Angela Simmons Monica Brown

“Thirst trapping” is the slang term for a social media trend that has caught on like wildfire among celebrities like Angela Simmons, left, and Monica Brown.

What lies beneath? … Monica Denise Brown…. I can only be me…. Still Me…

A post shared by Monica Brown (@monicabrown) on

Thirst trapping means posting sexy photos on social media for attention. Some celebrities — like Beyonce — only post photos of themselves on their Instagram timelines. While other celebs, like Monica, squeeze in photos of her children and her celebrity friends in between images of herself modeling the latest pricey name brand clothing, bags and shoes.

Like most addictions, thirst trapping is not cheap.

I am told Monica has a glam squad of personal photographers, hair stylists and makeup artists on call to ensure she is beat to the gawds for her Instagram photo shoots — which often occurs daily.

Then there is the prohibitive cost for expensive brand name clothing, bags and shoes — all of which must never be worn twice in the same month.

Mo is known to fly her personal photographer to far flung places to make sure her followers never miss a shot of her even when she is out of the country.

All of this thirst trapping leaves Mo’s real fans wondering if she abandoned her recording career for Instagram?

Hopefully Mo will bless her fans with new music next year.

 

 

 

This is an open post where you can discuss any subject matter. This post will not be censored or moderated. Disqus may automatically moderate certain words considered offensive. There are no rules in Open Posts. So enter at your own risk.

  • Skin Deep Beauty

    The gRey denim is cute. But Monica have a seat! We see you!

  • Keyshia Ray

    Ummmmm… Ok everything has a label these days.

  • Yui

    She looks nice. ( I’m not a fan of the type of tattoos Monica has. Seems out of place on a woman to me.)

  • Tammie Reed

    Well, I see it as maybe they are working with fashion brands. Brands do ask that you post on all your socials depending on your contracts. Thats all negotiated. For a long time folks would ask what do I really do lol. I’m a professional fashion, beauty and lifestyle blogger but also work with fashion brands as well. I model their latest fashion trends. I get “paid” to post, lots of celebs etc do the same too. Thinking of Blac Chyna and a few others. It’s another stream of income for sure. Brands reach out to me all the time, just saying. I don’t see it as thirst trapping at all lol.

  • Tammie Reed

    Agreed, I love most things she wears but I just do not like tattoos, not my thing at all.

  • Yui

    Sometimes they can be a bit distracting

  • Nik

    All of that constant glamming up, photo shooting, getting dressed and undressed and dressed again, wax on wax off must be exhausting.

  • WutizstillHERE!

    Its Monopoly baby!!! Post up get paid…You’re a blogger Sandra Maria Anne Rose! you know why. The same reason you have ads on your posts (That pop out one is really pulling my nerve bone btw) But yeah its about the bread..

  • Sassie

    Question of the YEAR: how does Monica even have money nowadays? No music. I don’t see her acting on anything. No endorsements that I am aware of. Her hubby not playing anymore (is he?) – I would think that “thirst trapping” costs money….photographers, make up artists, name brand clothes, wigs….I know all that stuff costs a grip. How she do it? Is she getting paid by Chanel and Gucci on the low, perhaps?

  • Blaque Mahogany

    None of the pics posted of Monica (uptop) are thirst traps in my opinion.

  • Sassie

    Well if u put it that way I don’t see it as thirst trapping either…in YOUR case, at least, LOL

  • MJF

    Lol, Monica is the main topic in this article. What about Angela and those two left feet? Her dance moves are atrocious and make me feel uncomfortable watching. Sorry, sorry just being honest…

  • WutizstillHERE!

    Sandrita Aliexis Rose knows why LOL..she just want to post some shade about these people making popularity a side hustel..just like she does.. https://uploads.disquscdn.com/images/f7401c5bf619f9ce38706b897da4a3c8359ec19ff77abcd4460251ff9b1135b4.gif

  • Blaque Mahogany

    One of the captions said studio life. Does this mean she’s about to drop another album? I like a lot of her music but that last album..

  • GuestSTAR

    A bunch of tattoos can sometimes look trashy, and cheap.

  • WutizstillHERE!

    Okay PEPO..listen very closely…everything we see read or hear is used to advertise to us OK. There is not one place in this wide werld that we can go and not be subjected to advertisement. Advertisement pays alot in some cases the more..There is no entertainment period where you are not going to be solicited to spend money. I was out to purchase a car and was going to buy it. I asked the guy that once I purchase this car, how were we going to go about the process of paying me to advertise for them? He was puzzled I said unless you are going to pay me to advertise on my car, I suggest you take your companies logo off of the car…He laughed for a second until he saw I was deadass serious.. Im buying a car AND you getting free moving advertisement.. uuuuhnope…

  • T Willis

    She looks dope

  • T Willis

    Maybe she invested well? ?????

  • Torae

    Angela Simmons is beyond thirsty….with those big veneers

  • pure_rachet

    car max?

  • FukkFolks2018

    After Code Red…which went double aluminum… she can KEEP her music. Was a huge fan. And once I’m a fan…well used to be for life. But I will be damned if I wait 4-5 years between your projects. I grow restless like everyone else.

  • pure_rachet

    Is Fashion Nova name brand? I never checked them.

  • Alextra Ballard

    MO looks a little like LaLa in the second “Thirst Trap”photo

  • Coy little wink

    As Man used to say…she’s a ? tattoos are a sign

  • FukkFolks2018

    She tours. Almost every year

  • Dollmeshia Dee-Dee Clark

    oh wow….never thought of it that way…What did he do?

  • Renee26

    They get paid to model the brands a lot of the time… Everybody wants to be a model now… I would like to hear some new music from Mo

  • Renee26

    Looks like Rainbow clothing to me

  • Indies beauty

    I don’t consider these pictures a trap tho. Lol these are family friendly. Thirst traps deserve the NSFW recognition

  • FukkFolks2018

    Unless you are paying cash that car belongs to the bank til you pay them for it. And a friend of mine did this and in the delivery paperwork it says it’s delivered as is. New, used, cash, or credit. YOU are responsible for removal of the logo

  • Yui

    Not if you’re getting paid

  • KcoolMuziq

    Monica’s husband plays for the Delaware 87ers,

  • Yui

    Where he go anyway? Lol

  • bemetoo

    SAndra reaching on monica.. i thought she was fob

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    so what? i see nothing wrong with what they’re doing – if you’re not interested, stay off their page, LOL!

    (Monica’s daughter is such a beautiful little girl!)

  • bemetoo

    she has a net worth of over 20 mil

  • It’s Real Talk! Period!!

    They are White owned and has stolen from Black Designers! They pay Celebrities to wear their cheap clothing on IG while dogging out non celebrities! If you order they mess up your order on purpose and keep your money while issuing you an In Store EBT card! Most folks give up and let them keep it is how they cater to Celebrities!
    They are Culture Vultures and sad the Black Celebrities Do not care but still wear their trashy cheap clothing for a paycheck!
    Ps Google their online complaints to BBB its an hot mess!!

  • bemetoo

    he dead???

  • Trey

    thirst trapping is a way of life

  • It’s Real Talk! Period!!

    Double Aluminum- ?
    ????

  • Trey

    what?????

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    100+ up-votes re these popups! LOL!

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    a check is a check Sis! keep your streams open, LOL!

  • Nik

    The body will get tired, but the money is an incentive to keep going.

  • Yui
  • Applebootay

    Monica be cute tho….and besides…don’t they get paid by the designers to do this? If not…just call it plain ole Thirst dummy…..

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    LMAO!!!

  • Renee26

    Put the bank name on there instead you say?? Lol

  • bemetoo

    lololololololol

  • Renee26

    ? ? ?

  • Renee26

    That part

  • Bashi22

    Angela being doing the most girl cannot dance ? she’s whining up like she RiRi or Ciara. She really choose wrong guy for her baby father. I really wonder her family name is huge in entertainment. Girl couldn’t bag something better. Their must be some secret about her that’s why no young NBA or edge fund bag her. Hmmm

  • morenYAHdelsur

    I loved some Rainbow ? waaay waaay back in the day ?

    That and Wet Seal.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    DAYUM! I wanna be ‘thirsty’ like her, LOL!!!

  • Coy little wink

    Lol..idk

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    same with Vanessa. although she was with a Wayans kid, he seemed so dry, lackluster, and indifferent towards her. i don’t get it.

  • Ni Ni

    Anybody here ever order that fashionova? Are the clothes made of quality fabric? I always get a citi trends vibe when i see their pieces.

  • WhoKnew

    Open post: So Melly Mel B says she’s entering rehab for PTSD, alcohol and sex addiction. She left out drug addiction and addiction to lying.

    According to one of her friends, this bish was having sex with 3 or more men a day EVERY DAY. He did not mention how many women she was having sex with. And don’t forget she and her ex-husband were having threesome sex with the maid. Or was it the butler?

    Anyway, most of us get a CarFax report when we are buying a new car. Anyone who is even thinking about having sex with Mel the mattress slayer might want to load up on your STD meds, get a rack of random shots and most importantly get a HoeFax report first. This chick is a super hoe anytime you need a 12 step program for sex. When did she have time to be a parent with all that phugging going on?

    And that yellow ass banana peel Drake is next if he don’t stop slinging and sloring.

    Jokes aside. Good for her for addressing her addictions and getting help. Now go forward, be clean, stop phugging everything that breathes and be a good mommy to your kids.

  • Bashi22

    Yep Vanessa will not get a ring from that Wayans kid. He’s going to get a none-black girl to marry. Watch see all these Hollywood kids are mix. Go look at previous post with RayJ and Princess at a party look at the children they all inter-race. Vanessa career is not popping so he won’t be interesting.

  • FukkFolks2018

    Boa. Wells Fargo

  • Ni Ni

    Their clothing definitely got you by for about 2 or 3 washes then you had to throw it out cause it shrunk

  • Applebootay

    She left out drug addiction and addiction to lying.

    BWAHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  • FukkFolks2018

    Yeah I was like she said to hell with the coke habit for now. She keeping her blow

  • WhoKnew

    Yep.

  • FukkFolks2018

    And Rave!

  • FukkFolks2018

    This is true tho.

    Lawd

  • Guess Who

    Monica doesn’t thirst trap. Angela SImmons has but she is TAME compared to whores like Amber Rose and Kim Kardasian.

  • http://sandrarose.com SandraRose

    Why is it only us who complain about ads on urban blogs? You never see white people complaining about ads on white blogs because they know it is not cheap to run a blog.

  • Yui

    Tried something once recently. It’s a jumpsuit and when I got it, the button fell off. Had to sew it back on. ?

    And the fabric is cheap

    But it looked cute and I was cute in it.

  • Rayne

    Everybody on that narcotic! ?

  • SweetTEE

    Might as well go to rainbow.. seriously.

  • Ni Ni

    lol

  • WhoKnew

    I don’t get the fascination with using drugs. I really don’t.

  • SweetTEE

    I promise its an online Rainbow store!!!

  • http://sandrarose.com SandraRose

    Go to the theshaderoom.com and tell me how many crickets you hear. Then stop by balleralert.com and listen to the echo. They both abandoned their blogs for Instagram because bandwidth is free.

  • SweetTEE

    And while we waiting, she on ig pretending to be a darn model….ugh.

  • SweetTEE

    SSSHHHHAAADDDEEEEEE

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    I have purchased several things from them and I love the clothes. You cant buy everything from there tho. Some things are poorly made compared to others. I really love their jeans!!!!!

  • Rayne

    Me either. Ion never wanna get high and have me out here paranoid and geeking out. No GAWD!

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    I just recently found of that Monica is a style/brand ambassador. I used to wonder where she gets the money for all these clothes but soon found out that these designers give her all these clothes to wear and promote. She basically gets paid to wear free designer clothes all day. I aint mad about it. In all the newest and flyest designer chit and aint have to spend one penny on it. GO HEAD!!

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    The gag is Kim K and Amber have the same birthday.

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    i hate the pop-ups Sandra. i still love you. the end.

  • TRUTHbeabsolute

    Yeah but they don’t pay for most of the stuff they are showcasing.

  • E-VannaRootsAllEvil

    The yellow outfit and the wigtail can go

  • OvertheMississippi

    My d@mn daughter!!!! She and her dad are at war rat now over this trend. She is 23 by the way, but he is funding college and car. She thinks SM is more important tho. ????????????

  • Logan Roberts

    Monica never ages. I thought thirst trap was what Amber Rose, Blac Chyna & other half naked fake instagram models do ?

  • TMW

    Do they give it to her or loan it to her?

  • teather

    Everything we do here is taken to the extreme. IG couldn’t just be sharing pics for fun. You have thirst trapping catfishing too much BS. Marriages are ending and children are going astray because of SM. it’s a thorn in everyone’s side. It had its benefits; they’ve been outlasted by bodies. PPl kill others on FB live. Hell, Philando was killed live. this has gotten way out of hand. I’m OVER it. Grow up ppl or get some therapy

  • teather

    Also, when somebody has 1M followers they’re gonna act up. It’s our fault for the encouragement of following them and finding their lives so much more interesting than our own. I say everybody STFU and get to work on yourself on the inside.

  • TMW

    Double aluminum ?. I just stopped reading after that. Had to come back and read the rest.

  • TMW

    I didn’t see your post when I replied, but THIS!!!

  • free

    I always make them take their shyt off my car. I never really paid attention until someone mentioned it but now it irks me to see it on people’s cars.

  • datjerk

    These pics aren’t thirst traps tho…

  • TMW

    And she was horrible the last time
    I saw her with Keyshia Cole. She spent most of her set preaching.

  • Mec-One

    Those pics are not thirst trappings …… those are income generators when they @ the designers ….. smh

  • TMW

    Ok, I had to google that. It’s a real thing. What is the NBA G league? After development and before retirement???

  • http://sandrarose.com SandraRose

    The only brand I see her promoting is the little kiddie boutique. She also has a stylist who gets her brand name clothing samples. The rest she buys out of her own pocket.

  • Liah

    Girl ??!!!…Mo is no where near thirsty!…She’s always kept it classy ?!

    She need haters like u though….You know what they say “If u ain’t got no haters…You ain’t poppin “?#Hater#TeamMo

  • Mr. Poopybutthole

    Wish I could do the same shih….my pics are always off….

  • jeniefrumdabloc™

    I like that color of green up there all I got for this. .. . ??? thirst trapping shade ….

  • Missy

    I aint on ig & i hate it.

  • Judge Mental Will

    damn this unnecessary post is reaching. Nice to see the unnecessary shade at Beyonce too ?

  • Scromes1212

    She a extra in Ciroc commercials

  • Solstice
  • Solstice
  • Tell the truth

    This is not the Monica I grew up with , she use to seem like an humble classy woman and family oriented who loved the Lord now I’m not sure if instagram has changed her or vanity for fame to stay relevant!! Instagram has changed a lot of humble people into monsters!!

  • Bashi22

    Her daughter has a IG too that’s promote a UK ?? kiddie boutique for real

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    He just seemed to have zero personality, which was odd considering his fan (but if she likes it….)?

  • AmericanDream

    Hmm she got two kids by a hoodlum

  • It’s Real Talk! Period!!

    Same here!! She is funny af!

  • Ozad

    she be fly though!!!! if that’s thirst trapping…sign me up

  • TMW

    I have to put her on time out at least once a day because my co-workers think I am nuts. I have spit coffee across my keyboard, laughed loudly and uncontrollably, and had to run in a conference room one time because I was laughing so hard. She makes my day LOL!

  • missmiami305

    Shid is literally a full time job.

  • morenYAHdelsur

    Hahaha! Rave! LOL cheap @$$ clothing ?

  • morenYAHdelsur

    Or shredded LOL with holes ?????

  • Nik

    LMBO!!!! Good ol’ Bea Arthur!

  • Nik

    I’ve never patronized those sites but just went to see what you were talking about aaaaaannnnndddddd….*chirp chirp*!!!

  • Nik

    Contempo Casual, too. That was my stor-ruh!

  • my opinion

    I don’t think Monica is thirst trapping but Angela does post racey swimsuit pics it’s just to much…

  • Coco

    Maybe they see it as a job! Most people get tired after work but do it again the next day. So it’s normal.

  • missmiami305

    Angela kills me with her thirst trapping and flaws n all posts. Girl sit down!

  • missmiami305

    She’s crazy to spend her money.

  • http://www.instagram.com/yeuphonic @yeuphonic

    The real thirst trap is Angela Simmons “dancing” in an ill fitting swimsuit. #cringe

  • laidbackgal4real

    At least they both look good .. because when I say I seen some reckless pictures from people please believe me.

  • Malai

    Maybe it’s just ME, but I don’t like when little girls wear tennis shoes with dresses ?? other then that, they are both very beautiful ??

  • Solstice

    Wut, girl you done gave Sandra Mae 4/5 different names ??????!

  • pure_rachet

    Thank you for the info!!!!

  • pure_rachet

    But rainbow has some good shit

  • Robert lee Bennett OG

    She loves hoodlums even when she was a teen

  • Ninotchka Phillips

    Gucci baby mama wants $20K a month. I say she get it, let’s talk.

  • Malcom Flex

    Mel B on powders and pills they always lie.

  • Ninotchka Phillips

    she sure was classy now i know where most of her tats are…

  • morenYAHdelsur

    LMBO @ “stor-ruh” ?

  • justlooking

    Ot: let’s hear for Andrew Guillum the current Mayor of Tallahassee. He made the ballot to become the new Governor of Florida.

  • Tammie Reed

    ….NOT If you’re getting those coins! It’s actually fun and not that bad but it’s also executed well. The checks are not bad either just to take a few pics and post lol. What some make in one post is someone’s paycheck standing up at a job or sitting in a cubicle all day for a month. For ex: I know a fashion blogger personally that gets $60,000 for ONE post! Yep, you read that correctly! So, I would get dressed, undressed and take a million pics too! I have done it and still do.

  • Tammie Reed

    Boom!

  • Kimocha

    Monica do be killin em tho! I love her style…

  • Tiff J

    I need glasses, cause I thought those were pics of Evelyn and K. Michelle. LOL

  • Bdot

    It’s madd corny. The End.

  • WutizstillHERE!

    Girl every time she throw shade she gets a new name.. New level of shade, new name LOL!

  • WutizstillHERE!

    Me too! I ask them straight up…. people automatically think nothing of it but I don’t..

  • Bossy704

    This is hilarious. Pretty sure she is still performing. Saw her in Charlotte last year. We do need another album and I want some bangers.

  • MJF

    you do need glasses. I don’t even see the comparison

  • WutizstillHERE!

    Sandra Margarita Rose! You known me for close tah 10 year! Ferst awf…this is the only blog site I entertain mkay! Ifffin I was on another site… I would complain there too! And trust WE all complain about ads, pop ups etc. That is an equal opportunity offense chile.. . so https://uploads.disquscdn.com/images/2145db16962f0a5c9c1c4f89aeb34f66827be524b90bb7f89934f136211fb7ed.gif

  • WutizstillHERE!

    Ummm.. Wrong…First off.. AS IS CARS are USED CARS.. haven’t bought one of those since my 20’s and IF the company wants me to move that car off their lot.. they WILL move the gotdayum sticker.. PERIOD. ANND my daughter purchased a car from CARMAX and before she signed the dotted line she asked when it went through clean up that they remove that off her car..guess what they did. Now go research it for yourself sweetie.. most dealerships have stopped doing it all together because many people request the removal.. only those cut rate carlots still do that…

  • WutizstillHERE!

    No dealership can refuse that request. They have to remove it if you ask.

  • WutizstillHERE!
  • WutizstillHERE!

    Since most don’t want to read it says YOU HAVE A RIGHT TO ASK A DEALERSHIP TO REMOVE THEIR LOGOS FROM YOUR CAR. NO ADVERTISEMENT SHOULD BE FREE!!!!!!

  • SpillyNillie

    I do love Mo’s style…but she has these photo shoots like she’s being paid to advertise. I’m ready for some new musik…let’s get it Mo!

  • WutizstillHERE!

    During clean up..they removed it.. It is your right to refuse to advertise for them..here is the information
    https://www.slideshare.net/TomsForeign/do-car-dealers-have-a-right-to-put-a-sticker-on-your-car

  • free

    they give you the license plate holder lol.

  • WutizstillHERE!

    You can kindly ask to have that removed also..or you can purchase a holder at any store and remove it. Yeah thats their new technique..My Nissan I bought this year had that holder..I told them Im fine with just the drive out tag and will purchase my own holder. They obliged

  • hottlanta

    That ugly guy from Howard did just that. Took the student money just 2 buy clothes 2 become an instagram model. He looked like dayum fool wearing that fur coat and women rain boots. Dumb dumb dump.

  • Lady_Elle

    I LOVE, LOVE, LOVE Monica’s pics!
    I LOVE her fashion style!
    I LOVE her singing… MORE music Monica!

  • Well$$Well$$?

    I’m on the fence. I believe that just because someone has a baby with someone, it doesn’t entitle them to their lifestyle. If you want your child to live their wealthy parent’s lifestyle send them to live with said wealthy parent. On the flip side of that as a man I’d like to think that Gucci would want to do morr because he makes more.

  • Mr.LeBrickJames

    I hear that, but that kid probably doesnt need $240,000 per year to live on. Most of that money will be fattening the mama’s bank account.
    That’s what I have a problem with, the babymamas who want fat child support checks that they’ll use to buy a Benz, nice bags and weaves, etc.

  • AListDiva29

    I thought Monica was a friend of the blog? It seems like most of these celebs constantly posing are “advertising” and being paid to show certain goods or they have too much time on their hands! Monica was never very showy like this before, which is surprising!

  • Mr.LeBrickJames

    I thought so. That makes sense. I figured they were getting these clothes from these designers and basically being paid to model them. Nothing wrong with that.

  • ShWa

    Brandy will love reading this shade towards Monica.

  • ShWa

    Dang don’t do Monica yall!

  • ShWa

    Monica stays sharp tho so?

  • https://www.youtube.com/watch?v=z1lo6u-UIbo Nancy Drew-Natural & Luv’n It!

    yeah, this is an old practice. i recall purchasing a vehicle with warranty and my sales guy told me that when i come in for my regular check-ups, i’d get in immediately because of the logo on the tag (not a ‘fair’ practice, but it Did work), so i kept it on there, Lol! Mister, on the other hand, can’t wait to snatch ’em off his vehicles, Lol! to each…

  • Cujaneer

    Looks like she’s a “Lace Front with the Baby Hairs” wig model to me. Love the outfits though.

  • Guess Who

    CTFU @ that avatar pic you got up!

  • ?Patty Kakes?

    To me it’s just flossing showing there fans all the things they have that most of them will never get.

  • abby500

    And does Monica have ends like that? If so, why blow it on clothes u won’t wear twice when u have 3 kids and is subject to have more? You can never be too rich…save ur ends.

  • Roxie Moxie

    Ah, I see the sacrifice of Whitney Houston is serving her well.

  • http://yvonnechase.com/ Yvonne Chase

    But where is her husband?

  • hi-liter

    This is what I always say about rap music. They are always saying how rich they are, and the fans don’t have shit.

  • Notatall

    I can’t get mine off, it’s like they bolted it on and will damage the car if i take it off…ain’t that somethin’

  • WutizstillHERE!

    At the dealership they have stuff that can remove it. When they buy and resale a used car they remove the old dealers logo and replace it with theirs. Yeah its a tough adhesive they use to withstand the weather..

  • Latisaj

    Sandra what they are doing is show boating! Thirst trapping is posing provocatively to gather the attention of others and lure them in. A person specifically looking to be sponsored and supported.IJS

  • blazewon22

    Instagram probably pays more than music these days…

  • itsjismemelly

    she ALWAYS LOOK SOOO F’IN FLY YO!!!

  • Renee26

    Yeah but we won’t see these winches hash tagging Rainbow in their pics lol

  • Jethro

    Post needs more Angela, less Monica. ?

  • kekeb

    Think he’s overseas playing ball

  • kekeb

    I have a sneaky suspicion that they pay for the posts and the clothes are free. Also, she’s been in music for years and I think I heard her insinuate that she is good with money. Her baby daddy ain’t poor and her husband isn’t either. I think she and the kids are good

  • pure_rachet

    I asked carmax to remove it when I bought the car there. They didn’t. I had to take it off later.

  • It’s Real Talk! Period!!

    Then we need to get her off of her and replace Tiffany, who I think is not funny!
    Wonder if she will do Stand Up comedy bcuz she is hilarious! I enjoy coming in here for comments except I know not to be drinking anything! ???

  • It’s Real Talk! Period!!

    You are welcome

  • SummerBaby

    When did Monica lose her fob status? What happened Sandra?

  • WutizstillHERE!

    You have to ask before the deal is complete. You can call it a defect to the cars exterior…and either deduct from my cost or remove it..You tell them take it off or lose the sale..I promise they won’t let you leave the lot without that car…

  • Lady” Youngblood

    Lmfao??? Sandra Rose live under a dirty rock in her mother’s basement, because Monica was fly waaaaaaay B-4 ig

  • esh

    monica was always elegant, unlike some…………

  • Indies beauty

    Lol I actually love her. But she has her moments.

  • Lainy Damone

    R U thinking Brandy instead of Monica?

  • Knocked Kneed and Pigeon Toed

    LOLOL