    I GUESS THAT RUMOR OF MICHELLE OBAMA BEING UPSET WITH BEYONCE AINT TRUE..

    GET IT BEY! RUBBING ELBOWS WITH ROYALTY & THE ELITE

  • KrayZKat

    ...Sorry, there were no pics of her rolling across the stage on her back.
    -----------------------------------------------
    LOL! Awwww, that's too bad. ;-)

    Our President is looking awfully dapper and the First Lady looks beautiful. I love her hair.

  • mirsmommy

    :rolleyes: At BeyNappy, and her "damn, can you breathe" dress.

    Usher is such a effin bore :yawn: and :gay:

    Halle stays on point, even on her dressed down days

    I see Kelly tried to cover up her glueline, I mean hairline. :lol:

  • mirsmommy

    And what song did BeyNappy sing???

  • allwrightyden

    Kelly needs to do something with that wig! A "hot azz mess" :coffee:

  • OutsidetheBox

    They look nice. Killing me with that smashed boob look....can't figure why they like it for the life of me

  • FloridaChick813

    Mrs. President is lookin lovely!!!!!!!!!!!!! :yes:

    Glad to see Kelly rocking the same pair of shoes twice. Nothing wrong with that :coffee:

  • pinksghetti

    Halle looks cute in those shorts. Kelly managed to find a hairstyle/wig/weave worse than the one that had glue around the edges. She's so pretty she must have a hater for a stylist.

  • Cinderella

    Dear Kelly Rowland,

    I always thought you were the pretty one of Destiny's Child. That's why Mama Tina dressed in you those ugly outfits. But lately, you have dissappointed me. I forgave you for that horrible Nelly and Kelly song. But I can't forgive you for these horrible lacefronts. I want you to succeed in life and do well. Please get a new wig. Or better yet, wear your hair short again. You looked so amazing with short hair. Better than Rihanna IMO. Once again, I want you to succeed and do well in life and wish nothing but the best for you.

    Sincerely and Truly yours,

    Cinderella :smile:

  • http://twitter.com/eastpointvet eastpointvet

    halle looks nice dressed down

  • Lady_L

    My president and First Lady look good!

    Kelly- what the hell is that on your head?

  • iciaantica

    Now Kelly is really starting to make me mad...how in the heck to have all that money and you walk out the door with a freakn busted do...I'm not feeling the deep wave on her...And I'm with you Sandra another man holding an umbrella for a man comes off gayy!...it makes the man look like bytch!&& I'm so tired of Obama...its sad when ur tired of seeing and hearing about the man in charge of your country...

  • mswarrior1

    First Lady Obama looked fiiiiieeerrrrcccceeee. MHM.
    Halle looks good anytime she's photographed. Such a beauty.
    Usher... :yawn:
    *sigh* Kelly... you know you are SO wrong for putting that (thing) on your head.

  • Champagne Wishes & Caviar Dreams

    Halle & Usher get :thumbsup: !!!

  • mzvirgo78

    Kelly looks like a chia pet. Mr. President is looking quite dapper. :yes:

  • Champagne Wishes & Caviar Dreams

    Mrs. Obama always looks good , love the gown !!!!

  • iciaantica

    &&Halle Berry looks hott I swear her and mom could be twins!

  • http://oneperfectassistant.com ggouch

    DAMN!! IntenseMocha!! I had the nerve to be missing you up in here!!! where you been girl?!! (slowly puts down hand..cause Intense is goint to act like she didn't see me waving hello)

  • SangriaSugar

    Kelly Kelly Kelly :wtf: I can't...I just can't...my eyes hurt I got a headache

  • http://oneperfectassistant.com ggouch

    allwrightyden says:

    Kelly needs to do something with that wig! A “hot azz mess”
    ________________________________________________________________________
    It is damn horrid!!!

  • iciaantica

    i left out *my...it should be my mom lol

  • FloridaChick813

    mswarrior1 -

    CUTE CUTE CUTE pic! :yes:

  • Biancasmom1

    wow, someone is having a bad day. :rolleyes:

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco

    Michelle looks beautiful-that's it

  • Ms. Thickness

    @ FLO SAYS..

    Glad to see Kelly rocking the same pair of shoes twice. Nothing wrong with that

    ________________________

    I AGREE BUT SANDRA SAID IT LIKE ITS A BAD THING..LOL..WHO PAY THAT AMOUNT FOR SHOES AND ONLY WEAR THEM ONCE.

  • bigtyme

    the two things i like in these pics...michelle obama's whole look and halle berry's legs.

    jesus be a gust of wind to blow that mess off kelly's head

  • meanNsurly

    I love how SR points out that Kelly wore the same Louboutin shoes last week and didn't mention how she had on the same wig Chewbacca had on while making the first Star Wars movie! Pssst......get on ur beat Sandra!!!

  • Daisy

    Michelle looks Fab

    Bey isn't the 1st or only celeb to perform at the WH more than once and others didn't have to beg to get the job I kid I kid :lol:

    Halle looks cute n casual!

  • http://twitter.com/Ms_Missy2791 missy

    @Mean ...How dare you put Re Re in your avatar looking like that...All her breasts hanging out and ish... :eek: *throws a snicker and pork chop bone at you* :rofl:

    On this post Usher looks a little like Drake in that pic....

    Kelly gone need to take that wig off she looks better with her natural hair....Short and all....

  • intensemocha

    LOL GGOUCH NO I WON'T NOT TODAY-PLANNING THIS WEDDING HAS ME TIED UP

    HELLO (YES, I'M WAVING)

  • SugarPieHoneybunn

    Michelle better watch that Beyonce. She dresses awful slutty to be attending a political function. @ MAN, I agree that she may be trying out for that Marilyn Monroe position. Hoe-red lipstick and all. :nono:

    Barack Obama :love:

    Who knew Halle Berry had thighs like that??? HAWT!!

    Ursh...do you boo!!

    Kelly, you are making it hard for me not to hate you with them cheap ass wigs. Do we have to have this conversation #everydamnday

  • FloridaChick813

    bigtyme says:

    the two things i like in these pics…michelle obama’s whole look and halle berry’s legs.
    ______________

    Halle does have some nice legs :yes:

  • Soulstar81

    The First Lady looks lovely!! Halle always looks nice.

  • http://myspace.com/necee518 yvonne79

    I swear I wanna do a drive by yanking on Kelly. Who's with me?

  • LadyDumplin

    @ Mean :kona: :shocked: :rofl:

  • OutsidetheBox

    So...at SugarIie...Michelle dont need to watch out for your ass making eyes at her man? 'Least Bey went with her man. You all on the internet making eyes and chit. :coffee: LMAO J/K

    *waves* Hey e-round!

  • intensemocha

    SO IT'S 80 DEGREES OUTSIDE TODAY-YALL TALKING ABOUT BEY LOOKING LIKE A HOE ( I TOTALLY DISAGREE, OF COURSE I'M BIAS)

    BUT WHY IN THE HELL DID I SEE A GIRL WITH LIME GREEN SPANDEX AND A BLACK BIKINI TOP ON-WALKING, YES I DID SAY WALKING AND YES I DID SAY GIRL (15,16ISH) STROLLING LIKE SHE WAS AT THE BEACH

    NOW I'M NOT GOING TO CALL HER A HOE, BUT WHAT SHE WAS WEARING WAS DAMN SURE HOEISH LIKE

  • meanNsurly

    LOL @ Missy. How u doin gurl! I see you like my gravi as I like urs!!!!!! :rofl:

  • OutsidetheBox

    "LIME GREEN SPANDEX"??? I blame Rosa Acosta from a coupla posts ago!

    Kelly is Tina Knowles daughter @36. Aint no way that wig getting snatched off. Its from the wig crypt. They magical. :yes:

  • http://myspace.com/necee518 yvonne79

    @intense: What city are you in? Green spandex and a bikini top? Wheredeydodatat? On another note, please explain to me why around the corner from my daughter's school, there were grown women in cut off shorts and bikini tops selling lemonade? :blink:

  • http://twitter.com/Ms_Missy2791 missy

    Whats wrong with wearing the same shoes??? I mean she might have more than one pair...

    Dear Kelly,

    You don't have to wear the old wigs Papa Knowles gave you when he dropped you from his label(I mean you left amicably)Please stop wearing these janked weaves...That look like they cost $2.00 you looked prettier with the short Kool-Aid red hair that was growing out of your scalp... :yes:

    *looks around for KC .....sorry*

  • bigtyme

    FloridaChick813 says:

    bigtyme says:

    the two things i like in these pics…michelle obama’s whole look and halle berry’s legs.
    ______________

    Halle does have some nice legs

    -----

    i haven't seen her legs in years...she needs to do like jennifer aniston and stay in miniskirts to show those bad boys off!

  • Al-Ameera

    :rofl: @ "classic narcissistic posture"

    I swear you can't make this kinda stuff up. Only on SR

  • intensemocha

    I'M IN UPSTATE NY

    LOL THAT LEMONADE IS A FRONT FOR WHAT THEY REALLY SELLING

    WHERE I LIVE IT'S A LITTLE COUNTRY AND A LITTLE CITY ROLLED IN ONE, I GUESS THAT'S WHY SHE'S CONFUSED SHE COULDN'T DECIDE WHICH TO ROLL WITH TODAY, SO SHE OPTED FOR BOTH

    WHAT I REALLY WANNA KNOW IS WHERE HER MAMA AT AND IF SHE WAS MINE-I WOULD WHUP HER AZZ ALL THE WAY HOME WITH A WET DISH CLOTH

  • http://twitter.com/Ms_Missy2791 missy

    @Mean- I am doing good...but Re Re breasts are too much to be looking at in the afternoon....when I scroll down they are the first things I see they really stand out...... :eek: What gravi do you see....Is it a gremlin...

    How you doing?

  • Daisy

    How many SR fam weddings do we have this summer??

  • crzasallgetout

    "NOW I’M NOT GOING TO CALL HER A HOE, BUT WHAT SHE WAS WEARING WAS DAMN SURE HOEISH LIKE"

    :rofl: You should've beat her ass.

  • http://charactercorner.blogspot.com attorneymom

    Michelle Obama's hair is beautiful. She looks stunning.

    @Kelly Rowland, please burn that wig ASAP.

    As to all other photos, zzzzzzzzzzz!!!

  • meanNsurly

    you looked prettier with the short Kool-Aid red hair that was growing out of your scalp…
    ___________________________
    Missy.....why did you go there! LMAO! I hated the Kool-Aid red hair thing she had goin on during the "Stole" era but it did look better than that mop on her head now. And she is smiling as if she believes she looks good!

  • meanNsurly

    Yes its the gremlin. I'm doing good and you know you love Rere's Snicker enhanced tiddays!!!

  • http://twitter.com/dckim74 dcwife1622

    Michelle is killing em...

    Halle looks great

    and My President is handsome as usual.... Team Obama :cheer1: (c) Daisy

  • http://charactercorner.blogspot.com attorneymom

    RIP Aiyana Jones. Go to Character Corner for coverage.

    @@angelohenderson is covering the wake on Twitter.

  • http://www.747DesignGroup.com ATL_Reese

    SANDRA, you are tooo funny with your side jokes, lol.. I caught all of them too.

  • http://twitter.com/Ms_Missy2791 missy

    @Mean- I can never enjoy eating a snicker again.... :lol: But the Kool-aid red was most definitely was better than this mess.... :yes:

    Heavens I don't think I can eat pancakes any more either.... :(

  • pinksghetti

    @Mean, I still see the dog with the NeNe wig in your gravi but I hear that you have the one and only Queen of Soul, Ms. Aretha Franklin there now. I think I know what picture it is though because I saw it before one day on the net. I need to learn how to get rid of cookies.

  • SugarPieHoneybunn

    @ OTB
    LOL!! She dont even have to be worried about me because I dont have access to Mr. Obama. If I did, I would already be on his payroll if you know what I mean. :yes: :hump:

  • leapyearpisces

    Cinderella,

    She is such a pretty thang, and she is taking away all her pretty with that wig. NO I DO NOT APPROVE.

    Sidebar: I was watching New Jack City the other night on VH-1, and I was amazed how much that girl [Tracy Camila Johns] looked like Kelly Roland.

  • KrayZKat

    @AM - that was the saddest story ever. This girl's death was a travesty! I'll check out the website. Thank you for the update, and yes, RIP, baby girl, Aiyana!

  • meanNsurly

    @ Pinksghetti: After talking about ReRe one day w/ the rest of the fam, I realized her bustling bosom made me HAWT! So I retired Chihuahua Leakes....... Go to your tools bar, internet options, and then delete your cookies.

  • Val

    :pc:

    Hey I've located Kelly's shoes for those of you that are interested...and I couldn't even locate the bootleg version in that color which leads me to believe that Kelly spent 875.00 of her hard earned over- seas money for the authentic louboutins :claps:

    http://www.bergdorfgoodman.com/store/catalog/templates/P6.jhtml;jsessionid=HBC2CXJMZYMF0CQAAKPBPVQ?itemId=cat338412&parentId=cat208401&masterId=cat261003

  • OutsidetheBox

    Just saw Mean's gravi...

    Going Over Yonder is a wonderful selection. Dress my children in white #pleaseandthankyou

    :rofl:

  • Val

    Kelly may have on the authentic louboutins, but that is no excuse to be walking around here looking like a chia pet :nono

    :blink: @ meanNsurly's gravatar...

  • meanNsurly

    OTB....LMAO! ReRe got soooooo many compliments on her tiddays today!

  • kcicero

    missy says:

    Dear Kelly,
    You don’t have to wear the old wigs Papa Knowles gave you when he dropped you from his label(I mean you left amicably)Please stop wearing these janked weaves…That look like they cost $2.00 you looked prettier with the short Kool-Aid red hair that was growing out of your scalp…
    *looks around for KC …..sorry*
    _____________________________

    Um :cosign: as fierce as Empress Kelly is (yeah I'm stanning) that hair has got to go....The outfit and shoes are fierce though!

  • http://twitter.com/Ms_Missy2791 missy

    Y'all stop complimenting @Mean gravi of re re's tidday's ... :rofl: ..you should be outraged he would expose re re "goodies" like that...nothing left for the imagination... :lol:

  • http://twitter.com/Ms_Missy2791 missy

    @kciero- love the gravi..the kids look sooooo cute.... Aww...I just want to pinch their cheeks :lol:

  • Daisy

    @AM that story is way to sad and heartbreakin I can't take it :sad:

    I like Guccis song Lemonade #dontjudgeme

  • pinksghetti

    meanNsurly says:

    @ Pinksghetti: After talking about ReRe one day w/ the rest of the fam, I realized her bustling bosom made me HAWT! So I retired Chihuahua Leakes……. Go to your tools bar, internet options, and then delete your cookies.

    ____________________________________________________________

    I knew it!! Thanks for the directions.

  • kcicero

    Thanks missaaay :lol: They gave me hell trying 2 take pics :rolleyes:

    HEY INTENSE! Remember sometime ago when we started a prayer club 4 our divas? I'm ma need some overtime for Princess Hari...she's working my nerves. Hope the wedding is coming along! A few of us were checking 4 u on twitter today :wink:

  • SoBlessed

    Obama is a joke.. I have never seen so many nobody's in & out of the White House in my life!! Last time I checked didn't he have a country to run?? Are did I miss something..

  • http://twitter.com/Ms_Missy2791 missy

    @Kciero- when they get older they will thank you for this... :lol:

  • Val

    SoBlessed I gotta :cosign: on that one.. SMDH

  • http://myspace.com/thegameoncw Bird

    How does it look for one man to carry another man’s umbrella?
    *****************************************

    Well the worst thing about that is you don't get the coverage that you'd get if you were holding the umbrella yourself. The one holding the umbrella will be the dryest.

  • ReadTheBlog

    Michelle Obama is such a dime! She's stunning in that Zeta blue!

    I wonder if Barack watches WWF smack-down? He looks like he's sniffing the air and is getting ready to yell "Can You Smell What BARACK Is Cooking?!"

  • ReadTheBlog

    Michelle Obama is such a dime! She's stunning in that Zeta blue!

    I wonder if Barack watches WWF smack-down? He looks like he's sniffing the air and is getting ready to yell "Can You Smell What BARACK Is Cooking?!"

  • ReadTheBlog

    On a side note, I'm disappointed that the keep letting that tramp Beyonce in the Whitehouse. I'd rather them had booked Khia, Nicky Minaj and Amber Rose :rolleyes: